NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزعيــــــــم

زعيــم المجرة🔥
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
إنضم
4 أكتوبر 2022
المشاركات
1,444
مستوى التفاعل
1,006
نقاط
575
الجنس
ذكر
الدولة
atlanta 🇪🇪
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلآ بيكم في قصة (العائلة و الإنحراف الخفي) القصة دي فيها اغلب انواع الجنس او اكثرهم شهرة،

معكم ( الزعـــــيم _ سنتياجو )

(مقدمة)

ببساطة عائله مكونه من اتنين كبار في السن مخلفين اتنين اخوات ولاد تؤام و بنت أصغر منهم بس عايشة في محافظة تانيه، و الولادين دول اتجوزه في يوم واحد،
و في بيت كبير هو بيت العيلة بس دا اساسآ بيت الجد و الجدة، دا بيت مش بيخلي من افراد العائله دي، و في غرف كتيره عشان لو حد حب يبات ، هو زي نظام ڤيلة صغيرة كدا بدورين والسلم داخلي
( ملحوظة:- اسماء الشخصيات، كل اسرة تبدأ بنفس الحرف لعدم التوهان وتدخل الشخصيات، يعني اول ما تقرأ اسم شخصية هتفتكر دا او دي تبع مين من اول حرف )

الجد _ موسي 68 سنه، قمحاوي البشرة، 169 سنتي، صاحب محل أحذية كبير من زمان و لما كبر في السن كتب المحل بالنص بين عياله و وصاهم انهم ميفرطوش فيه علي الأقل قبل ما يموت

تيتا أميمة _ 63 سنه، بيضة اوي، بزازها كبيرة و مترهلة سنه، و طيزها كبيرة ومشدودة، 168 سنتي، رغم سنها إلا ان ملامح وشها لسه جميلة و محتفظة بيها
1_ اسرة فاروق ابو البطل
•الأب فاروق، 45 سنة، موظف حكومي و شريك بالنصف في محل الأحذية مع الأخ سليم ، قمحاوي البشرة، 170 سنتي
•الأم فاتن، 42 سنه، بيضة، ربة منزل، بزازها اكبر من الوسط، طيزها كبيرة سيكا ومشدودة، 169سنتي
•الابن البطل فارس، 19 سنه، قمحاوي البشرة، تالته ثانوي، 178 سنتي
البنت فيروز توأم فارس، 19 سنه، بيضة، بزاز بحجم البرتقال، وطيز اقل من الوسط مرفوعة لفوق ومشدودة، تالته ثانوي، 170 سنتي

2 _ اسرة عم البطل
• العم سليم توأم الاب فاروق، 45 سنه، قمحاوي البشرة، موظف حكومي، و الشريك الأخر ل محل الأحذية الكبير مع فاروق ، 169 سنتي
•مرات العم سوسن 41 سنه، بيضه مايله للسمار، ربة منزل، بزاز كبيره، طيز كبيرة سيكا، 165 سنتي،
•بنت العم سندس، 19 سنه، قمحاوية البشرة مايلة للبياض، بزازها اكبر من سنها، و طيز اكبر من الوسط وبتتهز في كل ماشية وملبن 168سنتي
• ابن العم سيف، 17 سنه، ابيض، اولي ثانوي، 171 سنتي
•بنت العم توأم سيف، سلمي، 17 سنه، بيضة، اولي ثانوي، بزاز اصغر من الوسط شوية، وطيز وسط مشدودة،
(ملحوظة:- خلفة التوأم وراثة في العيلة، و في شخصيات تانيه في القصة هتظهر، زي خالة البطل وكل شخصية هتظهر في وقتها هعرفكم عليها )



(الجزء الاول)


( الزعـــــيم _ سنتياجو )

(المشهد الرئيسي اللي هو بتاع البطل)

قاعد فارس علي طرف السرير ملط بياخود نفس من سجاره و في بنت نايمة علي ضهرها فاتحه رجلها بتدعك كسها مكان لبن فارس
فارس / كسك دا ما بيتشبعش منه يا بت يا نورا يخرب بيت جماله
نورا قامت اتعدلت و قعدت ورايا حضنتي و بزازها لزقت في ضهره
نورا / ( مسكت زب فارس ) ودا اللي انا محتاجه منك يا روحي، دا اجمل حاجه حصلتلي في حياتي

(نورا 25 سنه، بيضة، 170 سنتي، بزازها كبيرة بحلامات سودة و طيزها وسط مشدودة و ملبن و مرفوعة لفوق، نورا مطلقة و تبقي اخت واحد شغال في محل ابو فارس و عمه ، اتعرف عليها لما كانت جايه تاخود من اخوها فلوس من المحل و فارس شقطها)
فارس / كدا يا لبوة يعني انتي عايزة زوبري بس؟!
نورا / (بشرمطه) يا روحي لولاك انت ما كانش هيبقي لدا وجود (علي زبه)
فارس / طيب يلا قومي ألبسي و انزلي واه صحيح انتي بتاخدي حبوب مانع الحمل ولا هتدوينا في داهيه؟
نورا / دا انا معدتي اتهرت منه
فارس / اعملك ايه ما كسك اللي عايز كتير و انا خايف تحبلي و نجيب عيل عرص منك
نورا / كدا تقول علي ابنك عرص برضو
فارس / خخخخخ ابن مين؟ انتي بتقولي ايه؟
نورا / مالك يا فارس بهزر، دانا اللي هتأذي و هتفضح لو حملت مش انت
فارس / وقعتي قلبي يلا غوري
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

نورا لبست و نزلت من الشقة و فارس استحمي و لبس و قفل باب الشقة بالمفتاح،

(الشقة دي بيت اهل فارس القديم، قبل ما ابوه فاروق يبني العمارة اللي سكنين فيها حاليآ، ودي طبعآ غير بيت العيلة، دي خاصة بفاروق ابو البطل فارس بس، و عم فارس ليه برضه عمارة خاصة بيه)

بعد ما نزل فارس من العماره موبليه رن و كان عمه سليم
فارس / ايوة يا عمي خير

سليم عم فارس / انت فين يا فارس؟
فارس / كنت في مشوار و رايح البيت الكبير (بيت العيلة)
سليم عمه / طيب بالمرة لو قريب من المحل تعال خود فلوس ستك كانت عيزاها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / ماشي يا عمي مسافة السكة سلام

قفل فارس مع عمه السكة و كان قريب فعلآ من المحل بتاعهم

(وصف المحل، هو كبير و واسع و في كذا قسم احذية حريمي و رجالي و اطفالي و سبورت و كل حاجه، و المحل ليه بابين كل باب علي ناصيه و ليه مخزن بعد المحل بكام شارع كدا، و مكتب الكاشير اول ما تدخل ع ايدك الشمال، عشان لو حبيت تروح يعني😂)

بعد ما فارس وصل المحل و دخل لاقي في وشه

الواد نادر اخو نورا اللي كان فارس لسه بنيكها من شويه في الشقة
فارس / نادر ايه الدنيا يا حب ؟
نادر / تمام يا برو انت عامل ايه؟

(نادر، 21 سنه، ابيض، 176 سنتي ، ميعرفش السلكان)

فارس / تمام، احلي حاجه فيك انك مظبط الدنيا
نادر / حبيبي يا فارس
سليم عم فارس / ( بعد ما راح واقف معاهم ) يلا يا نادر عيزك تروح المخزن في بضاعة جديدة هناك عايزك تخلي الحريمي لوحده و الرجالي لوحده و كل حاجه تبع بعضها و خود معاك الواد الجديد علمه عشان يفهم الدنيا
نادر / لا لا ملوش لزوم انا هخلصهم لوحدي هما قليلين اصلآ
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سليم / ينبي عشان يفهم الدنيا
نادر / خليه لما تاجي بضاعة الشهر عشان ننجز وقتها و يفهم بدل ما ينسي
سليم / براحتك انا عايز اريحك انت اللي غاوي تعب يلا روح.... فارس.... فارس... انت يلا
فارس / (باصص في الفون ) ايوة.... ايوة يا عمي
سليم عمه / انت ياض غاوي صياعة انت تالته ثانوي يعني المفروض تكون بتذاكر زي اختك و سلمي ( سلمي بنت سليم )
فارس / ياعمي يعني هطلع احمد محفوظ ولا نجيب زويل
سليم / يخربيتك اسمهم نجيب محفوظ و احمد زويل ، و تصدق انت لو طلعت القهوجي بتاع حد منهم يبقي كويس
فارس / علي رائيك
سليم عمه / تعال معايا يا لمض

راحو عند مكتب الكاشير و سليم ( الزعـــــيم _ سنتياجو ) اخد رزمة فلوس صغيرة
سليم / اديهم لستك ، هي طلبتهم مني الصبح
فارس / طيب مفيش حاجه علينا كدا
سليم / (طلع كام مية) امسك دول ليك يا لمض يكش تفلح
فارس / حبيبي يلا اخلع انا



وصل فارس بيت العيلة و خبط غلس الباب فتحتله وفاء الشغالة

وفاء:: ازيك يا سي فارس ادخل

(وفاء، 54 سنة، سمرا، 166 سنتي ، مليانة شويتين، و طيزها كبيرة فشخ زي بزازها و مترهلين، وفاء كانت زمان غلبانة و مش لاقية لقمة حاف، و تيتا فارس جابتها شغلتها عندها و اهتمت بيها لغاية ما اتجوزت و خلفت و لسه شغالة عند تيتا ، دي القصة اللي تيتا أميمة حكتها لفارش زوبرميت مرة، وكمان من الصعيد الجواني)
فارس / ازيك يا فوفا.. تيتا فين؟
وفاء / في الأوضة مع الحج (جدي)
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

بعد ما دخل فارس و شاف أخته التوأم فيروز مع بنت عمه سلمي فتحين كتب و قعدين قدام التلفزيون و راح فارس قعد معاهم
فارس / ذاكري كويس عشان اخركم المطبخ اوعي يا سلمي تكوني فاكرة نفسك هتطلعي سفيرا و كدا
سلمي / ملكش دعوه، يكش اطلع بياعة فجل حتي، متحشرش نفسك
فيروز / علي الأقل احنا بنعمل اللي علينا و بنذاكر مش زيك صايع طول اليوم
فارس / ليه وانا اي حد انا بعرف انجح لوحدي المذاكرة دي للزيكم
سلمي / علي رائيك يا فيروز ، دانا لما هدخل تالته هتكون انت لسه فيها و فاشل زي ما انت
فارس / خلي فيروز تنفعك اجيب انا سڤن ها ها ها
فيروز / ( بسخرية) خفيف اوي... عارفة يا سلمي دراكولا لو جيه يمص ددمم واحد زي دا ، هيمص قصب عشان دا معندوش ددمم ههههه
سلمي / ههههه
فارس / او ممكن يمص حاجة تانية
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

في اللحظة دي سوسن ام سلمي ( مرات سليم عم فارس) كانت جاية من جوا و سمعت فارس و هو بيتلكم
سوسن / ايه يا سافل اللي بتقوله للبنات دا؟
فارس / انتي فهمتي ايه.. انا قصدي يمص وراه ههههه
سوسن مرات عم فارس / طيب اقعد و كفاية برادة بقي و سيبهم يذاكره
فارس / لكن قوليلي يا سلمي ايه حبك تلبسي مقفل كدا في الحر دا ؟! انت مخك تعبانة ولا حد لعبلك في الأعدادات؟
فيروز / وانت مالك بيها حتي اللبس هتدخل فيه؟!
فارس / دافعي عنها ياختي ما انتي المحامي بتاعها

سندس بنت عم فارس اخت سلمي الكبيرة ، كانت لابسه و هتخرج امها شفتها و سالتها

سوسن امها / رايحة فين يا بت انتي؟
سندس / رايحة اذاكر مع واحدة صحبتي
سوسن / طيب ما تذاكيري مع فيروز بنت عمك؟
سندس / اصل انا بذاكر معاها و بعد كدا بنرغي شوية يعني
سوسن / طيب ما تتأخريش
سندس / حاضر يلا باي
_مشيت سندس

فيروز / صحيح يا فارس بقولك
فارس / عايزة ايه؟
فيروز / شوف كدا ماما في البيت ولا فين؟
فارس / هتلاقيها عند خالتك اكيد يعين ، هي تعرف حد تاني غيرها
سوسن مرات عم فارس / معاك حق دايمآ مع بعض طول الوقت
فيروز / طيب معلش اتصل بيها اتأكد كدا
فارس / ليه يعني و بعدين ما تكلميها انتي من فونك
فيروز / رصيدي خلص، و عايزة اروح البيت انا و سلمي نذاكر هناك لوحدنا
فارس / يعني في فوق ال14 أوضة و اربع حمامات و مطبخ كبير عريض، هتسيبه دا كله و تذاكير في بيتنا؟!
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فيروز / طلاما انت جيت هتعمل دوشة و صداع و انا عايزة اذاكر في هدوء، ثم انا مالي بالحمامات هذاكر مع ابليس؟
فارس / علي رائيك دا ابليس يتعلم منك ههه
فيروز / بطل رخامه بقا و شوفها يلا
فارس / عشان خاطر القمر دي بس (علي مرات عمه سوسن ) قاعدة هتصل بس دقيقة جدك يطلع من الأوضة عشان عايز تيتا في موضوع ضروري، و جدك بيداق لما ادخل عليهم الأوضة، تقوليش بيديها سر خلطة كنتاكي
سوسن / خصوصيات.. ايه مسمعتش عن حاجه زي كده
فارس / يا شيخة سيبك بلا خصوصيات بلا افشخنات تلاقي جدي بس بيديها لبوس و مش عايز حد يعرف
سوسن / ( ضربتنه على كتفه ) اتلم يا واطي بدل ما اقوله و يربيك

( الزعـــــيم _ سنتياجو )

( المشهد عند الجد موسي و التيتا أميمة في اوضتهم)

بعد ما الجد موسي طلع من الحمام بالشورت و تيتا أميمة بتناوله الهدوم عشان يلبس ، فجأة تنحت فيه و هو بالشورت بس

