NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية زيارة بالمترو انتهت بنيكة قوية - حتى الجزء الثاني 22/2/2024

زعيم الليل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
23 فبراير 2024
المشاركات
5
مستوى التفاعل
42
نقاط
191
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الخير أو صباح الخير حسب توقيت قراءتك للقصة
أشارك معكم اليوم أول قصصي الجنسية التي لا تنسي . انا أسمي م عمرى ٤٠ سنة رياضي منذ الصغر واحافظ علي جسمي ولياقتي البدنية . كنت في زيارة إلي احد الأصدقاء في حلوان وانا راجع ركبت المترو وكنت جالس لأنه كان فاضي مع الوقت والمحطات بدأ الزحمة تكتر و وقفت قدامي امرأة ***** جسمها متوسط لكن صدرها مدور وكبير وطيزها مرفوعة بحكم العباية الضيقة والكعب اللي لابساه واخدت بالي أنها مهتمة برسم عينها وحواجبها . فا قولت اعمل حركة شهامة وقومت وهي قعدت وبقيت واقف قدامها . ومع الزحمة بقي زبي قدام وشها مباشرة ولاحظت ان عينها اللي مليانة سكس منزلتش من علي زبي اللي بدأ انه يقف من نظرات عينها اللي كلها سكس وشوية وبدأت تسند ايدها علي شنطة ايدها ولقيت ايدها بتخبط في بنطلوني وزبي خبطات خفيفة . عرفت انها سخنة جدآ وبدأت تبصلي وعنيها تضحك وده خلاني علي اخرى . وفجأة قامت علشان تنزل وحكت طيزها جامد في زبي وقالتلي كلمة واحدة خلتني زى المسحور ( يالا بينا ) . لقيت نفسي نازل معاها واتكلمنا واتعرفت عليها اسمها ريم عندها ٣٤ سنة وارملة . وقالتلي بدون تردد ونقاش انا عايزاك تقضي معايا الليلة دى .

الجزء الثاني
صباح الخير.
بعد ما نزلت معاها من المترو وصارحتني بأنها عايزاني اقضي معاها الليلة دى . مشيت معاها زى المسحور أو اللي ندهته النداهة ومكنتش شايف قدامي غير رسمة عنيها وجسمها اللي يجنن من تحت العباية . طلعنا من محطة المترو وقالتلي امشي ورايا بخطوات بعيدة شوية وادخل البيت اللي هدخله بعدى بدقائق. وفعلاً عملت كدة ودخلت وراها البيت بعد ما اشتريت حجات لزوم القعدة . طلعت علي الشقة اللي وصفتلهالي لقيتها فاتحة الباب فتحة بسيطة ومستنية وراه لحد ما ادخل اول ما دخلت اتفاجات من المنظر. ملكة جمال حرفياً مفيهاش غلطة . جسم فعلاً يتلف في حرير . بزاز منتفخة ومدورة وطيز متوسطة الحجم وملفوفة ومن غير كلام روحت حاضنها ومسكت شفايفها تقطيع وبوس بشفايفي وهي راحت في دنيا تانية ونزلت بايدى علي رقبتها وصدرها ونزلت فيه عصر وهي تقول ااااه بالراحة عليا ده انا مش قدك وكلامها هيجني زيادة نزلت بلسانى علي رقبتها وايدى ماسكة طيزها الملفوفة وبقفش فيها جامد وهي بدأ صوتها يعلي روحت داخل بيها علي اوضة النوم ونيمتها علي السرير وقلعتها قميص نومها اللي كان أساساً بيتلكك علشان يتقلع . نمت فوقها وشفايفي مش عايزة تسيب شفايفها في حالها . وهي ايدها ماسكة زبي من فوق البنطلون ونازلة فرك فيه . حنيت عليها وقومت قلعت قميصي وهي كانت زى المجنونة علي زبي راحت فكالي الحزام والبنطلون وقلعت وأول ما شافت زبي تحسها جالها حالة جنان حرفياً نزلت فيه مص وكانت خبرة جدآ في المص