NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♕ Michael Magdy ♕

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
زغللــــــــــــــه
فانتازيـــــــــــا

الجزء الاول

الزمان :صباح يوم الخميس ١٤ مايو ٢٠٢٠ تحديدا الساعه ١٠: ٥٥ صباحا
المكان : شركه خاصه بالبرمجه وابحاث النانو تكنولوجي - الوادي الجديد - مصر

الشركه

مبني ضخم وسط الصحراء يبعد عن المناطق الاهله بالسكان بحوالي ٤٠ كيلو محاط باجهزه استشعار حراريه علي بعد ٢٠٠ متر من جميع اتجاهات المبني بمجرد عبورك المجسات الحراريه بتصل الي البوابه تفتح تلقائيا ببصمه الاصبع وبمجرد دخولك ستجد امامك موظفين الاستقبال وعلي يمينك سلم المبني وعلي شمالك قاعه الاجتماعات ...مكونه من ٦ ادوار كل دور قسم معين مختص بعمل ما و له لون مخصص حتي يستطيع العاملين بالشركه تمييز كل شخص وعمله عن طريق اللون المطبوع علي الهويه المعلقه في رقبت الموظف او العامل دائما ماعدا مايطلق عليهم قوات التدخل السريع فالوانهم ذهبيه وقوات التدخل السريع مهمتها الحفاظ علي استقرار المكان وحمايه الشركه من التدخلات الخارجيه سواء الكترونيا او حربيا ….. وهنسيب كل الادوار ونطلع للدور التالت بمجرد وصولك للدور الثالث عن طريق السلم هتلاقي ٣ مكنات عبور بالعرض قاطعين الطريق مش هتقدر تخش الدور غير لما تعبر من اي مكنه باستخدام الاي دي بتاعك او هويتك ( access card ) بمجرد عبورك بيقابلك باب برضو عليه جهاز تحديد الهويه بتضع هويتك عليه بيفتح الباب وبتقدر تدخل لمقر عملك اللي هو عباره عن ساحه كبيره من المكاتب مكونه من ٣ صفوف يمين و٣ صفوف شمال بالعرض وفي المنتصف الممر وكل صف متكون من ٥ مكاتب متلاصقه كل مكتب عليه كرسي وجهاز كمبيوتر بشاشتين عرض ويفصل بين كل مكتب والاخر لوح خشبي ..

( تحذير ممنوع الدخول بالماكولات او المشروبات وخصوصا المشروبات تجنبا لسقوط بعض منها علي الاسلاك الكهربيه المنتشره بشده تحت المكاتب عابره الحائط من الداخل للحفاظ علي الشكل العام للشركه )

كرستين : * بتخبط حازم في رجله بتنبه ان في حد قادم *
حازم : * بيبص علي الشخص القادم وبخفه يد بيغير اللعبه اللي بيلعبها علي الكمبيوتر وبيفتح ملفات الشغل *
مدير : حازم
حازم : خير يامدير
مدير : اخبار ملفات برنامج حفارات رومانيا ايه
حازم : قربت اخلصها ساعتين وهتبقي عندك علي الايميل
مدير : متتاخرش * وبيخبط علي كتفه وبيهمس في ودنه * بطل لعب واشتغل شويه
حازم : * بيبتسم لمدير وبيكمل شغله *
كرستين : انت مش هترتاح غير لما تترفد بسبب اللعب اللي بتلعبها دي
حازم : استاذه كرستين حضرتك مش صديقتي ومش من حقك تتكلمي في حاجه معايا خارج الشغل سواء العب او لا فدا شيئ يخصني
كرستين : براحه علي نفسك كدا لايطقلك عرق انا غلطانه اني حذرتك وعلي فكره ياحازم انا ماليش علاقه بمستقبلك في الشركه لو فاكر ان انا السبب يعني
حازم : متشكر جدا علي تحذيرك * وبيكمل شغل علي الكمبيوتر *
كرستين : * بتبعت ايميل للمسؤلين انها عايزه تخش الحمام فبعتولها موافقه علي انها تروح الحمام ومن عندهم بيقفلوا الجهاز بتاعها علشان محدش يقدر يخش عليه او ينقل بيانات من عليه حتي لو زميل معاها في الشغل ويادوب قامت وبعدين رجعت * حازم ممكن تناولني شنطتي
حازم : * بيديلها الشنطه *
كرستين : شكرا ممكن ترجعها مكانها تاني علي الكرسي
حازم : * بياخد منها الشنطه وبيحطها علي الكرسي وفكر شويه وبعدين راح مطلع شريط لزق ولزقه علي شنطتها وخد بصمتها من علي الشنطه واحتفظ بيها في كيس صغير وحطها في جيبه

