NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لاء انا مش نحلة انا اخري صديق واحد وبس ولو حصل وهو هيخطب أو هيتجوز انا الي بفركش بنهي الموضع خالص
انا لي تجربه بعتبرها الاقصي علي قلبي
انا تعرفت صدفه علي بنت كانت مرتبطه بزميل عمل وكان هو مسيطر عليها وعاوز يعمل معاها علاقه كامله بس هي لسه بنت
تكلمت معي وسألت عنه نصحتها تبعد لكن كان مسيطر عليها جدا
قلت ليها حلك تحبي غيره ....قالت بهزار خلاص هحبك انت وبعد ما اخف منح حبه تبقي نرجع اصدقاء
الهزار قلب بجد وحصل بينا علاقه سكس فون وتقابلنا بعده وحصل علاقه مع المحافظه علي عزريتها لحد ما تعلقت بجد وكانت المهمه الصعبه إيقاف الحب واستئناف الصداقه الي فشلنا فيها وبجداره وصار بينا شرخ فشلنا نداويه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
اه وبقالنا اكتر من 7 سنين بنتعامل بمبدا FWB يعني Frindes with benfits وباللغه الداركه هات وخد وده مش ماثر علي صداقتنا خالص بالعكس
انت وهي ليكم علاقات بغيركم

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
لو حابة تجاوبى
ممكن أعرف ليه مش هتتجوزى
ومش حاسة إنك عايزة تبقى أم
مش هتجوز عشان خوف من فشل تجربة تانية
وانا للاسف مش بخلف ومينفعش اخلف 😌

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
موضوع الفشل ده مش مشكله خالص ايه يعني لما تفشلي تاني وتالت وعاشر وموضوع الخلفه دي رزق كفايه هيكون معاه روديى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
تحولت بس من طرف واحد وتقريبا بتحصل مع كل علاقة اوكي. دة غير اني انا عمري مسلمت لحد معرفوش لازم يكون صديق وصديق جدا جدا وواخدين علي بعض وميكونش في حياتة اري ارتباط ولاخطيبة ولا زوجة وانا حصل بعد معرفتي. انا الي بفركش الصداقة دي
Long term relationship

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بتحصل جدا وبتبقي احسن من العلاقه النورمال... بيبقوا عارفين انهم اصدقاء بس بينهم سكس يعني مشاعر الحب والجواز دي ملغيه.. عن تجربه
صعب اصدق انه ممكن يحصل بالشكل ده

• عجبني
بيحصل كتير فى الكليات والصدقة بتستمر لو الاتنين فهمين معنى الصدقة ام الرغبة وقتها بعد ما بتخلص بتنتهى وتستمر الصدقة
ليس لية علاقة مثل هذا ولكن كتير بيحصل مش معنى كدة ان بقول ان دى صح لكن لو حصل بين اتين مثاقفين وفهمين بتستمر الصدقة وهدا بيحصل اكثر فى كليات اوربا لان هذا عدتهم وحياتهم
تحياتى
صعب جدا

• عجبني
اة عادي بس في حياتي العادية. إنما الافتراضية. هنا لاء ومش هيحصل طبعا
اكبر غلط الي يتورط في علاقه علي السوشيال ميديا لانها نادرا ما تنجح

• عجبني
  • عجبني

الخلفه ليست كل شيء العلاقه الجنسيه والمتعه اهم​

كمان ايه المشكله انك تتجوزي وتفضلي تاني وتالت وعاشر مش يسيء ليكي انا معنديش مشكله اتزوج واحده فشلت ١٠٠ مره​

الي صديقه اعرفها واعرف بناتها تزوجت مرتين وفي كل مره خلفت بنت وتطلقت وتزوجت من الثالث ومات و كنت هكون الرابع بس الموضوع مش مشي وتزوجت الرابع ومعنديش مانع اكون الخامس لو تطلقت تاني (بجد منتظر) هي الآن ٥٣ سنه اكبر مني بسنتين​

هل ممكن تعمل/تعملي علاقه جنسيه مع شخص بعتبره صديقه/صديق وتستمر الصداقه بينكم علي الرغم من حدوث علاقه جنسيه بينكم
ياريت الي ليه تجربه يقولها
ااااه ممكن، مش أحسن ما ارجع البيت اتنمر على أختي 😂😂😂

• يالهوي هي وصلت لكده

مش فاهم قصدك ياريت توضح.​

فيه شباب تشوفهم بره تحسبهم ملائكة، بس في البيت تلاقيه يبص لأمه وأخته وعاوز ينيكهم. مش كان أحسن لو عندو صديقة ينيكها ويسيب أمه واخته

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%