NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
962
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,616
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول ...
انا اسمي خالد وحيد ابي و امي من عيله ميسوره نسكن في حي راقي طبعا خريج مدارس لغات و لاني الوحيد كنت مدلع جدا بتشتغل عندنا شغاله اسمها سيده انا كان عمري وقتها ١٦ سنه و هي حوالي ٣٠ سنه ارمله عندها ولد اسمه احمد ٧ سنوات و بنت اسمها ساره ٩ سنوات سيده كانت امينه و دمها خفيف امي حبيتها جدا و كلنا حبيناها جدا و كانت احيانا تجيب عيالها معاها كانو هاديين جدا بعد ٦ سنين توفت امي بسبب مرض كان عمري ٢٢ سنه و سيده ٣٦ سنه و احمد ١٣ سنه و ساره ١٥ سنه طبعا ورثت عن امي ميراث جيد وابي تنازل لي عن حقه في ميراثها و بعد سنه تقريبا قرر ابي الزواج فكتب لي الشقه و اداني مبلغ حلو علشان يشتري زعلي انه هايتجوز انا بصراحه كان الموضوع عندي عادي و مراته كانت بتعاملني كويس جدا هي مطلقه و مش بتخلف المهم اتجوز و بقيت وحدي و مش باشتغل و بافكر اعمل مشروع المهم ان الشقه الي امامنا من يوم ما وعيت علي الدنيا و الشقه دي مقفوله بيجي فيها اصحابها في السنه مره او اتنين لانها كانت بتاعة ناس كبار و ماتو و عيالهم من سن ابويا و امي الي عايش في الخارج و الي ساكن في التجمع و في يوم لاقينا فيها حركه و ناس بتوضبها طبعا سيده كانت بتجيلي كل يوم بس مالهاش مواعيد و بالكتير ساعتين تلاته و تمشي و طبعا معاها مفتاح الشقه و احيانا كانت تجيب بنتها او ابنها معاها كالعاده طبعا هما واخدين عليا لاقيت سيده بتقولي الشقه الي امامنا هاتسكن فيها واحده امريكيه بنت اصحاب الشقه رجعت من امريكا و هاتقعد فيها سئلتها عرفتي منين ضحكت و قالت لي انا سيده لما احب اعرف حاجه اعرفها دي حتي الست بقت حبيبتي قلتلها شوفتيها فين قالت و انا داخله النهارده قابلتها و كلمتني قلتلها مش بتقولي امريكيه اتكلمتي معاها ازاي قالت ماهي بتتكلم عربي مش مصريه في الاصل المهم قعدت تحكيلي عنها و انها زي القمر و دمها خفيف و انها بتحكي عربي مكسر بس حلو و شويه لاقيت الباب بيخبط قامت سيده فتحت لاقيت جارتنا علي الباب بتكلمها بصوت واطي سيده دخلتها عرفتني بيها اسمها جيهان و هي بتحب يتقال لها جي جي كانت عايزه تدخل الحمام لان بتغير الحمام عندها و طبعا رحبت بيها و دخلت الحمام هي ست بين الاربعين و الخمسبن بس موزه جامده قوي طبعا لابسه بادي كت و جينز مقطع و علي ذراعها و رقبتها و صدرها عامله وشم عليهم بصراحه عجبتني انا كانت علاقتي بالجنس كانت عباره عن افلام سكس و لعب مع بنات و تفريش .. خرجت من الحمام عزمت عليها تقعد تشرب حاجه فقعدت دردشنا سوا هي دمها خفيف قوي و حكت انها اتجوزت من امريكي و توفي و قررت لظروف ما قالتش عليها انها ترجع مصر و تستقر هنا في شقة والديها و ان عندها بنت و ولد البنت عمرها ١٩ سنه و الولد ١٧ سنه و طبعا دول و لا كلمه عربي و لسه في امريكا مع عمهم يوم ورا يوم بقت خلاص بقت صاحبتنا و بتدخل عندي طول اليوم و سيده بقت تقعد طول اليوم تقريبا علشانها و اصبحو اصحاب قوي و