NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العلاقة بتكون اعنق لانها بتكون على شكل احتواء اكتر و خصوصية اكتر و ثقة بجنون... متعة و حنان و دلع فى نفس الوقت.
يعنى حاجة اعمق من الصداقة

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و الصقر_الجارح
ممكن اه عادي

• عجبني
العلاقة بتكون اعنق لانها بتكون على شكل احتواء اكتر و خصوصية اكتر و ثقة بجنون... متعة و حنان و دلع فى نفس الوقت.
يعنى حاجة اعمق من الصداقة
افضل حب او علاقه الي بتحصل بعد صداقه لكن لما بتحصل صعب تستمر الصداقه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
هل ممكن تعمل/تعملي علاقه جنسيه مع شخص بعتبره صديقه/صديق وتستمر الصداقه بينكم علي الرغم من حدوث علاقه جنسيه بينكم
ياريت الي ليه تجربه يقولها
ايوه انا ليا تجربه مع انتيمتى وصديقة عمرى

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

أحاول استعادة صداقه ضاعت بسبب الجنس​

• عجبني
ايوه انا ليا تجربه مع انتيمتى وصديقة عمرى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هل ممكن لما يتفك حظرك تشرح ؟؟​

• عجبني
ممكن اه عادي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

هل ممكن شرح ؟؟​

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
هل ممكن تعمل/تعملي علاقه جنسيه مع شخص بعتبره صديقه/صديق وتستمر الصداقه بينكم علي الرغم من حدوث علاقه جنسيه بينكم
ياريت الي ليه تجربه يقولها
ايوا عادي وبتكون علاقه حلوه

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
أنا معنديش تجربة بس عن نفسى معتقدش فيه مشكلة بل بالعكس السكس ممكن يقوى العلاقة بينا لأن فى رايى السكس هو أكبر سد ممكن يكون بين أى أتنين لو السد ده أتهد هيكون فيه مساحة كبيرة نتكلم فى أى و كل شئ بدون خوف أو قلق أو أى أعتبارات بشكل كبير عكس الحياة العادية اللى فيه قيود كتير لأزم تتعامل بيها فى تعاملك مع أى حد حتى لو كان الدنيا مفتوحة بينكم لأزم فيه حاجات مش هتعرفوا تتكلموا فيها لأعتبارات مختلفة زى عيب أو الاحراج أو القلق من الشخص التانى يبصلك أزاى

• عجبني
أنا معنديش تجربة بس عن نفسى معتقدش فيه مشكلة بل بالعكس السكس ممكن يقوى العلاقة بينا لأن فى رايى السكس هو أكبر سد ممكن يكون بين أى أتنين لو السد ده أتهد هيكون فيه مساحة كبيرة نتكلم فى أى و كل شئ بدون خوف أو قلق أو أى أعتبارات بشكل كبير عكس الحياة العادية اللى فيه قيود كتير لأزم تتعامل بيها فى تعاملك مع أى حد حتى لو كان الدنيا مفتوحة بينكم لأزم فيه حاجات مش هتعرفوا تتكلموا فيها لأعتبارات مختلفة زى عيب أو الاحراج أو القلق من الشخص التانى يبصلك أزاى
الكلام ده صعب جدا يحصل
انا حاولت اعملها وفشلت

• عجبني
عادى كده كده الناس مختلفة عن بعض و أنتا بنفسك شوفت فى موضوع سابق أنى مثلا مختلف معاك فى الخصية و الاراء و ده ميعبنيش ولأ يعيبك , عادى كل واحد و له دماغه ✌️

• حبيته
  • عجبني
عادى كده كده الناس مختلفة عن بعض و أنتا بنفسك شوفت فى موضوع سابق أنى مثلا مختلف معاك فى الخصية و الاراء و ده ميعبنيش ولأ يعيبك , عادى كل واحد و له دماغه ✌️
اكيد طبعا احنا هنا بتجمعنا صداقه اتمني تصير قويه ويبعد عننا عيون الادمن الي بيزعلهم الصداقه بين الاعضاء
بيطبقوا علينا مبدأ فرق تسد

• عجبني
اكيد طبعا احنا هنا بتجمعنا صداقه اتمني تصير قويه ويبعد عننا عيون الادمن الي بيزعلهم الصداقه بين الاعضاء
بيطبقوا علينا مبدأ فرق تسد
فعلا الدنيا هنا مبقتش لطيفة للأسف برغم أنه مفترض مكان للمتعة والترفيه على النفس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%