الجد موسي /مالك يا أميمة سرحانة في ايه؟

تيتا اميمة / فاكر يا موسي شهر العسل بتاعنا
الجد / ( بأبتسمه ) هاها يااااااه يا أميمة ايه اللي فكرك بالأيام دي؟
تيتا / ( بأبتسمة ) افتكرت لما كنت تطلع من الحمام زي كدا و انا اناولك هدومك... ياااه كنت مش بتهدي و ديمآ تعبني معاك
الجد / كانت أيام الشباب بقي يا أميمه
تيتا / ( و هي بتلزق فيه ) طيب ما تاجي نرجع الأيام دي تاني يا موسي
الجد / ( بأستغراب ) مالك يا أميمه انتي كبرتي و خرفتي ولا ايه؟ اجبلك منين صحة انا مانتي عارفة اني خلاص العضمة كبرت و الصحة مش اللي هيا
تيتا / طيب ما تاخودلك اي حاجه من بتوع اليومين دول، و نجرب يمكن...
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
الجد / ( بعصبية) انتي جرا لعقلك حاجه ولا ايه... الحاجات دي غلط علي القلب لكبار السن، بقولك ايه لمي نفسك احسن احفادك ها... احفادك برا يمسعونا

_وسابها الجد موسب و خرج من الأوضة

فيروز / أهو جدو خرج يلا كلم ماما
فارس / استني يا زفتة باين عليه متخانق معاها


(بعد ما جيه عليهم )
فارس / مالك يا حج خير وشك مقلوب ليه؟
الجد / مفيش يا فارس، متشغلش بالك بيا
فارس / طيب خلاص بس و روق كدا.. سوسن قولي لفوفا (الشغالة) تعمل فنجان قهوة للحج يظبط دماغه
الجد / (بأبتسمه ) كأنك بتقرأ افكاري، فعلآ محتاج قهوة، هقولك ايه مانت ابن فاروق
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / يعني هو فاروق الفيشاوي... اروح اشوف تيتا لتقطع شرينها لحسن دي ما بتصدق حد يزعلها
فيروز / استني يا فارس كلم ماما
فارس / احا انتي لسه هنا... دقيقه يا شيخة بلا قرف

دخل فارس علي تيتا أميمة الأوضة كانت قاعدة علي السرير و باين عليها الزعل
فارس / مالك بس يا ميمي منكدة علي الحج ليه؟
تيتا / مفيش يا فارس
فارس / قولي بس في أيه كل مشكلة و ليها حل
تيتا / كلام بيني و بين جدك يا فارس ملكش دعوة بيه
فارس / اممم هي دي الخصوصيات بقي
تيتا / ايوة خصوصيات ايه أول مرة تسمع عنها؟
فارس / لا أول مرة ايه . دي تاني مرة ، اول مرة سمعتها من سوسن من شوية،
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
اميمة كانت لسه قافشة برضه
فارس / خلاص بقي فكيها انتي كمان، نسوان نكد، اللي زيك في اوربا بتكون لابسة بكيني علي البحر بتحتفل بعيد جوزها، مش انتي اللي قاعدة معقدة بوزك
تيتا / صحيح يا واد الستات اللي زي في امريكا، بيعمله كدا؟
فارس / أووووه.. دا كل سنه بيغيرو اجوازهم تقوليش تليفون
تيتا / بجد ياود؟
فارس / طيب تعرفي ان ملكة إنجلترا هتحتفل بأول عيد وفاة ليها
تيتا / ههههه جاتك خيبة دا اللي فالح فيه هزار و بس
فارس / طيب امسكي الفلوس دي اللي طلبتيها من عمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
تيتا / ماشي يا فارس.. عارف يا واد انت اكتر واحد بحبه من بين العيال اللي برا دول معرفش ليه؟
فارس / دي كاريزما يا ميمي، انا دمي شربات و عسل مفيش مني تاني و اتحب
تيتا / ما تتنفخش اوي كدا.. تعال يلا نقعد برا معاهم

- خرج فارس و سته أميمة و قاعده في الصالون مع باقي الناس

فيروز / يلا يا فارس اخلص كلم ماما
فارس / ينعل.... اهو اهو يا فيروز عشان ترتاحي برن

فتحت فاتن علي فارس ابنها لما رن عليها
فاتن ام فارس / ايوة يا حبيبي في ايه؟
فارس / انتي فين في البيت ولا عند خالتي؟
ام فارس / لا يا حبيبي انا عند خالتك
فيروز / اسألها امتي هتاجي؟
فارس / جاية امتي؟
ام فارس / بالليل يا حبيبي
فارس / ماشي سلام
أم فارس / سلام يا حبيبي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

قفل فارس مع امه و كلم فيروز

فارس / ارتاحتي كدا يا زفتة غوري يلا ذاكري في البيت انتي و السنجابة اللي هناك دي (علي سلمي)

فيروز / يلا يا سلمي بينا علي البيت لحسن في لطافة زايدة اوي هنا

(مشهد تاني )

سندس بنت عم البطل فارس دخلت المخزن بتاع المحل بتاعهم

سندس / انا خايفة يا نادر حد يدخل و يفضحنا؟
نادر / متخفيش يا سوسو انا عامل حسابي و بعدين هي أول مرة يعني؟
سندس / ( بتعض شفايفها ) لا و مش اخر مرة برضه


نادر / ( و هو بيحضنها و بيقفش طيزها ) اكيد مش اخر مرة يا روحي، انتي ما يتشبعش منك و جسمك الملبن دا

و فضل يمص شفايفها و يقفش طيزها و يبعبصها بكف ايده و هي بتطلع اهات مكتومة وهي بتبوسه
كانه واقفين في مكان وسط الباضعة واسع و في كراتين مفروشة عشان ينامو عليها
نادر شد سندس لتحت و بقيت قدام زبه،
سندس بصتله بشرمطة و مبتسمة و بقيت تفك البنطلون و طلعت زبه و بقيت تدعك فيه و تغرقه من ريقها لغاية ما بقي غرقان منها، و اشتغلت مص فيه من فوق لتحت و تنزل علي البيضان تشفطهم و بتمص بشبق و هيجان ابن لبوة و نادر مغمض عينه و حاطط ايده علي راسها و مستمتع فشخ، فضله علي الحال دا خمس دقايق و نادر حس انه هيجيب من سخونة و مص سندس، فا شرولها تهدي، نيمها علي ضهرها و قلعها التيشرت والبرا الصغيرة اللي لابساها، و نزل علي بزازها يمص حلاماتها السودة و هي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) بتدوس علي راسه عشان يمص اكتر و بتتأوه، بعد ما خلص مص في بزازاها نزل علي بطنها بوس لغاية ما وصل للبنطلون اللي لابسه، و فكه و شده بالكلوت مرة واحدة لتحت و نزل علي كسها اللي كان مليان أفرزت و بقي يلحس فيه و بيدعك البظر و بيمصه بكل غل و كأنه عايز يبلعه و سندس كل اللي عليها توحوح و تدوس علي راس نادر اكتر،
سندس / ( بهيجان ) ااااه اممم ألحس اكتر اااح كمان كمان ألحس اكتر لسانك حلو اوي اممم اوووف
نادر / ( بطل لحس) كفاية لعب، جيه وقت الجد بقي يا كسمك، و هوريكي يعني ايه نيك يا شرموطة
سندس / اممم اشتمني كمان يا روحي نيكنكي في كسي، نيك شرفي و شرف عليته كلها يا روحي اهو قدامك
نادر / ( و هو بيعدل زبه عند كسها) حتة شرموطة زيك ضيعت شرف عيله كاملة
سندس / عشان انا شرموطة و لبوة و بحب اتناك في كل وقت و من اي حد يلا نيك بقي


نادر دخل زبه فيها لغاية النص و فضل ثابت علي كدا، قامت هي من كتر هايجانها شدته و دخل الزب بالكامل في كسها، و فضل ينيك فيها و نزل علي بزازها مص و بقرص الحلامات جامد و هي توحوح و تقفل علي وسطه برجلها و هو شغال نيك، بعد كدا قلبها وضع الدوجي و حطه في طيزها و اشتغل نيك و تلطيش علي طيزها القمحاوية، و هي بقيت تنيك نفسها اسرع و اجمد
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / خخخ اهدي يا لبوة هجيب
سندس / ااااه جيب جيب يا روحي و نعمل كمان واحد
نادر / خخخخ بجيب
جاب كل لبنه في طيزها و قعد جمبها، قامت هي فتحت شنطتها و اخدت المناديل و مسحت اللبن من طيزها
سندس / انت بتعمل ايه انا لسه عايز اتناك في كسي كويس
نادر / مفيش وقت ابوكي عارف ان البضاعة الجديدة قليلة و هيفتكرني بضيع وقت يلا ألبسي و سعديني نفرزهم بسرعة
سندس / ماشي بس علفكرة انت بتنيك في الطيز و الطيز سخنيتها عالي بتخليك بتجيب بسرعة و بتنسي كسي خالص
نادر / هعوضك يا روحي و هدلع كسك الواسع دا، صحيح انتي هتعملي ايه في كسك دا؟
سندس / ولا حاجه هسيبه مفتوح و يوم دخلتي هاخود كام غرزة و خلاص
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / استني هاتي الكلوت دا انا عايزه
سندس / لا سيبه، يعني يرضيك امشي كدا في الشارع و كسي للناس يا روحي
نادر / ايوة عشان انتي شرموطة و كسك و طيزك دول رخاص اوي يا لبوة
سندس / اححح اممم مش تهيجني تاني بقي انا ما صدقت اهدي
نادر / يلا بقي عشان ننجز اهو ابوكي بيرن عليا

(مشهد تاني )

ملحوظة:- المشهد دا حصل بعد ما فارس قفل مع أمه بالظبط

فاتن أم فارس / سلام يا حبيبي
حنان / مين ابنك ولا جوزك؟

(حنان، 45 سنه، بيضة، 167 سنتي ، بزازها كبيرة، و طيزها اكبر مالوسط، عندها كرش بسيط بسرة كبيرة، وراكها مليانة،... حنان تبقي اخت فاتن الكبيرة، جوزها و ابنها مسفرين برا مصر بيشتغله و بيبعتلها فلوس هي بنتها في مصر)

فاتن ام فارس / دا فارس ابني كان بيتطمن عليا
حنان خالة فارس / يعني ابنك اللي عايش معاكي بيتطمن عليكي و الزفت ابني حسام اللي برا مصر ما يرفعش عليا سماعة وهو ولا ابوه
فاتن ام فارس / ياختي سيبيه يعتمد علي نفسه و يكون نفسه الغربة دي هي اللي هتعمل منه راجل
حنان / دا حتي ابوه بيرن كل فين و فين
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

حنان كانت قاعدة علي السرير و رجلها علي الأرض، و فاتن قربت منها قعدت جمبها و الأتنين بقمصان نوم مفتوحه من كل حتة

فاتن / دانا فرحانة انهم مش هنا عشان استفرد بيكي

وخدت شفايف اختها مص و حضتنها اكتر لغاية ما حنان نامت على ضهرها و فاتن فوق منها بزازهم في بزاز بعض و فاتن بتبوس بكل رومنسية و بتلمس علي راس حنان اللي حضناها
حنان / ( بعد ما بعدت شفايفها ) عارفة يا فوفا، انا عمر ما حد هيقدر يفهمني زيك ولا يريحني
فاتن / ( وهي بتنزلها حملات القميص ) عشان انا نفسي بكون مبسوطة معاكي و حابة دا

ونزلت تمص بزاز حنان و تقرص الحلامات و تمسك البزتين و تمص الحلامتين في وقت واحد، و حنان بتضغط علي راس اختها عشان تمص اكتر بعدين قلعو قمصان النوم خالص اللي مكنوش لابسين غيرها، و نزلت فاتن تلحس كس حنان و تدعك البظر و حنان بتتأوه و تطلب اكتر، و بتمسك بزازها تمصهم و تفرك الحلامات،
حنان / ااااح حلو اوي يا فاتن لحسك و لسانك حلوين اوي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فاتن دخلت بين فخاد حنان و بقيت تحك كسها في كس اختها و مغمضة عنيها و فضلت تحك مدة لغاية ما هاجه علي الأخر، قامت فاتن فتحت الدولاب و جابت زب صناعي أسود بحزام، و زب صناعي ابيض من غير حزام و زب ليه من كل ناحية راس، و رجعت لاختها اللي كانت بتبص عليها من بعيد،
فاتن / تحبي انتي الأول ولا انا؟
حنان / خليني انا الأول انا هايجة و علي أخري اوي


مسكت فاتن الزب ابو راسين من كل ناحية و فضلت تمص فيه من الناحيتين بعدين غرقته من ريقها علي الأخر و دخلت نصه في كسها و نصه التاني في كس اختها دخلت بين فخاد اختها و فضله ينيكه بعض مدة عشر دقايق و الأتنين بيتأوه، لغاية ما حنان جابت شهوتها علي بطن فاتن،

فاتن قامت و طلعت الزب ابو راسين من كس اختها و لبست الأسود ابو حزام و قلبت اختها وضع الدوجي و بلت الزب و دخلته في كس حنان و بقيت تنيك بالراحة و مسكتها من وسطها وفضلت تنيك مرة سريع و مرة هادي
فاتن / لو بس تسمعي كلامي و انيكك في طيزك هتحبي النيك ورا اكتر
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان خالة فارس / لا امممم انا مبسوطة كدا اااااه كمان... و بعدين انتي ارفع مني ومش بيجيلك تسلخات زيي
فاتن ام فارس / براحتك يا حبيبتي انا عايزة اخليكي مبسوطة علي الأخر
فضلت تنيك فيه شوية لغاية ما حنان جابت شهوتها للمرة التانية، و فاتن طلعت الزب من كس اختها

فاتن / يلا بقي دوري لاحسن ولعت اوي
حنان / دانا هعملك كل اللي انتي عايزة يا روحي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) ، كفاية انك حاسة بيا و بتريحيني،

