NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 1 2.5%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 39 97.5%

• مجموع المصوتين
    40
للاسف علي تواصل بس ما فيش فرصه نتقابل بس عن قريب هيحصل
ياريت لو كدا لان انت باين انك استمتعت جامد

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير
  • عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير
و**** يا صديقي الموضوع جه صدفه شغاله ف كافيه اتعرفت عليها وحجزت غرفه ف فندق وقضينا الليله زي ما الكتاب بيقول ما شوفتش اجمل من كده بصراحه لانها بعتت جابت واحده معاها كمان
ازاى حوار غرفه فى فندق ده ولو فى القاهره قولى. اسم الفندق

ازاى حوار غرفه فى فندق ده ولو فى القاهره قولى. اسم الفندق
بره مصر ولو ف مصر صعب او شبه مستحيل الا لو كانت اجنبيه او معاك باسبور تاني

• عجبني
التفاعلات: جينجر
اي هي اقصي مراحل الحرمان الجنسي بالنسبالك؟؟

بالنسبالي انا اني ابقا هموت ومش قادرة وعايزة حد يلمسني مش لاقيه فعلا او هبقا عايزة اجيب ومش عارفة وبهيج زيادة
لما اكون ف موسم شغل وكل البنات اللي اروحلهم اشوف جسمهم واعمل مساج وامشي من غير نيكه واعمل اكتر من جلسه لاكتر من عميله وكلهم كده 😂😂

معرفش بصراحة 😅
بس بحمد **** اني مجربتش الجنس نهائي

اي هي اقصي مراحل الحرمان الجنسي بالنسبالك؟؟

بالنسبالي انا اني ابقا هموت ومش قادرة وعايزة حد يلمسني مش لاقيه فعلا او هبقا عايزة اجيب ومش عارفة وبهيج زيادة
نفسى اعمل علاقه حقيقيه بجد بس كدا

الشغل في أماكن سياحية عرب
بيوصل الواحد لإثارة عاليه جداً

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
انى قعدت ست شهور مش عارف المس اهل بيتي بسبب انها اكتشفت انى على علاقه ببنت قبل ما نتجوز ما كنتش حكيت ليها عنها واكتشفت بالصدفه العلاقه دى بسبب نودز كانت بعتهالى وانا كنت محتفظ بيها على الميل بتاعي .
وكانت طالبه الطلاق وقعدت يجي ست او سبع شهور مش بنتكلم وهموت واعك او اولمس اي بنت بس قعدت فتره محترم نفسي وهى قدامى وانا لا عارف انيل اى حاجه كانت فتره وحشه اوى

اي هي اعنف ليلة جنسية مرت عليكم ؟خليتكم تعرقوا من كتر اللي حصل فيكم ، خليتنا كستات منبقاش قادرين نقفل رجلينا وانت كراجل جبت لبنك اكتر من مرة وايدك تعبت من كتر التحكم ف الست 😂
مع ست سعوديه ارمله كانت شرقانه بت الجزمه

اي هي اعنف ليلة جنسية مرت عليكم ؟خليتكم تعرقوا من كتر اللي حصل فيكم ، خليتنا كستات منبقاش قادرين نقفل رجلينا وانت كراجل جبت لبنك اكتر من مرة وايدك تعبت من كتر التحكم ف الست 😂
متابع انا والجماعه التعبانين👀

• بيضحكني
التفاعلات: majiddda و EXPLOSION
اكتر ليله عنيفه كنت جاي من سفر طويل و بدأتها ب69 و غيرنا اكتر من اربع اوضاع و جبتهم اكتر من خمس مرات

• عجبني
التفاعلات: majiddda
صاحبتي ايام الكلية
حوالي ٧ ساعات مشبعناش من بعض
جبت مرتين

• جامد
التفاعلات: majiddda
كانت مقابله مع صديق فى يوم صيفى حار وانا وهوا بنحب الجو دا فى السكس
ومزجنا كان فى السما وقطعنا بعض يومها

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Bodaالزبييير, safitifo2014, majiddda و 3 آخرين
كانت
مع مديرة حضانة فى الحضانة بتاعتها احنا الاتنين جيلنا أجل بعض

• بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%