NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قراءت موضوع هنا ان وحده بتنام مع المدير. بتعها وبيعمل. معاها جنس شرجي (Anal sex) وانها هتتخطب وهتتجوز الموضوع لحد كدا. تمام اللي. مش. تمام بقي وشخصيا خلاني. مضايق. جدا جدا جدا هي ردود الناس عليها هي. بتقول المشكله انها ادمنت دا مع مديرها ومش. قدره تعمل كدا الا معاه وبتسأل ابطل ازاي العجيب بقي. ان كتييير من التعليقات. بتقولها. متتجوزيش هتظلمي. جوزك طيب. وظلمها لنفسها؟ طيب وظلمها لاهلها؟ طيب. ما هي. لو اتجوزت وبقي متاح علاقه طبيعيه يعني هتنام معاه. طبيعي وهتجرب وتتمتع بعلاقه جنسيه طبيعة ليه الناس. بتبرر العلاقات المنحرف يعني ليه منساعدش الناس اللي. بيخدوا استشاره مننا علي انهم. يكونوا اشخاص سويين في كل حاجه ؟
عارف اني هواجه انتقادات كتيره بس. انا. قولت حاجه كان لازم اقولها
ارجوا من الجميع ابداء. الرأي بصراحه
تقبلوا. وافر التحيه

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, wolf1990, .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و 6 آخرين
قراءت موضوع هنا ان وحده بتنام مع المدير. بتعها وبيعمل. معاها جنس شرجي (Anal sex) وانها هتتخطب وهتتجوز الموضوع لحد كدا. تمام اللي. مش. تمام بقي وشخصيا خلاني. مضايق. جدا جدا جدا هي ردود الناس عليها هي. بتقول المشكله انها ادمنت دا مع مديرها ومش. قدره تعمل كدا الا معاه وبتسأل ابطل ازاي العجيب بقي. ان كتييير من التعليقات. بتقولها. متتجوزيش هتظلمي. جوزك طيب. وظلمها لنفسها؟ طيب وظلمها لاهلها؟ طيب. ما هي. لو اتجوزت وبقي متاح علاقه طبيعيه يعني هتنام معاه. طبيعي وهتجرب وتتمتع بعلاقه جنسيه طبيعة ليه الناس. بتبرر العلاقات المنحرف يعني ليه منساعدش الناس اللي. بيخدوا استشاره مننا علي انهم. يكونوا اشخاص سويين في كل حاجه ؟
تقبلوا. وافر التحيه
علشان ف مكان كله شايف ان الناس اللي هنا وسخه مش مقتنعين ان في ناس كتير نضيفه

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
حلاوة انت بتكلم عيل بسكلته ولا واحده موموس😂😂
لا. يسطا دا كان في مسلسل بيقوله اخوك الصغنن حلاوه سيد زيان كان هو. الشخصيه دي وكان شخصيه عسل زيك كدا

لا. يسطا دا كان في مسلسل بيقوله اخوك الصغنن حلاوه سيد زيان كان هو. الشخصيه دي وكان شخصيه عسل زيك كدا
اه اصل كلمه حلاوه و حلاوة شبه بعض فا انا وصحابي بنهق علي اي حدا بنقول انت بتتطس يا حلاوة او انت بتتناك يا حلاوة كده يعني سين من الاخر يا احمد

• بيضحكني
المفروض انها اخطاءت والصح تحافظ على جوزها

• أتفق
ولااسف هىعوزة تستمر معها وبتاخد ارء تقنع نفسها انى ما باليد حيله

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولااسف هىعوزة تستمر معها وبتاخد ارء تقنع نفسها انى ما باليد حيله
ايوه بس. انا وانت وكل. الناس. شيفين ان الجواز من المدير او من غيره هو افضل حل

تقبلوا. وافر التحيه
دي واحد موموس اللبن جنانها في هتختلق اي عذرا وتقولك مش هعارف عشان العذرا ده ملخص بس كلامي الشرموطه و موموس لم بيدوق اللبن بيدمنوا بيفتحوا رجليهما علي بحري

• عجبني
دي واحد موموس اللبن جنانها في هتختلق اي عذرا وتقولك مش هعارف عشان العذرا ده ملخص بس كلامي الشرموطه و موموس لم بيدوق اللبن بيدمنوا بيفتحوا رجليهما علي بحري
ما انا بقول اهوه يبقي الحل تتجوز

• أتفق
واهم من ده كلوا اللي هتتجوز لزم قدرة جنسيّة عاليه عشان تفضل متشعلقه في هو وبس
ايوه ودي اهم حاجه

• أتفق
التفاعلات: omar Fathi
تقبلوا. وافر التحيه
لاني الناس فكره اني اي بنت هنا مش كويسه
هي لو لقت جوزه كويس معاه مش هتعمل حاجه تاني مع اي حد او لو حبت جوزه
هي غلطت اكيد بس ليه لمه نيجي نقول اني عاملين علاقه تبهدلونه ليه الوحد ميبصش لي نفسه ويشوف قصر في اي يخلينه نعمل كدا بس المجتمع ده كدا بيغلط الست بس

• حبيته
لاني الناس فكره اني اي بنت هنا مش كويسه
هي لو لقت جوزه كويس معاه مش هتعمل حاجه تاني مع اي حد او لو حبت جوزه
هي غلطت اكيد بس ليه لمه نيجي نقول اني عاملين علاقه تبهدلونه ليه الوحد ميبصش لي نفسه ويشوف قصر في اي يخلينه نعمل كدا بس المجتمع ده كدا بيغلط الست بس
حبي. انتي. محدش. يقدر. يفهدلك اقتله بس. هي من كلامها بتقول. ادمنته ومعرفش ايه دا كلام خلاهم. يهيجوا عليها

• عجبني
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%