نامت فاتن علي ضهرها و نزلت حنان تلحسلها كسها و تدعك البظر باديها، وبعد شوية مسكت الزب الأبيض و بقيت تنيكها بيه وهي مسكاه في اديها و لسه بتلحس البظر لغاية ما فاتن اترعشت جامد و جابت ميتها، حنان بلعت كل اللي نزل من كس فاتن بعدين نزلت علي خرم طيزها بقيت تلحسه و تلعب فيه بصوابعها، و مسكت الزب تاني و بقيت تدخله في خرم طيز اختها بالراحة لغاية ما بلعته كله، و دخلت صباع كمان مع الزوب
حنان / يخرب بيتك يا بت يا فاتن خرم طيزك بقي مغارة دا بلع الزب و صباعي معاه
فاتن / اممم حلو اوي الحسي كسي يا حنان وانتي بتنيكي طيزي اممم اااح

بقيت حنان تنيك اختها في طيزها بالزب الصناعي و تلحسلها كسها، بعدين مسكت الزب ابو راسين و دخلته في كس اختها و بقيت تنيكها بزب في طيزها و زب في كسها
فاتن / اااااه، مش قادرة يا حنان طلعيهم اااه طيب بالراحة شوية بيوجعو
حنان / بس يا شرموطة دا انتي عايزة واحد تاني كمان
فضلت حنان تنيك فاتن بالزبين لغاية ما اترعشت و جابت كمية عسل غرقت بطن و بزاز اختها، و نامو الأتنين جمب بعض بينهته من التعب، بعدين خده شفايف بعد مص و حضنين بعد اوي فضلو خمس دقايق

حنان / ياه يا فاتن، معرفش من غيرك كنت عملت ايه في غياب جوزي المستمر دا
فاتن / دانا مبسوطه ان هو غايب كدا، انت متعرفيش انا بعشق كسك ازاي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان / يخيبك يا فاتن، اومال بتعملي ايه و انتي مع فاروق جوزك؟
فاتن / يختي، انا أصلآ بحس انه بينام معايا تقضية واجب مش متعة، انا لو عليا نفسي يبطل ينام معايا اصلآ
حنان / بس يا هبلة ايه اللي بتقوليه دا، هو في زي زب الراجل ولا حلوته ولا اللبن بتاعه لما يمله كسك كدا ويكون دافي كدا
فاتن / يعني انتي مش مبسوطه معايا يا حنان؟
حنان / يا بت انا مبسوطة و كل حاجه، بس انتي عارفة اني بعمل معاكي كدا عشان غياب جوزي، ولو جوزي كان مكفيني من البداية كنت ممكن اعارضك ساعه ما حولتي معايا، يلا عشان ناخود دوش قبل ما البت حلا ترجع



(مشهد تاني )
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

-بعد ما فيروز و سلمي راحو البيت لوحدهم

فيروز / ( بلهجة أمر ل سلمي) يلا يا كلبة علي ايدك و رجلك
سلمي نزلت علي اربعه زي الكلبة و بقيت تلحس جزمة فيروز
سلمي / خدمتك الوسخة يا ستي

ونزلت سلمي تلحس جزمة فيروز بلسانها و تنضفها و راحت علي القدم التانية تعمل نفس الكلام، وبعد ما خلصت، داست فيروز علي وش سلمي بالجزمة
فيروز / يلا يا وسخة قومي هاتي الأدوات

سلمي مشيت علي أربعة ناحية اوضة فيروز و جابت من الدولاب شنطة فيها ادوات تعزييب و رجعت لفيروز اللي كانت قاعدة بتلعب في الفون
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / جبت الشنطة يا ستي
فيروز / يلا يا كلبة قلعيني الجزمة و نضفي رجلي


قربت سلمي من رجل فيروز و قلعتها الجزمة ببوقها و الشراب و نزلت علي رجل فيروز لحس وتنضيف و بقيت تنضف اللي بين الصوابع، لغاية ما فيروز أمرتها تبطل لحس،
فيروز / قومي يا وسخة قلعيني الهدوم

وبالفعل سلمي قلعت فيروز كل الهدوم و فضلت البرا و الكلوت بس
فيروز / حاسة ان باطي كله عرق و عايز يتنضف

علطول سلمي قامت قربت من باط فيروز اللي كان عليه شوية شعر فيروز بتتعند تسيبهم عشان تعرق تحت باطها،

سلمي بقيت تلحس باط فيروز و تمص الشعر و تشم تحت باط فيروز اوي، قامت فيروز و ضربت سلمي كام قلمين وعرين علي وشها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز/ اخلصي يا أقل من جزمة عندي أقلعي

قامت سلمي تقلع هدومها و كان جسمها كله متعلم بأثر ضرب كرباج و عصي و كام تعويرة في كل جسمها و كسها مشعر بأمر من فيروز انها متحلقش شعر كسها ( و دا سبب لبس سلمي المقفل )

فيروز / لفي يا لبوة وريني طيزك

لفت سلمي و فلقست و فيروز طلعت زبب صناعي صغير من خرم طيز سلمي كانت فيروز امرت سلمي تفضل بيه طول الأسبوع،

ولفت فيروز و حشرت الزب كله في بوق سلمي لغاية زورها لدرجة سلمي وشها ازرق من قلة الهوا و طلعت الزب عشان تعرف تتنفس
فيروز / انتي بتتصرفي من دماغك يا وسخة
سلمي / اسفة يا ستي ارجوكي سامحيني
فيروز / ( بلطشت قلم ) انا لازم اعاقبك يا وسخة عشان تحرمي تعمليها تاني،

وراحت فيروز عند كس سلمي و بقيت تنتف كام شعره و سلمي بتتنفض و تصرخ من الألم

فيروز / ( بقلم صعب علي وش سلمي ) صوتك ما يطلعش غير بأمري يا وسخة اتفوو (و غرقت وش سلمي تفافة) قوليلي يا وسخة تحبي الكرباج ولا الخزرانة؟
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / انا مليش اي رائي بعدك يا ستي اللي انتي تحبيه
فيروز / يبقي الكرباج روحي هاتيي يا وسخة

جابت سلمي الكرباج و رجعت تحت رجل فيروز
فيروز / قلعيني الكلوت يا وسخة يا شرموطة

سلمي قربت و قلعت فيروز الكلوت، و فيروز اخدته منها و حشرته في بوق سلمي و مسكت شريط لصق و قفلت علي بوقها و مسكت الكرباج و نزلت علي جسم سلمي تنفيض و لسويع و سلمي بتدمع و صوتها مش خارج بسبب الكلوت واللازق اللي علي فمها، وبعد يمكن 30 ضربة علي جسم سلمي فيروز قعدت علي الكرسي و أمرت سلمي تشيل الكلوت من بوقها، وطبعآ التعوير اللي في جسم سلمي بقيت تجيب ددمم
فيروز / تؤتؤتؤ يا حرام ايه الدم دا، ثانية واحدة يا روحي،

و مسكت فيروز أزازة البرفان و رشت علي جسم سلمي اللي فضلت تصرخ و تتلوي من كتر الألم

فيروز / كفاية عياط يا متناكة صوتك عالي

سلمي بتحول علي قد ما تقدر تكتم صوتها و عياطها
فيروز قامت حطت سلسلة كلاب في رقبة سلمي، و شدتها وراها علي الحمام وقفت في وشها و بقيت تتبول علي وش و جسم سلمي من فوق لتحت، و بعد ما خلصت قربت كسها من وش سلمي و سلمي متعودة تلقائي تلحس و تنضف كس فيروز بعد ما تطرطر عليها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / كفاية كدا يا وسخة قومي استحمي و اعمليلي نسكافيه عشان عايزة اذاكر شوية

خرجت فيروز الصالة و سلمي اخدت شاور سريع و زي ما هي ملط راحت المطبخ عملت مچ نسكافيه لفيروز و كانت فيروز ماسكة كتاب،
اخدت فيروز المچ و أمرت سلمي تقعد تحت منها عشان تفرد رجليها علي ضهرها، و فضله ساعة علي الوضع دا سلمي علي اربعة تحت فيروز ، و فيروز بتذاكر و فاردة رجلها علي ضهر سلمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / انا زهقت من المذاكرة قومي يا لبوة اقفي،

كان في شوية نسكافيه فضلين، فيروز تفت فيهم و ادتهم لسلمي تشربهم
فيروز / هدخل اخد شاو ر يا وسخة وانتي ألبسي وذاكري شوية و ما تنسيش تلبسي الزب في طيزك تاني


نهاية الجزء الاول من قصة ( العائلة و الإنحراف الخفي )

طبعآ دا جزء اول و فرش احداث، و قدام هوضح العلاقات دي حصلت ازاي في فلاش باك و كدا ،
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: dacte, Mada6666, Mego 7 و 50 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهلآ بيكم في قصة (العائلة و الإنحراف الخفي) القصة دي فيها اغلب انواع الجنس او اكثرهم شهرة،

معكم ( الزعـــــيم _ سنتياجو )

قبل بس ما نبدء قصتنا كنت حابب دعمكم لاخويا @Hussain AlJaziri في المسابقة ، هو مشترك في المسابقة بقصة اسمها الصياد ياريت الكل يدخل يشوفها و يدعمه لأن بصراحة القصة فاخر مالأخر ، و متنساش تصوت للقصة من هنا حط علامة صح قدام القصة و اضغط تصويت و بكدا تبقي عملت معايا احلي واجب، ما تنساش اسم القصة الصياد و تصوتله من هنا



(مقدمة)

ببساطة عائله مكونه من اتنين كبار في السن مخلفين اتنين اخوات ولاد تؤام و بنت أصغر منهم بس عايشة في محافظة تانيه، و الولادين دول اتجوزه في يوم واحد،
و في بيت كبير هو بيت العيلة بس دا اساسآ بيت الجد و الجدة، دا بيت مش بيخلي من افراد العائله دي، و في غرف كتيره عشان لو حد حب يبات ، هو زي نظام ڤيلة صغيرة كدا بدورين والسلم داخلي
( ملحوظة:- اسماء الشخصيات، كل اسرة تبدأ بنفس الحرف لعدم التوهان وتدخل الشخصيات، يعني اول ما تقرأ اسم شخصية هتفتكر دا او دي تبع مين من اول حرف )

الجد _ موسي 68 سنه، قمحاوي البشرة، 169 سنتي، صاحب محل أحذية كبير من زمان و لما كبر في السن كتب المحل بالنص بين عياله و وصاهم انهم ميفرطوش فيه علي الأقل قبل ما يموت

تيتا أميمة _ 63 سنه، بيضة اوي، بزازها كبيرة و مترهلة سنه، و طيزها كبيرة ومشدودة، 168 سنتي، رغم سنها إلا ان ملامح وشها لسه جميلة و محتفظة بيها
1_ اسرة فاروق ابو البطل
•الأب فاروق، 45 سنة، موظف حكومي و شريك بالنصف في محل الأحذية مع الأخ سليم ، قمحاوي البشرة، 170 سنتي
•الأم فاتن، 42 سنه، بيضة، ربة منزل، بزازها اكبر من الوسط، طيزها كبيرة سيكا ومشدودة، 169سنتي
•الابن البطل فارس، 19 سنه، قمحاوي البشرة، تالته ثانوي، 178 سنتي
البنت فيروز توأم فارس، 19 سنه، بيضة، بزاز بحجم البرتقال، وطيز اقل من الوسط مرفوعة لفوق ومشدودة، تالته ثانوي، 170 سنتي

2 _ اسرة عم البطل
• العم سليم توأم الاب فاروق، 45 سنه، قمحاوي البشرة، موظف حكومي، و الشريك الأخر ل محل الأحذية الكبير مع فاروق ، 169 سنتي
•مرات العم سوسن 41 سنه، بيضه مايله للسمار، ربة منزل، بزاز كبيره، طيز كبيرة سيكا، 165 سنتي،
•بنت العم سندس، 19 سنه، قمحاوية البشرة مايلة للبياض، بزازها اكبر من سنها، و طيز اكبر من الوسط وبتتهز في كل ماشية وملبن 168سنتي
• ابن العم سيف، 17 سنه، ابيض، اولي ثانوي، 171 سنتي
•بنت العم توأم سيف، سلمي، 17 سنه، بيضة، اولي ثانوي، بزاز اصغر من الوسط شوية، وطيز وسط مشدودة،
(ملحوظة:- خلفة التوأم وراثة في العيلة، و في شخصيات تانيه في القصة هتظهر، زي خالة البطل وكل شخصية هتظهر في وقتها هعرفكم عليها )

(الجزء الاول)


( الزعـــــيم _ سنتياجو )

(المشهد الرئيسي اللي هو بتاع البطل)

قاعد فارس علي طرف السرير ملط بياخود نفس من سجاره و في بنت نايمة علي ضهرها فاتحه رجلها بتدعك كسها مكان لبن فارس
فارس / كسك دا ما بيتشبعش منه يا بت يا نورا يخرب بيت جماله
نورا قامت اتعدلت و قعدت ورايا حضنتي و بزازها لزقت في ضهره
نورا / ( مسكت زب فارس ) ودا اللي انا محتاجه منك يا روحي، دا اجمل حاجه حصلتلي في حياتي

(نورا 25 سنه، بيضة، 170 سنتي، بزازها كبيرة بحلامات سودة و طيزها وسط مشدودة و ملبن و مرفوعة لفوق، نورا مطلقة و تبقي اخت واحد شغال في محل ابو فارس و عمه ، اتعرف عليها لما كانت جايه تاخود من اخوها فلوس من المحل و فارس شقطها)
فارس / كدا يا لبوة يعني انتي عايزة زوبري بس؟!
نورا / (بشرمطه) يا روحي لولاك انت ما كانش هيبقي لدا وجود (علي زبه)
فارس / طيب يلا قومي ألبسي و انزلي واه صحيح انتي بتاخدي حبوب مانع الحمل ولا هتدوينا في داهيه؟
نورا / دا انا معدتي اتهرت منه
فارس / اعملك ايه ما كسك اللي عايز كتير و انا خايف تحبلي و نجيب عيل عرص منك
نورا / كدا تقول علي ابنك عرص برضو
فارس / خخخخخ ابن مين؟ انتي بتقولي ايه؟
نورا / مالك يا فارس بهزر، دانا اللي هتأذي و هتفضح لو حملت مش انت
فارس / وقعتي قلبي يلا غوري
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

