NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بايعه في القطر بس برغم من لبسها العادي الا انها كانت قمر

زبري ٢١ سم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
15 ديسمبر 2022
المشاركات
62
مستوى التفاعل
121
نقاط
436
الجنس
ذكر
الدولة
مصر البحيره
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الفل عليكم
انا ميدو ٢٨ سنه البحيره ولي في صوره البروفايل دا زبري😉
القصه الي هحكيها النهارده دي مش هقولك حصلت من شهر او من سنه دي حصلت امبارح 😂يلا نبدا علشان مطولش عليكم
انا امبارح انا كنت في طنطا كا العاده المهم خلصت مشواري وحجز في قطر الساعه ١٠ مساء ومفيش في دماغي اي حاجه صحيح كميه الطياز الي شوفتها هيجتني شويه بس عادي المهم القطر جه وقعد في القطر في اول العربيه كان في كرسي فردي وفضلت اقعد عليه علشان لو فتحت شات اكون براحتي المهم بعد اول دقيقه لقيت بنت مكنش معاها حاجات تبيعها بس من شكل لبسها انها يا بياعه يا من بنات الشوارع الي اصلا لفت نظري ليها هو وشها بيضه وعنيها ملونه وطالقه شعرها المهم انا فكرتها بنت صغير ومكنش في دماغي حاجه لغيه ما لقيتها عدت عليا تاني بعد تقريبا ١٠دقايق من اول مره فقولت عادي ممكن تكون بتدور علي امها او حد تبعها في القطر بس تاني مره لحظت انها مش طفله وانها ممكن يكون عندها ٢٠ او ٢١ سنه شويه وعدت عليا كمان مره والموضوع دا اتكرر تقريبا بتاع ٦ مرات لغيه ما في المره الاخيره القطر كان واقف في محطه ايتاي وكان في شاب واقف عشان ينزل والبنت كانت معديه وبما اني جنب الباب ف سامع كل حاجه المهم الواد قلها اي يا بنت رايحه فين اوعي تكوني منهم اول ما الواد قال الجمله دي
انا بدات اهيج وزبري بدا يقف المهم عدا تقريبا تلت ساعه كنا دخلين خلاص علي دمنهور والبنت معدتش لدرجه اني حسيت ان حد زنقها وطارت مني ووانا في وسط التفكير لقيتها عدت عليا انا اول ما شوفتها لقيت نفسا لا اراديا وقفت حتا هيا اتفاجئيت واضطريت عشان محدش ياخود باله اني امشي عكس ماهيا ماشي واستنين في العربيه الي بعد عربيتي المهم مكملتش ٥ دقايق ولقيتها دخله عليا البت شعرها مش طويل اوي و اسود وعنها بزاز زي المدافع ولحظت انها بيضه بياض التلج مش اي بياض اول ما قربت عليا وكان بيني وبينها بتاع متر مسكت زبري وفضلت احرك فيه بصوابعي لقيتها ضحكت وكملت مشي بعدها بعوالي ١٠ دقايق لقيتها رجعت تاني ووقفت في نفس المكان الي انا فيه انا كنت واقف جنب الباب وهبا وقفت عند الباب التاني المهم انا فضلت امسك في زبري شويه وجيت قولت ليها عايزه متعه ولا فلوس قلتلي لتنين بصراحه ردها كان صادم انا كنت مفكرها عايزه فلوس وفي نفس الوقت انا مكنش عند مكان المهم قولت ليها انزلي محطه ابوحمص وابقي خودي القطر الي ورا دا هنكون خلصنا وانا هظبطك وقولت ليها انا همشي عشان محدش يشك في حاجه انا المفروض نازل كفر الدوار بس محطه