( صوت صفاره خفيفه بتدل انه ميعاد البريك بيقوم كل العاملين بترك اجهزتهم بعد غلقها بالرقم السري والتوجه في صفوف منتظمه للخروج من الباب للاستمتاع بالبريك )

عبده : * بينادي بصوت عالي * حازم ياحااازم
حازم : افندم ياعبده
عبده : افندم ايه ياعم احنا صحابك فك كدا وتعالي ناكل مع بعض في الكافتيريا
حازم : شكرا ليك انا معايا اكلي جايبه معايا من البيت وصحي جدا اما بالنسبه لاكل الكافتيريا فقلتلك قبل كده انه بيحتوي علي الكثير من المواد المهدرجه التي تضعف جسم الانسان تدريجيا بتقدمه في السن
عبده : ايوا يعني هتاكل ولا لاء
حازم : سؤالك ينم علي انك مكنتش سامعني كويس او انك مستنيني اخلص كلام علشان تجعل مني اضحوكه فشكر ليك انا افضل اني اكل لوحدي
عبده : اضحوكه !!!! لا مش قصدي و**** انا….
حازم : محاولتك لانكار نواياك فاشله لان كل اللي واقف عارف انت ايه قصدك من الكلام ومره اخري شكرا ليك * وبيسيبه ويمشي *
علي : سيبك منه ياعبده كلنا عارفين ان شخصيته كدا
عبده : دا مش غتت بس دا بضان …* يشعر عبده بكهربا خفيفه في يده فبيبص للساعه اللي لابسها فيجد رساله مكتوب عليها تم خصم خمس نقط من رصيدك لاهانتك لزميلك في العمل * … يادي الفصلان اللي علي الصبح
علي : ايه اتخصملك تاني
عبده : * بعصبيه * انا رصيدي كله ضايع علي ابن الجزمه دا كل لما اااااه * اتكهرب تاني واتخصم منه ٥ نقط تاني *
علي : هههههههه خلاص اسكت بعد مانخلص شغل ابقي اشتمه براحتك
عبده : بعد الشغل !!! طب امشي علشان مشتمكش انت كمان

( انتهي البريك وكل واحد رجع يكمل شغله وعلي الساعه ٥ بالظبط كله خلص شغله وابتدوا يركبوا العربيات الخاصه بالشركه وكل واحد بيوصل لبيته )

(بيت حازم عباره عن شقه صغيره في الدور الاول في عماره لايتجاوز ارتفاعها ال ٣ ادوار والشقه مكونه من اوضتين وحمام وصاله بها جهاز كمبيوتر وبدخولك الشقه بتعرف انها شقه شخص أعزب مقيم لوحده ( كنايه عن انها مبهدله ) .. بيخلع هدومه وبيجيب اي حاجه من التلاجه ياكلها وكوبايه عصير وقاعد بالبوكسر قدام الكمبيوتر ولبس السماعات في ودنه وابتدي يلعب لعبه استراتيجيه مع شخص ما معروف باسم كوكي علي اللعبه بيلعب معاها بقاله كتير جدااا

