NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال للسوالب

عمو زيوس

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا كنت متحمس جدا لاول مره ليا ك سالب بس حسيت انو انا اول م جيبتهم و انا بتناك قرفت من نفسي، هل ده طبيعي ولا ايه؟

• عجبني
التفاعلات: nesta7amada, ghost_ghost, enta 7abiby و 2 آخرين
انا كنت متحمس جدا لاول مره ليا ك سالب بس حسيت انو انا اول م جيبتهم و انا بتناك قرفت من نفسي، هل ده طبيعي ولا ايه؟
يعتمد على مصاحبهم كيف بعاملوك وانتا ايه اللي بتحبه

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و الختيار السوري
اه طبيعي هدا الشعور بعد ما تنزل شعوتك بس بترجع تشتهي تنزل كمان مرة او تنتاك كمان مره ومع الاستمرار بيصير ما تشعر فندم

• عجبني
طبيعي مع أي علاقه حتي العلاقه العاديه

• عجبني
التفاعلات: Le cul de ma soeur، ghost_ghost و الختيار السوري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعي حاول تبطل وأنت فالأول لان بعد كدا هيضيع الشعور دا وهيبقا صعب ترجع طبيعي تاني

• عجبني
طبيعي لان الشهوه بترووح بس من الواضح انك مش عاوز تبقى سالب ولازم تسأل نفسك سؤال انت عاوز تبقى سالب ولا شهوتك هي اللي بتقودك لو عاوز تبقى سالب دايما ويدوب ساعة اما تجيبهم يبقى كمل ومع الوقت الشعور دا هيختفي وهتستمتع كمان وقت اما تجيبهم وانت على الزبر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: qenawy xx و ghost_ghost
طبيعي طبعا ودا يدل على انك مش عاوز تكمل في القصه دي وبنصحك متكملش

مع احترامي للناس اللي بتقول ده طبيعي
لا مش طبيعي كده انت مش سالب انت كده كنت هايج وبس
عايز تجرب مش اكتر من كده
لكن أنا عمري ماكنت بشبع لو نزلت الا لما الراجل هو اللي يكون شبع مني

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و qenawy xx
طبيعي لان الشهوه بترووح بس من الواضح انك مش عاوز تبقى سالب ولازم تسأل نفسك سؤال انت عاوز تبقى سالب ولا شهوتك هي اللي بتقودك لو عاوز تبقى سالب دايما ويدوب ساعة اما تجيبهم يبقى كمل ومع الوقت الشعور دا هيختفي وهتستمتع كمان وقت اما تجيبهم وانت على الزبر
اجمل اجابه بجد ... تحياتي ❤️❤️

مع احترامي للناس اللي بتقول ده طبيعي
لا مش طبيعي كده انت مش سالب انت كده كنت هايج وبس
عايز تجرب مش اكتر من كده
لكن أنا عمري ماكنت بشبع لو نزلت الا لما الراجل هو اللي يكون شبع مني
ده انت علشان انت وحش ❤️❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%