NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
🙄

• عجبني
تعملي ايه لو عرفتي ان فيه رجل هايج عليكي ونفسه ينيكك ولو فيه إمرأة نفسها فيكي كمان
والرجل تعمل ايه لو فيه واحده هايجه عليك ونفسها فيك
على حسب ، يعني لو فيه ست هايجة عليا أشوف هي عايزة أيه...هل عايزة تتناك و خلاص؟؟ لو كده يبقى ممكن تحت الاغواء و الاغراء الشديد منها فى لحظة ضعف أنيكها ، لكن لو عايزة علاقة طويلة الأمد لكن غير جادة ، الصراحة يبقى لأ لأني ممكن أتعلق بيها و وقتها لو متجوزة تبقى مصيبة ، أما لو علاقة جادة ممكن تنتهى بأرتباط رسمي فأنا أفضل إن الحب اللى بينا يبقى حب عذري لغاية ما نتجوز و ساعتها نقضيها نيك طول العمر

• عجبني
على حسب ، يعني لو فيه ست هايجة عليا أشوف هي عايزة أيه...هل عايزة تتناك و خلاص؟؟ لو كده يبقى ممكن تحت الاغواء و الاغراء الشديد منها فى لحظة ضعف أنيكها ، لكن لو عايزة علاقة طويلة الأمد لكن غير جادة ، الصراحة يبقى لأ لأني ممكن أتعلق بيها و وقتها لو متجوزة تبقى مصيبة ، أما لو علاقة جادة ممكن تنتهى بأرتباط رسمي فأنا أفضل إن الحب اللى بينا يبقى حب عذري لغاية ما نتجوز و ساعتها نقضيها نيك طول العمر
يعني تحب تكون مراتك علي علاقه بيك قبل الزواج

• عجبني
  • عجبني
ابعد عنو فورا و اقطع علاقتى بية

• محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
ولو بيحبك ؟؟
برضو لا اى حاجة خارج الحلال لا حتى لو انا بحبو لازم الحلال و هتستغرب لاننا فى موقع للسكس و عندى مشكلة خطيرة بس انا قولت انا مريضة نفسية و عاوزة اتعالج و افضل الموت عن ان انسان يلمسنى حتى لو بحبو بدون حلال

• محزن
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برضو لا اى حاجة خارج الحلال لا حتى لو انا بحبو لازم الحلال و هتستغرب لاننا فى موقع للسكس و عندى مشكلة خطيرة بس انا قولت انا مريضة نفسية و عاوزة اتعالج و افضل الموت عن ان انسان يلمسنى حتى لو بحبو بدون حلال
انا فهمتك صح وانتي فهمتي غلط
انا بقصد لو شخص بيحبك تروحي معاه للمأزون؟؟

• عجبني
انا فهمتك صح وانتي فهمتي غلط
انا بقصد لو شخص بيحبك تروحي معاه للمأزون؟؟
لو بتقطع من الحب لا برضو انا اضحى بسعادتى ولا ادخل على ولادى زوج ام و اخليهم يضايقو مهما كان

• بيضحكني
  • محزن
لو بتقطع من الحب لا برضو انا اضحى بسعادتى ولا ادخل على ولادى زوج ام و اخليهم يضايقو مهما كان
احترم قرارك واختلف معه
انتي انثي ولكي احتياج للحب والجنس لازم تحصلي عليهم بالحلال

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%