كوكي : في مواعيدك بالثانيه
حازم : وانا اقدر اتاخر عليكي هااا اتهجم علينا ولا لاء استني هلم الجيش بتاعي وافعل الحمايه بسرعه
كوكي : متخافش كان في هجوم الصبح وخدو القائد بتاعك بس العشيره بتاعتنا دفعوله الفيديه ورجعوه
حازم : اوووف طب كويس انه رجع ايه دا دا في حدث جديد في اللعبه وفي اسلحه جديده انا ممعيش فلوس اشتري
كوكي : بص تحت عندك علي اليمين في الشنطه بتاعتك هتلاقي قايمه فيها ٣ اختيارات دوس علي اول واحد من الشمال
حازم : اللي هي بتاعه العشيره
كوكي : اه هتلاقي جنبها بتاعه كدا مدوره الوووو يامادو سامعني يامادووو مش سامعاك
حازم : سامعك سامعك بس صوتك مش واضح ادوس علي ايه
كوكي : طب استني كدا سامعني كويس
حازم : اه ادوس علي ايه قلتي
كوكي : دوس علي البتاعه المدوره هتلاقيه فتحتلك مهمات سهله اعملها بسرعه هيجيلك فلوس اشتري بيها السلاح الجديد بقولك ايه سلاح حلو فششششششخ
حازم : شكله جامد فشششششششخ احا دا جامد اوووي
كوكي : ههههههه طب يالا عقبال ماانا اظبط شويه حاجات كدا ونخش جيم مع بعض
حازم : انا جبتلك صحيح البصمه بتاعت زميلتي في الشغل وبعتهالك وصلت
كوكي : اه وصلت يامادو هعملها سكان واشوفها واقولك هينفع ولا لاء
حازم : انا مش قادر اصدق لحد دلوقتي انك هتقدري تتحكمي فيها من خلال بصمتها
كوكي : مش انت عايز تنتقم منها علشان زي ماقولتلي انها السبب في انك لحد دلوقتي ٤ سنين في الشركه ومترقيتش
حازم : اه انتي مش عارفه انا نفسي اعمل فيها ايه نفسي اتحكم فيها زي ماقولتي واخليها تنفذ اي حاجه اطلبه منها حتي لو قلتلها اقتلي نفسك
كوكي : حمايه حمايه بسرعه بيتهجم علينا يامادوووو

فضل يلعب لحد اما الساعه جات ١٢ بليل دخل استحمي ونام وصحي تاني يوم بالظبط الساعه ٦ : ٤٠ صباحا استحمي ولبس واستني عربيه الشغل وكان في الشغل في ميعاده مظبوط فتح الجهاز وواظب شغله اللي اتعود عليه بقاله ٤ سنوات في الشركه دي