ابوحمص هاديه اكتر وفضا اكتر المهم نزلت ابوحمص ولتاني مره اتصدمت لما لقيتها نزلت مع اني مدتهاش اي فلوس مقدم المهم عديت مشيت ناحيه مكانت واقفه وقولتها تسمع الي هقوله من غير ما ترد ومن غير ما تبصلي وقولتها شوفي انا هروح فين واستني ربع ساعه وتعالي ورايا من غير ما حد يلمحك وانا مشيت لغيه اخر الرصيف ونلت عند القطبان ومشيت في اتجاه كفر الدوار لغيه ما لقيت مربع صبه الي هو صداده للقطر دا وببص ورايا لقيت الشرموطه بدات تتحرك من علي المحطه استغرب ان لسا معداش ربع ساعه مستعجله علي البوه دي المهم جت ومن غير مقدمات لقيتها هيا الي بدات تبوسني وهاتك يا بوس بتاع تلت ساعه مع تفريش في بزازه وضرب خفيف علي طيازها وشويه نزلت ارضع من بزازه مرضعتش من بزازها كتير ولقيتها بتقولي عايز تنيك علي طول ولا تحب امصلك قولتها تمصي طبعا الاول اه نسيت عايز اقولكم انا مكنتش عارف انا هنيكها ازاي في التلج الي كنا فيه بس احنا اول ما بدانا بوس انا عن نفسي مكنتش حاسس اصلا بنفسي
المهم نزلت تمص ولا جدعها شرموطه وشويه وبظات انيك بوئها ومطولتش كتير في المص ووقفتها بعنف شويه ولفيتها خليت وشها ناحيه المربع الصبه ونزلت البنطلون وقولتها عيزاه فين لااني مكنتش عارف هيا مفتوحه ولا لا قتلي اي حته لتنين شغال ههههههه حتيطه في كسها واحيييييييه ع الاحساس انك تكون في جو برد وبرك في خم مولع نار فضلت ارزع فيها واهبد من اول لحظه عشان اعرف هيا بتتناك من زمان ولا لا ولقيتها مستمتعه جدا شويه وحبيت ازود العنف واشوف ردت فعلها حطيطه في طيزها ومسكتها من شعرها اول ما شدتها لقيتها طلعت اه بلبونه وبصوت اعلا وبتقولي نكني كمان كسي مشتاق لزبر زي دا من زمان وانا حرفيا كنت في دنيا تانيه اول مره انيك شرموطه كدا قعد انيك فيها حوالي نص ساعه وقولتها انا هجيب عايزك تشربيهم الاول رفضت جيت مديها قلم علي طيزها لقيتها من نفسها قلتلي حاضر يادكري بعدين عرفت انها كانت بتتلبون وانها بتحب تنضرب وجبتهم في بوئها ولبست بنطلون بعد ما غسلنا بميه من الارضي ههههههه وزي ما روحنا رجعنا بنفس النظام انا ثم هيا وفضلنا قعدين علي المحطه لفيه القطر التاني واديتها فلوس وكنت عايز اخود رقمها بس طلع معهاش فون ادتني رقم بتقولي دا واحد يعرفها وبيعرف يوصلها بس كل ما اتصل علي الرقم يديني مغلق مش عارف بقا الي هيحصل في المستقبل اتمنا يكون النيكه عجبتكم وعلي فكره انا مبحكيش غير قصص واقعيه مليش في قصص الخيال والجو دا بحب اكون واقعي فقط ومتنسوش تقوليلي رايكم في زبري الي في صوره البروفايل💋💋💋❤​
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 1TiGER1, مصراوى زباوى, Cr7 10 و 24 آخرين
مساء الفل عليكم
انا ميدو ٢٨ سنه البحيره ولي في صوره البروفايل دا زبري😉
القصه الي هحكيها النهارده دي مش هقولك حصلت من شهر او من سنه دي حصلت امبارح 😂يلا نبدا علشان مطولش عليكم
