NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صديق المتحررين🤤

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيها ايه لما البنات ترد علينا وتحاولو تدو فرصه للشخص الي قدامكو مش يمكن تطلع محترم وتقوم ما بنكو علاقه متفاهمه سواء كانت غردها الجنس او الصداقه بدون اس ايحائات جنسيه او تبقي متفقين علي تسليه من الاول ليه باصين وشيفين كل الشباب وحشين

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: sexypump, drsniper666, كسك متعتى و 3 آخرين
فيها ايه لما البنات ترد علينا وتحاولو تدو فرصه للشخص الي قدامكو مش يمكن تطلع محترم وتقوم ما بنكو علاقه متفاهمه سواء كانت غردها الجنس او الصداقه بدون اس ايحائات جنسيه او تبقي متفقين علي تسليه من الاول ليه باصين وشيفين كل الشباب وحشين
بص انت جيت متأخّرة خالص. حاول تيجي بدري هتلاقي كله تمام

علشان ياصاحبي هما بيبصو علي الفلوس علي العربيه علي فورمتك علي طول بتاعك كده يعني انما اللي بتتكلم فيه ده شبه مستحيل
طب ما ممكن الشخص ده يكون عنده كل دول فعليا بس هم الي مش عاوزين يردو ولو خت بالك فعليا في علي برنامج الاسناب بنات كتير شمال وتكلمها يومين تاخد منها احلي نودز لاكن هني محدش بيدي لحد فرصه

عشان 90% من الشباب وحشين 😂

• بيضحكني
التفاعلات: صديق المتحررين🤤 و avioo
انا من ايام المنتدى التاني وانا برد عادى وبعتير الكل هنا صحابى
ولكن 98 فى الميه منهم غرضو الممارسه وفقط
والباقى الى عايز صحاب بجد هما دول الى فضلو معايا وبنتكلم خاص وعام

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي, sexypump, منتصب جدا و 2 آخرين
ولله انا كا مجدي تهو بدور علي صديقه ولا لقيت حد يعبرني با حرفين علي بعض 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق ..بس مش كل الرجالة بسيطة زيك كدا و كمان البنات حقها تخاف وممكن يكونو مصاحبين و مش عايزين حد ..ولا انت شايف ايه؟؟

هو كان في منتدى تاني ؟؟🤔

ايوه كان فيه منتدى قبل دا واتقفل
تمام ..على فكرة أنا كنت في نسوانجي من فترة بس ماكنتش بنفس النيم ولا التفاعل ..يمكن يكون اللي قبل دا و انا اللي مش متابع .

بص يا صاحبي انا متواجد ع نسوانجي من ٣ سنين ايام الديسكورد القديم دلوقتي تقريبا مبقاش ف ديسكورد المهم يعني انا شخصيا معنديش مشكلة اتعرف ع ناس من هنا ونبقي اصحاب شباب او بنات بس الفكرة المتخلفة اللي عند الاغلبية ان دا منتدي جنسي مينفعش اصاحب حد من عليه وممكن يبقي هو اصلا مش كويس
وف اللي هتقولك لا يعم دا هيفضحني لو اتعرفنا وف اللي داخل بزبه بس ف عادي يعني انا اللي عاوز اتعرف عليه او عليها ببعتلهم رد اشطة مردش اشطة بس اغلب اللي بيرد بيبلكو بعد ما الهيجان يروح😂
يلا سنظل انا وزبي اوفي اصدقاء😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump
أيوة أنا حضرت شات الديسكورت دا ..بس مش كتير و مسحته و لما رجعت مالقتش نسوانجي فمسحته تاني ..لاني مش بفهم فيه اوي
بص يا صاحبي انا متواجد ع نسوانجي من ٣ سنين ايام الديسكورد القديم دلوقتي تقريبا مبقاش ف ديسكورد المهم يعني انا شخصيا معنديش مشكلة اتعرف ع ناس من هنا ونبقي اصحاب شباب او بنات بس الفكرة المتخلفة اللي عند الاغلبية ان دا منتدي جنسي مينفعش اصاحب حد من عليه وممكن يبقي هو اصلا مش كويس
وف اللي هتقولك لا يعم دا هيفضحني لو اتعرفنا وف اللي داخل بزبه بس ف عادي يعني انا اللي عاوز اتعرف عليه او عليها ببعتلهم رد اشطة مردش اشطة بس اغلب اللي بيرد بيبلكو بعد ما الهيجان يروح😂
يلا سنظل انا وزبي اوفي اصدقاء

أيوة أنا حضرت شات الديسكورت دا ..بس مش كتير و مسحته و لما رجعت مالقتش نسوانجي فمسحته تاني ..لاني مش بفهم فيه اوي
معرفش موجود دلوقتي ولا لأ

بجد نفسي الاقي اللي بدور عليه من ساعة مدخلت هنا ومحدش فاهمني

• عجبني
التفاعلات: صديق المتحررين🤤
عندك حق ..بس مش كل الرجالة بسيطة زيك كدا و كمان البنات حقها تخاف وممكن يكونو مصاحبين و مش عايزين حد ..ولا انت شايف ايه؟؟
اوكيه تمام مفيش مشكله محدش قالك متخافيش بس ادي فرصه للي قدامك بدون اي حاجه تخليكي تقلقي منه بعدين ولو التعامل معجبكيش اقفلي ومترديش
مصاحبه اوكيه مفيش مشكله عرفيه انك كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%