تاني يوم

يوم عادي جدا في الشغل وكان قاعد بيفطر لوحده علي ترابيزه وجات كريستين قعدت معاه
كريستين : حازم ممكن اتكلم معاك
حازم : اسف ليكي انا دلوقتي بفطر وفاضل في البريك ١٢ دقيقه هخلص فطار ويتبقي لي ٣ دقايق تقدري تتكلمي فيهم
كريستين : * بتشد الطبق من قدامه * متهزرش انا بتكلم بجد عايزاك في موضوع
حازم : من فضلك وبكل هدوء ممكن ترجعيلي الطبق اكمل اكلي ؟
كريستين : ولا متستهبلش فكك من شغل الانسان الالي دا
حازم : شكرا ليكي ممكن طبقي ؟؟؟
كريستين : لا مش هرجعهولك وهتسمعني لحد الاخر
حازم : * بيبص في الساعه فاضل ٩ دقايق علي البريك وانا ملحقتش اكل
كريستين : ابقي كل في البيت مش هتموت يعني لو مكلتش
حازم : اتفضلي
كريستين : دلوقتي ياحازم انت فاكر ان انا السبب في اني معطلالك ترقيتك في الشركه وفسخت خطوبتنا بسبب كدا وانا صدقني بحبك ومش انا اللي كنت السبب دا مدير هو اللي شاف شخص تاني احق منك انا ذنبي ايه
حازم : باقي ٧ دقايق
كريستين : حازم لو سمحت احترمني واتكلم معايا كويس انا لسا بحبك
حازم : انتي عمرك ماحبتيني انتي انسانه وصوليه وانتهازيه وبتلعبي علي مشاعر الناس في سبيل تحقيق اهدافك انتي ولا عمرك هتكوني انسانه كويسه
كريستين : يعني دا اخر كلام عندك
حازم : اه واديني الطبق فاضل في البريك….. ( صوت الصفاره بانتهاء البريك ) عجبك كدا اديني مكلتش وتركيزي هيقل من ٢٠ الي ٤٠ في الميه ودا ممكن يآثر علي انتاجي في العمل
كريستين : خد اطفح جاتك القرف * بتتكهرب في ايديها وتم خصم خمس نقط من رصيدها *
خلص حازم اليوم ورجع البيت دخل علي جهاز الكمبيوتر ولبس السماعه وابتدي يكلم كوكي في اللعبه ( كانت الساعه ٥:٤٥ مساءا )
كوكي : عندي ليك مفاجآه يامادو
حازم : ايه هي
كوكي : عملتلك البصمه وتقدر تتحكم فيها كمان ياعم زي ماانت عايز بس انا فين مكافئتي
حازم : انا وعدتك ياكوكي انا هعملك اللي انتي عايزاه لو عرفتي تعملي الحوار دا
كوكي : متخافش عملتهولك وهخليك تجربه كمان ومش كدا وبس انا هخليك تقدر تتحكم فيها من خلال الصوت كمان يعني لو بتكلمها في التليفون تقدر تديها اوامر كمان يعني حتي لو قلتلها انتحري هتنتحر وانت بينك وبينها مسافات وولا حد هيشك فيك خالص
حازم : بجد والنبي طب طب طب ااااا انا مش عارف اقول ايه انا مبسوط اوووووي
كوكي : هههههه اهدي اهدي مش للدرجه دي يا ماندو
حازم : للدرجه دي واكتر * وبيطلع موبايله بيدور علي رقم كريستين * يالا انا جاهز ابعتيلي البرنامج يالا علشان اكلمها واعمل اللي نفسي فيه
كوكي : بعتهولك شوف كدا وصل
حازم : اه وصل بس دا محتاج باسورد
كوكي : هقولك عليه لما تحولي الفلوس الاول زي مااتفقنا
حازم : طب استني هقوم اجيب الفيزا ….. ها قولي رقم الفيزا بتاعتك علشان احولك
كوكي : امسك رقم الفيزا اهوه .. ايه الصوت دا انت بتلحس في ايه ولا بتاكل ايه
حازم : لا دا بقيه اكلي ملحقتش اكله في الشركه فبكمل اكل هنا بكتبلك اهووه ها وصل
كوكي : وص و وو وصص وصوصوصوص صص
حازم : انا مش سامعك الووووو كوكي كوكي
كوكي : وصصصصص صوصووصصوصصوصوصووصص
حازم : كوكي * وحس انه دايخ شويه والشاشه مزغلله وفي مسدج ظهرتله علي الجهاز وعينه مزغلله مش عارف يقراها *
كوكي : مادوووووو ياماااادو سامعني بقولك وصل وصل
حازم : * ابتدي يركز * اه اه سامعك سامعك بس الصوت راح وعيني زغللت كدا
كوكي : تلاقيك من التعب او من كتر القعاد قدام الكمبيوتر طب قوم اغسل وشك وتعالي وانا بعتلك الباسورد جالك
حازم : اه اه في حاجه ظهرت لي علي الشاشه بس كانت عيني مزغلله معرفتش اقراها
كوكي :هو دا الباسورد قوم خش الحمام كدا وفوق وتعالي
حازم : حاضر