وتمسك زبي تخبطه علي وشها وعينها تبص عليه اكنها أخيراً شافت زب كبير وتخين . عملنا وضع 69 هي تمص في زبي وانا الحس في كسها اللي كان أساساً سخن جدا وغرقان عسل . لحد ما هي لفت راحت ماسكة زبي اللي كان زى الحديدة وقتها ودخلته في كسها الوردى مرة واحدة مع احلي اااااااه سمعتها في حياتي . اكنها بتقوله أخيراً لقيتلك حبيب يسعدك . وفضلت هي تطلع وتنزل علي زبي وكسها غرقان عسل وتقول ااااه نيكني كمان . عمرى ما اشبع منك . وانا هايج علي الآخر وماسك صدرها الكبير وقارص علي الحلمة اوى . وهي تقول افرح يا كسي حبيبك وصل كأنها كانت بتكلمه كتير وقت الحرمان . روحت انا قالبها نيمتها علي السرير وفتحت رجلها علي الآخر وزبي جواها مطلعش لحظة وفضلت انيكها جامد وبسرعة علشان اسمع احلي آهات طالعة منها ولقيتها اترشعت حوالي مرتين ورا بعض في خلال دقيقتين مثلاً وانا شغال نيك في كسها الوردى لحد ما حسيت اني خلاص هجيبهم قالتلي اوعي تطلع زبك من كسي هاتهم جوايا عايزة احس بلبنك السخن بمجرد ما قالت كدة انفجرت براكين اللبن من زبي جوة كسها مع اهاااات عالية منها . ونزلت لبني كله جواها وأول ما طلعت زبي من كسها حسيت كسها هو اللي بينبض مش قلبها . وروحنا في بوسة عميقة وقالتلي انا النهاردة بس حسيت اني عروسة . وقومنا اخدنا دش سوا هكملكم بعد كدة إيه اللي حصل. في الجزء الثالث.
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • معجبنيش
التفاعلات: الحكمدار.., ahmd 1, Vader و 26 آخرين
ياريت ممتاخرش واحكيلنا الي حصل
 
  • عجبني
التفاعلات: المحترف الرقيق، Elz3eeem و زعيم الليل
حاول تكون واقعي في السرد واهتم بالتفاصيل وبالتوفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و زعيم الليل
يعني لازم نفهم إن دا جزء؟؟؟ ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير أو صباح الخير حسب توقيت قراءتك للقصة
أشارك معكم اليوم أول قصصي الجنسية التي لا تنسي . انا أسمي م عمرى ٤٠ سنة رياضي منذ الصغر واحافظ علي جسمي ولياقتي البدنية . كنت في زيارة إلي احد الأصدقاء في حلوان وانا راجع ركبت المترو وكنت جالس لأنه كان فاضي مع الوقت والمحطات بدأ الزحمة تكتر و وقفت قدامي امرأة ***** جسمها متوسط لكن صدرها مدور وكبير وطيزها مرفوعة بحكم العباية الضيقة والكعب اللي لابساه واخدت بالي أنها مهتمة برسم عينها وحواجبها . فا قولت اعمل حركة شهامة وقومت وهي قعدت وبقيت واقف قدامها . ومع الزحمة بقي زبي قدام وشها مباشرة ولاحظت ان عينها اللي مليانة سكس منزلتش من علي زبي اللي بدأ انه يقف من نظرات عينها اللي كلها سكس وشوية وبدأت تسند ايدها علي شنطة ايدها ولقيت ايدها بتخبط في بنطلوني وزبي خبطات خفيفة . عرفت انها سخنة جدآ وبدأت تبصلي وعنيها تضحك وده خلاني علي اخرى . وفجأة قامت علشان تنزل وحكت طيزها جامد في زبي وقالتلي كلمة واحدة خلتني زى المسحور ( يالا بينا ) . لقيت نفسي نازل معاها واتكلمنا واتعرفت عليها اسمها ريم عندها ٣٤ سنة وارملة . وقالتلي بدون تردد ونقاش انا عايزاك تقضي معايا الليلة دى .
