NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 2 4.5%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 42 95.5%

• مجموع المصوتين
    44
احنا الاتنين ... هههههههههههه.. بس كانت مرة لذيذة
بختك ياعم ما تقلقش عيني مش وحشة بس خد بالك مش كل مرة تسلم الجرة ولو انو وجودك هناك ما يدلش إن العلاقات مستمرة

بختك ياعم ما تقلقش عيني مش وحشة بس خد بالك مش كل مرة تسلم الجرة ولو انو وجودك هناك ما يدلش إن العلاقات مستمرة
عارف و ربك يستر ... هنعمل ايه بس الظروف بتحكم

علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اي اجرأ موقف جنسي عملتوه او اتعرضتوله ف الشارع😂♥️👙
اجراءموقف اني نكت بنت من طيزها في محل سوبر ماركت وبنت في مكتبه

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اجراءموقف اني نكت بنت من طيزها في محل سوبر ماركت وبنت في

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
نزلت من غير اندر و كنت لابسه جيبه واسعه و ركبت اتوبيس و رفعت الجيبه و كشفت كسي من غير محد ياخد بالو

• يالهوي هي وصلت لكده
  • ايه ده
  • جامد
التفاعلات: زبرجي10, Moheb sex, A hmed و 5 آخرين
فى المشايه ف شرم الشيخ كان فى جروب يهودى وكانوا نزلين كابلز وفى بنت وولد كانوا زعلانين وانا معرفش هما جنسيتهم اى وفهمت ان صحبها زعلان لانها مش مفتوحه فقولتله طب ما تفتحها واستمتع قالى بقرف ومينفعش افتحها لازم حد يفتحها عشان انيكها 😂 انا مش عارف هل ده طقوس عندهم ولا هو خول ولا اى

• بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
متابع كالعاده 😁😁🍿🍿👌

• عجبني
التفاعلات: majiddda
نزلت من غير اندر و كنت لابسه جيبه واسعه و ركبت اتوبيس و رفعت الجيبه و كشفت كسي من غير محد ياخد بالو
يامجنونه طب افرضى حد اخد بالو مش هيسيبك

واحده انجتني ووقفت جنبي فكراني جوزها ههه

فكرتيني لما باكل الموزه قدامه معرفش دماغهم بتقلب ولا انا البكلهم ازاي م عارفه
انتى تهيجى برموشك اصلا 💝🔥😂

سيبك من شغل الهواه دا
كدا ممكن تعورى نفسك
جربى البتنجان الاسود
مش شرط يكون طويل او تخين
نعومتو بتكهرب جوا الكس

JvvkiRS.md.webp
اخ منك الخبرة تحكم 😂😂

كنت مرا راجع من الجامعة و ركبت اوتوبيس و اول مركبت لمحت بعيني ست و راجل من دولة افريقية راكبين في آخر كنبة و جمب الشباك المفأجة بقي ان الست كانت بطلعة بزها برا عشان كانت بترضع ابنها و مش متغطية باي حاجه طب انا بصيت كدا بصة سريعة و معرفتش ابص تاني و فضلت طول الطريق زبي واقف

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده، غريب عن العالم و الصقر_الجارح
اوووي بصراحه😂😂😂كان ملجأي الوحيد لحد مجربت المص بجد
الوحيد ليه والايسكريم برضو😂

كذا موقف بصراحه

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
  • بيضحكني
التفاعلات: al3ttar
نكت بنت في شارع مقطوع الساعه 2 الضهر و محدش عدي لحد مخلصنا و مشينا 😂
انت نكتها ولا سلمت عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ايام المراهقه حصل لي ظرف تعبت جدا ورحت لطبيب والحمدلله عدت علي خير...المهم كنت رايح الاعاده عند الطبيب وركب معايا الاسانسير انا وجدتي مره جامده قوي وكانت كتفه الأخدود بين بزازها انا معرفتش اتحكم في نفسي و لمست بزها وانا طالع​

المصيبه انها طلعت راحه لنفس الدكتور وجت قعدتها ادامي​

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و غريب عن العالم
أنا
بشاهد ف صمت المشاهد الساخنه ف شوارع ومترو روما

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%