اتعرفت علي ولاد سيده و هي بصراحه كانت كريمه جدا معاهم بس لاحظت حاجه انها متأثره جدا بالثقافه الامريكيه و حسيت انها امريكيه مش مصريه خالص طبعا نص كلامها انجليزي بس لاني خريج مدارس لغات و باعرف اكلمها خلصت شقتها و فرشتها و عاشت فيها انا طبعا دخلتها و هي بتتوضب هي بتشرب خمور و سجاير و طبعا عملت عزمه ليا في اول يوم ليها في الشقه كنوع من الشكر و سيده طبعا معانا اتغدينا و قعدنا نتكلم و نشرب كاسين و سيده روحت و قعدنا انا و جيجي نتكلم و قربنا لبعض اكتر و مع الايام قربنا اكتر لغاية ما جه يوم و انا سهران معاها زودت في الشرب و كانت قاعده جنبي علي الكنبه و بدون سابق انذار لاقيتها حضنتني و قالت لي انها معجبه بيا لاقيت نفسي باقولها و انا كمان طبعا انا اتفاجئت بس لحقت نفسي بسرعه و لانها عاجباني قوي و دخلنا في بوسه طويله و احضان و تحسيس و تقفيش قامت و اخدتني من ايدي علي غرفة النوم كانت لابسه بنطلون استريتش و بادي كات دخلنا قلعت البادي و بزازها اول مره اشوفها جسمها ابيض و فرسه مش تخينه لكن جسمها مقسم حلو قوي و بزازها حلوه قوي بيضه و حلماتها وردي تجنن نزلت عليهم ارضعهم هي نزلت علي السرير و انا فوقها و هي ااه و نزلت اقلعها البنطلون و اخدت معاه الاندر و الاقي كس من الي باشوفهم في افلام السكس زنبورها زي زبر صغير و دلمات كسها مدلدله منه و العسل بتاعها مغرقها و كأنه حنفيه مفتوحه في كسها نزلت الحس لها وشي كله غرق من عسلها و هي ماسكه دماغي بتدعك كسها بوشي قمت قالع هدومي هي شافت زوبري مسكته و نزلت ترضع فيه مش تمصه كانت بتدخله لغاية زورها و بتاكله انا ولعت قمت منيمها و نايم فوقها و طبعا اول مره ادخله في كس كنت اخري افرش بس طبعا جري في كسها و هي ااااه نيك نيكني جامد حبيبي طبعا كلامها كله انجليزي لكن انا باقوله بالعربي و انا ارزع في الكس و زنبورها يخبط فوق زوبري قمت نايم علي ظهري و هي قامت تقعدت عليه كانت بترفع نفسها و تنزل مره واحده كأنها بترزع في كسها و هي ااااه ااااه اووووف يااااااه جميل و لاقيتها خرجت زوبري من كسها ودخلته في طيزها و لاقيته جري في طيزها لانه غرقان عسل و طيزها واضح انها مفشوخه مش مفتوحه و بقت ترزع نفسها علي زوبري و انا باقطع بزازها بإيدي و تنام عليا تبوسني و ارضع بزازها شويه و قامت نايمه و نمت فوقها قعدت ارزع و هي ااااه ااااه جامد اااااه و لاقيتها بتصرخ و جسمها قفش عرفت انها بتجيب حضنتني جامد و قمت جايب معاها فضلنا حاضنين بعض جامد شويه و بعدها قمت من عليها لاقيت كسها غرقان و بينزل اللبن الي جواه و هي بتلعب بلبني علي كسها بصباعها و فضلنا نايمين علي السرير جنب بعض للصبح صحيت لاقيت الي بيصحيني سيده و انا متغطي بمفرش سرير و ملط لاقيت سيده بتصحيني كانها عايزه تضربني و تشتمني انا اتكسفت قوي و طلبت منها تخرج علشان البس لاقيتها بتقولي انا الي غطيتك بالمفرش يعني هي دخلت شافتني ملط و غطيتني علشان تعرف تصحيني خرجت و انا قمت لبست و خرجت في الصاله سيده بتبص لي بقرف قوي و جيجي في الحمام خرجت صبحت عليا وباستني و طلبت من سيده تجهز فطار نفطر كلنا و دخلت غرفة نومها