انا امبارح انا كنت في طنطا كا العاده المهم خلصت مشواري وحجز في قطر الساعه ١٠ مساء ومفيش في دماغي اي حاجه صحيح كميه الطياز الي شوفتها هيجتني شويه بس عادي المهم القطر جه وقعد في القطر في اول العربيه كان في كرسي فردي وفضلت اقعد عليه علشان لو فتحت شات اكون براحتي المهم بعد اول دقيقه لقيت بنت مكنش معاها حاجات تبيعها بس من شكل لبسها انها يا بياعه يا من بنات الشوارع الي اصلا لفت نظري ليها هو وشها بيضه وعنيها ملونه وطالقه شعرها المهم انا فكرتها بنت صغير ومكنش في دماغي حاجه لغيه ما لقيتها عدت عليا تاني بعد تقريبا ١٠دقايق من اول مره فقولت عادي ممكن تكون بتدور علي امها او حد تبعها في القطر بس تاني مره لحظت انها مش طفله وانها ممكن يكون عندها ٢٠ او ٢١ سنه شويه وعدت عليا كمان مره والموضوع دا اتكرر تقريبا بتاع ٦ مرات لغيه ما في المره الاخيره القطر كان واقف في محطه ايتاي وكان في شاب واقف عشان ينزل والبنت كانت معديه وبما اني جنب الباب ف سامع كل حاجه المهم الواد قلها اي يا بنت رايحه فين اوعي تكوني منهم اول ما الواد قال الجمله دي
انا بدات اهيج وزبري بدا يقف المهم عدا تقريبا تلت ساعه كنا دخلين خلاص علي دمنهور والبنت معدتش لدرجه اني حسيت ان حد زنقها وطارت مني ووانا في وسط التفكير لقيتها عدت عليا انا اول ما شوفتها لقيت نفسا لا اراديا وقفت حتا هيا اتفاجئيت واضطريت عشان محدش ياخود باله اني امشي عكس ماهيا ماشي واستنين في العربيه الي بعد عربيتي المهم مكملتش ٥ دقايق ولقيتها دخله عليا البت شعرها مش طويل اوي و اسود وعنها بزاز زي المدافع ولحظت انها بيضه بياض التلج مش اي بياض اول ما قربت عليا وكان بيني وبينها بتاع متر مسكت زبري وفضلت احرك فيه بصوابعي لقيتها ضحكت وكملت مشي بعدها بعوالي ١٠ دقايق لقيتها رجعت تاني ووقفت في نفس المكان الي انا فيه انا كنت واقف جنب الباب وهبا وقفت عند الباب التاني المهم انا فضلت امسك في زبري شويه وجيت قولت ليها عايزه متعه ولا فلوس قلتلي لتنين بصراحه ردها كان صادم انا كنت مفكرها عايزه فلوس وفي نفس الوقت انا مكنش عند مكان المهم قولت ليها انزلي محطه ابوحمص وابقي خودي القطر الي ورا دا هنكون خلصنا وانا هظبطك وقولت ليها انا همشي عشان محدش يشك في حاجه انا المفروض نازل كفر الدوار بس محطه ابوحمص هاديه اكتر وفضا اكتر المهم نزلت ابوحمص ولتاني مره اتصدمت لما لقيتها نزلت مع اني مدتهاش اي فلوس مقدم المهم عديت مشيت ناحيه مكانت واقفه وقولتها تسمع الي هقوله من غير ما ترد ومن غير ما تبصلي وقولتها شوفي انا هروح فين واستني ربع ساعه وتعالي ورايا من غير ما حد يلمحك وانا مشيت لغيه اخر الرصيف ونلت عند القطبان ومشيت في اتجاه كفر الدوار لغيه ما لقيت مربع صبه الي هو صداده للقطر دا وببص ورايا لقيت الشرموطه بدات تتحرك من علي المحطه استغرب ان لسا معداش ربع ساعه مستعجله علي البوه دي المهم جت ومن غير مقدمات لقيتها هيا الي بدات تبوسني وهاتك يا بوس بتاع تلت ساعه مع تفريش في بزازه وضرب خفيف علي طيازها وشويه نزلت ارضع من بزازه مرضعتش من بزازها كتير ولقيتها بتقولي عايز تنيك علي طول ولا تحب امصلك قولتها تمصي طبعا الاول اه نسيت عايز اقولكم انا مكنتش عارف انا هنيكها ازاي في التلج الي كنا فيه بس احنا اول ما بدانا بوس انا عن نفسي مكنتش حاسس اصلا بنفسي
