NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه سؤال ملوش لازمة (سلسله اسأله)

الجنس والستات مجرد خرم؟

• اه خرم وعادي

الأصوات: 1 2.5%
  • لا الجنس حكاية وتفصيلة تانية

الأصوات: 39 97.5%

• مجموع المصوتين
    40
علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
اي اجرأ موقف جنسي عملتوه او اتعرضتوله ف الشارع😂♥️👙
واحد جه جنمبي وقالي زوبرك حلو اوي انا فضلت متنح طب شافو فين ده😂

فى العيد اغرب حاجه حصلتلى
كنت فى فندق فى السخنه وكنت متلخبط في رقم الغرفه وجيت على باب غرفه مش بتاعتى حطيت كرت الغرفه فتح الباب دخلت براحه وسامع اصوات نيك واهاات اتسحبت براحه لقيت واحد راكب مراته 😭😭😭😂 ومركزين مع نفسهم جريت وخرجت وقفلت الباب جامد عشان يتخضو 😂😂😂 ورحت اوضتى وقفلت على نفسي 🙄

علي اعتبار رجعنا ننزل الشارع ومفيش اجازات ، وعلي اعتبار حاسة ان الدنيا هتنفتح اكتر الفترة الجاية خلونا نتماقش ف حاجة لذيذة خالص ،
مكسوف اقول بس مرة واحدة ادتني spank 😅😂

• بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده و سيكساوي
كنت متخانق مع واحد خناقه كبيرة بس انا ومراتو اصحاب وفي ايام المشكلة شغالة خليت مراتو جاتلي البيت
جتلك تنصف البيت ولا تطبخ 😂

كنت لسا راجع من الجيم وانا مش فورمه ولا حاجه بس البامب كان عامل شغل عشان جسمي كان لسا سخن.. المهم ركبت الميكروباس عشان اروح وكان في واحده شايله ابنها وقعده علي الحرف عشان مفيش مكان لاقيت اللي بتستعبط وكأنها مش واخده بالها وصباعها كل شويه يخبط في زبي انا هيجت وقومت مقرب اكتر الصراحه 😂 وهي اتجرأت وبقت تحسس علي راس زبي

• عجبني
  • جامد
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: 卍 فرعون卍, majiddda, غريب عن العالم و 2 آخرين
لما كنت ببقي ف الموصلات وواقف واكون لابس بنطلون الترنج وانا من عادتي بروح الشغل ببناطيل سويت بانتس وكده مبحبش الجينز بس بحب اقعد ف الاتوبيسات بس لو مستعجل او عايز اروح بسرعه بركب وخلاص ف اكون لابس بنطلون من ده وزوبري يقرر انا هقف ناو طب يبن الحلال مش وقتك نام لا قام ومش عايز يقعد وبيتشاف ف البنطلون ومنظري زباله 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما كنت ببقي ف الموصلات وواقف واكون لابس بنطلون الترنج وانا من عادتي بروح الشغل ببناطيل سويت بانتس وكده مبحبش الجينز بس بحب اقعد ف الاتوبيسات بس لو مستعجل او عايز اروح بسرعه بركب وخلاص ف اكون لابس بنطلون من ده وزوبري يقرر انا هقف ناو طب يبن الحلال مش وقتك نام لا قام ومش عايز يقعد وبيتشاف ف البنطلون ومنظري زباله 😂
ورد الفعل اي😂

• عجبني
التفاعلات: Drhorny و ناقد بناء
ورد الفعل اي😂
في اللي بتبص بقرف واللي بتبص من تحت لتحت عليه وفي اللي بيتعمدو انهم يحكو فيه وبشوف كتير 😂

• بيضحكني
التفاعلات: majiddda
مرة في الاوتوبيس قعدت جنبي واحدة اربعينية و معاها بنتها مراهقة توشوشو عليا بعدين دخلت الام دخلة هجوم و كان قسمي الايمن كله حرفيا مزنوء بقسمها الايسر و تحس و تزنء بيا اكتر و عاملة انها بتتكلم مع بنتها يلي كانت عنيها على زبي يلي شد و وقف تعظيم سلام و تتوشوش مع امها و يضحكوا
كان وجهي خمري خالص و كل ما مشي الاوتوبيس او وقف كان التحسيس يصير كهربا بجسمي كله اصلي كنت لسه ٢٤ سنة و ما دخلتش دنيا
بقيت كده لحد ما انفجر زبي لبن و حسيت حمم بتخرج منه لحد ما طلبت انزل و هي كانت مش عاوزاني انزل لانها تنحت و قامت بالعافية و عنيهم ما بعدتش عن زبي
بس كوييس اني كنت لابس تحت البنطلون و الا كان بان اللبن و طلعت ريحته
الحقيقة كان ممتع بس موقف زبالة عشان اللبن

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده

موقف جنسي عملته خليت صاحبتي تمصلي في اتوبيس نقل عام من غير ما احد ياخد باله

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الجنتل حوده و majn55
مش موقف كبير بس واحده قعدت تحك رجلها فى رجلى طول الطريق وكان واصله ساعتين بس فى واحد عاق كان قاعد قدامنا ولفه وشه وسند ضهره على جنب العربيه ومعفتش ابادلها اى حاجه خالص 😂

في اشارع لا بنكون محطرمين ولبسنا محطرم 😌😌

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و majiddda
هههههههههههه ردت قالتلى احيه انت بتعمل إيه 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: majiddda
نسحقك في الخاص اذا امكن

مش فالشارع كنت فالشغل و واحده زميلتي بس فقسم تاني كانت عاوزة تعمل حاجه فالجهاز عندها او مش فاكر تقريبا كان في مشكله فالطابعه فجاتلي عشان احل المشكله ليها وانا قاعد علي الكرسي ورا المكتب هي قعدة علي كرسي جنبي ودخلت ايدها فجيب البنطلون وفضلت تلعب فزبري والمصيبه ان مديرها كان واقف بيتكلم معايا بس كان مش واخد لباله والموضوع عدا علي خير

• يالهوي هي وصلت لكده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الجنتل حوده و غريب عن العالم
كنت مسافر في محافظه تانيه عند صاحبي ولبست بنطلون سويت بانتس بحكم اني مش خارج انا هجيب طلبات بس رحت والسوق كان بيشطب ومفيش الا محلين بالكتير وبنت شابة بتوزنلي مسكت بتاعي وهو كان نوص وقفه وباين 😂

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و غريب عن العالم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%