NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كداب من اجل دقائق سعادة غصب عنى

خبير صامت

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
شعرى طويل ناعم وحرير و عيونى واسعة جميلة ونظراتى جريئة و احب احط احمر شفايف و زى اخواتى البنات احط معاهم مسكرة و اتبادل معاهم كل الملابس و خصرى خاتم سليمان و افخاذى مليانة مدورة و هانش عريض قوى عالى قوية مدورة و صدرى متوسط البس سنتيان مقاس 34 واحلى من كل اخواتى البنات لكن عندى سر اخواتى البنات وماما بس يعرفوه ان انا العضو الذكرى بتاعى طوله منتصب خمسة سم و غليظ جدا مختفى فى كيس داخلى جوة شفايف كسى الطخين الوارم المنفوخ الأحمر الناعم الجميل الميلول باستمرار .. البس مع اخواتى البنات زيهم بالضبط باعتبارى بنت و أسمى بنت وبطاقتي بنت و فى مدرسة ثانوية بنات .. لكن جوايا ولد محبوس علشان كدة ساكت على طول موش باتكلم و لا اتصاحب على حد. و لما خرجت مع اخواتى نتفسح اتعرفنا على شباب من الجامعة و سهرنا معاهم و اتعشينا و رحنا معاهم سينما و كمان بيتنا ونمنا معاهم فى شقتهم لما كذبنا على ماما وقلنا لها ح نبات مع عواطف صديقتنا .. فى السينما قعدت جنب اشرف وكل بنت من اخواتى قعدت جنب الولد صديقها ، و فى الظلام تحسس اشرف بزازى و فك لى البلوزة خالص و هات بوس وقبلات فى بزازى و شفايفى و فك لى البنطلون و حسس لى على افخاذى و قبة كسى و خلانى امص قضيبه ، وقذف فى فمى و شربت لبنه لأول مرة في حياتي و فى البيت قلعت خالص ونمت فى حضن اشرف بالكلوت والسونتيان بس وكنت خايفة قوى و قلقانة منه واعطيته ظهرى و قلعت الكلوت والسونتيان و بعد شوية حط قضيبه بين اردافى و دعك كثير وجاب اللبن فى فتحتى الشرجية و دفع ضغط قضيبه دخله كله جوايا و ناكنى من ورا فى الليلة الأولى دى سبع مرات جاب جوايا.. وكنت مبسوطة وسعيدة قوى لكن فى صمت من الكسوف من اشرف و احافظ على سرى ان انا اساسا ولد وعشت مع اشرف ثلاث سنوات حب عميق وجنس و متعة زوج مع زوجة و الآن تخرج اشرف من الجامعة وعاوز يتجوزنى .. اعمل ايه فى الكارثة دى ؟؟؟

المشكلة ان اهل الدين ليهم راي في الموضوع دة واهل العلم ليهم نفس الراي
بس المشكلة الاكبر موضوع الميول انتي عندك احساس باية موضوع الاضراب الجنسى موجود ولة حل عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%