NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

bisexual2

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا سالب عملت علاقة النهارده و كان بقالي كتير معملتش مع العلم أن دي رابع مره ليه اعمل و اخر مره كانت من حوالي سنه
👈المشكله ... اول ما بدء يدخل زبه حسيت ب حرقان جامد في الشرج من جوه و راح مره وحده و لما خلصنه و رحت اغسل حسيت ب حرقان جامد في الفتحه من بره

👈 السوائل هل ده طبيعي ولا لا و لو مش طبيعي اعمل ايه ؟؟

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, Kokik, jjojja و 2 آخرين
علشان خرمك ضيق
وممكن يكون دخله بغشومية شوية
المرة الجاية الحرقان هيقل
واللي بعدها هيتبدل بشعور حكة
وبعد كدا هتروح سكة اللي يروح ميرجعش .
حاول تلحق نفسك وتوقف من دلوقتي احسن

• أتفق
التفاعلات: bisexual2
انا سالب عملت علاقة النهارده و كان بقالي كتير معملتش مع العلم أن دي رابع مره ليه اعمل و اخر مره كانت من حوالي سنه
👈المشكله ... اول ما بدء يدخل زبه حسيت ب حرقان جامد في الشرج من جوه و راح مره وحده و لما خلصنه و رحت اغسل حسيت ب حرقان جامد في الفتحه من بره

👈 السوائل هل ده طبيعي ولا لا و لو مش طبيعي اعمل ايه ؟؟
مش طبيعي ارجع طبيعي احسنلك ما انت مبطل هفك الشوق ليه

اصلا الشرج مش مكان للممارسه وطبيعى يحصلك كدا وطبيعى الاعراض تزيد عليك لو كان عنيف معاك او انزل جوا الشرج

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فارس عوض عالي و Kιɳg Jr
طبيعي, ادهن اي دهان للبواسير من الصيدلية هيخفف الحرقان ده وبعد كده لما تفكر تعمل لازم يكون في تدليك لعضلة الشرج وتدخل صوبع ثم اتنين ثم تلاته باستخدام مزلق لحد ماتكون الفتحه جاهزة لدخول اي حاجه حتى لو كان خيار واي حاجه تخش لازم تكون مدهونة بمزلق برده:D

• حبيته
طبيعي, ادهن اي دهان للبواسير من الصيدلية هيخفف الحرقان ده وبعد كده لما تفكر تعمل لازم يكون في تدليك لعضلة الشرج وتدخل صوبع ثم اتنين ثم تلاته باستخدام مزلق لحد ماتكون الفتحه جاهزة لدخول اي حاجه حتى لو كان خيار واي حاجه تخش لازم تكون مدهونة بمزلق برده:D
شكرا جدا على النصيحه

• عجبني
التفاعلات: خالد إسكندرية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان خرمك ضيق
وممكن يكون دخله بغشومية شوية
المرة الجاية الحرقان هيقل
واللي بعدها هيتبدل بشعور حكة
وبعد كدا هتروح سكة اللي يروح ميرجعش .
حاول تلحق نفسك وتوقف من دلوقتي احسن
طيب هي ليه وحشه للدرجه

اصلا الشرج مش مكان للممارسه وطبيعى يحصلك كدا وطبيعى الاعراض تزيد عليك لو كان عنيف معاك او انزل جوا الشرج
يعني لازم اوقف ؟؟

طيب هي ليه وحشه للدرجه
اه وحش دا كست بنتأذي من الالتهابات وامرض حكه وقرف وبقعد ادهن وانضف عشان الحوار يهدي عشان اعرف بس اقعد عليها منغير متوجع مبالك انت يا راجل 😂

• أتفق
اه وحش دا كست بنتأذي من الالتهابات وامرض حكه وقرف وبقعد ادهن وانضف عشان الحوار يهدي عشان اعرف بس اقعد عليها منغير متوجع مبالك انت يا راجل 😂
انا فعلا لازم ارجع🥲✨

• عجبني
التفاعلات: jjojja
انا فعلا لازم ارجع🥲✨
خلي بالك لو رحت تتعالج هتتفضح بردو لأن الالتهابات دي بتيجي بسبب الزب المليان بكتيريا 🙁🙁مش بتجبولنا حاجه عدله 😂😂

• عجبني
خلي بالك لو رحت تتعالج هتتفضح بردو لأن الالتهابات دي بتيجي بسبب الزب المليان بكتيريا 🙁🙁مش بتجبولنا حاجه عدله 😂😂
عندك حق.... بس انا مش عارف ليه الناس معفنه كده 🥲💔

انت اهم شيء تروح تحلل لو جالك مرض من الجنس من غير واقي!
غير كده عادي
السوائل الي هي ايه؟

انت اهم شيء تروح تحلل لو جالك مرض من الجنس من غير واقي!
غير كده عادي
السوائل الي هي ايه؟
حاضر
لا خطئ املأ

• عجبني
التفاعلات: جينجر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%