لو عجبكم أول جزء هنزلكم الجزء التاني
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر وحط الجزء التاني بتعليق واطلب الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و زعيم الليل
تم اضافة الجزء الثاني
يتم اضافة الجزء التالى كتعليق هنا وتبلغنا للدمج في موضوع الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Elz3eeem و زعيم الليل
خيالية اوو واقعية

@CESAR
 
  • عجبني
التفاعلات: زعيم الليل و CESAR
زيارة بالمترو انتهت بنيكة قوية ( الجزء الثالث ) .

عاملين ايه يا احلي موقع تواصل .
النهاردة هحكيلكم جزء تالت من علاقتي ب ريم اللي ابتدت في المترو .
بعد ما اخدنا دش سوا وهي اعتبرت نفسها رسمي الشرموطة بتاعتي قالتلي انت من النهاردة ليا لوحدى . رديت عليها طبعاً وانتي خلاص ملكي انا .
بدأت علاقتنا تاخد شكل الرغبة الجامحة والهيجان المستمر . وبقيت عايش معاها فعلاً سلطان زماني . واخدة بالها من كل تفاصيل حياتي اليومية . وبقيت اروحلها يومياً أو يوم بعد يوم. وفي يوم روحت عندها لقيت عندها واحدة جارتها اسمها نجوى. كانت بطل بمعني الكلمة . عيون واسعة شفايف واخدة وضع البوس علي طول راسمة حواجبها . صدر مقاس ٤٢ d كبير ومدور وسط مظبوط بالمسطرة وطيز بجد مشوفتش كدة خااالص قبل كدة. مدورة ومرفوعة . ومتوسطة الحجم . اتعرفت عليها وقالتلي ان ريم حكتلها عني من بدرى جدآ وقايللها كل التفاصيل وريم قالتلي نجوى دى صاحبة عمرى وانها وحيدة وبتيجي تقعد معايا هنا ساعات بنشكي همنا ل بعض . راحت نجوى مقطعاها وقالتلها لأ هم إيه بقي خلاص انتي لقيتي اللي يسعدك أهو. عقبالي وبتقول كدة وهي بصالي بعنيها نظرة هيجتني جدآ ولقيت زوبرى بدأ يتحرك من مكانه وعيني مبتنزلش من علي جسم نجوى
قولتلها متقلقيش هتلاقي اللي يسعدك ولو ملقتيش إحنا موجودين وضحكت ضحكة كلها لبونة. وقالتلي عارفة انك اسد وهتسد . قولتلها محدش يشوف البطل ده قدامه وميبقاش أسد. طبعاً كل ده وريم في المطبخ بتحضر الغداء نجوى قالتلي اديني رقمك . اخدنا ارقام بعض واتغدينا وقولتلهم هنزل انا بقي واسيبكم مع بعض لقيت نجوى قالتلي إيه رأيك توصلني وطلعت ساكنة في مدينتي وانا كنت رايح لحد التجمع قولتلها ماشي. وأحنا في الطريق قالتلي اكيد هيكون بينا كلام كتير الفترة الجاية لو مش يضايقك . قولتلها لأ طبعاً ده انا هكون مبسوط اوى و وصلتها لحد بيتها . كانت ساكنة في ڤيلا جميلة اوى و واضح انها من طبقة عالية جدآ ولقيت عربية مرسيدس واقفة جوة جراچ الفيلا لكن هي مش بتخرج بيها بتخاف تسوق والسواق مجاش النهاردة.
قولتلها ده من حظى . عزمتني علي قهوة في ڤيلتها عملت نفسي تقيل وقولتلها معلش خليها مرة تانية ومشيت .