المهم نزلت تمص ولا جدعها شرموطه وشويه وبظات انيك بوئها ومطولتش كتير في المص ووقفتها بعنف شويه ولفيتها خليت وشها ناحيه المربع الصبه ونزلت البنطلون وقولتها عيزاه فين لااني مكنتش عارف هيا مفتوحه ولا لا قتلي اي حته لتنين شغال ههههههه حتيطه في كسها واحيييييييه ع الاحساس انك تكون في جو برد وبرك في خم مولع نار فضلت ارزع فيها واهبد من اول لحظه عشان اعرف هيا بتتناك من زمان ولا لا ولقيتها مستمتعه جدا شويه وحبيت ازود العنف واشوف ردت فعلها حطيطه في طيزها ومسكتها من شعرها اول ما شدتها لقيتها طلعت اه بلبونه وبصوت اعلا وبتقولي نكني كمان كسي مشتاق لزبر زي دا من زمان وانا حرفيا كنت في دنيا تانيه اول مره انيك شرموطه كدا قعد انيك فيها حوالي نص ساعه وقولتها انا هجيب عايزك تشربيهم الاول رفضت جيت مديها قلم علي طيزها لقيتها من نفسها قلتلي حاضر يادكري بعدين عرفت انها كانت بتتلبون وانها بتحب تنضرب وجبتهم في بوئها ولبست بنطلون بعد ما غسلنا بميه من الارضي ههههههه وزي ما روحنا رجعنا بنفس النظام انا ثم هيا وفضلنا قعدين علي المحطه لفيه القطر التاني واديتها فلوس وكنت عايز اخود رقمها بس طلع معهاش فون ادتني رقم بتقولي دا واحد يعرفها وبيعرف يوصلها بس كل ما اتصل علي الرقم يديني مغلق مش عارف بقا الي هيحصل في المستقبل اتمنا يكون النيكه عجبتكم وعلي فكره انا مبحكيش غير قصص واقعيه مليش في قصص الخيال والجو دا بحب اكون واقعي فقط ومتنسوش تقوليلي رايكم في زبري الي في صوره البروفايل💋💋💋❤​
حلوه
 
مساء الفل عليكم
انا ميدو ٢٨ سنه البحيره ولي في صوره البروفايل دا زبري😉
القصه الي هحكيها النهارده دي مش هقولك حصلت من شهر او من سنه دي حصلت امبارح 😂يلا نبدا علشان مطولش عليكم
انا امبارح انا كنت في طنطا كا العاده المهم خلصت مشواري وحجز في قطر الساعه ١٠ مساء ومفيش في دماغي اي حاجه صحيح كميه الطياز الي شوفتها هيجتني شويه بس عادي المهم القطر جه وقعد في القطر في اول العربيه كان في كرسي فردي وفضلت اقعد عليه علشان لو فتحت شات اكون براحتي المهم بعد اول دقيقه لقيت بنت مكنش معاها حاجات تبيعها بس من شكل لبسها انها يا بياعه يا من بنات الشوارع الي اصلا لفت نظري ليها هو وشها بيضه وعنيها ملونه وطالقه شعرها المهم انا فكرتها بنت صغير ومكنش في دماغي حاجه لغيه ما لقيتها عدت عليا تاني بعد تقريبا ١٠دقايق من اول مره فقولت عادي ممكن تكون بتدور علي امها او حد تبعها في القطر بس تاني مره لحظت انها مش طفله وانها ممكن يكون عندها ٢٠ او ٢١ سنه شويه وعدت عليا كمان مره والموضوع دا اتكرر تقريبا بتاع ٦ مرات لغيه ما في المره الاخيره القطر كان واقف في محطه ايتاي وكان في شاب واقف عشان ينزل والبنت كانت معديه وبما اني جنب الباب ف سامع كل حاجه المهم الواد قلها اي يا بنت رايحه فين اوعي تكوني منهم اول ما الواد قال الجمله دي