( قام دخل الحمام يغسل وشه ويفوق وحس بمغص في بطنه فقعد يعمل حمام وهو قاعد علي الحمام سرح في الغساله اللي قدامه وحس زي مايكون في حاجة بتلف جوا الغساله في حركه دائرية وبتزيد سرعتها سنه بسنه اكتر ف اكتر ف اكتر فابتدي يقرب بايده يفتح باب الغساله يشوف في ايه اللي بيلف بسرعه في الغساله علي الرغم ان الغساله مش متوصله بالكهربا وابتدي يخاف شويه ومع سرعه الكائن او الشيئ اللي داخل الغساله مابتزيد هو بيخاف اكتر وايده بتترعش وهو بيقربها من باب الغساله وبيفتحها بالراحه وتدريجيا بيفتح باب الغساله ودخل وشه جوا الغساله براحه ملقاش حاجه هدي شويه وابتدي يدخل ايده جوا الغساله يشوف ايه اللي كان بيلف جواها وملقاش حاجه راح ابتسم ابتسامه صغيره وقال شكل البت كوكي عندها حق انا محتاج ارتاح ااااااااااااااااااااااه وراح مصوت صويته جامده لما لقي نفسه بيتسحب لتحت من قاعده الحمام في حاجه بتشفطه بتسحبه داخل الحمام لتحت جوا الكابينيه نفسه وصويته بيعلي وهو بيتشفط جامد وبيحاول بايده يمسك في اي حاجه تمنع انه يتشفط وفي ثواني كان حازم اختفي في الحمام نفسه والحمام اصبح فاضي ولا اكن حد كان موجود اساسا في نفس الوقت كانت كوكي بتنادي علي حازم في المايك وطبعا مبيردش عليها بس الغريب في الموضوع ان رغم الصويت اللي صوته حازم في الحمام مفيش حد من الجيران سمعه او حتي خبط عليه الشقه يشوف في ايه ….
حازم فوجئ بنفسه بيتسحب من الحمام في دوامه كبيره وفي اقل من ثواني كان بيخرج من ماسوره مجاري علي شلال بيحدفه في نهر طبعا اول ماوقع في النهر ابتدي يحاول يعوم عوم كلابي وياخد نفسه علشان ميغرقش فوجئ بنفسه بيعوم كويس جدا وبيمسك في اول صخره قبلته وبيقف يستوعب ايه اللي بيحصل وبيبص حواليه لقي بنت واقفه فوق علي الصخور بترميله حبل ولبسها زي بتوع المحاربين القدامي