وبدانا نتكلم واتساب كتير انا ونجوى . وانا متحفظ في الكلام معاها وخايف يكون كمين من ريم واخسر الاتنين
لحد ما في يوم فضلت تتصل بيا كتير اوى وانا مكنتش برد لأني كنت عند ريم وبايت عندها من بليل . راحت مكلمة ريم قالتلها صحي م وخليه يجي يروح معايا الساحل الشمالي ضرورى جدا. لأن عندها مشكلة في الشالية وهكذا . استغربت جدآ انها عارفة كل تحركاتي من ريم . وفعلا روحت مدينتي وقالتلي نطلع بعربيتها الفخمة علشان نلحق نروح . وصلنا الساحل لقيتها مشكلة عبيطة بسبب فلوس الصيانة وحجات كدة . خلصت في ربع ساعة. لقيتها بتقولي نقعد في الشالية نرتاح شوية . قعدنا ودخلت غيرت هدومها طلعت ب شورت وبدى خلي جسمها كله متجسم قدامي وبدون مقدمات راحت جاية واقفة بين رجلي وانا قاعد وقالتلي قولي بصراحة هو انا عجباك ولا لأ. قولتلها ده انتي تعجبي اي حد مكتوب في بطاقته ذكر
قالتلي امال انت مش بتقرب مني ليه قولتلها بصراحة انا خايف تكون لعبة منك انتي وريم . قالتلي طيب ولو قولتلك اني مستلفاك من ريم علشان تبسطني . وانها عارفة وموافقة . انا استغربت جدآ لحد ما سمعتني مكالمات بينهم بتثبت ده . قولتلها اذا كان كدة ماشي. روحت شاددها مقعدها علي حجرى. وبدون مقدمات بوستها بوسة في شفايفها المنفوخة دى روحنا انا وهي في دنيا تانية . وفضلت اقطع شفايفها بوس جامد ونزلت ب لساني علي رقبتها وايدى مسكت صدرها الطرى اوى ده ورفعت البدى بتاعها والبرا وفضلت ارضع من حلمتها اللي كانت واقفة واعضهم كمان . وهي رايحة في دنيا تانية خالص ونزلت ايدها ومسكت زبي من فوق البنطلون قالتلي بلبونة حاسة ان فيه وحش هنا . كنت هائج جدا وفي لحظة قلعت البنطلون والبوكسر وأول ما شافته اتخضت . لقيتها راحت نزلت علي ركبتها وفضلت تمص فيه بشوق جامد وخبرة في المص اجمد . فضلت تمص جامد جدآ لحد ما قومتها ومشيتها قدامي علي الاوضة وانا بضربها علي طيازها وتترج قدامي . دخلنا الاوضة روحت منيمها علي ضهرها وشديت لها الشورت بتاعها وفتحت رجلها وقعدت الحس في كسها اللي كان غرقان عسل . وهي تتأوه ااااه اااااه كمان يا حبيبي كمان . الحس كسي اوى . ااااه . كلامها هيجني اوى روحت عامل وضع 69 بس انا اللي نمت علي ضهرى وهي فوق ومسكت زوبي في بوقها مش بتمص . بتبلع . وانا نازل لحس في كسها وهي بتصوت اااااااه اووووى الحس اوووى . راحت فجأة قلبت نفسها علي السرير وانا روحت قايم وقعدت امشي زوبرى علي كسها من برة وهي بتصوت اوى وتقولي يالا بقي خلاص مش قادرة دخلوا ابوس ايدك . نيكني اوى . وبدات ادخل زوبرى واحدة واحدة لقيتها زقت نفسها عليا راح زوبرى دخل كله جواها مع احلي اهات طالعة منها . وفضلنا علي الوضع ده شوية . وبعدها نمت انا علي ضهرى وهي طلعت ركبت علي زوبرى وبزازها الكبيرة انا ماسكها بايدى و عينها مغمضة ومش بتقول غير ااااه دخل اوى . انا تعبانة اوى نيكني اوى نيكني كمان . وفضلت انيك فيها كدة وكنت هموت واجرب الطيز دى . روحت مقعدها وضع دوجي ستايل . وخليتها تفتح طيزها بايدها ويادوب دخلت راس زوبرى بس لقيتها صوتت جامد اااااه ايه ده كله وطيزها فعلاً كانت ضيقة . لكن انا بدخله واحدة واحدة وبضربها علي طيزها لحد ما زوبرى كله بقي جواها . وفضلت انيك فيها وهي صواااات اااااه اوى نيكني كمان ااااه . وحسيت اني هجيب قالتلي عايزاهم في كسي روحت قالبها ومدخله جوة كسها وفضلت انيك بسرعة جدآ وهي احلي اهاااااات طالعة منها واترعشت ونزلت شهوتها مرتين قبل ما اجيب . لحد ما شلال لبني انطلق جوة كسها السخن . ولقيتها بتصوت زى المجانين ااااااه اااااه . وبوستها بوسة عميقة وقومت دخلت اخد شاور وهي مش قادرة حتي تقفل رجليها .
