NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بت النيل

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
هاااااي
حسب تجربتك وخبرتك. حصل واحدة زوجها ضبطها متلبسة بالخيانة وسامحها بعد داك واستمر معاها؟؟

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, عاشق متعة المرأه, kokagoogle و شخص آخر
هاااااي
حسب تجربتك وخبرتك. حصل واحدة زوجها ضبطها متلبسة بالخيانة وسامحها بعد داك واستمر معاها؟؟
فى فعلا لكن لاسباب

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
هاااااي
فى فعلا اللى بسامح لكن القلب بكون مجروح واللى بتحافظ على نفسها بتحافظ مهما كانت اظروف وفى اللى بتوب فعلا لانها تشعر بالندم
المشكلة الاكبر فى اسرتها امها وابوها انا اعرف واحدة ابوها مقاطعها عشان عرف انها بتكلم رجالة فى التليفون فما بالك زوجها وحياتها مدمرة نفسيا وشيافة نفسها رخيصة الى الان
الاعتبار فى الاخلاق

في أمريكا بس و الدول الأوروبيه ، لكن ممكن كمان في لبنان سمعت إن واحدة أعترفت لجوزها بالخيانة و سامحها

هاااااي
ده عند ام تيتي

• عجبني
لو سامحا رح يبقى ديوث

• عجبني
وممكن ايه

أسباب ايه
فى اسباب نفسية وممكن يكون هو اللى مشارك فيها وبيحبها والمهم تكون هى عندها ارادة انها ترجع زى الاول
وهقولك على مشكلة حقيقية وتم كتايتها هنا فى الموقع وكنت شاهد عليها فى الحقيقة
الاختلاط واكنت بنت جميلة ومحترمة ومن اسرة محترمة واكن زوجها شغال مع جارهم فى نفس العمارة زكان زوجها ينزل يروح الشغل وهى تطلع تقعد مع مرات صاحب جوزها وهما جيران وبسبب الفضفضة وانا اول مرة تسمع الحوارات فى الجنس وانها منبهرة بجوز جارتها جرجرها فى الكلام من خلال المحادثات وانتى محترمة وانتى محرومة وهى كانت بتكلمة عشان تشبع رغبتها لحد ما الشيطان فعلا استفرد بيها وعمل معاها كل حاجة
وفى يوم جوزها راجع من الشغل وبيسالها انتى فين وسمع صوت التليفون جاى من عند جارة فى الشقة اللى فقيها مكنش مصدق وعملت نفسها جاية من برة البيت وهو كان واقف فى البلكونة وليته فى البيت المهم حوار من هنا قلها انت كنتى فين صوته على ومسك تليفونها ولقى فضايح وانهارت واتصل بامها
والمصيبة الاكبر انها كانت قررت اقسم ب**** تقتل جوزها عشان عشيقها واتطلقت واتفضحت وانا كنت شاهد على الموضوع من اوله لاخرة وفى الاخر عشان بناتها واهما اللى جالها السكر فى لحظتها انهارت على بنتها
وزوجه عفا عنها وباعت حتة ارض ملكها وغيرت السكن وسابت العنمارة وراحت عمرة هى وجوزها وسامحها لكن المصيبة الاكبر الام النفسى لدرجة انا بتحاشى اقابلهم عشان مقلبش المواجع
وفى منهم اللى ضعفت وقتلت نفسها بسبب سعادة ساعة وضيعت نفسها فى لحظة شهوة

• يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاااااي
دا يبقا علق لمؤخذة 😂

في أمريكا بس و الدول الأوروبيه ، لكن ممكن كمان في لبنان سمعت إن واحدة أعترفت لجوزها بالخيانة و سامحها
تدري ليش لانها ما كذبت عليه😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%