انا بدات اهيج وزبري بدا يقف المهم عدا تقريبا تلت ساعه كنا دخلين خلاص علي دمنهور والبنت معدتش لدرجه اني حسيت ان حد زنقها وطارت مني ووانا في وسط التفكير لقيتها عدت عليا انا اول ما شوفتها لقيت نفسا لا اراديا وقفت حتا هيا اتفاجئيت واضطريت عشان محدش ياخود باله اني امشي عكس ماهيا ماشي واستنين في العربيه الي بعد عربيتي المهم مكملتش ٥ دقايق ولقيتها دخله عليا البت شعرها مش طويل اوي و اسود وعنها بزاز زي المدافع ولحظت انها بيضه بياض التلج مش اي بياض اول ما قربت عليا وكان بيني وبينها بتاع متر مسكت زبري وفضلت احرك فيه بصوابعي لقيتها ضحكت وكملت مشي بعدها بعوالي ١٠ دقايق لقيتها رجعت تاني ووقفت في نفس المكان الي انا فيه انا كنت واقف جنب الباب وهبا وقفت عند الباب التاني المهم انا فضلت امسك في زبري شويه وجيت قولت ليها عايزه متعه ولا فلوس قلتلي لتنين بصراحه ردها كان صادم انا كنت مفكرها عايزه فلوس وفي نفس الوقت انا مكنش عند مكان المهم قولت ليها انزلي محطه ابوحمص وابقي خودي القطر الي ورا دا هنكون خلصنا وانا هظبطك وقولت ليها انا همشي عشان محدش يشك في حاجه انا المفروض نازل كفر الدوار بس محطه ابوحمص هاديه اكتر وفضا اكتر المهم نزلت ابوحمص ولتاني مره اتصدمت لما لقيتها نزلت مع اني مدتهاش اي فلوس مقدم المهم عديت مشيت ناحيه مكانت واقفه وقولتها تسمع الي هقوله من غير ما ترد ومن غير ما تبصلي وقولتها شوفي انا هروح فين واستني ربع ساعه وتعالي ورايا من غير ما حد يلمحك وانا مشيت لغيه اخر الرصيف ونلت عند القطبان ومشيت في اتجاه كفر الدوار لغيه ما لقيت مربع صبه الي هو صداده للقطر دا وببص ورايا لقيت الشرموطه بدات تتحرك من علي المحطه استغرب ان لسا معداش ربع ساعه مستعجله علي البوه دي المهم جت ومن غير مقدمات لقيتها هيا الي بدات تبوسني وهاتك يا بوس بتاع تلت ساعه مع تفريش في بزازه وضرب خفيف علي طيازها وشويه نزلت ارضع من بزازه مرضعتش من بزازها كتير ولقيتها بتقولي عايز تنيك علي طول ولا تحب امصلك قولتها تمصي طبعا الاول اه نسيت عايز اقولكم انا مكنتش عارف انا هنيكها ازاي في التلج الي كنا فيه بس احنا اول ما بدانا بوس انا عن نفسي مكنتش حاسس اصلا بنفسي