طلعت من الحمام ببص في موبايلي لقيت رسالة من ريم بتقولي مبروك يا عريس .

هحكيلكم بعد كدة إيه اللي حصل في الاجزاء اللي جاية .

ارجو الدمج من المشرف .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Vader, ahmd 1, المحترف الرقيق و 3 آخرين
جميلة كمل
 
زيارة بالمترو انتهت بنيكة قوية ( الجزء الثالث ) .

عاملين ايه يا احلي موقع تواصل .
النهاردة هحكيلكم جزء تالت من علاقتي ب ريم اللي ابتدت في المترو .
بعد ما اخدنا دش سوا وهي اعتبرت نفسها رسمي الشرموطة بتاعتي قالتلي انت من النهاردة ليا لوحدى . رديت عليها طبعاً وانتي خلاص ملكي انا .
بدأت علاقتنا تاخد شكل الرغبة الجامحة والهيجان المستمر . وبقيت عايش معاها فعلاً سلطان زماني . واخدة بالها من كل تفاصيل حياتي اليومية . وبقيت اروحلها يومياً أو يوم بعد يوم. وفي يوم روحت عندها لقيت عندها واحدة جارتها اسمها نجوى. كانت بطل بمعني الكلمة . عيون واسعة شفايف واخدة وضع البوس علي طول راسمة حواجبها . صدر مقاس ٤٢ d كبير ومدور وسط مظبوط بالمسطرة وطيز بجد مشوفتش كدة خااالص قبل كدة. مدورة ومرفوعة . ومتوسطة الحجم . اتعرفت عليها وقالتلي ان ريم حكتلها عني من بدرى جدآ وقايللها كل التفاصيل وريم قالتلي نجوى دى صاحبة عمرى وانها وحيدة وبتيجي تقعد معايا هنا ساعات بنشكي همنا ل بعض . راحت نجوى مقطعاها وقالتلها لأ هم إيه بقي خلاص انتي لقيتي اللي يسعدك أهو. عقبالي وبتقول كدة وهي بصالي بعنيها نظرة هيجتني جدآ ولقيت زوبرى بدأ يتحرك من مكانه وعيني مبتنزلش من علي جسم نجوى
قولتلها متقلقيش هتلاقي اللي يسعدك ولو ملقتيش إحنا موجودين وضحكت ضحكة كلها لبونة. وقالتلي عارفة انك اسد وهتسد . قولتلها محدش يشوف البطل ده قدامه وميبقاش أسد. طبعاً كل ده وريم في المطبخ بتحضر الغداء نجوى قالتلي اديني رقمك . اخدنا ارقام بعض واتغدينا وقولتلهم هنزل انا بقي واسيبكم مع بعض لقيت نجوى قالتلي إيه رأيك توصلني وطلعت ساكنة في مدينتي وانا كنت رايح لحد التجمع قولتلها ماشي. وأحنا في الطريق قالتلي اكيد هيكون بينا كلام كتير الفترة الجاية لو مش يضايقك . قولتلها لأ طبعاً ده انا هكون مبسوط اوى و وصلتها لحد بيتها . كانت ساكنة في ڤيلا جميلة اوى و واضح انها من طبقة عالية جدآ ولقيت عربية مرسيدس واقفة جوة جراچ الفيلا لكن هي مش بتخرج بيها بتخاف تسوق والسواق مجاش النهاردة.
