NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dr Samy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
أردت التأكد بدليل ان انا فعلا ديوث ، لأنى كنت استمتع برؤية اختى و خالاتى و أمى و بنات العائلة وهن فى مواقف جنسية مولعة نار فى المواصلات و الأماكن الخاصة و فى بيتنا و عند عشاقهن وانا موجود معاهن. لم اكن اعرف ابدا ان احساساتى تخص الديوث فقط و ليس لأى ذكر فحل طبيعى ، و عندما دخلت منتدى نسوانجى فهمت و عرفت معنى و مشاعر و أحاسيس الديوث ، فقلت لنفسى ، تعالى نعمل لك اختبار .
.
طلبت من زميلتى عشيقتى التى فى نفس الوقت سحاقية تمارس السحاق مع مرفت زوجتى و أحيانا ينزلوا المولات و الاسوق للتعرف على شباب و بنات و ممارسة الجنس معاهم عندى فى البيت وانا اصور فيديو و لا اشترك معهم بممارسة الجنس .. طلبت من زميلتى عشيقتى و معاها مرفت زوجتى تطلب أرقام تليفونات اصدقاء لى و تفتح معاهم الكاميرات و تتكلم معاهم فى الجنس والهيجان و النيك و تقلع ملط و ينيكوا بعض هى و مرفت زوجتى و تزود قوى الانفعالات والهيجان الجنسى مع اصحابى الذكور فى الكاميرات ، و تم فعلا التنفيذ والإثارة و ممارسة الجنس مع اصدقائى ، أحسست بهيجان شديد جديد و انتصاب عنيف جدا و اعصابى كلها ولعت منى ملتهبة ، و خطفت الموبايلات من ايديها هى و مرفت قفلتها و نكت زميلتى جامد قوى بمتعة غريبة وهى تنيك وتمارس السحاق مع مرفت و دخل فجأة ضيوف اصدقاء مرفت زوجتى فهجموا على مرفت و زميلتى ينيكوهم وانا مستمتع خالص بشكل عمرى ما انساه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: تيفو, الزبير الصعيدي, K lion و 3 آخرين
في كتير ناس زيك كده المهم الحب وانكم تخافو على بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%