فهمت انها تعاملت علي انه عادي و ده شئ لا تخجل منه بطبيعة عيشتها في امريكا و تحررها انا طبعا نظرات سيده ليا خليتني اخدت بعضي و روحت شقتي دخلت الحمام اخدت دش و طبعا ما كنتش واخد معايا هدوم فخرجت ملط لاني عارف اني وحدي لاقيت سيده قاعده في الصاله طبعا دخلت بالمفتاح الي معاها انا اتخضيت و جريت علي اوضتي لاقيتها جت ورايا و بتتخانق معايا علي الي حصل و ازاي اعمل كده انا وقفت اكلمها و انا ملط و هي بتتخانق معايا و بدأت تعيط نسيت اني عريان و لأول مره قمت مطبطب عليها و اخدتها في حضني لاقيت زوبري بيقف هي قالت لي البس حاجه استر نفسك ضحكت و طلعت هدوم لبستها و انا باكلمها و باقولها بضحك و هزار انتي زعلانه ليه ؟ دي تعتبر امريكيه و الحاجات دي عندهم عادي و انا بصراحه ما قدرتش اقاوم جمالها و خصوصا انا شاب و ليا احتياجات قالت اتجوز انت ناقصك حاجه قلتلها مش عايز اتجوز انا لسه شاب و عايز اتمتع بحياتي قالت مع دي ؟ دي قد امك قلتلها بس قمر و جامده و مش باين عليها سنها و بصراحه انبسطت معاها .. قالت طب خلص الشرموطه مستنيانا علشان نفطر طبعا اول مره سيده تشتم امامي او تقول لفظ خارج بس انا اخدت الموضوع ضحك و روحنا نفطر قعدنا نهزر و نضحك و طبعا سيده بتضحك بغيظ و قامت قايله ليها انبسطتي امبارح مع خالد جيجي بكل بجاحه قالت لها خالد جميل و طبطبت علي ايدي و باستني من خدي طبعا ده خلي سيده تولع اكتر كنت عايز اعرف سيده الي فيه ده غيره عليا و لا ايه مش فاهم بعد الفطار بدأت جيجي تحكي لينا عن عيالها و كان نص كلامها انجليزي قالت ان ابنها جاي يعني شاذ طبعا سيده لم تفهم يعني ايه و انه قاعد عند عمه لان ابن عمه عنده نفس الميول و ان بنتها عايشه مع صديقها في امريكا طبعا سيده لم تفهم نص الكلام و كانت قاعده تسمع ليها مش بتتكلم و كأنها عايزه تقوم تاكلها سيبتهم و دخلت شقتي جيجي كانت خارجه و سيده جت علي عندي مش طايقاني و بتعاملني بطريقه ضايقتني جدا فبدأت اتعصب عليها لدرجة اننا اتخانقنا سوا و روحت بعد قالت لي انها مش جايه تاني بعد ما روحت لاقيت بنتها بتكلمني و تقولي فيه ايه لاقيت نفسي باحكي ليها الي حصل و الي عملته امها معايا بنتها كانت بتسمع و ساكته و قفلت معاها بعدها سيده كلمتني و قالت لي ازاي احكي لبنتها حاجه زي دي قلتلها بنتك من زمان معانا و الي حصل بقي طبعا بنتخانق و قفلنا مع بعض رجعت جيجي انا حسيت اني مخنوق اتصلت بأبي و طلبت منه مفتاح شاليه الساحل لاني عايز اسافر انا و اصحابي نغير جو قالي تعالي خده روحت و سهرت معاه هو و مراته و قضيت الليله عندهم بعد ما عرفت انهم مسافرين بعد يومين خارج مصر هايقعدو كام شهر فقفلت تليفوني علشان كنت مخنوق و الصبح بافتح التليفون لاقيت جيجي و سيده و بنت سيده ساره متصلين بيا بتاع خمسين مره اول ما تليفوني فتح للقيت جيجي بتكلمني و تقولي انها قلقت عليا لما لاقت تليفوني مقفول و مش عارفين انا فين و ان سيده و عيالها من امبارح عندها و اديتني سيده تكلمني لاقيتها بتكلمني بطريقه اول مره اسمعها منها كأنها حبيبتي و كانت هاتتجن عليا المهم لبست و اخدت مفتاح الشاليه و روحت