قولتلها ده من حظى . عزمتني علي قهوة في ڤيلتها عملت نفسي تقيل وقولتلها معلش خليها مرة تانية ومشيت .
وبدانا نتكلم واتساب كتير انا ونجوى . وانا متحفظ في الكلام معاها وخايف يكون كمين من ريم واخسر الاتنين
لحد ما في يوم فضلت تتصل بيا كتير اوى وانا مكنتش برد لأني كنت عند ريم وبايت عندها من بليل . راحت مكلمة ريم قالتلها صحي م وخليه يجي يروح معايا الساحل الشمالي ضرورى جدا. لأن عندها مشكلة في الشالية وهكذا . استغربت جدآ انها عارفة كل تحركاتي من ريم . وفعلا روحت مدينتي وقالتلي نطلع بعربيتها الفخمة علشان نلحق نروح . وصلنا الساحل لقيتها مشكلة عبيطة بسبب فلوس الصيانة وحجات كدة . خلصت في ربع ساعة. لقيتها بتقولي نقعد في الشالية نرتاح شوية . قعدنا ودخلت غيرت هدومها طلعت ب شورت وبدى خلي جسمها كله متجسم قدامي وبدون مقدمات راحت جاية واقفة بين رجلي وانا قاعد وقالتلي قولي بصراحة هو انا عجباك ولا لأ. قولتلها ده انتي تعجبي اي حد مكتوب في بطاقته ذكر
قالتلي امال انت مش بتقرب مني ليه قولتلها بصراحة انا خايف تكون لعبة منك انتي وريم . قالتلي طيب ولو قولتلك اني مستلفاك من ريم علشان تبسطني . وانها عارفة وموافقة . انا استغربت جدآ لحد ما سمعتني مكالمات بينهم بتثبت ده . قولتلها اذا كان كدة ماشي. روحت شاددها مقعدها علي حجرى. وبدون مقدمات بوستها بوسة في شفايفها المنفوخة دى روحنا انا وهي في دنيا تانية . وفضلت اقطع شفايفها بوس جامد ونزلت ب لساني علي رقبتها وايدى مسكت صدرها الطرى اوى ده ورفعت البدى بتاعها والبرا وفضلت ارضع من حلمتها اللي كانت واقفة واعضهم كمان . وهي رايحة في دنيا تانية خالص ونزلت ايدها ومسكت زبي من فوق البنطلون قالتلي بلبونة حاسة ان فيه وحش هنا . كنت هائج جدا وفي لحظة قلعت البنطلون والبوكسر وأول ما شافته اتخضت . لقيتها راحت نزلت علي ركبتها وفضلت تمص فيه بشوق جامد وخبرة في المص اجمد . فضلت تمص جامد جدآ لحد ما قومتها ومشيتها قدامي علي الاوضة وانا بضربها علي طيازها وتترج قدامي . دخلنا الاوضة روحت منيمها علي ضهرها وشديت لها الشورت بتاعها وفتحت رجلها وقعدت الحس في كسها اللي كان غرقان عسل . وهي تتأوه ااااه اااااه كمان يا حبيبي كمان . الحس كسي اوى . ااااه . كلامها هيجني اوى روحت عامل وضع 69 بس انا اللي نمت علي ضهرى وهي فوق ومسكت زوبي في بوقها مش بتمص . بتبلع . وانا نازل لحس في كسها وهي بتصوت اااااااه اووووى الحس اوووى . راحت فجأة قلبت نفسها علي السرير وانا روحت قايم وقعدت امشي زوبرى علي كسها من برة وهي بتصوت اوى وتقولي يالا بقي خلاص مش قادرة دخلوا ابوس