نورا لبست و نزلت من الشقة و فارس استحمي و لبس و قفل باب الشقة بالمفتاح،

(الشقة دي بيت اهل فارس القديم، قبل ما ابوه فاروق يبني العمارة اللي سكنين فيها حاليآ، ودي طبعآ غير بيت العيلة، دي خاصة بفاروق ابو البطل فارس بس، و عم فارس ليه برضه عمارة خاصة بيه)

بعد ما نزل فارس من العماره موبليه رن و كان عمه سليم
فارس / ايوة يا عمي خير

سليم عم فارس / انت فين يا فارس؟
فارس / كنت في مشوار و رايح البيت الكبير (بيت العيلة)
سليم عمه / طيب بالمرة لو قريب من المحل تعال خود فلوس ستك كانت عيزاها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / ماشي يا عمي مسافة السكة سلام

قفل فارس مع عمه السكة و كان قريب فعلآ من المحل بتاعهم

(وصف المحل، هو كبير و واسع و في كذا قسم احذية حريمي و رجالي و اطفالي و سبورت و كل حاجه، و المحل ليه بابين كل باب علي ناصيه و ليه مخزن بعد المحل بكام شارع كدا، و مكتب الكاشير اول ما تدخل ع ايدك الشمال، عشان لو حبيت تروح يعني😂)

بعد ما فارس وصل المحل و دخل لاقي في وشه

الواد نادر اخو نورا اللي كان فارس لسه بنيكها من شويه في الشقة
فارس / نادر ايه الدنيا يا حب ؟
نادر / تمام يا برو انت عامل ايه؟

(نادر، 21 سنه، ابيض، 176 سنتي ، ميعرفش السلكان)

فارس / تمام، احلي حاجه فيك انك مظبط الدنيا
نادر / حبيبي يا فارس
سليم عم فارس / ( بعد ما راح واقف معاهم ) يلا يا نادر عيزك تروح المخزن في بضاعة جديدة هناك عايزك تخلي الحريمي لوحده و الرجالي لوحده و كل حاجه تبع بعضها و خود معاك الواد الجديد علمه عشان يفهم الدنيا
نادر / لا لا ملوش لزوم انا هخلصهم لوحدي هما قليلين اصلآ
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سليم / ينبي عشان يفهم الدنيا
نادر / خليه لما تاجي بضاعة الشهر عشان ننجز وقتها و يفهم بدل ما ينسي
سليم / براحتك انا عايز اريحك انت اللي غاوي تعب يلا روح.... فارس.... فارس... انت يلا
فارس / (باصص في الفون ) ايوة.... ايوة يا عمي
سليم عمه / انت ياض غاوي صياعة انت تالته ثانوي يعني المفروض تكون بتذاكر زي اختك و سلمي ( سلمي بنت سليم )
فارس / ياعمي يعني هطلع احمد محفوظ ولا نجيب زويل
سليم / يخربيتك اسمهم نجيب محفوظ و احمد زويل ، و تصدق انت لو طلعت القهوجي بتاع حد منهم يبقي كويس
فارس / علي رائيك
سليم عمه / تعال معايا يا لمض

راحو عند مكتب الكاشير و سليم ( الزعـــــيم _ سنتياجو ) اخد رزمة فلوس صغيرة
سليم / اديهم لستك ، هي طلبتهم مني الصبح
فارس / طيب مفيش حاجه علينا كدا
سليم / (طلع كام مية) امسك دول ليك يا لمض يكش تفلح
فارس / حبيبي يلا اخلع انا



وصل فارس بيت العيلة و خبط غلس الباب فتحتله وفاء الشغالة

وفاء:: ازيك يا سي فارس ادخل

(وفاء، 54 سنة، سمرا، 166 سنتي ، مليانة شويتين، و طيزها كبيرة فشخ زي بزازها و مترهلين، وفاء كانت زمان غلبانة و مش لاقية لقمة حاف، و تيتا فارس جابتها شغلتها عندها و اهتمت بيها لغاية ما اتجوزت و خلفت و لسه شغالة عند تيتا ، دي القصة اللي تيتا أميمة حكتها لفارش زوبرميت مرة، وكمان من الصعيد الجواني)
فارس / ازيك يا فوفا.. تيتا فين؟
وفاء / في الأوضة مع الحج (جدي)
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

بعد ما دخل فارس و شاف أخته التوأم فيروز مع بنت عمه سلمي فتحين كتب و قعدين قدام التلفزيون و راح فارس قعد معاهم
فارس / ذاكري كويس عشان اخركم المطبخ اوعي يا سلمي تكوني فاكرة نفسك هتطلعي سفيرا و كدا
سلمي / ملكش دعوه، يكش اطلع بياعة فجل حتي، متحشرش نفسك
فيروز / علي الأقل احنا بنعمل اللي علينا و بنذاكر مش زيك صايع طول اليوم
فارس / ليه وانا اي حد انا بعرف انجح لوحدي المذاكرة دي للزيكم
سلمي / علي رائيك يا فيروز ، دانا لما هدخل تالته هتكون انت لسه فيها و فاشل زي ما انت
فارس / خلي فيروز تنفعك اجيب انا سڤن ها ها ها
فيروز / ( بسخرية) خفيف اوي... عارفة يا سلمي دراكولا لو جيه يمص ددمم واحد زي دا ، هيمص قصب عشان دا معندوش ددمم ههههه
سلمي / ههههه
فارس / او ممكن يمص حاجة تانية
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

في اللحظة دي سوسن ام سلمي ( مرات سليم عم فارس) كانت جاية من جوا و سمعت فارس و هو بيتلكم
سوسن / ايه يا سافل اللي بتقوله للبنات دا؟
فارس / انتي فهمتي ايه.. انا قصدي يمص وراه ههههه
سوسن مرات عم فارس / طيب اقعد و كفاية برادة بقي و سيبهم يذاكره
فارس / لكن قوليلي يا سلمي ايه حبك تلبسي مقفل كدا في الحر دا ؟! انت مخك تعبانة ولا حد لعبلك في الأعدادات؟
فيروز / وانت مالك بيها حتي اللبس هتدخل فيه؟!
فارس / دافعي عنها ياختي ما انتي المحامي بتاعها

سندس بنت عم فارس اخت سلمي الكبيرة ، كانت لابسه و هتخرج امها شفتها و سالتها

سوسن امها / رايحة فين يا بت انتي؟
سندس / رايحة اذاكر مع واحدة صحبتي
سوسن / طيب ما تذاكيري مع فيروز بنت عمك؟
سندس / اصل انا بذاكر معاها و بعد كدا بنرغي شوية يعني
سوسن / طيب ما تتأخريش
سندس / حاضر يلا باي
_مشيت سندس

فيروز / صحيح يا فارس بقولك
فارس / عايزة ايه؟
فيروز / شوف كدا ماما في البيت ولا فين؟
فارس / هتلاقيها عند خالتك اكيد يعين ، هي تعرف حد تاني غيرها
سوسن مرات عم فارس / معاك حق دايمآ مع بعض طول الوقت
فيروز / طيب معلش اتصل بيها اتأكد كدا
فارس / ليه يعني و بعدين ما تكلميها انتي من فونك
فيروز / رصيدي خلص، و عايزة اروح البيت انا و سلمي نذاكر هناك لوحدنا
فارس / يعني في فوق ال14 أوضة و اربع حمامات و مطبخ كبير عريض، هتسيبه دا كله و تذاكير في بيتنا؟!
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فيروز / طلاما انت جيت هتعمل دوشة و صداع و انا عايزة اذاكر في هدوء، ثم انا مالي بالحمامات هذاكر مع ابليس؟
فارس / علي رائيك دا ابليس يتعلم منك ههه
فيروز / بطل رخامه بقا و شوفها يلا
فارس / عشان خاطر القمر دي بس (علي مرات عمه سوسن ) قاعدة هتصل بس دقيقة جدك يطلع من الأوضة عشان عايز تيتا في موضوع ضروري، و جدك بيداق لما ادخل عليهم الأوضة، تقوليش بيديها سر خلطة كنتاكي
سوسن / خصوصيات.. ايه مسمعتش عن حاجه زي كده
فارس / يا شيخة سيبك بلا خصوصيات بلا افشخنات تلاقي جدي بس بيديها لبوس و مش عايز حد يعرف
سوسن / ( ضربتنه على كتفه ) اتلم يا واطي بدل ما اقوله و يربيك

( الزعـــــيم _ سنتياجو )

( المشهد عند الجد موسي و التيتا أميمة في اوضتهم)

بعد ما الجد موسي طلع من الحمام بالشورت و تيتا أميمة بتناوله الهدوم عشان يلبس ، فجأة تنحت فيه و هو بالشورت بس

الجد موسي /مالك يا أميمة سرحانة في ايه؟

تيتا اميمة / فاكر يا موسي شهر العسل بتاعنا
الجد / ( بأبتسمه ) هاها يااااااه يا أميمة ايه اللي فكرك بالأيام دي؟
تيتا / ( بأبتسمة ) افتكرت لما كنت تطلع من الحمام زي كدا و انا اناولك هدومك... ياااه كنت مش بتهدي و ديمآ تعبني معاك
الجد / كانت أيام الشباب بقي يا أميمه
تيتا / ( و هي بتلزق فيه ) طيب ما تاجي نرجع الأيام دي تاني يا موسي
الجد / ( بأستغراب ) مالك يا أميمه انتي كبرتي و خرفتي ولا ايه؟ اجبلك منين صحة انا مانتي عارفة اني خلاص العضمة كبرت و الصحة مش اللي هيا
تيتا / طيب ما تاخودلك اي حاجه من بتوع اليومين دول، و نجرب يمكن...
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
الجد / ( بعصبية) انتي جرا لعقلك حاجه ولا ايه... الحاجات دي غلط علي القلب لكبار السن، بقولك ايه لمي نفسك احسن احفادك ها... احفادك برا يمسعونا

_وسابها الجد موسب و خرج من الأوضة

فيروز / أهو جدو خرج يلا كلم ماما
فارس / استني يا زفتة باين عليه متخانق معاها


(بعد ما جيه عليهم )
فارس / مالك يا حج خير وشك مقلوب ليه؟
الجد / مفيش يا فارس، متشغلش بالك بيا
فارس / طيب خلاص بس و روق كدا.. سوسن قولي لفوفا (الشغالة) تعمل فنجان قهوة للحج يظبط دماغه
الجد / (بأبتسمه ) كأنك بتقرأ افكاري، فعلآ محتاج قهوة، هقولك ايه مانت ابن فاروق
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / يعني هو فاروق الفيشاوي... اروح اشوف تيتا لتقطع شرينها لحسن دي ما بتصدق حد يزعلها
فيروز / استني يا فارس كلم ماما
فارس / احا انتي لسه هنا... دقيقه يا شيخة بلا قرف

دخل فارس علي تيتا أميمة الأوضة كانت قاعدة علي السرير و باين عليها الزعل
فارس / مالك بس يا ميمي منكدة علي الحج ليه؟
تيتا / مفيش يا فارس
فارس / قولي بس في أيه كل مشكلة و ليها حل
تيتا / كلام بيني و بين جدك يا فارس ملكش دعوة بيه
فارس / اممم هي دي الخصوصيات بقي
تيتا / ايوة خصوصيات ايه أول مرة تسمع عنها؟
فارس / لا أول مرة ايه . دي تاني مرة ، اول مرة سمعتها من سوسن من شوية،
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
اميمة كانت لسه قافشة برضه
فارس / خلاص بقي فكيها انتي كمان، نسوان نكد، اللي زيك في اوربا بتكون لابسة بكيني علي البحر بتحتفل بعيد جوزها، مش انتي اللي قاعدة معقدة بوزك
تيتا / صحيح يا واد الستات اللي زي في امريكا، بيعمله كدا؟
فارس / أووووه.. دا كل سنه بيغيرو اجوازهم تقوليش تليفون
تيتا / بجد ياود؟
فارس / طيب تعرفي ان ملكة إنجلترا هتحتفل بأول عيد وفاة ليها
تيتا / ههههه جاتك خيبة دا اللي فالح فيه هزار و بس
فارس / طيب امسكي الفلوس دي اللي طلبتيها من عمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
تيتا / ماشي يا فارس.. عارف يا واد انت اكتر واحد بحبه من بين العيال اللي برا دول معرفش ليه؟
فارس / دي كاريزما يا ميمي، انا دمي شربات و عسل مفيش مني تاني و اتحب
تيتا / ما تتنفخش اوي كدا.. تعال يلا نقعد برا معاهم

- خرج فارس و سته أميمة و قاعده في الصالون مع باقي الناس

فيروز / يلا يا فارس اخلص كلم ماما
فارس / ينعل.... اهو اهو يا فيروز عشان ترتاحي برن

فتحت فاتن علي فارس ابنها لما رن عليها
فاتن ام فارس / ايوة يا حبيبي في ايه؟
فارس / انتي فين في البيت ولا عند خالتي؟
ام فارس / لا يا حبيبي انا عند خالتك
فيروز / اسألها امتي هتاجي؟
فارس / جاية امتي؟
ام فارس / بالليل يا حبيبي
فارس / ماشي سلام
أم فارس / سلام يا حبيبي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

قفل فارس مع امه و كلم فيروز

فارس / ارتاحتي كدا يا زفتة غوري يلا ذاكري في البيت انتي و السنجابة اللي هناك دي (علي سلمي)

فيروز / يلا يا سلمي بينا علي البيت لحسن في لطافة زايدة اوي هنا

(مشهد تاني )

سندس بنت عم البطل فارس دخلت المخزن بتاع المحل بتاعهم

سندس / انا خايفة يا نادر حد يدخل و يفضحنا؟
نادر / متخفيش يا سوسو انا عامل حسابي و بعدين هي أول مرة يعني؟
سندس / ( بتعض شفايفها ) لا و مش اخر مرة برضه


نادر / ( و هو بيحضنها و بيقفش طيزها ) اكيد مش اخر مرة يا روحي، انتي ما يتشبعش منك و جسمك الملبن دا

