NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير للجميع
مبدئيا كدا اغلب الناس القديمه عارفه اني عندي شغلي الخاص بعيدا عن شغلي الأساسي وكنت وقفت فتره ورجعت من فتره اريبه اشتغل فيه تاني وبما اني مضغوط في شغلي الأساسي فا بحاول كل يوم اعمل دعايه لشغلي بس عن طريق اني اصور الموديل الي عندي وانزلو على الصفحات
ومن المواقف الي بتقفلني جدا جدا أن تلاقي واحد قاعد مستخبي كدا ولا ليه اي 30 لازمه وا اول ما يلمح اي حد منزل حاجه حريمي تلاقيه نط على الخاص زي الي بيحصل هنا بالظبط مع أي واحده المهم
لقيت واحد داخل ليا على الخاص وقالي نتعرف وانا قولت مش مشكله هوة كدا كدا داخل ياخد الي فيه النصيب بعد ما اتعرفنا وكدا لقيتو بيقولي
انتا بتعرص على مين 😱😱
الصراحه دمي غلي وكنت هدخل فيه شمال وتهزيق وكدا بس معرفش ايه الي خلاني أهدى وارود عليه الرد دا

رديت عليه وقولتلو انا بعرص على امك
الواد يا عيني 😥😥 معرفش يرد با ايه
استنيتو بتاع ساعه عشان يرد مردش قمت عملتلو بلوك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mido tito, الامير العراقي, بوووحمييد 🔞🔥 و 5 آخرين
احسن

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
فاهم اللى بتكلم فبه لان للاسف اللى ماسك صفحات ضغلى بنتين ومش عاوز اقولك كمية الاسكرينات اللى بيبعتوها ليه من اللى داخل يتعرف ويشقط حاجه متعبه جدا

• عجبني
فاهم اللى بتكلم فبه لان للاسف اللى ماسك صفحات ضغلى بنتين ومش عاوز اقولك كمية الاسكرينات اللى بيبعتوها ليه من اللى داخل يتعرف ويشقط حاجه متعبه جدا
فاهم دا وعارفو كويس لاني محربو حاجه قرف بجد بس انا الي بيعجبني اني برود عليهم ردود بتنسف الجبه خالص

• عجبني
التفاعلات: الابن الراجل
مساء الخير للجميع
مبدئيا كدا اغلب الناس القديمه عارفه اني عندي شغلي الخاص بعيدا عن شغلي الأساسي وكنت وقفت فتره ورجعت من فتره اريبه اشتغل فيه تاني وبما اني مضغوط في شغلي الأساسي فا بحاول كل يوم اعمل دعايه لشغلي بس عن طريق اني اصور الموديل الي عندي وانزلو على الصفحات
ومن المواقف الي بتقفلني جدا جدا أن تلاقي واحد قاعد مستخبي كدا ولا ليه اي 30 لازمه وا اول ما يلمح اي حد منزل حاجه حريمي تلاقيه نط على الخاص زي الي بيحصل هنا بالظبط مع أي واحده المهم
لقيت واحد داخل ليا على الخاص وقالي نتعرف وانا قولت مش مشكله هوة كدا كدا داخل ياخد الي فيه النصيب بعد ما اتعرفنا وكدا لقيتو بيقولي
انتا بتعرص على مين 😱😱
الصراحه دمي غلي وكنت هدخل فيه شمال وتهزيق وكدا بس معرفش ايه الي خلاني أهدى وارود عليه الرد دا

رديت عليه وقولتلو انا بعرص على امك
الواد يا عيني 😥😥 معرفش يرد با ايه
استنيتو بتاع ساعه عشان يرد مردش قمت عملتلو بلوك
جدع اديله خليه يتوب

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: محمد ايزل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%