ايدك . نيكني اوى . وبدات ادخل زوبرى واحدة واحدة لقيتها زقت نفسها عليا راح زوبرى دخل كله جواها مع احلي اهات طالعة منها . وفضلنا علي الوضع ده شوية . وبعدها نمت انا علي ضهرى وهي طلعت ركبت علي زوبرى وبزازها الكبيرة انا ماسكها بايدى و عينها مغمضة ومش بتقول غير ااااه دخل اوى . انا تعبانة اوى نيكني اوى نيكني كمان . وفضلت انيك فيها كدة وكنت هموت واجرب الطيز دى . روحت مقعدها وضع دوجي ستايل . وخليتها تفتح طيزها بايدها ويادوب دخلت راس زوبرى بس لقيتها صوتت جامد اااااه ايه ده كله وطيزها فعلاً كانت ضيقة . لكن انا بدخله واحدة واحدة وبضربها علي طيزها لحد ما زوبرى كله بقي جواها . وفضلت انيك فيها وهي صواااات اااااه اوى نيكني كمان ااااه . وحسيت اني هجيب قالتلي عايزاهم في كسي روحت قالبها ومدخله جوة كسها وفضلت انيك بسرعة جدآ وهي احلي اهاااااات طالعة منها واترعشت ونزلت شهوتها مرتين قبل ما اجيب . لحد ما شلال لبني انطلق جوة كسها السخن . ولقيتها بتصوت زى المجانين ااااااه اااااه . وبوستها بوسة عميقة وقومت دخلت اخد شاور وهي مش قادرة حتي تقفل رجليها .
طلعت من الحمام ببص في موبايلي لقيت رسالة من ريم بتقولي مبروك يا عريس .

هحكيلكم بعد كدة إيه اللي حصل في الاجزاء اللي جاية .

ارجو الدمج من المشرف .
يا إبن المحظوووظة بس تستاهل 👍👍👍
 
مساء الخير أو صباح الخير حسب توقيت قراءتك للقصة
أشارك معكم اليوم أول قصصي الجنسية التي لا تنسي . انا أسمي م عمرى ٤٠ سنة رياضي منذ الصغر واحافظ علي جسمي ولياقتي البدنية . كنت في زيارة إلي احد الأصدقاء في حلوان وانا راجع ركبت المترو وكنت جالس لأنه كان فاضي مع الوقت والمحطات بدأ الزحمة تكتر و وقفت قدامي امرأة ***** جسمها متوسط لكن صدرها مدور وكبير وطيزها مرفوعة بحكم العباية الضيقة والكعب اللي لابساه واخدت بالي أنها مهتمة برسم عينها وحواجبها . فا قولت اعمل حركة شهامة وقومت وهي قعدت وبقيت واقف قدامها . ومع الزحمة بقي زبي قدام وشها مباشرة ولاحظت ان عينها اللي مليانة سكس منزلتش من علي زبي اللي بدأ انه يقف من نظرات عينها اللي كلها سكس وشوية وبدأت تسند ايدها علي شنطة ايدها ولقيت ايدها بتخبط في بنطلوني وزبي خبطات خفيفة . عرفت انها سخنة جدآ وبدأت تبصلي وعنيها تضحك وده خلاني علي اخرى . وفجأة قامت علشان تنزل وحكت طيزها جامد في زبي وقالتلي كلمة واحدة خلتني زى المسحور ( يالا بينا ) . لقيت نفسي نازل معاها واتكلمنا واتعرفت عليها اسمها ريم عندها ٣٤ سنة وارملة . وقالتلي بدون تردد ونقاش انا عايزاك تقضي معايا الليلة دى .

الجزء الثاني
صباح الخير.