و فضل يمص شفايفها و يقفش طيزها و يبعبصها بكف ايده و هي بتطلع اهات مكتومة وهي بتبوسه
كانه واقفين في مكان وسط الباضعة واسع و في كراتين مفروشة عشان ينامو عليها
نادر شد سندس لتحت و بقيت قدام زبه،
سندس بصتله بشرمطة و مبتسمة و بقيت تفك البنطلون و طلعت زبه و بقيت تدعك فيه و تغرقه من ريقها لغاية ما بقي غرقان منها، و اشتغلت مص فيه من فوق لتحت و تنزل علي البيضان تشفطهم و بتمص بشبق و هيجان ابن لبوة و نادر مغمض عينه و حاطط ايده علي راسها و مستمتع فشخ، فضله علي الحال دا خمس دقايق و نادر حس انه هيجيب من سخونة و مص سندس، فا شرولها تهدي، نيمها علي ضهرها و قلعها التيشرت والبرا الصغيرة اللي لابساها، و نزل علي بزازها يمص حلاماتها السودة و هي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) بتدوس علي راسه عشان يمص اكتر و بتتأوه، بعد ما خلص مص في بزازاها نزل علي بطنها بوس لغاية ما وصل للبنطلون اللي لابسه، و فكه و شده بالكلوت مرة واحدة لتحت و نزل علي كسها اللي كان مليان أفرزت و بقي يلحس فيه و بيدعك البظر و بيمصه بكل غل و كأنه عايز يبلعه و سندس كل اللي عليها توحوح و تدوس علي راس نادر اكتر،
سندس / ( بهيجان ) ااااه اممم ألحس اكتر اااح كمان كمان ألحس اكتر لسانك حلو اوي اممم اوووف
نادر / ( بطل لحس) كفاية لعب، جيه وقت الجد بقي يا كسمك، و هوريكي يعني ايه نيك يا شرموطة
سندس / اممم اشتمني كمان يا روحي نيكنكي في كسي، نيك شرفي و شرف عليته كلها يا روحي اهو قدامك
نادر / ( و هو بيعدل زبه عند كسها) حتة شرموطة زيك ضيعت شرف عيله كاملة
سندس / عشان انا شرموطة و لبوة و بحب اتناك في كل وقت و من اي حد يلا نيك بقي


نادر دخل زبه فيها لغاية النص و فضل ثابت علي كدا، قامت هي من كتر هايجانها شدته و دخل الزب بالكامل في كسها، و فضل ينيك فيها و نزل علي بزازها مص و بقرص الحلامات جامد و هي توحوح و تقفل علي وسطه برجلها و هو شغال نيك، بعد كدا قلبها وضع الدوجي و حطه في طيزها و اشتغل نيك و تلطيش علي طيزها القمحاوية، و هي بقيت تنيك نفسها اسرع و اجمد
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / خخخ اهدي يا لبوة هجيب
سندس / ااااه جيب جيب يا روحي و نعمل كمان واحد
نادر / خخخخ بجيب
جاب كل لبنه في طيزها و قعد جمبها، قامت هي فتحت شنطتها و اخدت المناديل و مسحت اللبن من طيزها
سندس / انت بتعمل ايه انا لسه عايز اتناك في كسي كويس
نادر / مفيش وقت ابوكي عارف ان البضاعة الجديدة قليلة و هيفتكرني بضيع وقت يلا ألبسي و سعديني نفرزهم بسرعة
سندس / ماشي بس علفكرة انت بتنيك في الطيز و الطيز سخنيتها عالي بتخليك بتجيب بسرعة و بتنسي كسي خالص
نادر / هعوضك يا روحي و هدلع كسك الواسع دا، صحيح انتي هتعملي ايه في كسك دا؟
سندس / ولا حاجه هسيبه مفتوح و يوم دخلتي هاخود كام غرزة و خلاص
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / استني هاتي الكلوت دا انا عايزه
سندس / لا سيبه، يعني يرضيك امشي كدا في الشارع و كسي للناس يا روحي
نادر / ايوة عشان انتي شرموطة و كسك و طيزك دول رخاص اوي يا لبوة
سندس / اححح اممم مش تهيجني تاني بقي انا ما صدقت اهدي
نادر / يلا بقي عشان ننجز اهو ابوكي بيرن عليا

(مشهد تاني )

ملحوظة:- المشهد دا حصل بعد ما فارس قفل مع أمه بالظبط

فاتن أم فارس / سلام يا حبيبي
حنان / مين ابنك ولا جوزك؟

(حنان، 45 سنه، بيضة، 167 سنتي ، بزازها كبيرة، و طيزها اكبر مالوسط، عندها كرش بسيط بسرة كبيرة، وراكها مليانة،... حنان تبقي اخت فاتن الكبيرة، جوزها و ابنها مسفرين برا مصر بيشتغله و بيبعتلها فلوس هي بنتها في مصر)

فاتن ام فارس / دا فارس ابني كان بيتطمن عليا
حنان خالة فارس / يعني ابنك اللي عايش معاكي بيتطمن عليكي و الزفت ابني حسام اللي برا مصر ما يرفعش عليا سماعة وهو ولا ابوه
فاتن ام فارس / ياختي سيبيه يعتمد علي نفسه و يكون نفسه الغربة دي هي اللي هتعمل منه راجل
حنان / دا حتي ابوه بيرن كل فين و فين
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

حنان كانت قاعدة علي السرير و رجلها علي الأرض، و فاتن قربت منها قعدت جمبها و الأتنين بقمصان نوم مفتوحه من كل حتة

فاتن / دانا فرحانة انهم مش هنا عشان استفرد بيكي

وخدت شفايف اختها مص و حضتنها اكتر لغاية ما حنان نامت على ضهرها و فاتن فوق منها بزازهم في بزاز بعض و فاتن بتبوس بكل رومنسية و بتلمس علي راس حنان اللي حضناها
حنان / ( بعد ما بعدت شفايفها ) عارفة يا فوفا، انا عمر ما حد هيقدر يفهمني زيك ولا يريحني
فاتن / ( وهي بتنزلها حملات القميص ) عشان انا نفسي بكون مبسوطة معاكي و حابة دا

ونزلت تمص بزاز حنان و تقرص الحلامات و تمسك البزتين و تمص الحلامتين في وقت واحد، و حنان بتضغط علي راس اختها عشان تمص اكتر بعدين قلعو قمصان النوم خالص اللي مكنوش لابسين غيرها، و نزلت فاتن تلحس كس حنان و تدعك البظر و حنان بتتأوه و تطلب اكتر، و بتمسك بزازها تمصهم و تفرك الحلامات،
حنان / ااااح حلو اوي يا فاتن لحسك و لسانك حلوين اوي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فاتن دخلت بين فخاد حنان و بقيت تحك كسها في كس اختها و مغمضة عنيها و فضلت تحك مدة لغاية ما هاجه علي الأخر، قامت فاتن فتحت الدولاب و جابت زب صناعي أسود بحزام، و زب صناعي ابيض من غير حزام و زب ليه من كل ناحية راس، و رجعت لاختها اللي كانت بتبص عليها من بعيد،
فاتن / تحبي انتي الأول ولا انا؟
حنان / خليني انا الأول انا هايجة و علي أخري اوي


مسكت فاتن الزب ابو راسين من كل ناحية و فضلت تمص فيه من الناحيتين بعدين غرقته من ريقها علي الأخر و دخلت نصه في كسها و نصه التاني في كس اختها دخلت بين فخاد اختها و فضله ينيكه بعض مدة عشر دقايق و الأتنين بيتأوه، لغاية ما حنان جابت شهوتها علي بطن فاتن،

فاتن قامت و طلعت الزب ابو راسين من كس اختها و لبست الأسود ابو حزام و قلبت اختها وضع الدوجي و بلت الزب و دخلته في كس حنان و بقيت تنيك بالراحة و مسكتها من وسطها وفضلت تنيك مرة سريع و مرة هادي
فاتن / لو بس تسمعي كلامي و انيكك في طيزك هتحبي النيك ورا اكتر
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان خالة فارس / لا امممم انا مبسوطة كدا اااااه كمان... و بعدين انتي ارفع مني ومش بيجيلك تسلخات زيي
فاتن ام فارس / براحتك يا حبيبتي انا عايزة اخليكي مبسوطة علي الأخر
فضلت تنيك فيه شوية لغاية ما حنان جابت شهوتها للمرة التانية، و فاتن طلعت الزب من كس اختها

فاتن / يلا بقي دوري لاحسن ولعت اوي
حنان / دانا هعملك كل اللي انتي عايزة يا روحي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) ، كفاية انك حاسة بيا و بتريحيني،

نامت فاتن علي ضهرها و نزلت حنان تلحسلها كسها و تدعك البظر باديها، وبعد شوية مسكت الزب الأبيض و بقيت تنيكها بيه وهي مسكاه في اديها و لسه بتلحس البظر لغاية ما فاتن اترعشت جامد و جابت ميتها، حنان بلعت كل اللي نزل من كس فاتن بعدين نزلت علي خرم طيزها بقيت تلحسه و تلعب فيه بصوابعها، و مسكت الزب تاني و بقيت تدخله في خرم طيز اختها بالراحة لغاية ما بلعته كله، و دخلت صباع كمان مع الزوب
حنان / يخرب بيتك يا بت يا فاتن خرم طيزك بقي مغارة دا بلع الزب و صباعي معاه
فاتن / اممم حلو اوي الحسي كسي يا حنان وانتي بتنيكي طيزي اممم اااح

بقيت حنان تنيك اختها في طيزها بالزب الصناعي و تلحسلها كسها، بعدين مسكت الزب ابو راسين و دخلته في كس اختها و بقيت تنيكها بزب في طيزها و زب في كسها
فاتن / اااااه، مش قادرة يا حنان طلعيهم اااه طيب بالراحة شوية بيوجعو
حنان / بس يا شرموطة دا انتي عايزة واحد تاني كمان
فضلت حنان تنيك فاتن بالزبين لغاية ما اترعشت و جابت كمية عسل غرقت بطن و بزاز اختها، و نامو الأتنين جمب بعض بينهته من التعب، بعدين خده شفايف بعد مص و حضنين بعد اوي فضلو خمس دقايق

حنان / ياه يا فاتن، معرفش من غيرك كنت عملت ايه في غياب جوزي المستمر دا
فاتن / دانا مبسوطه ان هو غايب كدا، انت متعرفيش انا بعشق كسك ازاي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان / يخيبك يا فاتن، اومال بتعملي ايه و انتي مع فاروق جوزك؟
فاتن / يختي، انا أصلآ بحس انه بينام معايا تقضية واجب مش متعة، انا لو عليا نفسي يبطل ينام معايا اصلآ
حنان / بس يا هبلة ايه اللي بتقوليه دا، هو في زي زب الراجل ولا حلوته ولا اللبن بتاعه لما يمله كسك كدا ويكون دافي كدا
فاتن / يعني انتي مش مبسوطه معايا يا حنان؟
حنان / يا بت انا مبسوطة و كل حاجه، بس انتي عارفة اني بعمل معاكي كدا عشان غياب جوزي، ولو جوزي كان مكفيني من البداية كنت ممكن اعارضك ساعه ما حولتي معايا، يلا عشان ناخود دوش قبل ما البت حلا ترجع



(مشهد تاني )
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

-بعد ما فيروز و سلمي راحو البيت لوحدهم

فيروز / ( بلهجة أمر ل سلمي) يلا يا كلبة علي ايدك و رجلك
سلمي نزلت علي اربعه زي الكلبة و بقيت تلحس جزمة فيروز
سلمي / خدمتك الوسخة يا ستي

ونزلت سلمي تلحس جزمة فيروز بلسانها و تنضفها و راحت علي القدم التانية تعمل نفس الكلام، وبعد ما خلصت، داست فيروز علي وش سلمي بالجزمة
فيروز / يلا يا وسخة قومي هاتي الأدوات

سلمي مشيت علي أربعة ناحية اوضة فيروز و جابت من الدولاب شنطة فيها ادوات تعزييب و رجعت لفيروز اللي كانت قاعدة بتلعب في الفون
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / جبت الشنطة يا ستي
فيروز / يلا يا كلبة قلعيني الجزمة و نضفي رجلي


قربت سلمي من رجل فيروز و قلعتها الجزمة ببوقها و الشراب و نزلت علي رجل فيروز لحس وتنضيف و بقيت تنضف اللي بين الصوابع، لغاية ما فيروز أمرتها تبطل لحس،
فيروز / قومي يا وسخة قلعيني الهدوم

وبالفعل سلمي قلعت فيروز كل الهدوم و فضلت البرا و الكلوت بس
فيروز / حاسة ان باطي كله عرق و عايز يتنضف

علطول سلمي قامت قربت من باط فيروز اللي كان عليه شوية شعر فيروز بتتعند تسيبهم عشان تعرق تحت باطها،

سلمي بقيت تلحس باط فيروز و تمص الشعر و تشم تحت باط فيروز اوي، قامت فيروز و ضربت سلمي كام قلمين وعرين علي وشها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز/ اخلصي يا أقل من جزمة عندي أقلعي

قامت سلمي تقلع هدومها و كان جسمها كله متعلم بأثر ضرب كرباج و عصي و كام تعويرة في كل جسمها و كسها مشعر بأمر من فيروز انها متحلقش شعر كسها ( و دا سبب لبس سلمي المقفل )

فيروز / لفي يا لبوة وريني طيزك

لفت سلمي و فلقست و فيروز طلعت زبب صناعي صغير من خرم طيز سلمي كانت فيروز امرت سلمي تفضل بيه طول الأسبوع،

ولفت فيروز و حشرت الزب كله في بوق سلمي لغاية زورها لدرجة سلمي وشها ازرق من قلة الهوا و طلعت الزب عشان تعرف تتنفس
فيروز / انتي بتتصرفي من دماغك يا وسخة
سلمي / اسفة يا ستي ارجوكي سامحيني
فيروز / ( بلطشت قلم ) انا لازم اعاقبك يا وسخة عشان تحرمي تعمليها تاني،

