NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin
!دوام الحب مبيعتمدش علي الحب
بيعتمد علي اشياء اخري لان الحب في ذاته ما مابيدومش دي حقيقة لازم تتفهم الحب في ذاته من طبيعته أن هو يشتعل وينطفئ ويفطر وينقلب الي النقيض يبقا اذا دوام الحب مش سببه الحب ! لا دوام الحب هي حاجه تانية هي مجموعة من الأنسانيات أنا بسميها الخير اللي في البني ادمين ! هل فيكي خير ؟ أو مافكيش خير ؟ فإذا مكنش فيكي خير مفيش فايدة ! حبك ده بتاع كم ليلة وخلاص وتبتدي الخناقات والضرب بالجذم القديمة كمان وتبقي العيشة لا تطاق
التفاهم والامان والثقه والاهتمام كل دي حاجات تحافظ علي استمرارية الحب وتحافظ عليه من عوامل الظروف احسنتي يامني 💐

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
  • أتفق
😂كلامك مش مريحني هااا
ليه بس ي حبى دا انا غلبااااااااان وربنا 😂
وبعدين انتى عارفه بقى ان القمر واخد قلبى هنعمل ايه بقا ي قمر 😘❤️😂

الحب شعور متقلب طالع نازل
المشكلة في اغلب العلاقات الإنسانية اننا بنعتمد فيهم على حاجتين يا الحب يا الاعجاب
ودوول معيار متقلب جدا
لان مشاعر الإنسان متشابكة و معقدة حتى الانسان نفسه بيفقد أحيانا القدرة على التعبير او فهمه لذاته

و الإيمان بالخير في الناس حلو في تقوية الثقة بالنفس و الآخرين

لاكن ملوش علاقة بالحب خالص
👏🥰اتفق اجمل توضيح

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
ليه بس ي حبى دا انا غلبااااااااان وربنا 😂
وبعدين انتى عارفه بقى ان القمر واخد قلبى هنعمل ايه بقا ي قمر 😘❤️😂
مبتثبتش 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
عليكم
ليه هقولك ليه لان اسمها شراكة فالخطأ انتوا الاتنين مشتركين فيه كمان

ليه ؟ هقولك غلطتك انك مفهمتهاش أن ده حب تصرف من القلب مش تحكم مش حب تملك لا ده عشان بتحبها وفي نفس الوقت التدرج كويس مش بمعني اني اغير عليها اني امنعها من كل حاجه في ثانية لا براحة وبالتدريج استحمل عشان خاطر حبنا
بس في ناس داء فيها داء الغيره وفي بنات تحب ان الشريك يغير عليها هيا الغيرة جزء من الحب بس موش الغيرة الاوفر

• أتفق
  • بيضحكني
حبيبتك مكونتش زعلتها منك يفالح 😂😂
عادى ايه العلاقه مين قال ان الحبايب مبيجيش اوقات و يزعلوا من بعض بس الفكره ان دا مياثرش ع العلاقه برضوا

• طب!
  • بيضحكني
عادى ايه العلاقه مين قال ان الحبايب مبيجيش اوقات و يزعلوا من بعض بس الفكره ان دا مياثرش ع العلاقه برضوا
برر برر م انت مش هتعترف بغلطك😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%