NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصيبتي مع أبويا

A

Anonymous (cd27)

ضيف
من فترة مش من البعيدة عرفت إن والدي علي بيدور علي علاقات جنسية وكنت مستغرب ده جدا ، بغض النظر عن إني عرفت ده ازاي بس اللي صدمني أكتر إني لقيت شات بينه وبين واحد ومن كلامه مع الشخص ده إن أبويا سالب وبيدور علي فحل ، وأنا خدت صدمة قفلتني فترة لحد ما الايام عدت ونسيت اللي شوفته .
واخر فترة لقيت طريقته إتغيرت معايا وبقا بيعاملني باسلوب فيه ليونة أكتر لحد ما استوعبت انه عاوز يعرفني إنه سالب وعاوزني اعمل علاقة معاه بس أنا كل اللي كنت بقوله وبرد عليه إني بتوه بطريقة إني واخد كل حاجة بهزار لدرجة إنه قالي صور ليا زبك بس بهزار وبطريقة غير مباشرة وأنا بردو عملت نفسي عبيط ومش فاهم .
.
أنا قرفت جامد فشخ واضايقت إن أبويا طلع كده وانه كمان عاوز يحاول معايا ومتعكنن ، حتي ولو في براح ان ده يحصل ببقي حاسس بغرابة وقرف وخصوصا ان تجاربي كلها مع ستات وبنات مش اكتر من كده ومحاولتش اتعامل مع شباب او رجالة قبل كده ، ياريت تفيدوني وكل واحد وواحدة يرد عليا باللي مفروض اعمله دلوقتي .

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: المعلم حنكش, ghost_ghost, MM011 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف أنه حاجة شخصية نوعا ما
بس هو أنت عرفت ازاي

من فترة مش من البعيدة عرفت إن والدي علي بيدور علي علاقات جنسية وكنت مستغرب ده جدا ، بغض النظر عن إني عرفت ده ازاي بس اللي صدمني أكتر إني لقيت شات بينه وبين واحد ومن كلامه مع الشخص ده إن أبويا سالب وبيدور علي فحل ، وأنا خدت صدمة قفلتني فترة لحد ما الايام عدت ونسيت اللي شوفته .
واخر فترة لقيت طريقته إتغيرت معايا وبقا بيعاملني باسلوب فيه ليونة أكتر لحد ما استوعبت انه عاوز يعرفني إنه سالب وعاوزني اعمل علاقة معاه بس أنا كل اللي كنت بقوله وبرد عليه إني بتوه بطريقة إني واخد كل حاجة بهزار لدرجة إنه قالي صور ليا زبك بس بهزار وبطريقة غير مباشرة وأنا بردو عملت نفسي عبيط ومش فاهم .
.
أنا قرفت جامد فشخ واضايقت إن أبويا طلع كده وانه كمان عاوز يحاول معايا ومتعكنن ، حتي ولو في براح ان ده يحصل ببقي حاسس بغرابة وقرف وخصوصا ان تجاربي كلها مع ستات وبنات مش اكتر من كده ومحاولتش اتعامل مع شباب او رجالة قبل كده ، ياريت تفيدوني وكل واحد وواحدة يرد عليا باللي مفروض اعمله دلوقتي .
سبحان **** انتوا ابتلاء لبعض

ابوك ممكن يكون بعاني من ضغط ومرض نفسي
الوضع الطبيعي مش ممكن يفكر بأبنو

عارف أنه حاجة شخصية نوعا ما
بس هو أنت عرفت ازاي
كنت بعمل حاجة علي الموبايل بتاعه ولقيت الشات اللي بينه وبين الشخص ده

يا عم شكرا علي إفادتك
يعم مش قصدي بس انت مفكرتش في اللي بتعمله وجاي تفكر في اللي ابوك بيعمله فبقول **** سلطكم علي بعض لو عايز الافادة فعلا توب وابعد عن المعصية دي وواجه ابوك وساعده يبطل واطلعوا عمره ولا حج سوا

يعم مش قصدي بس انت مفكرتش في اللي بتعمله وجاي تفكر في اللي ابوك بيعمله فبقول **** سلطكم علي بعض لو عايز الافادة فعلا توب وابعد عن المعصية دي وواجه ابوك وساعده يبطل واطلعوا عمره ولا حج سوا
**** سلطنا علي بعض من اللي بنعمله ؟
يصحبي انت داخل هنا عشان انتي كويس مثلا ؟
م انت داخل هنا عشان الشرمطة واللبونة وغيرها من الوساخة .
لما تتكلم اتكلم بطريقة وسطية وعندك نصيحة قدمها مش عندك اسكت زي اللي سكت .
انا لو عندي رغبة مكنتش نزلت هنا عشان عاوز حل اتعامل بييه مع المشكلة بتاعتي .
وكوني بدخل او بتكلم او عندي عادات سيئة ف هي مع نفسي مش اكتر من كده زيي وزيك و زي غيري .
تمام ؟

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 killer hearts
.
لو عايز نصيحه قدامك حلين ملهمش تالت لو انت مش شغال يبقي متكلمش معاه نهاءي وخلي البيت بالنسبه لك علي قد النوم اغلب قعادك برا وحاول متقعدش معاه لواحدك نهاءي يعني ممكن تاخده وتخرجوا عند قرايبكم بس في البيت متقعدش معاه ولو شغال ف عرفه أنه شوفت الشات واتكلم معاه براحه ممكن يتوب ولو أصر أو شد معاك اديك شغال تقدر تخرج تعيش مع نفسك وغالبا علي كلامك امك متوفيه أو منفصله ف هو قاعد معاك لوحدك

**** سلطنا علي بعض من اللي بنعمله ؟
يصحبي انت داخل هنا عشان انتي كويس مثلا ؟
م انت داخل هنا عشان الشرمطة واللبونة وغيرها من الوساخة .
لما تتكلم اتكلم بطريقة وسطية وعندك نصيحة قدمها مش عندك اسكت زي اللي سكت .
انا لو عندي رغبة مكنتش نزلت هنا عشان عاوز حل اتعامل بييه مع المشكلة بتاعتي .
وكوني بدخل او بتكلم او عندي عادات سيئة ف هي مع نفسي مش اكتر من كده زيي وزيك و زي غيري .
تمام ؟
انت زعلان اوي ومحموق عشان بواجهك بقرفك واللي انت فرحان بيه سواء ز.نا أو لوا.ط سواء انت او ابوك انت سايب حلول **** وجاي تدور علي حلول وسط مجتمع جنسي ف المنتدي هيطلعلك حل اي غير حلاول عقيمة وبعدين يغالي مش كل الناس نفس الوساخة والشرمطة اللي انت فيها متجمعش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%