بنت : اطلع اطلع بسرعه قبل مايقتلونا في هجوم علينا
حازم : * بيمسك في الحبل وبيطلع وبيجري معاها بسرعه لحد ماوصلو للعشيره بتاعتهم بيستقبلوهم قاده القلاع اللي معاهم في نفس العشيره وطبعا حازم مستغرب من كل اللي حواليه ومن الاكل اللي في ايده ومن لبسه ومن شكل الناس اللي حواليه وخدته البنت بعد ماسلمت سلاحها لجندي من جنودها وطلعوا علي القاعه في القصر وطبعا حازم كان بينشف هدومه ومش فاهم حاجه *
كوكي : ايه يامادو انت كل مره تيجي هنا لازم تقعد بتاع ساعتين علشان تستوعب انت فين
حازم : كل مره هو هو انا باجي هنا كتير
كوكي : طبعا يامادو كل يوم بعد مابتخلص شغلك بترجع البيت وتفتح اللعبه وبتيجي هنا تلعب معانا
حازم : بس انا بلعب من البيت مش باجي هنا
كوكي : هههههههه انت متهيآلك انك بتلعب من البيت بس انت اول مابتلبس السماعه وبتشغل اللعبه بتيجي معانا هنا لحد اما بتقفل اللعبه وبتقلع سماعتك وبتكمل يومك عادي
حازم : طب انتي ليه مش زيي انتي ليه عارفه كل حاجه المفروض لما تخشي برضو كدا تبقي مش فاهمه حاجه زيي
كوكي : علشان انا مصممه اللعبه
حازم : طب طب ازاي بقدر اكلمك وانا في اللعبه وبرا اللعبه انا فاكر اني قمت جبتلك الفيزا وبعتلك البصمه كل دا ازاي وانا لما بلبس السماعه بتقولي اني بنعزل عن الواقع وببقي في العالم الافتراضي دا
كوكي : لا يامادو دا عالمك الواقعي لكن شغلك عالمك الافتراضي انت قائد هنا في اللعبه وواخد شخصيه القائد لوسيوس وانا شخصيه القائده شيميرا
حازم : انا عايز ارجع لعالمي مش عايز اقعد هنا
كوكي : تقدر ترجع براحتك بس الترحال من مملكه لاخري مقفول دلوقتي ولمده ٨٠ يوم بعديها تقدر ترجع براحتك
حازم : طب وشغلي وحياتي ٨٠ يوم اكيد هيفتكروا اني مت او اني حصلي حاجه
كوكي : لو فتحت الشنطه بتاعتك هتلاقي معاك تسريعات للوقت تقدر تستخدمها في تخفيض عدد الايام
حازم : * بيفتح شنطته وبيطلع تسريعات الوقت من شنطته وبيحسبها * انا معايا تسريعات ٥ دقايق وساعه و٣ ساعات و٨ ساعات ويوم و٧ ايام
كوكي : طب حلو استخدمهم كلهم هتلاقي هتنقصلك من وقت الحدث
حازم : *استخدم كل التسريعات اللي معاه لقي نفسه نقص من ال ٨٠ يوم حوالي ٤٠ يوم فقط * انا لسا فاضلي ٤٠ يوم اعمل ايه
كوكي : سهله طور القلعه بتاعتك وهتلاقي نفسك بتكسب تسريعات ودرب جنود وابني حقول ومزارع ومصانع زي ماكنت بتلعب هتلاقي تسريعات بتجيلك استخدمها وخش البس اللبس بتاعك اللي انت كنت شاريه وسلاحك علشان انت كنت متاخد اسير وجردوك من هدومك وقبل ماتتكلم لما تلبس اللبس بتاعك مستوي الصحه عندك هيتملي للاخر وشكلك هيرجع مظبوط تاني
حازم : ايه القاعه اللي هناك دي
كوكي : دي قاعه المبارزين بتخش تحارب فيها ليك خمس حروبات لو كسبت بتاخد جوايز وتسريعات وقبل ماتتكلم اسرع حاجه هنا انك تلم بيها تسريعات هي مبني الابحاث والتطوير كل لما تطور من مستوي الجنود عندك هتحصل علي تسريعات اكتر
حازم : التطوير والابحاث دي لعبتي انا هروح هناك
كوكي : شكرا علي الفلوس اللي حولتهالي كلها لحسابي
حازم : ازاي بتقدري تتكلمي في الزمنين مع بعض ازاي في الواقع والافتراضي مع بعض
كوكي : انا داخل عقلك
حازم : يعني انتي سراب
كوكي : انت اللي سراب انت مش موجود حاليا لا في الافتراضي ولا في الواقع انت مهمش في مابعد الموت
حازم : يعني ايه يعني انا ميت دلوقتي
كوكي : ميت بقالك ٣ دقايق