وراحت فيروز عند كس سلمي و بقيت تنتف كام شعره و سلمي بتتنفض و تصرخ من الألم

فيروز / ( بقلم صعب علي وش سلمي ) صوتك ما يطلعش غير بأمري يا وسخة اتفوو (و غرقت وش سلمي تفافة) قوليلي يا وسخة تحبي الكرباج ولا الخزرانة؟
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / انا مليش اي رائي بعدك يا ستي اللي انتي تحبيه
فيروز / يبقي الكرباج روحي هاتيي يا وسخة

جابت سلمي الكرباج و رجعت تحت رجل فيروز
فيروز / قلعيني الكلوت يا وسخة يا شرموطة

سلمي قربت و قلعت فيروز الكلوت، و فيروز اخدته منها و حشرته في بوق سلمي و مسكت شريط لصق و قفلت علي بوقها و مسكت الكرباج و نزلت علي جسم سلمي تنفيض و لسويع و سلمي بتدمع و صوتها مش خارج بسبب الكلوت واللازق اللي علي فمها، وبعد يمكن 30 ضربة علي جسم سلمي فيروز قعدت علي الكرسي و أمرت سلمي تشيل الكلوت من بوقها، وطبعآ التعوير اللي في جسم سلمي بقيت تجيب ددمم
فيروز / تؤتؤتؤ يا حرام ايه الدم دا، ثانية واحدة يا روحي،

و مسكت فيروز أزازة البرفان و رشت علي جسم سلمي اللي فضلت تصرخ و تتلوي من كتر الألم

فيروز / كفاية عياط يا متناكة صوتك عالي

سلمي بتحول علي قد ما تقدر تكتم صوتها و عياطها
فيروز قامت حطت سلسلة كلاب في رقبة سلمي، و شدتها وراها علي الحمام وقفت في وشها و بقيت تتبول علي وش و جسم سلمي من فوق لتحت، و بعد ما خلصت قربت كسها من وش سلمي و سلمي متعودة تلقائي تلحس و تنضف كس فيروز بعد ما تطرطر عليها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / كفاية كدا يا وسخة قومي استحمي و اعمليلي نسكافيه عشان عايزة اذاكر شوية

خرجت فيروز الصالة و سلمي اخدت شاور سريع و زي ما هي ملط راحت المطبخ عملت مچ نسكافيه لفيروز و كانت فيروز ماسكة كتاب،
اخدت فيروز المچ و أمرت سلمي تقعد تحت منها عشان تفرد رجليها علي ضهرها، و فضله ساعة علي الوضع دا سلمي علي اربعة تحت فيروز ، و فيروز بتذاكر و فاردة رجلها علي ضهر سلمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / انا زهقت من المذاكرة قومي يا لبوة اقفي،

كان في شوية نسكافيه فضلين، فيروز تفت فيهم و ادتهم لسلمي تشربهم
فيروز / هدخل اخد شاو ر يا وسخة وانتي ألبسي وذاكري شوية و ما تنسيش تلبسي الزب في طيزك تاني


نهاية الجزء الاول من قصة ( العائلة و الإنحراف الخفي )

طبعآ دا جزء اول و فرش احداث، و قدام هوضح العلاقات دي حصلت ازاي في فلاش باك و كدا ،



و زي ما انا تعبت في الكتابة قدرني بقي و ادخل صوت لاخويا لقصة الصياد لاخويا @Hussain AlJaziri

من الرابط دا 👉

عشان امسي عليك بالجزء الثاني في القريب العاجل
راجعوا هذه يا @مشرفين قصص
 
  • عجبني
التفاعلات: melar
تبقى مغلقة لحين تعديلها وإزالة الإشهار للقصة الاخرى
 
  • عجبني
التفاعلات: melar
جامده💖🔥
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: melar و الزعيــــــــم
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
ياخي انا مبضون انك رجعت مشرف تاني يا @Hussain AlJaziri كانت الدنيا حلوة من غير ما تبقي مشرف يا جزيري
اي اللي خلاك ترجع للإشراف تاني يا حسين جزيري
اتمني انك تنزل من الإشراف يا @Hussain AlJaziri
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
جامد امتي الجديد
 
  • حبيته
التفاعلات: الزعيــــــــم
اهلآ بيكم في قصة (العائلة و الإنحراف الخفي) القصة دي فيها اغلب انواع الجنس او اكثرهم شهرة،

معكم ( الزعـــــيم _ سنتياجو )

قبل بس ما نبدء قصتنا كنت حابب دعمكم لاخويا @Hussain AlJaziri في المسابقة ، هو مشترك في المسابقة بقصة اسمها الصياد ياريت الكل يدخل يشوفها و يدعمه لأن بصراحة القصة فاخر مالأخر ، و متنساش تصوت للقصة من هنا حط علامة صح قدام القصة و اضغط تصويت و بكدا تبقي عملت معايا احلي واجب، ما تنساش اسم القصة الصياد و تصوتله من هنا



(مقدمة)

ببساطة عائله مكونه من اتنين كبار في السن مخلفين اتنين اخوات ولاد تؤام و بنت أصغر منهم بس عايشة في محافظة تانيه، و الولادين دول اتجوزه في يوم واحد،
و في بيت كبير هو بيت العيلة بس دا اساسآ بيت الجد و الجدة، دا بيت مش بيخلي من افراد العائله دي، و في غرف كتيره عشان لو حد حب يبات ، هو زي نظام ڤيلة صغيرة كدا بدورين والسلم داخلي
( ملحوظة:- اسماء الشخصيات، كل اسرة تبدأ بنفس الحرف لعدم التوهان وتدخل الشخصيات، يعني اول ما تقرأ اسم شخصية هتفتكر دا او دي تبع مين من اول حرف )

الجد _ موسي 68 سنه، قمحاوي البشرة، 169 سنتي، صاحب محل أحذية كبير من زمان و لما كبر في السن كتب المحل بالنص بين عياله و وصاهم انهم ميفرطوش فيه علي الأقل قبل ما يموت

تيتا أميمة _ 63 سنه، بيضة اوي، بزازها كبيرة و مترهلة سنه، و طيزها كبيرة ومشدودة، 168 سنتي، رغم سنها إلا ان ملامح وشها لسه جميلة و محتفظة بيها
1_ اسرة فاروق ابو البطل
•الأب فاروق، 45 سنة، موظف حكومي و شريك بالنصف في محل الأحذية مع الأخ سليم ، قمحاوي البشرة، 170 سنتي
•الأم فاتن، 42 سنه، بيضة، ربة منزل، بزازها اكبر من الوسط، طيزها كبيرة سيكا ومشدودة، 169سنتي
•الابن البطل فارس، 19 سنه، قمحاوي البشرة، تالته ثانوي، 178 سنتي
البنت فيروز توأم فارس، 19 سنه، بيضة، بزاز بحجم البرتقال، وطيز اقل من الوسط مرفوعة لفوق ومشدودة، تالته ثانوي، 170 سنتي

2 _ اسرة عم البطل
• العم سليم توأم الاب فاروق، 45 سنه، قمحاوي البشرة، موظف حكومي، و الشريك الأخر ل محل الأحذية الكبير مع فاروق ، 169 سنتي
•مرات العم سوسن 41 سنه، بيضه مايله للسمار، ربة منزل، بزاز كبيره، طيز كبيرة سيكا، 165 سنتي،
•بنت العم سندس، 19 سنه، قمحاوية البشرة مايلة للبياض، بزازها اكبر من سنها، و طيز اكبر من الوسط وبتتهز في كل ماشية وملبن 168سنتي
• ابن العم سيف، 17 سنه، ابيض، اولي ثانوي، 171 سنتي
•بنت العم توأم سيف، سلمي، 17 سنه، بيضة، اولي ثانوي، بزاز اصغر من الوسط شوية، وطيز وسط مشدودة،
(ملحوظة:- خلفة التوأم وراثة في العيلة، و في شخصيات تانيه في القصة هتظهر، زي خالة البطل وكل شخصية هتظهر في وقتها هعرفكم عليها )

(الجزء الاول)


( الزعـــــيم _ سنتياجو )

(المشهد الرئيسي اللي هو بتاع البطل)

قاعد فارس علي طرف السرير ملط بياخود نفس من سجاره و في بنت نايمة علي ضهرها فاتحه رجلها بتدعك كسها مكان لبن فارس
فارس / كسك دا ما بيتشبعش منه يا بت يا نورا يخرب بيت جماله
نورا قامت اتعدلت و قعدت ورايا حضنتي و بزازها لزقت في ضهره
نورا / ( مسكت زب فارس ) ودا اللي انا محتاجه منك يا روحي، دا اجمل حاجه حصلتلي في حياتي

(نورا 25 سنه، بيضة، 170 سنتي، بزازها كبيرة بحلامات سودة و طيزها وسط مشدودة و ملبن و مرفوعة لفوق، نورا مطلقة و تبقي اخت واحد شغال في محل ابو فارس و عمه ، اتعرف عليها لما كانت جايه تاخود من اخوها فلوس من المحل و فارس شقطها)
فارس / كدا يا لبوة يعني انتي عايزة زوبري بس؟!
نورا / (بشرمطه) يا روحي لولاك انت ما كانش هيبقي لدا وجود (علي زبه)
فارس / طيب يلا قومي ألبسي و انزلي واه صحيح انتي بتاخدي حبوب مانع الحمل ولا هتدوينا في داهيه؟
نورا / دا انا معدتي اتهرت منه
فارس / اعملك ايه ما كسك اللي عايز كتير و انا خايف تحبلي و نجيب عيل عرص منك
نورا / كدا تقول علي ابنك عرص برضو
فارس / خخخخخ ابن مين؟ انتي بتقولي ايه؟
نورا / مالك يا فارس بهزر، دانا اللي هتأذي و هتفضح لو حملت مش انت
فارس / وقعتي قلبي يلا غوري
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

نورا لبست و نزلت من الشقة و فارس استحمي و لبس و قفل باب الشقة بالمفتاح،

(الشقة دي بيت اهل فارس القديم، قبل ما ابوه فاروق يبني العمارة اللي سكنين فيها حاليآ، ودي طبعآ غير بيت العيلة، دي خاصة بفاروق ابو البطل فارس بس، و عم فارس ليه برضه عمارة خاصة بيه)

بعد ما نزل فارس من العماره موبليه رن و كان عمه سليم
فارس / ايوة يا عمي خير

سليم عم فارس / انت فين يا فارس؟
فارس / كنت في مشوار و رايح البيت الكبير (بيت العيلة)
سليم عمه / طيب بالمرة لو قريب من المحل تعال خود فلوس ستك كانت عيزاها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / ماشي يا عمي مسافة السكة سلام

قفل فارس مع عمه السكة و كان قريب فعلآ من المحل بتاعهم

(وصف المحل، هو كبير و واسع و في كذا قسم احذية حريمي و رجالي و اطفالي و سبورت و كل حاجه، و المحل ليه بابين كل باب علي ناصيه و ليه مخزن بعد المحل بكام شارع كدا، و مكتب الكاشير اول ما تدخل ع ايدك الشمال، عشان لو حبيت تروح يعني😂)

بعد ما فارس وصل المحل و دخل لاقي في وشه

الواد نادر اخو نورا اللي كان فارس لسه بنيكها من شويه في الشقة
فارس / نادر ايه الدنيا يا حب ؟
نادر / تمام يا برو انت عامل ايه؟

(نادر، 21 سنه، ابيض، 176 سنتي ، ميعرفش السلكان)

فارس / تمام، احلي حاجه فيك انك مظبط الدنيا
نادر / حبيبي يا فارس
سليم عم فارس / ( بعد ما راح واقف معاهم ) يلا يا نادر عيزك تروح المخزن في بضاعة جديدة هناك عايزك تخلي الحريمي لوحده و الرجالي لوحده و كل حاجه تبع بعضها و خود معاك الواد الجديد علمه عشان يفهم الدنيا
نادر / لا لا ملوش لزوم انا هخلصهم لوحدي هما قليلين اصلآ
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سليم / ينبي عشان يفهم الدنيا
نادر / خليه لما تاجي بضاعة الشهر عشان ننجز وقتها و يفهم بدل ما ينسي
سليم / براحتك انا عايز اريحك انت اللي غاوي تعب يلا روح.... فارس.... فارس... انت يلا
فارس / (باصص في الفون ) ايوة.... ايوة يا عمي
سليم عمه / انت ياض غاوي صياعة انت تالته ثانوي يعني المفروض تكون بتذاكر زي اختك و سلمي ( سلمي بنت سليم )
فارس / ياعمي يعني هطلع احمد محفوظ ولا نجيب زويل
سليم / يخربيتك اسمهم نجيب محفوظ و احمد زويل ، و تصدق انت لو طلعت القهوجي بتاع حد منهم يبقي كويس
فارس / علي رائيك
سليم عمه / تعال معايا يا لمض

راحو عند مكتب الكاشير و سليم ( الزعـــــيم _ سنتياجو ) اخد رزمة فلوس صغيرة
سليم / اديهم لستك ، هي طلبتهم مني الصبح
فارس / طيب مفيش حاجه علينا كدا
سليم / (طلع كام مية) امسك دول ليك يا لمض يكش تفلح
فارس / حبيبي يلا اخلع انا



وصل فارس بيت العيلة و خبط غلس الباب فتحتله وفاء الشغالة

وفاء:: ازيك يا سي فارس ادخل

(وفاء، 54 سنة، سمرا، 166 سنتي ، مليانة شويتين، و طيزها كبيرة فشخ زي بزازها و مترهلين، وفاء كانت زمان غلبانة و مش لاقية لقمة حاف، و تيتا فارس جابتها شغلتها عندها و اهتمت بيها لغاية ما اتجوزت و خلفت و لسه شغالة عند تيتا ، دي القصة اللي تيتا أميمة حكتها لفارش زوبرميت مرة، وكمان من الصعيد الجواني)
فارس / ازيك يا فوفا.. تيتا فين؟
وفاء / في الأوضة مع الحج (جدي)
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

