NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

anur22

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
15 أبريل 2024
المشاركات
2
مستوى التفاعل
35
نقاط
200
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
العراق
توجه جنسي
انجذب للذكور
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Wael moon, نبيلة, جزايرنسوانجي و 28 آخرين
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
كمل قصة جميله جدا
 
حط نفاصيل وكبر الجزء يا غالي
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
كمل ياغالي
 
رووووووووووووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: متحررين جاد و زوج لولو
قصةحلوة كمل
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
يابختك عقبالي نفسي مراتي تطلع زى مراتك
 
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: mido 16 و hani1
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
كمل حبيبي مع التفاصيل
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
ابسط ياعم
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
كمل يا نجم وقولها ميولك وبصراحه يابخت صاحبك ياريتنى صاحبك كنت فشختك أنت ومراتك اللبوه دى ونكت فيكم للصبح
 
خليك على كده وسبها مش عارفه
 

اهلا بكم المطلقه 40 سنه من مصر​

 
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: حنان و حب، عاشق نسوان كبيره و mir.Tetoo
يخربيت شيطانك ابليس يضربلك تعظيم سلام :)
 
برايي ان تقول لها الحقيقة والنيك على المكشوف والاحلى نيك مزدوج سيكون ممتعا اكثر
 
اكيد تكمل القصة
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
ياريتني صاحبك
 
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
بجد كلمه تحرر ودياثه تهيجني وتخيل الفحل راكب ع كس مراتي بشعر بلمتعه بشعر بلذه حبيبي والهيجان وتمني واشوف مراتي تتناك قدامي من فحل بستمتع بمراتي وتفرج عليها تتناك قدامي
 
  • عجبني
التفاعلات: سالب طري
مرحبا راحراختصر القصة لانها حقيقية ولازلت عايشها الى اللحظة اللي اكتب فيها انا عمري ٣٧ وزوجتي عمرها ٤٠ اكبر مني تزوجنا زواج تقليدي من اكثر من ١٠ سنوات اول سنة كان الموضوع طبيعي لحد ماظهر شخص كان صديقي في السابق وكنت انتاك منه من زمان ولما عرف اني مزوج قرب مني وقال انا مشتاق لطيزك وانا امتنعت وقلت له انا بطلت ولكن انا مش مبطل لما كان البيت يفرغ البس لبس زوجتي وانيك نفسي بخيار او اي شي وفيه مرة كان البيت فارغ اتصلت فيه واجه بات معاية وكانت ليلة من العمر وقال انا اريد انيك زوجتك قلت له مستحيل اني اقبل هذه الفكرة وهو فرجني على فيدوات دياثة وتحرر وانا عجبتني الفكرة ولكن ماهي الخطة قال اول شي اريد تجسس على زوجتك لما كانت تنام افتح فيديو مباشر وهو بجلغ عليها لغاية ماصار ملل عندي لازم اطبق الفكرة على ارض الواقع قلت له تعال بات معايه اليوم وقلت لزوجتي في صديق بيته بعيد وراح يبات عندي قالت مافيه مشكلة جهزت غرفة الضيوف واجه هو َتعشينه وتسامرنا ورحت نمت جمب زوحتي وهي كانت لما تكون نايمة تلبس قميص قصير بدون كلوت ولما نامت رحت لصديقي وقلت تعال نام جمبها وانا اتخبيت خلف الستار هو اجه خلفها كانت منطيتها ظهرها وهو حسس على صدرها وطلع زبه وحشرو فيها وهي صحيت وكانت فاكرها انا ولما دورت وجها وشافته اخترعت من الخوف وهو كان ماسك فيها جامد وقال لها زوجك خرج يتاخر لما يرجع واذا قلت له اقوله هي اللي غوتني خليني اكمل مابدأت فيه من غير مشاكل في الاول كانت مزعوجه وخايفه لاكن مع الوقت صارت تتمتع وهو كان زبه كبير واحمر وهي قالت له لا تكب لبنك جوه وهو طلع زبره وفرغ حليبه علي صدرها وطلع لغرفة الضيوف وهي راحت للحمام وانا خرجت من خلف الستارة وطلعت بره البيت بعد ربع ساعة رجعت لقيتها عامله حالها نايمة وصحتني الصبح كان وجها منور وعملت فطور وقالت صحي الضيف وكان الفطور فاخر وقالت جملة اسغربت منها قالت اذا صاحبك بيتهم بعيد وعنده شغل هنا خلي يبات عندنا لغاية مايكمل شغلة وانا قلت له كلامها قال مرتك شرموطة وتريد بعد انيكها ولما صار اليوم التاني بليل قلت شو راح تعمل قالت فيه مطعم انه حجزت عندهم اكل للعشاء بس هم ماعندهم توصيل ولازم تروح تجيبه وكان المطعم زحمه وشويه بعيد ولازم تروح يمهم حتى يعملو الاكل رحت انا وحاولت ادخل للبيت بس هي سكرت الباب بالترباس انا رحت للمطعم وهي دخلت على صديقي وقالت لها عاوزاك واخذتها علي غرفة النوم ويقول اول مادخلت الغرفة قالت اريد ارضع زبك رضعت زبه وقالت له انا مش مصيت زبك تعال الحس كسي ويقول لما لحست فضلت تتاوه بصوت عالي وقالت دخلو بسرعه وفضل ينيك فيها لغاية ماكمل واراد ان يخرج من الغرفة قالت انت تعبت قال لها لا بس ماتخافي يجي زوجك قالت لا يتاخر وانا قافله الباب ورجع ناكها مرة تانية بغير وضع واتحممت ورجعت اتصلت فيه قال وين صار العشاء قلت لها جاهز واتعشينا ونما والصبح صديقي راح للبيت وهي قالت اليوم يرجع ولا خلاص قلت لها مش عارف لغاية مااكتب هاي القصة انا محتار عاوز اكشف لها ميولي واخلي صاحبي ينيكها قدامي وينيكني قدامها ومش عارف اخليه اليوم يجي ولا شو انا اسمي انور حنطاوي جسمي مليان وزبي ١٠ سم وصديقي رشيق ورياضي وزبه تقريبا ١٨ سم واذا مهتمين اكمل القصة علقو الي واكمل لما اشوف اليوم بليل شو يحصل صور زوجتي تحت

J8q5HRp.md.jpg J8q5B0G.md.jpg J8qRZWF.md.jpg J8q5dbI.md.jpg J8q5Ksn.md.jpg
دي وتكة عايزة تتفحت فطيزها
 
  • عجبني
التفاعلات: ميدو مجدى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%