حازم : بس انا هنا بقالي اكتر من ٢٠ يوم واستخدمت تسريعات لمده ٦٠ يوم يعني المفروض دلوقتي اخرج لان الحدث خلص
كوكي : مش ملاحظ ان انت لسا من اقل من دقيقه كنت بتقول انا هروح اعمل ابحاث علشان اكسب تسريعات وانهي الحدث وارجع لحياتي
حازم : اه * وبيبص في ايده لقي ان الحدث فاضله ٤ دقايق وينتهي والترحال للممالك يتفتح تاني * معناه ايه دا
كوكي : انا كريستين ياحازم
حازم : كريستين مين ايه دا لحظه واحده حازم انتي عرفتي اسمي منين انا انا ……
خلص حازم اليوم ورجع البيت دخل علي جهاز الكمبيوتر ولبس السماعه وابتدي يكلم كوكي في اللعبه ( كانت الساعه ٥:٤٥ مساءا )
كوكي : عندي ليك مفاجآه يامادو
حازم : ايه هي
كوكي : عملتلك البصمه وتقدر تتحكم فيها كمان ياعم زي ماانت عايز بس انا فين مكافئتي
حازم : انا وعدتك ياكوكي انا هعملك اللي انتي عايزاه لو عرفتي تعملي الحوار دا
كوكي : متخافش عملتهولك وهخليك تجربه كمان ومش كدا وبس انا هخليك تقدر تتحكم فيها من خلال الصوت كمان يعني لو بتكلمها في التليفون تقدر تديها اوامر كمان يعني حتي لو قلتلها انتحري هتنتحر وانت بينك وبينها مسافات وولا حد هيشك فيك خالص
حازم : بجد والنبي طب طب طب ااااا انا مش عارف اقول ايه انا مبسوط اوووووي
كوكي : هههههه اهدي اهدي مش للدرجه دي يا ماندو
حازم : للدرجه دي واكتر * وبيطلع موبايله بيدور علي رقم كريستين * يالا انا جاهز ابعتيلي البرنامج يالا علشان اكلمها واعمل اللي نفسي فيه
كوكي : بعتهولك شوف كدا وصل
حازم : اه وصل بس دا محتاج باسورد
كوكي : هقولك عليه لما تحولي الفلوس الاول زي مااتفقنا
حازم : طب استني هقوم اجيب الفيزا ….. ها قولي رقم الفيزا بتاعتك علشان احولك
كوكي : امسك رقم الفيزا اهوه .حازم قوم هات طبق الاكل اللي انت مكملتوش في الشركه وكل منه
حازم : حاضر
كوكي : امسك رقم الفيزا اهوه .. ايه الصوت دا انت بتلحس في ايه ولا بتاكل ايه
حازم : لا دا بقيه اكلي ملحقتش اكله في الشركه فبكمل اكل زي ماقلتيلي دلوقتي
كوكي :شاطر ياحازم عارف انت هيحصلك ايه دلوقتي
حازم : انا مش سامعك الووووو كوكي كوكي
كوكي : شششششش اسمعني كويس لان دي اخر ٤ ثواني في عمرك وبعديها هتكون مت ورجعت من الموت ومتعرفش اي حاجه عن اللي حصل انت دلوقتي سمعت كلامي واتحكمت فيك من مكاني وقمت تجيب الاكل اللي انا حطيتلك فيه حبوب هلوسه وبعديها باربع ثواني بالظبط هتموت والشرطه هتلاقي جثتك بكره الصبح لما احنا نبلغ انك مجتش الشغل في ميعادك ولما يكشفوا عليك هيلاقو سبب الوفاه انك كنت بتتعاطي ….. ولو فعلا بكره انت مجتش الشغل دا معناه ان البرنامج نجح وقدرنا نلعب بعقلك ونتحكم فيه …… فوق وارجع كلمني اكنك مسمعتنيش
حازم : كوكي * وحس انه دايخ شويه والشاشه مزغلله وفي مسدج ظهرتله علي الجهاز وعينه مزغلله مش عارف يقراها *
حازم : * ابتدي يركز * اه اه سامعك سامعك بس الصوت راح وعيني زغللت كدا
كوكي : * بتبص لمدير ومبسوطه * احنا قدرنا نتحكم في عقله
مدير : هااااااايل استمري كملي كملي بسرعه وانا هبعت حالا للشركه
كوكي : استني يامدير لما نخلص للاخر علشان لو حصل اي خطآ مش هيرحمونا
مدير : صح صح انتي صح كملي كملي
كوكي : تلاقيك من التعب او من كتر القعاد قدام الكمبيوتر طب قوم اغسل وشك وتعالي وانا بعتلك الباسورد جالك
حازم : اه اه في حاجه ضهرتلي علي الشاشه بس كانت عيني مزغلله معرفتش اقراها
كوكي :هو دا الباسورد قوم خش الحمام كدا وفوق وتعالي