بعد ما دخل فارس و شاف أخته التوأم فيروز مع بنت عمه سلمي فتحين كتب و قعدين قدام التلفزيون و راح فارس قعد معاهم
فارس / ذاكري كويس عشان اخركم المطبخ اوعي يا سلمي تكوني فاكرة نفسك هتطلعي سفيرا و كدا
سلمي / ملكش دعوه، يكش اطلع بياعة فجل حتي، متحشرش نفسك
فيروز / علي الأقل احنا بنعمل اللي علينا و بنذاكر مش زيك صايع طول اليوم
فارس / ليه وانا اي حد انا بعرف انجح لوحدي المذاكرة دي للزيكم
سلمي / علي رائيك يا فيروز ، دانا لما هدخل تالته هتكون انت لسه فيها و فاشل زي ما انت
فارس / خلي فيروز تنفعك اجيب انا سڤن ها ها ها
فيروز / ( بسخرية) خفيف اوي... عارفة يا سلمي دراكولا لو جيه يمص ددمم واحد زي دا ، هيمص قصب عشان دا معندوش ددمم ههههه
سلمي / ههههه
فارس / او ممكن يمص حاجة تانية
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

في اللحظة دي سوسن ام سلمي ( مرات سليم عم فارس) كانت جاية من جوا و سمعت فارس و هو بيتلكم
سوسن / ايه يا سافل اللي بتقوله للبنات دا؟
فارس / انتي فهمتي ايه.. انا قصدي يمص وراه ههههه
سوسن مرات عم فارس / طيب اقعد و كفاية برادة بقي و سيبهم يذاكره
فارس / لكن قوليلي يا سلمي ايه حبك تلبسي مقفل كدا في الحر دا ؟! انت مخك تعبانة ولا حد لعبلك في الأعدادات؟
فيروز / وانت مالك بيها حتي اللبس هتدخل فيه؟!
فارس / دافعي عنها ياختي ما انتي المحامي بتاعها

سندس بنت عم فارس اخت سلمي الكبيرة ، كانت لابسه و هتخرج امها شفتها و سالتها

سوسن امها / رايحة فين يا بت انتي؟
سندس / رايحة اذاكر مع واحدة صحبتي
سوسن / طيب ما تذاكيري مع فيروز بنت عمك؟
سندس / اصل انا بذاكر معاها و بعد كدا بنرغي شوية يعني
سوسن / طيب ما تتأخريش
سندس / حاضر يلا باي
_مشيت سندس

فيروز / صحيح يا فارس بقولك
فارس / عايزة ايه؟
فيروز / شوف كدا ماما في البيت ولا فين؟
فارس / هتلاقيها عند خالتك اكيد يعين ، هي تعرف حد تاني غيرها
سوسن مرات عم فارس / معاك حق دايمآ مع بعض طول الوقت
فيروز / طيب معلش اتصل بيها اتأكد كدا
فارس / ليه يعني و بعدين ما تكلميها انتي من فونك
فيروز / رصيدي خلص، و عايزة اروح البيت انا و سلمي نذاكر هناك لوحدنا
فارس / يعني في فوق ال14 أوضة و اربع حمامات و مطبخ كبير عريض، هتسيبه دا كله و تذاكير في بيتنا؟!
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فيروز / طلاما انت جيت هتعمل دوشة و صداع و انا عايزة اذاكر في هدوء، ثم انا مالي بالحمامات هذاكر مع ابليس؟
فارس / علي رائيك دا ابليس يتعلم منك ههه
فيروز / بطل رخامه بقا و شوفها يلا
فارس / عشان خاطر القمر دي بس (علي مرات عمه سوسن ) قاعدة هتصل بس دقيقة جدك يطلع من الأوضة عشان عايز تيتا في موضوع ضروري، و جدك بيداق لما ادخل عليهم الأوضة، تقوليش بيديها سر خلطة كنتاكي
سوسن / خصوصيات.. ايه مسمعتش عن حاجه زي كده
فارس / يا شيخة سيبك بلا خصوصيات بلا افشخنات تلاقي جدي بس بيديها لبوس و مش عايز حد يعرف
سوسن / ( ضربتنه على كتفه ) اتلم يا واطي بدل ما اقوله و يربيك

( الزعـــــيم _ سنتياجو )

( المشهد عند الجد موسي و التيتا أميمة في اوضتهم)

بعد ما الجد موسي طلع من الحمام بالشورت و تيتا أميمة بتناوله الهدوم عشان يلبس ، فجأة تنحت فيه و هو بالشورت بس

الجد موسي /مالك يا أميمة سرحانة في ايه؟

تيتا اميمة / فاكر يا موسي شهر العسل بتاعنا
الجد / ( بأبتسمه ) هاها يااااااه يا أميمة ايه اللي فكرك بالأيام دي؟
تيتا / ( بأبتسمة ) افتكرت لما كنت تطلع من الحمام زي كدا و انا اناولك هدومك... ياااه كنت مش بتهدي و ديمآ تعبني معاك
الجد / كانت أيام الشباب بقي يا أميمه
تيتا / ( و هي بتلزق فيه ) طيب ما تاجي نرجع الأيام دي تاني يا موسي
الجد / ( بأستغراب ) مالك يا أميمه انتي كبرتي و خرفتي ولا ايه؟ اجبلك منين صحة انا مانتي عارفة اني خلاص العضمة كبرت و الصحة مش اللي هيا
تيتا / طيب ما تاخودلك اي حاجه من بتوع اليومين دول، و نجرب يمكن...
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
الجد / ( بعصبية) انتي جرا لعقلك حاجه ولا ايه... الحاجات دي غلط علي القلب لكبار السن، بقولك ايه لمي نفسك احسن احفادك ها... احفادك برا يمسعونا

_وسابها الجد موسب و خرج من الأوضة

فيروز / أهو جدو خرج يلا كلم ماما
فارس / استني يا زفتة باين عليه متخانق معاها


(بعد ما جيه عليهم )
فارس / مالك يا حج خير وشك مقلوب ليه؟
الجد / مفيش يا فارس، متشغلش بالك بيا
فارس / طيب خلاص بس و روق كدا.. سوسن قولي لفوفا (الشغالة) تعمل فنجان قهوة للحج يظبط دماغه
الجد / (بأبتسمه ) كأنك بتقرأ افكاري، فعلآ محتاج قهوة، هقولك ايه مانت ابن فاروق
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
فارس / يعني هو فاروق الفيشاوي... اروح اشوف تيتا لتقطع شرينها لحسن دي ما بتصدق حد يزعلها
فيروز / استني يا فارس كلم ماما
فارس / احا انتي لسه هنا... دقيقه يا شيخة بلا قرف

دخل فارس علي تيتا أميمة الأوضة كانت قاعدة علي السرير و باين عليها الزعل
فارس / مالك بس يا ميمي منكدة علي الحج ليه؟
تيتا / مفيش يا فارس
فارس / قولي بس في أيه كل مشكلة و ليها حل
تيتا / كلام بيني و بين جدك يا فارس ملكش دعوة بيه
فارس / اممم هي دي الخصوصيات بقي
تيتا / ايوة خصوصيات ايه أول مرة تسمع عنها؟
فارس / لا أول مرة ايه . دي تاني مرة ، اول مرة سمعتها من سوسن من شوية،
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
اميمة كانت لسه قافشة برضه
فارس / خلاص بقي فكيها انتي كمان، نسوان نكد، اللي زيك في اوربا بتكون لابسة بكيني علي البحر بتحتفل بعيد جوزها، مش انتي اللي قاعدة معقدة بوزك
تيتا / صحيح يا واد الستات اللي زي في امريكا، بيعمله كدا؟
فارس / أووووه.. دا كل سنه بيغيرو اجوازهم تقوليش تليفون
تيتا / بجد ياود؟
فارس / طيب تعرفي ان ملكة إنجلترا هتحتفل بأول عيد وفاة ليها
تيتا / ههههه جاتك خيبة دا اللي فالح فيه هزار و بس
فارس / طيب امسكي الفلوس دي اللي طلبتيها من عمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
تيتا / ماشي يا فارس.. عارف يا واد انت اكتر واحد بحبه من بين العيال اللي برا دول معرفش ليه؟
فارس / دي كاريزما يا ميمي، انا دمي شربات و عسل مفيش مني تاني و اتحب
تيتا / ما تتنفخش اوي كدا.. تعال يلا نقعد برا معاهم

- خرج فارس و سته أميمة و قاعده في الصالون مع باقي الناس

فيروز / يلا يا فارس اخلص كلم ماما
فارس / ينعل.... اهو اهو يا فيروز عشان ترتاحي برن

فتحت فاتن علي فارس ابنها لما رن عليها
فاتن ام فارس / ايوة يا حبيبي في ايه؟
فارس / انتي فين في البيت ولا عند خالتي؟
ام فارس / لا يا حبيبي انا عند خالتك
فيروز / اسألها امتي هتاجي؟
فارس / جاية امتي؟
ام فارس / بالليل يا حبيبي
فارس / ماشي سلام
أم فارس / سلام يا حبيبي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

قفل فارس مع امه و كلم فيروز

فارس / ارتاحتي كدا يا زفتة غوري يلا ذاكري في البيت انتي و السنجابة اللي هناك دي (علي سلمي)

فيروز / يلا يا سلمي بينا علي البيت لحسن في لطافة زايدة اوي هنا

(مشهد تاني )

سندس بنت عم البطل فارس دخلت المخزن بتاع المحل بتاعهم

سندس / انا خايفة يا نادر حد يدخل و يفضحنا؟
نادر / متخفيش يا سوسو انا عامل حسابي و بعدين هي أول مرة يعني؟
سندس / ( بتعض شفايفها ) لا و مش اخر مرة برضه


نادر / ( و هو بيحضنها و بيقفش طيزها ) اكيد مش اخر مرة يا روحي، انتي ما يتشبعش منك و جسمك الملبن دا

و فضل يمص شفايفها و يقفش طيزها و يبعبصها بكف ايده و هي بتطلع اهات مكتومة وهي بتبوسه
كانه واقفين في مكان وسط الباضعة واسع و في كراتين مفروشة عشان ينامو عليها
نادر شد سندس لتحت و بقيت قدام زبه،
سندس بصتله بشرمطة و مبتسمة و بقيت تفك البنطلون و طلعت زبه و بقيت تدعك فيه و تغرقه من ريقها لغاية ما بقي غرقان منها، و اشتغلت مص فيه من فوق لتحت و تنزل علي البيضان تشفطهم و بتمص بشبق و هيجان ابن لبوة و نادر مغمض عينه و حاطط ايده علي راسها و مستمتع فشخ، فضله علي الحال دا خمس دقايق و نادر حس انه هيجيب من سخونة و مص سندس، فا شرولها تهدي، نيمها علي ضهرها و قلعها التيشرت والبرا الصغيرة اللي لابساها، و نزل علي بزازها يمص حلاماتها السودة و هي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) بتدوس علي راسه عشان يمص اكتر و بتتأوه، بعد ما خلص مص في بزازاها نزل علي بطنها بوس لغاية ما وصل للبنطلون اللي لابسه، و فكه و شده بالكلوت مرة واحدة لتحت و نزل علي كسها اللي كان مليان أفرزت و بقي يلحس فيه و بيدعك البظر و بيمصه بكل غل و كأنه عايز يبلعه و سندس كل اللي عليها توحوح و تدوس علي راس نادر اكتر،
سندس / ( بهيجان ) ااااه اممم ألحس اكتر اااح كمان كمان ألحس اكتر لسانك حلو اوي اممم اوووف
نادر / ( بطل لحس) كفاية لعب، جيه وقت الجد بقي يا كسمك، و هوريكي يعني ايه نيك يا شرموطة
سندس / اممم اشتمني كمان يا روحي نيكنكي في كسي، نيك شرفي و شرف عليته كلها يا روحي اهو قدامك
نادر / ( و هو بيعدل زبه عند كسها) حتة شرموطة زيك ضيعت شرف عيله كاملة
سندس / عشان انا شرموطة و لبوة و بحب اتناك في كل وقت و من اي حد يلا نيك بقي


نادر دخل زبه فيها لغاية النص و فضل ثابت علي كدا، قامت هي من كتر هايجانها شدته و دخل الزب بالكامل في كسها، و فضل ينيك فيها و نزل علي بزازها مص و بقرص الحلامات جامد و هي توحوح و تقفل علي وسطه برجلها و هو شغال نيك، بعد كدا قلبها وضع الدوجي و حطه في طيزها و اشتغل نيك و تلطيش علي طيزها القمحاوية، و هي بقيت تنيك نفسها اسرع و اجمد
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / خخخ اهدي يا لبوة هجيب
سندس / ااااه جيب جيب يا روحي و نعمل كمان واحد
نادر / خخخخ بجيب
جاب كل لبنه في طيزها و قعد جمبها، قامت هي فتحت شنطتها و اخدت المناديل و مسحت اللبن من طيزها
سندس / انت بتعمل ايه انا لسه عايز اتناك في كسي كويس
نادر / مفيش وقت ابوكي عارف ان البضاعة الجديدة قليلة و هيفتكرني بضيع وقت يلا ألبسي و سعديني نفرزهم بسرعة
سندس / ماشي بس علفكرة انت بتنيك في الطيز و الطيز سخنيتها عالي بتخليك بتجيب بسرعة و بتنسي كسي خالص
نادر / هعوضك يا روحي و هدلع كسك الواسع دا، صحيح انتي هتعملي ايه في كسك دا؟
سندس / ولا حاجه هسيبه مفتوح و يوم دخلتي هاخود كام غرزة و خلاص
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
نادر / استني هاتي الكلوت دا انا عايزه
سندس / لا سيبه، يعني يرضيك امشي كدا في الشارع و كسي للناس يا روحي
نادر / ايوة عشان انتي شرموطة و كسك و طيزك دول رخاص اوي يا لبوة
سندس / اححح اممم مش تهيجني تاني بقي انا ما صدقت اهدي
نادر / يلا بقي عشان ننجز اهو ابوكي بيرن عليا

(مشهد تاني )