المهم نزلت تمص ولا جدعها شرموطه وشويه وبظات انيك بوئها ومطولتش كتير في المص ووقفتها بعنف شويه ولفيتها خليت وشها ناحيه المربع الصبه ونزلت البنطلون وقولتها عيزاه فين لااني مكنتش عارف هيا مفتوحه ولا لا قتلي اي حته لتنين شغال ههههههه حتيطه في كسها واحيييييييه ع الاحساس انك تكون في جو برد وبرك في خم مولع نار فضلت ارزع فيها واهبد من اول لحظه عشان اعرف هيا بتتناك من زمان ولا لا ولقيتها مستمتعه جدا شويه وحبيت ازود العنف واشوف ردت فعلها حطيطه في طيزها ومسكتها من شعرها اول ما شدتها لقيتها طلعت اه بلبونه وبصوت اعلا وبتقولي نكني كمان كسي مشتاق لزبر زي دا من زمان وانا حرفيا كنت في دنيا تانيه اول مره انيك شرموطه كدا قعد انيك فيها حوالي نص ساعه وقولتها انا هجيب عايزك تشربيهم الاول رفضت جيت مديها قلم علي طيزها لقيتها من نفسها قلتلي حاضر يادكري بعدين عرفت انها كانت بتتلبون وانها بتحب تنضرب وجبتهم في بوئها ولبست بنطلون بعد ما غسلنا بميه من الارضي ههههههه وزي ما روحنا رجعنا بنفس النظام انا ثم هيا وفضلنا قعدين علي المحطه لفيه القطر التاني واديتها فلوس وكنت عايز اخود رقمها بس طلع معهاش فون ادتني رقم بتقولي دا واحد يعرفها وبيعرف يوصلها بس كل ما اتصل علي الرقم يديني مغلق مش عارف بقا الي هيحصل في المستقبل اتمنا يكون النيكه عجبتكم وعلي فكره انا مبحكيش غير قصص واقعيه مليش في قصص الخيال والجو دا بحب اكون واقعي فقط ومتنسوش تقوليلي رايكم في زبري الي في صوره البروفايل💋💋💋❤​
حلووه
 
مساء الفل عليكم
انا ميدو ٢٨ سنه البحيره ولي في صوره البروفايل دا زبري😉
القصه الي هحكيها النهارده دي مش هقولك حصلت من شهر او من سنه دي حصلت امبارح 😂يلا نبدا علشان مطولش عليكم
انا امبارح انا كنت في طنطا كا العاده المهم خلصت مشواري وحجز في قطر الساعه ١٠ مساء ومفيش في دماغي اي حاجه صحيح كميه الطياز الي شوفتها هيجتني شويه بس عادي المهم القطر جه وقعد في القطر في اول العربيه كان في كرسي فردي وفضلت اقعد عليه علشان لو فتحت شات اكون براحتي المهم بعد اول دقيقه لقيت بنت مكنش معاها حاجات تبيعها بس من شكل لبسها انها يا بياعه يا من بنات الشوارع الي اصلا لفت نظري ليها هو وشها بيضه وعنيها ملونه وطالقه شعرها المهم انا فكرتها بنت صغير ومكنش في دماغي حاجه لغيه ما لقيتها عدت عليا تاني بعد تقريبا ١٠دقايق من اول مره فقولت عادي ممكن تكون بتدور علي امها او حد تبعها في القطر بس تاني مره لحظت انها مش طفله وانها ممكن يكون عندها ٢٠ او ٢١ سنه شويه وعدت عليا كمان مره والموضوع دا اتكرر تقريبا بتاع ٦ مرات لغيه ما في المره الاخيره القطر كان واقف في محطه ايتاي وكان في شاب واقف عشان ينزل والبنت كانت معديه وبما اني جنب الباب ف سامع كل حاجه المهم الواد قلها اي يا بنت رايحه فين اوعي تكوني منهم اول ما الواد قال الجمله دي