لاقيتهم قاعدين من امبارح قلقانين و بيتكلمو و ساره حكت لجيجي الخناقه الي تمت بيني و بين امها بسببها و طبعا جيجي قالت انها معجبه بيا و انها مارست الجنس معايا لانها معجبه و قعدو يتكلمو مع بعض في الموضوع ده طول الليل لما روحت كان باين عليهم التعب و عايزين ينامو سيبتهم ينامو و انا دخلت شقتي و اخدت احمد ينام عندي و هما الستات ينامو مع بعض العصر لاقيت ساره بتخبط و دخلت قالت لي انت لسه زعلان من ماما ؟ هي بتحبك قوي و زعلت من الي حصل و ما تزعلش منها و علي العموم انت حر اعمل الي انت عايزه و انبسط و بتضحك قلتلها بصراحه هي تبسط قالت ماهو باين دي فاجره دي قعدت امبارح تحكي الي حصل بينكم بكل فجر و انها انبسطت معاك قلتلها دي واحده واضح انها بتحب الجنس لاقيتها بتقولي مين مش بيحبه بس مش بالجنان ده فقلت ليها انتي بتحبيه انتي كمان ؟ جربتيه فين ده و باضحك لاقيتها بتحلف و تقولي ماجربتوش خالص قلتلها امال عرفتي منين انه حلو قالت الافلام السكس قلتلها بس ؟ قولي احنا خلاص بقينا فضيحه و بنضحك لاقيتها بتقولي احكيلك ايه قلتلها عرفتي منين انه حلو قالت باعمل زي كل البنات لما بتحب تريح روحها عرفت انها بتلعب في روحها ضحكنا صحي احمد و خرج قعد معانا و بقي بيتكلم عن جرأة الست دي و انها بتتكلم عن الي حصل عادي بس قالو انهم متفهمين انها عاشت في امريكا بس مش متخيلين انها بالجرأه دي و خصوصا انها في الاصل مصريه فقلت ليهم علي الي حكيته عن عيالها ان ابنها شاذ و بيمارس مع ابن عمه و بعض اصدقاءه و بنتها عايشه مع صاحبها هناك و قلتلهم انها حكت ده امام امكم بس كان بالانجليزي فأمهم لم تفهم و قعدنا نضحك و نهزر بس حسيت ان احمد كان مهتم قوي بحكاية ابنها ده و انها عارفه و الموضوع عادي عندها شويه و سيده دخلت شافتنا قاعدين بنضحك و قالت لبنتها روحي عند جيجي علشان تجهز للغدا راحت ساره و اخدت احمد معاها و سيده وقفت امامي و قالت لي ما تزعلش مني انا بصراحه كنت عصبيه قوي قلتلها ولا يهمك لاقيتها بتبص لي بحنيه كده قمت مقرب منها و حضنتها لاقيتها مستجيبه قوي ليا فقلت ليها انا كمان مش عايزك تزعلي و ما تنسيش اني شاب و ليا احتياجات انا و هي و انتي مش بتحبي الحاجات دي و ضحكت قالت ليه هو انا مش بني ادمه قلتلها يعني ليكي احتياجات و ماتقوليش مش انتي اولي من الامريكيه ضحكت قوي و بعدت عني و قالت لا خليك في الامريكيه بتاعتك و بتلف تمشي لاول مره اخد بالي من جسمها هي سمره طيزها حلوه كبيره شويه بس حلوه و بزازها صغيره اول ما لفت قمت حاضنها من ضهرها زبري رشق في ظهرها استسلمت لثواني و بعدها فكت ايدي و قالت بتنهيده كده كفايه كده وسابتني ومشيت و قالت تعالي اقعد معانا هناك بقي .... نلتقي في الجزء القادم .. دعمكم لو عجبتكم علشان اكمل
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: البرنس احمد, Gattuso, Mada6666 و 37 آخرين
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
مغلق لحين تعديل الفئة العمرية تواصل مع مشرفي القصص
 
  • عجبني
التفاعلات: المجهول ١ و مجنون جنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%