ملحوظة:- المشهد دا حصل بعد ما فارس قفل مع أمه بالظبط

فاتن أم فارس / سلام يا حبيبي
حنان / مين ابنك ولا جوزك؟

(حنان، 45 سنه، بيضة، 167 سنتي ، بزازها كبيرة، و طيزها اكبر مالوسط، عندها كرش بسيط بسرة كبيرة، وراكها مليانة،... حنان تبقي اخت فاتن الكبيرة، جوزها و ابنها مسفرين برا مصر بيشتغله و بيبعتلها فلوس هي بنتها في مصر)

فاتن ام فارس / دا فارس ابني كان بيتطمن عليا
حنان خالة فارس / يعني ابنك اللي عايش معاكي بيتطمن عليكي و الزفت ابني حسام اللي برا مصر ما يرفعش عليا سماعة وهو ولا ابوه
فاتن ام فارس / ياختي سيبيه يعتمد علي نفسه و يكون نفسه الغربة دي هي اللي هتعمل منه راجل
حنان / دا حتي ابوه بيرن كل فين و فين
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

حنان كانت قاعدة علي السرير و رجلها علي الأرض، و فاتن قربت منها قعدت جمبها و الأتنين بقمصان نوم مفتوحه من كل حتة

فاتن / دانا فرحانة انهم مش هنا عشان استفرد بيكي

وخدت شفايف اختها مص و حضتنها اكتر لغاية ما حنان نامت على ضهرها و فاتن فوق منها بزازهم في بزاز بعض و فاتن بتبوس بكل رومنسية و بتلمس علي راس حنان اللي حضناها
حنان / ( بعد ما بعدت شفايفها ) عارفة يا فوفا، انا عمر ما حد هيقدر يفهمني زيك ولا يريحني
فاتن / ( وهي بتنزلها حملات القميص ) عشان انا نفسي بكون مبسوطة معاكي و حابة دا

ونزلت تمص بزاز حنان و تقرص الحلامات و تمسك البزتين و تمص الحلامتين في وقت واحد، و حنان بتضغط علي راس اختها عشان تمص اكتر بعدين قلعو قمصان النوم خالص اللي مكنوش لابسين غيرها، و نزلت فاتن تلحس كس حنان و تدعك البظر و حنان بتتأوه و تطلب اكتر، و بتمسك بزازها تمصهم و تفرك الحلامات،
حنان / ااااح حلو اوي يا فاتن لحسك و لسانك حلوين اوي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فاتن دخلت بين فخاد حنان و بقيت تحك كسها في كس اختها و مغمضة عنيها و فضلت تحك مدة لغاية ما هاجه علي الأخر، قامت فاتن فتحت الدولاب و جابت زب صناعي أسود بحزام، و زب صناعي ابيض من غير حزام و زب ليه من كل ناحية راس، و رجعت لاختها اللي كانت بتبص عليها من بعيد،
فاتن / تحبي انتي الأول ولا انا؟
حنان / خليني انا الأول انا هايجة و علي أخري اوي


مسكت فاتن الزب ابو راسين من كل ناحية و فضلت تمص فيه من الناحيتين بعدين غرقته من ريقها علي الأخر و دخلت نصه في كسها و نصه التاني في كس اختها دخلت بين فخاد اختها و فضله ينيكه بعض مدة عشر دقايق و الأتنين بيتأوه، لغاية ما حنان جابت شهوتها علي بطن فاتن،

فاتن قامت و طلعت الزب ابو راسين من كس اختها و لبست الأسود ابو حزام و قلبت اختها وضع الدوجي و بلت الزب و دخلته في كس حنان و بقيت تنيك بالراحة و مسكتها من وسطها وفضلت تنيك مرة سريع و مرة هادي
فاتن / لو بس تسمعي كلامي و انيكك في طيزك هتحبي النيك ورا اكتر
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان خالة فارس / لا امممم انا مبسوطة كدا اااااه كمان... و بعدين انتي ارفع مني ومش بيجيلك تسلخات زيي
فاتن ام فارس / براحتك يا حبيبتي انا عايزة اخليكي مبسوطة علي الأخر
فضلت تنيك فيه شوية لغاية ما حنان جابت شهوتها للمرة التانية، و فاتن طلعت الزب من كس اختها

فاتن / يلا بقي دوري لاحسن ولعت اوي
حنان / دانا هعملك كل اللي انتي عايزة يا روحي
( الزعـــــيم _ سنتياجو ) ، كفاية انك حاسة بيا و بتريحيني،

نامت فاتن علي ضهرها و نزلت حنان تلحسلها كسها و تدعك البظر باديها، وبعد شوية مسكت الزب الأبيض و بقيت تنيكها بيه وهي مسكاه في اديها و لسه بتلحس البظر لغاية ما فاتن اترعشت جامد و جابت ميتها، حنان بلعت كل اللي نزل من كس فاتن بعدين نزلت علي خرم طيزها بقيت تلحسه و تلعب فيه بصوابعها، و مسكت الزب تاني و بقيت تدخله في خرم طيز اختها بالراحة لغاية ما بلعته كله، و دخلت صباع كمان مع الزوب
حنان / يخرب بيتك يا بت يا فاتن خرم طيزك بقي مغارة دا بلع الزب و صباعي معاه
فاتن / اممم حلو اوي الحسي كسي يا حنان وانتي بتنيكي طيزي اممم اااح

بقيت حنان تنيك اختها في طيزها بالزب الصناعي و تلحسلها كسها، بعدين مسكت الزب ابو راسين و دخلته في كس اختها و بقيت تنيكها بزب في طيزها و زب في كسها
فاتن / اااااه، مش قادرة يا حنان طلعيهم اااه طيب بالراحة شوية بيوجعو
حنان / بس يا شرموطة دا انتي عايزة واحد تاني كمان
فضلت حنان تنيك فاتن بالزبين لغاية ما اترعشت و جابت كمية عسل غرقت بطن و بزاز اختها، و نامو الأتنين جمب بعض بينهته من التعب، بعدين خده شفايف بعد مص و حضنين بعد اوي فضلو خمس دقايق

حنان / ياه يا فاتن، معرفش من غيرك كنت عملت ايه في غياب جوزي المستمر دا
فاتن / دانا مبسوطه ان هو غايب كدا، انت متعرفيش انا بعشق كسك ازاي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
حنان / يخيبك يا فاتن، اومال بتعملي ايه و انتي مع فاروق جوزك؟
فاتن / يختي، انا أصلآ بحس انه بينام معايا تقضية واجب مش متعة، انا لو عليا نفسي يبطل ينام معايا اصلآ
حنان / بس يا هبلة ايه اللي بتقوليه دا، هو في زي زب الراجل ولا حلوته ولا اللبن بتاعه لما يمله كسك كدا ويكون دافي كدا
فاتن / يعني انتي مش مبسوطه معايا يا حنان؟
حنان / يا بت انا مبسوطة و كل حاجه، بس انتي عارفة اني بعمل معاكي كدا عشان غياب جوزي، ولو جوزي كان مكفيني من البداية كنت ممكن اعارضك ساعه ما حولتي معايا، يلا عشان ناخود دوش قبل ما البت حلا ترجع



(مشهد تاني )
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

-بعد ما فيروز و سلمي راحو البيت لوحدهم

فيروز / ( بلهجة أمر ل سلمي) يلا يا كلبة علي ايدك و رجلك
سلمي نزلت علي اربعه زي الكلبة و بقيت تلحس جزمة فيروز
سلمي / خدمتك الوسخة يا ستي

ونزلت سلمي تلحس جزمة فيروز بلسانها و تنضفها و راحت علي القدم التانية تعمل نفس الكلام، وبعد ما خلصت، داست فيروز علي وش سلمي بالجزمة
فيروز / يلا يا وسخة قومي هاتي الأدوات

سلمي مشيت علي أربعة ناحية اوضة فيروز و جابت من الدولاب شنطة فيها ادوات تعزييب و رجعت لفيروز اللي كانت قاعدة بتلعب في الفون
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / جبت الشنطة يا ستي
فيروز / يلا يا كلبة قلعيني الجزمة و نضفي رجلي


قربت سلمي من رجل فيروز و قلعتها الجزمة ببوقها و الشراب و نزلت علي رجل فيروز لحس وتنضيف و بقيت تنضف اللي بين الصوابع، لغاية ما فيروز أمرتها تبطل لحس،
فيروز / قومي يا وسخة قلعيني الهدوم

وبالفعل سلمي قلعت فيروز كل الهدوم و فضلت البرا و الكلوت بس
فيروز / حاسة ان باطي كله عرق و عايز يتنضف

علطول سلمي قامت قربت من باط فيروز اللي كان عليه شوية شعر فيروز بتتعند تسيبهم عشان تعرق تحت باطها،

سلمي بقيت تلحس باط فيروز و تمص الشعر و تشم تحت باط فيروز اوي، قامت فيروز و ضربت سلمي كام قلمين وعرين علي وشها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز/ اخلصي يا أقل من جزمة عندي أقلعي

قامت سلمي تقلع هدومها و كان جسمها كله متعلم بأثر ضرب كرباج و عصي و كام تعويرة في كل جسمها و كسها مشعر بأمر من فيروز انها متحلقش شعر كسها ( و دا سبب لبس سلمي المقفل )

فيروز / لفي يا لبوة وريني طيزك

لفت سلمي و فلقست و فيروز طلعت زبب صناعي صغير من خرم طيز سلمي كانت فيروز امرت سلمي تفضل بيه طول الأسبوع،

ولفت فيروز و حشرت الزب كله في بوق سلمي لغاية زورها لدرجة سلمي وشها ازرق من قلة الهوا و طلعت الزب عشان تعرف تتنفس
فيروز / انتي بتتصرفي من دماغك يا وسخة
سلمي / اسفة يا ستي ارجوكي سامحيني
فيروز / ( بلطشت قلم ) انا لازم اعاقبك يا وسخة عشان تحرمي تعمليها تاني،

وراحت فيروز عند كس سلمي و بقيت تنتف كام شعره و سلمي بتتنفض و تصرخ من الألم

فيروز / ( بقلم صعب علي وش سلمي ) صوتك ما يطلعش غير بأمري يا وسخة اتفوو (و غرقت وش سلمي تفافة) قوليلي يا وسخة تحبي الكرباج ولا الخزرانة؟
( الزعـــــيم _ سنتياجو )
سلمي / انا مليش اي رائي بعدك يا ستي اللي انتي تحبيه
فيروز / يبقي الكرباج روحي هاتيي يا وسخة

جابت سلمي الكرباج و رجعت تحت رجل فيروز
فيروز / قلعيني الكلوت يا وسخة يا شرموطة

سلمي قربت و قلعت فيروز الكلوت، و فيروز اخدته منها و حشرته في بوق سلمي و مسكت شريط لصق و قفلت علي بوقها و مسكت الكرباج و نزلت علي جسم سلمي تنفيض و لسويع و سلمي بتدمع و صوتها مش خارج بسبب الكلوت واللازق اللي علي فمها، وبعد يمكن 30 ضربة علي جسم سلمي فيروز قعدت علي الكرسي و أمرت سلمي تشيل الكلوت من بوقها، وطبعآ التعوير اللي في جسم سلمي بقيت تجيب ددمم
فيروز / تؤتؤتؤ يا حرام ايه الدم دا، ثانية واحدة يا روحي،

و مسكت فيروز أزازة البرفان و رشت علي جسم سلمي اللي فضلت تصرخ و تتلوي من كتر الألم

فيروز / كفاية عياط يا متناكة صوتك عالي

سلمي بتحول علي قد ما تقدر تكتم صوتها و عياطها
فيروز قامت حطت سلسلة كلاب في رقبة سلمي، و شدتها وراها علي الحمام وقفت في وشها و بقيت تتبول علي وش و جسم سلمي من فوق لتحت، و بعد ما خلصت قربت كسها من وش سلمي و سلمي متعودة تلقائي تلحس و تنضف كس فيروز بعد ما تطرطر عليها
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / كفاية كدا يا وسخة قومي استحمي و اعمليلي نسكافيه عشان عايزة اذاكر شوية

خرجت فيروز الصالة و سلمي اخدت شاور سريع و زي ما هي ملط راحت المطبخ عملت مچ نسكافيه لفيروز و كانت فيروز ماسكة كتاب،
اخدت فيروز المچ و أمرت سلمي تقعد تحت منها عشان تفرد رجليها علي ضهرها، و فضله ساعة علي الوضع دا سلمي علي اربعة تحت فيروز ، و فيروز بتذاكر و فاردة رجلها علي ضهر سلمي
( الزعـــــيم _ سنتياجو )

فيروز / انا زهقت من المذاكرة قومي يا لبوة اقفي،

كان في شوية نسكافيه فضلين، فيروز تفت فيهم و ادتهم لسلمي تشربهم
فيروز / هدخل اخد شاو ر يا وسخة وانتي ألبسي وذاكري شوية و ما تنسيش تلبسي الزب في طيزك تاني


نهاية الجزء الاول من قصة ( العائلة و الإنحراف الخفي )

طبعآ دا جزء اول و فرش احداث، و قدام هوضح العلاقات دي حصلت ازاي في فلاش باك و كدا ،



و زي ما انا تعبت في الكتابة قدرني بقي و ادخل صوت لاخويا لقصة الصياد لاخويا @Hussain AlJaziri

من الرابط دا 👉

عشان امسي عليك بالجزء الثاني في القريب العاجل
فى انتظار المزيد من المشاركات والإبداع والابتكار والتجديد
 
  • حبيته
التفاعلات: الزعيــــــــم
القصة رائعة اتمنى أن لا تتأخر علينا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الزعيــــــــم و ناقد بناء
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
  • حبيته
التفاعلات: Hussain AlJaziri
كا بدية مو حلوة ابدا اتمني ان تكون افضل في الاجزاء القدمة ما في شي جديد ؟؟ تركيز الشتيمة و الجنس و كل هذا يضعف القصة غير ان مركز جدا ان تظهر الشخصيات انها حيوانات تفكر في الجنس وبس عليك تظهر كل شخصية في القصة بي اسلوب مختلف عن الاخراة اسفة بس ما في مميز يعني ممكن تخرج من هي القصة الفكرة نفسها اشياء روعه بين ان العلاقة الاسرة كله عنده اسرار ان شخص شاذ ان جوزة هذا تحب شخص ما يعني اين الافكر
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%