NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زينب و ليلى و انا سامى غصب عنى

DrSamy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
حاولت أمارس الجنس مع زينب النوبية عندى فى البيت مع ليلى قشطة الاسكندراني لكن أمى قعدت ترحب بيهم وتقدم الفواكه والمشروبات . قاعدين يبصو لى و يبصوا لزبرى واقف . يادوب أمى قامت خطفت زينب و شلحتها و زنقت زوبرى فى كسها و نزلت فيها نيك و ليلى واقفة ورايا تتفرج و تشهق وزينب تغنج و تمص شفايفى .. جرى نزلنا من البيت ركبنا اوتوبيس الهرم زحمة موت و زينب وقفت قدامى وانا زنقتها فى طيزها جامد زوبرى بين طياظها وليلى جنبنا تدارى وتخبى عليا قبل ما اجيب بين طياز زينب مكان جلوس فضى فجأة و زينب قعدت عليه تعبانة ح تموت و دخلت ليلى البسيونى قدامى وزنقتها زى زينب . ليلى أجمل واحلى كثير بيضاء و طيظها كبيرةةتقيلة و بزازها كبيرة وحلمات بزازها زى البلحة الزغلول واقفة دايما .. ليلى فضيحة لما تهيج ويبان عليها وتشخر وصوتها يعلا قوى شلحتها من غير كلوت و زحلقه زوبرى بين طيازها شوية لقيتها توطى لقدام و تفتح فخوذها قوى و بدأت ترفع فستانها الواسع لقدام قوى و بدأت تتبول وتنزل البول نازل سخن مولع على طيظها و على فخادها فى ارض الاتوبيس الزحمة موت ومفيش حد خد باله غير انا وزينب حسن النوبية و قعدنا نضحك و نزغد ونضرب بعض على خفيف و البول نزل على زوبرى و على الحجر فى بنطلونى حسيت بيه و بقيت هايج زى الثور رحت دخلته قوى فى فتحتها الشرجية راح داخل نصه تقريبا و بقيت ازق ازق ازق جامد جبت وقذفت اللبن جوة طيظ ليلى فى الاتوبيس و فضلت زانق عليها وهى موش قادرة تقف ولا تصبر وعاوزة تقعدباى وسيلة. قامت لها زينب النوبية وهى قعدت بسرعة على الكرسى و قبل ماتقعد طيظها فتحت ونزلت كل حاجة منها على كرسى الاتوبيس و الريحة طلعت خالص . فى اخر الخط كل الناس نزلت و انا وزينب قعدنا ننظف طيظ ليلى بورق جرايد ومناديل تواليت و نزلنا دخلنا مطعم ماكدونالد بسرعة و جوة التواليت قعد كل واحد فينا يتشطف ويغسل نفسه ييجى نص ساعة وظهر علينا طبعا وهدومنا مبلولة .. الدنيا حر قوى قلنا خلينا نتغدى واكلنا كثير وشربنا كثير لغاية الهدوم ما نشفت خالص و طلعنا نلف فى الهرم والمعابد و جوة الصحراء شوية
جوة معبد منخفض ورا تمثال ابو الهول اخدت زينب فى حضنى و نمت عليها وهى غنجت و تشوهت وتجاوبت معايا جامد قوى رحت جايب و نزلت اللبن كثير بشكل غريب وسخن قوى وريحته ضربت فى المكان و زينب اغمى عليها و ليلى جنبى عمالة تضحك و تغنج وتقول يا ابن الكلب انت قتلت زينب خالص . تعالى نيكنى انا عاوزة ده .. اخدت ليلى وحضنتها جامد و بقيت ارضع بزازها وشفايفها و هى شلحت وقلعت الكلوت خالص و حطيت زوبرى جوة أعماق طيظها و بقيت انيكها بمزاج و زينب جنبى تبص على زوبرى فى طيظ ليلى وتبتسم وتدعك ظهرى واكتافى وتاخد شفايفى تبوسني جامد قوى وجبت اللبن جوة طيظ ليلى البسيونى ثالث او رابع مرة موش عارف
فجأة دخل علينا ثلاثة صعايدة شباب صايعين من اللى ياجروا لنا الجمال والخيل .. ومعاهم مطاوى وشتمونا وانتم بتعملوا ايه هنا ياخولات يا اولاد المتناكة لازم نسلمكم للشرطة ... زينب بكت و ليلى صرخت و وقعت فى الأرض وانا بقيت ليمونة اصفر وقلت لهم معلهش احنا طلبة غلابة
الصعايدة قالوا لازم ننيككم كلكم حالا والا
قلت بلاش علشان احنا بنات عذراوات لسة موش مخروقين
قالوا ماشى ننيككم فى طيظكم بس وواحد شد زينب قطع لها اللباس ورماها على بطنها ونزل فيها نيك فى طيظها وهى تبكى وتعيط شوية و سكتت وبقيت تنهج وتغنج و مبسوطة
والثاني عمل نفس الحكاية مع ليلى البسيونى بس هى كانت سريعة ومبسوطة وجاهزة على طول و شخرت له اسكندرانى وخلصوا وبصوا لى وقال الثالث انا عاوز انيك الواد الحلو الخول ده وشدنى من قفايا و حضنى ونزل يبوس شفايفى ويعصر طياظى وليلى وزينب حضنوا بعض جامد و زينب تقول ياماما وليلى تقول يا لهوي ح يموت فى ايديهم يازينب
و رمانى على بطنى على صخرة فرعوني كبيرة زى السرير وفشخ طيظى وعضنى و حط زبره فيا وضغط جامد وانا فقعت بالصوت زى النسوان والبنات ضحكت قوى ونزل فيا نيك زى القطر وانا اجاوب معاه جامد قوى بمزاج ونطر جاب اللبن جوايا وقال دة لذيذ قوى خلليه لى انيكه تانى ، الولدين زعقوا وقالوا لا ده دورنا احنا باةة ونط الثانى ناكنى كثير وطول قوى وتعبنى خالص زوبره كبير جدا وتخين كارثة كنت اموت منه والثالث كمان حط زبره فى بقى وقال لى مص يا متناك وزينب تضحك جدا .. ا
المهم بقيت البنات والأولاد اصحاب خالص وتبادلوا أرقام تليفونات و باكوات لبان و اتفقوا ييجوا تانى هنا و الاولاد قالوا طبب احنا عاوزين الولد الخول دة يفضل معانا يومين ننيك فبه براحتنا مع الرئيس بتاعنا فى البيت
والبنات زينب و ليلى اخدت فلوس وحاجات وراح معاهم واحد يوصلهم محطة الاتوبيس
والوالدين الثانيين اخدونى معاهم بيتهم علشان المعلم الكبير بتاعهم ينيكنى
DrSamy EVA 18 EVA 14

• عجبني
التفاعلات: ahmd 1، hani2022 و جدو سامى 🕊️ 𓁈
جميله قوووووي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: DrSamy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل