NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 1 2.6%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 38 97.4%

• مجموع المصوتين
    39
علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اي اجرأ موقف جنسي عملتوه او اتعرضتوله ف الشارع😂♥️👙
كتيرر 😂

اي هي اقصي مراحل الحرمان الجنسي بالنسبالك؟؟

بالنسبالي انا اني ابقا هموت ومش قادرة وعايزة حد يلمسني مش لاقيه فعلا او هبقا عايزة اجيب ومش عارفة وبهيج زيادة
الاحتياح للعلاقه الحقيقة و تلامس الاجسام و صوت الاهات ده فعلا معنى الحرمان الحقيقي

بالنسبالي انا اني ابقا هموت ومش قادرة وعايزة حد يلمسني مش لاقيه فعلا او هبقا عايزة اجيب ومش عارفة وبهيج زيادة
كلنا يا حببتى هذه الانثي😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: majiddda و الأستااذ
هايزة اقولك مفيش لبن مش بيطلع ريحته
ما انا لحقت نفسي و نزلت قبل ما اتفضح
بس البنت و امها كانوا مركزين مع زبي يعني اكيد شافوا عصاية جامدة حتفرقع البنطلون القماش و طوله اكيد بالنسبة لهم كان واضح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اي اجرأ موقف جنسي عملتوه او اتعرضتوله ف الشارع😂♥️👙
انا اقولك انا شغال ممرض المهم كان في حاله ف البيت بنتها شرموطه جدا الست كبيره وتعبانه وبنتها فلقه قمر كونا بنكلم عادي وطلعت عملت قهوه ورجعت لبسه هدوم شفافه انا كل حاجه فيا سخنت بعد مخلصت شغل كشفت علي البنت في كل حته للصبح بس هيه الي أجبرتني انيكها 😎

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده
صراحه في كتير كنت بحب واحده وكنا بتخرج سوا كانت تلعب في زوبري وانا العب لها واحنا في الشارع ومواقف كتير ناااااار

ان ميكونش في تفاهم وقت العلاقه بالنسبالي أقذر من اني اكون عايز ومش لاقي

اي اكتر مرة خاطرت وقررت تعمل علاقة جنسية وسط مخاطرة ونجح المووضوع؟
بعبصت بنت كانت محترمه قدام النااس في المكروباص 4مرات😂🤦‍♂️

الاحتياح للعلاقه الحقيقة و تلامس الاجسام و صوت الاهات ده فعلا معنى الحرمان الحقيقي
دا حقيقي

• عجبني
التفاعلات: Sosoz
اي هي اعنف ليلة جنسية مرت عليكم ؟خليتكم تعرقوا من كتر اللي حصل فيكم ، خليتنا كستات منبقاش قادرين نقفل رجلينا وانت كراجل جبت لبنك اكتر من مرة وايدك تعبت من كتر التحكم ف الست 😂

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: EL_BEBO, غريب عن العالم, عاشق الجنس 10 و 6 آخرين
اي هي اعنف ليلة جنسية مرت عليكم ؟خليتكم تعرقوا من كتر اللي حصل فيكم ، خليتنا كستات منبقاش قادرين نقفل رجلينا وانت كراجل جبت لبنك اكتر من مرة وايدك تعبت من كتر التحكم ف الست 😂
مع بنت مغربيه اتعرفت عليها ف كافيه

طب احكي ايه الي حصل
و**** يا صديقي الموضوع جه صدفه شغاله ف كافيه اتعرفت عليها وحجزت غرفه ف فندق وقضينا الليله زي ما الكتاب بيقول ما شوفتش اجمل من كده بصراحه لانها بعتت جابت واحده معاها كمان

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جينجر و فحل اكتوبر زبير
و**** يا صديقي الموضوع جه صدفه شغاله ف كافيه اتعرفت عليها وحجزت غرفه ف فندق وقضينا الليله زي ما الكتاب بيقول ما شوفتش اجمل من كده بصراحه لانها بعتت جابت واحده معاها كمان
جامد دا طب اتكرر الموضوع ولا ايه الحصل؟

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير
وانتي يا قمر مش هتحكلنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%