NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

اخوكم الزبير

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ت الجزا ال فات لم انا نكت ياسمين و خلاصت و مين ال اقتحم علينا الحمام هنعرف ياسمين.. حموده في صوت برا انا. مافبش صوت بتهيلك الصوت .. انتي يابت يا ياسمن
ياسمين.. حموده واسع كده
انا.. يابت استني شويه مافيش صوت
الصوت عاده من جمب الحمام و سمع حد بتكلم و راح فاتح مرا واحده و شفني انا وياسمن و انا حطط زبي في طيزه و انا وقف مصدوم من الموقف
الصوت.. انت بتعمل اي هنا يا ابن كذه كذه
انا. مش عارف ارد فا اتشجت و انا اصلان جاري روحت قولتله
انا.. زي مانتي شايفه و ده كلو بي قردتها
الصوت.. طب اطلع برا عايز اخرج (بتكلم ياسمن) وانت حسابك معي بعضين و انت يلا البس و تعال
انا ماشي
و الصوت طلع و انا لبست و سالت ياسمين
انا.. من دي يا ياسمين
ياسمين.. دي مرات سلفي
انا.. اممم ماشي
وخرجت و شوفت هي عايز اي

الصوت ( اسمها حنان و جسمها يعني مش قوي هي طويل و طيزه وسط و بزازها اكبر من الوسط)

حنان..انت اسمك اي و انت كانت بتعمل اي هنا
انا.. انا اسمي حموده و انا و (حكيت كل ال حصل من الجزاء الاول و التاني)
حنان. ده كلو ماشي تقدر تمشي علشانوالعيب مش عليك العيب عل ال جوا دي
انا.. ماشي عايز حاجه
و قمت مشيت و حصل و جوو كده هحيك قدام
مشيت روحت نمت و قمت لاقيت مكامت كتير من ياسمين روحت رانت عليه
انا الو اي ياسمن اي المكالمات دي كله
ياسمين هي حنان عملت اي معاك انبارح
انا... مافيش انا حيكت كل ال حصل معاك من ساعت اليوم ال كانت بشيل معاك الحاجه لحد انبارح و راحت قاليلي روح بس بس سلام علشان راح في حته و لم ارحع اكلمك ماشي سلام و قفلت و نزلت كانت احنا في العيد الكبير وراحت وازعت الحمه عل الناس وانا راجع يعن بص انا متهور في السواق وارحت وانا راجع بجري عل اخري بي المكنه قمت مفرمال مر واحده خمست في الاسفلت و ؤاحت مخوبط في عربيه نص نقل و انا مش شايف انا عملت الحادثه من هنا و انا مش شايف نفسي غير عل سرير المستشفى
انا و نفسي الحوار
انا.. انا فين
نفسي.. شوف انت في هتماوتني بسبب تهورك ده و هو مترفز عل الاخر
انا.. خلاص ياعم هسواق براحه المرا اي الجاي
نفسي مرا جي يبقاا قبلني سلام علشان انا مخنوق منك
و خلاص الحور ال بضن علي شخصيا بفوق و بفتح عيني و انا نام عل السرير و مكانش في حدا قمت و اتمشت في المستشفى و الدوكتور المسوال عني شافني
الدوكتور انت راح فين
انا ريح اتفسح و برد عل و انا مبضون
و قلتلو سبني في حالي انا عارف انا بعمل اي سلام و مشيت من المستشفى و ماشي روحت لقت المكنه مليون حته انا نزلت تحت العربيه و و واجع في دمغي و كسر في ايدي و لسعه في رجلي و الاسعه حقيقه في رجلي مش بعكز عليه علشان هي ورمها من عند القصبه نرجع لل الموضوع فا كملت ماش وروحت و انا متشمل و اهلي و الناس معرف عرفو و حهم يزروني و يسالو عني و الكلام ده فا خلاصت اليوم الاول و التاني انا فكت الربط ال عل دمغي و لبست كاب علشان الشمس و شوقت الاسعه و مشت شويه قعدت مع كام صحاب لي كده و خلاص و قمت ميت روحت لي ياسمين قبلته و هي اول ما شفتني اتخضت جامد و فضلت تسال و حاجه بنت متناكه كده روحت حكتله ال حصلو هي تقول يابقي امشي براحه و قولتله حاضر و سبته و مشيت رواحت نمت و الروتين الملل و بعد كده انزل وسط البلد و اتفسح و اورح في قليوب المحطه انا اصلان من قليوب فا بروح اقعد هناك شويه و اروح انام

و سلام علشان عايز انام بجد علشان انا في الحقيقه فلاح و بصخه بدري و الكلام ده

KING 7AMODA يتمنا لكم قراء ممتعا و سلام و بكرع الصبح هبقي اكتب و عايز ادمج القصه ادمجه ازي و روبط الجزء الاول و الثاني في الاكونتات و سلام

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: Ehab Demian و اخوكم الزبير
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%