NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سؤال للسوالب البنوتين

انا سالب بنوتي عشرين سنة لحد الان ما بحسش باي اثارة تجاه اي بنت و زبب صغير ما بيقفش بس عندي انجذاب للفحول المعضلة و الي معاهم زب كبير
حتى لو شفت افلام سكس ما بحسش باثارة بس لو شفت افلام لورعان مع فحول كبيرة بحس بهيجان و يكون نفسي انتاك فهل كل البنوتين عندهم نفس احساسي

• عجبني
التفاعلات: koka tota, el-korsan, Hamoudy و 5 آخرين
انا سالب بنوتي عشرين سنة لحد الان ما بحسش باي اثارة تجاه اي بنت و زبب صغير ما بيقفش بس عندي انجذاب للفحول المعضلة و الي معاهم زب كبير
حتى لو شفت افلام سكس ما بحسش باثارة بس لو شفت افلام لورعان مع فحول كبيرة بحس بهيجان و يكون نفسي انتاك فهل كل البنوتين عندهم نفس احساسي
ايوه دا كدا طبيعي

• عجبني
التفاعلات: ديووووووث مرتي
المثلية ميول لنفس الجنس ذكر لذكر و انثي لانثي :cool:

الاحساس الأساسي عندي أن نفسي اكون بنت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه انا زيك بحس نفسي عايز اتناك وزبي صغير

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%