قاعه الاجتماعات بالشركه

كوكي : انت اللي سراب انت مش موجود حاليا لا في الافتراضي ولا في الواقع انت مهمش في مابعد الموت
حازم : يعني ايه يعني انا ميت دلوقتي
كوكي : ميت بقالك ٣ دقايق
حازم : بس انا هنا بقالي اكتر من ٢٠ يوم واستخدمت تسريعات لمده ٦٠ يوم يعني المفروض دلوقتي اخرج لان الحدث خلص
كوكي : مش ملاحظ ان انت لسا من اقل من دقيقه كنت بتقول انا هروح اعمل ابحاث علشان اكسب تسريعات وانهي الحدث وارجع لحياتي
حازم : اه * وبيبص في ايده لقي ان الحدث فاضله ٤ دقايق وينتهي والترحال للممالك يتفتح تاني * معناه ايه دا
كوكي : انا كريستين ياحازم
حازم : كريستين مين ايه دا لحظه واحده حازم انتي عرفتي اسمي منين انا انا ……
مدير : وقفي البرنامج كفايه كدا
كرستين : امرك يامدير
مدير : وقت الوفاه اتسجل امتي
كرستين : الوفاه الاولي كانت ١٥ مايو ٢٠٢٠ الساعه ٥ :٤٨ مساءا والمكان في بيته علي جهاز الكمبيوتر بتاعه
مدير : والوفاه التانيه
كرستين : اللي انت تحددها يامدير
مدير : ابعتي ايميل لفرع الشركه الرئيسي بان البرنامج نجح وجاري تطبيقه
كريستين : طب وحازم هنسيبه ميت ولا هنستخدمه تاني
مدير : اديله هويه جديده بشخصيه جديده وبكره اول يوم شغل ليه
كريستين : امرك يامدير …… مدير
مدير : * بيلفلها * ايه ياكريستين في حاجه
كريسيتين : * بابتسامه * انا بحبك …* وراحت دايسه علي التاتش في الشاشه اللي قدامها وبتقوم تخرج من قاعه الاجتماعات وبتطلع الدور السادس بتقف قدام السكرتاريه * مسيو حازم فاضي
السكرتيره : اه اتفضلي
كريستين : متشكره * بتخبط علي المكتب وبتدخل
حازم : بيشاورلها تقف مكانها وبيتكلم فيديو مع شخص ما
كريستين : * بتفضل واقفه ساكته *
حازم : * بيخلص مكالمه وبيلفلها * البرنامج تمام
كريستين : مش هتصدق بجد يامسيو حازم البرنامج نجح بطريقه رهيبه بجد حواااااار كان نفسي تشوفه معانا لايف
حازم : هنحتفل بيه بليل انا وانتي
كريستين : * بتبتسم بكسوف وبترجع شعرها ورا ودنها * اللي تشوفه يامسيو
حازم : كريستين
كريستين : * وهي مبتسمه * نعم يامسيو
حازم : انا بحبك …… وبيدوس علي التاتش في الشاشه اللي قدامه ........ انتهي الجزء الاول

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77, Ehab bob, برنس الكون و 9 آخرين
كمل يا مايكل

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
حلوة اووووووي يا صديقي
مع اني انا الي لفيت منك وهنجت
منتظر جديدك بكل شوق

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
واضح انها اعلى من مستوى تفكيرنا