NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

7odaaa382

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طيب انا ١٧ سنه حاليا انا ابتديت مع العاده السريه من اول ما ابتديت بلوغ يعني نقول مثلا من وانا ١٤ او ١٥ سنه يعني بقالي ٣ او ٤ سنين في الموضوع دا وبعمله بسبب اني ديما هايج ومش بقدر استحمل ومعنديش رفاهيه للنيك او اني اقيم علاقه جنسيه

ف هل ممكن موضوع العاده السريه يأثر عليا في المستقبل ف أني ممكن لما اتجوز مقدرش أخلف او اني بمعنى اصح يحصلي عقم ومقدرش اجيب ***** ولا لا ؟ ولو هيسبب
ابطل ازاي
ولو في مشاكل تانيه ياريت تقولوها

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي
بالتاكيد ليها تأثير
وتأثيرها بيبقي اسوء مع المدي الطويل والممارسه الكتير

طيب انا ١٧ سنه حاليا انا ابتديت مع العاده السريه من اول ما ابتديت بلوغ يعني نقول مثلا من وانا ١٤ او ١٥ سنه يعني بقالي ٣ او ٤ سنين في الموضوع دا وبعمله بسبب اني ديما هايج ومش بقدر استحمل ومعنديش رفاهيه للنيك او اني اقيم علاقه جنسيه

ف هل ممكن موضوع العاده السريه يأثر عليا في المستقبل ف أني ممكن لما اتجوز مقدرش أخلف او اني بمعنى اصح يحصلي عقم ومقدرش اجيب ***** ولا لا ؟ ولو هيسبب
ابطل ازاي
الاستمرار ف اداء العاده السريه وبكثره يؤدي لحدوث دوالي الخصيه واحتقان البربخ ويعتبر المسؤل الاول عن العقم ويحتاج الي تدخل جراحي .. الاعتدال ف تنفيس الشهوه خير من الانغماس فيها

الاستمرار ف اداء العاده السريه وبكثره يؤدي لحدوث دوالي الخصيه واحتقان البربخ ويعتبر المسؤل الاول عن العقم ويحتاج الي تدخل جراحي .. الاعتدال ف تنفيس الشهوه خير من الانغماس فيها
طيب انا هحاول اعملها لما اكون مش قادر خالص هل دا كويس ؟

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
بالتاكيد ليها تأثير
وتأثيرها بيبقي اسوء مع المدي الطويل والممارسه الكتير
انا بعملها لما اكون مش قادر لأن فعلا بكون عاوز اخرج شهوتي ف مش طريقه غير العاده السريه عندي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ابطل ازاي
صحيا وجسديا ما بتأذي ابدا
بس نفسيا بتأذي
يعني حاول تخفف قدر الامكان
بتمنالك دوام الصحة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%