NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حامل شعلة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مترجم قصص مصورة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال لكل واحد هنا بيشجع الاعضاء علي علاقاتاو افعال محارم وعلاقات في جنس مغاير او دياثه.
هل تقدر تعلن عن رأيك ده في ارض واقع لو انتا مقتنع بيه بجد او تطبقه علي ابنك ونتك؟

كل واحد يفكر في جواب سؤال ده بنفسه . وقبل مينصح حد بحاجه ممكن توديه في دهيه .
وللناس اللي بتجي هنا طلبا للنصيحه احب اقلكوا كتير من ناس هنا تبين ليك انها ملكه في تسامح عشان اغراض خاصه او لستعمالك لشهوتهم.الافضل اسأل شخص تثق فيه .
وفي ناهيه انا مش بعمم.

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
بص هقولك حاجة محدش بيضرب حد علي ايده ويغصبه علي ميول انت اكيد بيجيلك ناس تطلب نصيحتك في ميول معين تمام فكل واحد حر وزاي ماهنا في قصص بورن في في الدياثة ف من الطبيعي انك هتلاقي ناس عندها شهوة دياثة ومحتاج الي يكلمهم او يهيجهم بس مش معنا ان فحل كلم ديوث علي اهله يبقا الفحل شرير علي اد ما الشخص داه هو الي عايز يكون ديوث والمنتدي هنا الناس بتدخله عشان تعبر بحرية عن ميولها

التعديل الأخير:
  • عجبني
بص هقولك حاجة محدش بيضرب حد علي ايده ويغصبه علي ميول انت اكيد بيجيلك ناس تطلب نصيحتك في ميول معين تمام فكل واحد حر وزاي ماهنا في قصص بورن في في الدياثة ف من الطبيعي انك هتلاقي ناس عندها شهوة دياثة ومحتاج الي يكلمهم او يهيجهم بس مش معنا ان فحل كلم ديوث علي اهله يبقا الفحل شرير علي اد ما الشخص داه هو الي عايز يكون ديوث والمنتدي هنا الناس بتدخله عشان تعبر بحرية عن بكلم
بكلم علي ناس منافقه اللي بوشين
تنصح ناس هنا بحاجه لغرض فيها
وهي في حقيقه عكس كده
مكلمتش علي رغبات كل واحد حر في رغباته

• عجبني
بكلم علي ناس منافقه اللي بوشين
تنصح ناس هنا بحاجه لغرض فيها
وهي في حقيقه عكس كده
مكلمتش علي رغبات كل واحد حر في رغباته
مش فاهم ممكن توضح تنصح ازاي ناس بغرض فيها؟

• عجبني
مش فاهم ممكن توضح تنصح ازاي ناس بغرض
عشان يرضوا شهوتهم او استغللهم جنسيا مثلا مش نصيحه محايده عقلانيه.

• عجبني
  • عجبني
اي حد بيجي ياخد نصحتي في موضوع المحارم او الشذوذ مش بقدر انصحو باي حاجه بحاول ابعدو عن الحاجه دي

• عجبني
  • عجبني
اها في كتير كدا بيقدموا نصايح بس الي بيطلب بقا هو الي حر اكيد هو مش اهبل عشان يضحك عليه

• عجبني
اها في كتير كدا بيقدموا نصايح بس الي بيطلب بقا هو الي حر اكيد هو مش اهبل عشان يضحك عليه
المستشار مؤتمن .

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بص، أنا ضد تشجيع الناس على الحاجات. ولما بلاقي خول لسة في أول الطريق بنصحة بلاش يدخل في السكة دي
بس ايه علاقة ده بإننا ما نقدرش نقول ده في الواقع؟ ما احنا عارفين ام معظم ميولنا ما نقدرش نقولها في الواقع
أما دخلت المنتدى ده مخصوص عشان أعرف أقول براحتي اني خول، لاني ماقدرش أقول كده في الواقع

• عجبني
بص، أنا ضد تشجيع الناس على الحاجات. ولما بلاقي خول لسة في أول الطريق بنصحة بلاش يدخل في السكة دي
بس ايه علاقة ده بإننا ما نقدرش نقول ده في الواقع؟ ما احنا عارفين ام معظم ميولنا ما نقدرش نقولها في الواقع
أما دخلت المنتدى ده مخصوص عشان أعرف أقول براحتي اني خول، لاني ماقدرش أقول كده في الواقع
قصدي شخص ده بيكون انتهازي ومنافق بيقول ارأي عكس اللي بيؤمن بيها

• عجبني
قصدي شخص ده بيكون انتهازي ومنافق بيقول ارأي عكس اللي بيؤمن بيها
مش أي حاجة الواحد بيؤمن بيها بيقدر يقولها في الواقع عادي

• عجبني
مش أي حاجة الواحد بيؤمن بيها بيقدر يقولها في الواقع عادي
واللهي انا ختلف معاك في دي . انا شايف من ضعف اخفاء قنعاتي شخصيه فا اللي بقطنع بيه بقوله؟

• عجبني
انا مش بشجع علي ده

نصيحه معموله علشان خير مش شر

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%