بعد ما نزلت معاها من المترو وصارحتني بأنها عايزاني اقضي معاها الليلة دى . مشيت معاها زى المسحور أو اللي ندهته النداهة ومكنتش شايف قدامي غير رسمة عنيها وجسمها اللي يجنن من تحت العباية . طلعنا من محطة المترو وقالتلي امشي ورايا بخطوات بعيدة شوية وادخل البيت اللي هدخله بعدى بدقائق. وفعلاً عملت كدة ودخلت وراها البيت بعد ما اشتريت حجات لزوم القعدة . طلعت علي الشقة اللي وصفتلهالي لقيتها فاتحة الباب فتحة بسيطة ومستنية وراه لحد ما ادخل اول ما دخلت اتفاجات من المنظر. ملكة جمال حرفياً مفيهاش غلطة . جسم فعلاً يتلف في حرير . بزاز منتفخة ومدورة وطيز متوسطة الحجم وملفوفة ومن غير كلام روحت حاضنها ومسكت شفايفها تقطيع وبوس بشفايفي وهي راحت في دنيا تانية ونزلت بايدى علي رقبتها وصدرها ونزلت فيه عصر وهي تقول ااااه بالراحة عليا ده انا مش قدك وكلامها هيجني زيادة نزلت بلسانى علي رقبتها وايدى ماسكة طيزها الملفوفة وبقفش فيها جامد وهي بدأ صوتها يعلي روحت داخل بيها علي اوضة النوم ونيمتها علي السرير وقلعتها قميص نومها اللي كان أساساً بيتلكك علشان يتقلع . نمت فوقها وشفايفي مش عايزة تسيب شفايفها في حالها . وهي ايدها ماسكة زبي من فوق البنطلون ونازلة فرك فيه . حنيت عليها وقومت قلعت قميصي وهي كانت زى المجنونة علي زبي راحت فكالي الحزام والبنطلون وقلعت وأول ما شافت زبي تحسها جالها حالة جنان حرفياً نزلت فيه مص وكانت خبرة جدآ في المص وتمسك زبي تخبطه علي وشها وعينها تبص عليه اكنها أخيراً شافت زب كبير وتخين . عملنا وضع 69 هي تمص في زبي وانا الحس في كسها اللي كان أساساً سخن جدا وغرقان عسل . لحد ما هي لفت راحت ماسكة زبي اللي كان زى الحديدة وقتها ودخلته في كسها الوردى مرة واحدة مع احلي اااااااه سمعتها في حياتي . اكنها بتقوله أخيراً لقيتلك حبيب يسعدك . وفضلت هي تطلع وتنزل علي زبي وكسها غرقان عسل وتقول ااااه نيكني كمان . عمرى ما اشبع منك . وانا هايج علي الآخر وماسك صدرها الكبير وقارص علي الحلمة اوى . وهي تقول افرح يا كسي حبيبك وصل كأنها كانت بتكلمه كتير وقت الحرمان . روحت انا قالبها نيمتها علي السرير وفتحت رجلها علي الآخر وزبي جواها مطلعش لحظة وفضلت انيكها جامد وبسرعة علشان اسمع احلي آهات طالعة منها ولقيتها اترشعت حوالي مرتين ورا بعض في خلال دقيقتين مثلاً وانا شغال نيك في كسها الوردى لحد ما حسيت اني خلاص هجيبهم قالتلي اوعي تطلع زبك من كسي هاتهم جوايا عايزة احس بلبنك السخن بمجرد ما قالت كدة انفجرت براكين اللبن من زبي جوة كسها مع اهاااات عالية منها . ونزلت لبني كله جواها وأول ما طلعت زبي من كسها حسيت كسها هو اللي بينبض مش قلبها . وروحنا في بوسة عميقة وقالتلي انا النهاردة بس حسيت اني عروسة . وقومنا اخدنا دش سوا هكملكم بعد كدة إيه اللي حصل. في الجزء الثالث.
مزاجك العالى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%