NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
🙄

• عجبني
تعملي ايه لو عرفتي ان فيه رجل هايج عليكي ونفسه ينيكك ولو فيه إمرأة نفسها فيكي كمان
والرجل تعمل ايه لو فيه واحده هايجه عليك ونفسها فيك
على حسب ، يعني لو فيه ست هايجة عليا أشوف هي عايزة أيه...هل عايزة تتناك و خلاص؟؟ لو كده يبقى ممكن تحت الاغواء و الاغراء الشديد منها فى لحظة ضعف أنيكها ، لكن لو عايزة علاقة طويلة الأمد لكن غير جادة ، الصراحة يبقى لأ لأني ممكن أتعلق بيها و وقتها لو متجوزة تبقى مصيبة ، أما لو علاقة جادة ممكن تنتهى بأرتباط رسمي فأنا أفضل إن الحب اللى بينا يبقى حب عذري لغاية ما نتجوز و ساعتها نقضيها نيك طول العمر

• عجبني
على حسب ، يعني لو فيه ست هايجة عليا أشوف هي عايزة أيه...هل عايزة تتناك و خلاص؟؟ لو كده يبقى ممكن تحت الاغواء و الاغراء الشديد منها فى لحظة ضعف أنيكها ، لكن لو عايزة علاقة طويلة الأمد لكن غير جادة ، الصراحة يبقى لأ لأني ممكن أتعلق بيها و وقتها لو متجوزة تبقى مصيبة ، أما لو علاقة جادة ممكن تنتهى بأرتباط رسمي فأنا أفضل إن الحب اللى بينا يبقى حب عذري لغاية ما نتجوز و ساعتها نقضيها نيك طول العمر
يعني تحب تكون مراتك علي علاقه بيك قبل الزواج

• عجبني
  • عجبني
ابعد عنو فورا و اقطع علاقتى بية

• محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
ولو بيحبك ؟؟
برضو لا اى حاجة خارج الحلال لا حتى لو انا بحبو لازم الحلال و هتستغرب لاننا فى موقع للسكس و عندى مشكلة خطيرة بس انا قولت انا مريضة نفسية و عاوزة اتعالج و افضل الموت عن ان انسان يلمسنى حتى لو بحبو بدون حلال

• محزن
  • بيضحكني
برضو لا اى حاجة خارج الحلال لا حتى لو انا بحبو لازم الحلال و هتستغرب لاننا فى موقع للسكس و عندى مشكلة خطيرة بس انا قولت انا مريضة نفسية و عاوزة اتعالج و افضل الموت عن ان انسان يلمسنى حتى لو بحبو بدون حلال
انا فهمتك صح وانتي فهمتي غلط
انا بقصد لو شخص بيحبك تروحي معاه للمأزون؟؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا فهمتك صح وانتي فهمتي غلط
انا بقصد لو شخص بيحبك تروحي معاه للمأزون؟؟
لو بتقطع من الحب لا برضو انا اضحى بسعادتى ولا ادخل على ولادى زوج ام و اخليهم يضايقو مهما كان

• بيضحكني
  • محزن
لو بتقطع من الحب لا برضو انا اضحى بسعادتى ولا ادخل على ولادى زوج ام و اخليهم يضايقو مهما كان
احترم قرارك واختلف معه
انتي انثي ولكي احتياج للحب والجنس لازم تحصلي عليهم بالحلال

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%