انا بدات اهيج وزبري بدا يقف المهم عدا تقريبا تلت ساعه كنا دخلين خلاص علي دمنهور والبنت معدتش لدرجه اني حسيت ان حد زنقها وطارت مني ووانا في وسط التفكير لقيتها عدت عليا انا اول ما شوفتها لقيت نفسا لا اراديا وقفت حتا هيا اتفاجئيت واضطريت عشان محدش ياخود باله اني امشي عكس ماهيا ماشي واستنين في العربيه الي بعد عربيتي المهم مكملتش ٥ دقايق ولقيتها دخله عليا البت شعرها مش طويل اوي و اسود وعنها بزاز زي المدافع ولحظت انها بيضه بياض التلج مش اي بياض اول ما قربت عليا وكان بيني وبينها بتاع متر مسكت زبري وفضلت احرك فيه بصوابعي لقيتها ضحكت وكملت مشي بعدها بعوالي ١٠ دقايق لقيتها رجعت تاني ووقفت في نفس المكان الي انا فيه انا كنت واقف جنب الباب وهبا وقفت عند الباب التاني المهم انا فضلت امسك في زبري شويه وجيت قولت ليها عايزه متعه ولا فلوس قلتلي لتنين بصراحه ردها كان صادم انا كنت مفكرها عايزه فلوس وفي نفس الوقت انا مكنش عند مكان المهم قولت ليها انزلي محطه ابوحمص وابقي خودي القطر الي ورا دا هنكون خلصنا وانا هظبطك وقولت ليها انا همشي عشان محدش يشك في حاجه انا المفروض نازل كفر الدوار بس محطه ابوحمص هاديه اكتر وفضا اكتر المهم نزلت ابوحمص ولتاني مره اتصدمت لما لقيتها نزلت مع اني مدتهاش اي فلوس مقدم المهم عديت مشيت ناحيه مكانت واقفه وقولتها تسمع الي هقوله من غير ما ترد ومن غير ما تبصلي وقولتها شوفي انا هروح فين واستني ربع ساعه وتعالي ورايا من غير ما حد يلمحك وانا مشيت لغيه اخر الرصيف ونلت عند القطبان ومشيت في اتجاه كفر الدوار لغيه ما لقيت مربع صبه الي هو صداده للقطر دا وببص ورايا لقيت الشرموطه بدات تتحرك من علي المحطه استغرب ان لسا معداش ربع ساعه مستعجله علي البوه دي المهم جت ومن غير مقدمات لقيتها هيا الي بدات تبوسني وهاتك يا بوس بتاع تلت ساعه مع تفريش في بزازه وضرب خفيف علي طيازها وشويه نزلت ارضع من بزازه مرضعتش من بزازها كتير ولقيتها بتقولي عايز تنيك علي طول ولا تحب امصلك قولتها تمصي طبعا الاول اه نسيت عايز اقولكم انا مكنتش عارف انا هنيكها ازاي في التلج الي كنا فيه بس احنا اول ما بدانا بوس انا عن نفسي مكنتش حاسس اصلا بنفسي
المهم نزلت تمص ولا جدعها شرموطه وشويه وبظات انيك بوئها ومطولتش كتير في المص ووقفتها بعنف شويه ولفيتها خليت وشها ناحيه المربع الصبه ونزلت البنطلون وقولتها عيزاه فين لااني مكنتش عارف هيا مفتوحه ولا لا قتلي اي حته لتنين شغال ههههههه حتيطه في كسها واحيييييييه ع الاحساس انك تكون في جو برد وبرك في خم مولع نار فضلت ارزع فيها واهبد من اول لحظه عشان اعرف هيا بتتناك من زمان ولا لا ولقيتها مستمتعه جدا شويه وحبيت ازود العنف واشوف ردت فعلها حطيطه في طيزها ومسكتها من شعرها اول ما شدتها لقيتها طلعت اه بلبونه وبصوت اعلا وبتقولي نكني كمان كسي مشتاق لزبر زي دا من زمان وانا حرفيا كنت في دنيا تانيه اول مره انيك شرموطه كدا قعد انيك فيها حوالي نص ساعه وقولتها انا هجيب عايزك تشربيهم الاول رفضت جيت مديها قلم علي طيزها لقيتها من نفسها قلتلي حاضر يادكري بعدين عرفت انها كانت بتتلبون وانها بتحب تنضرب وجبتهم في بوئها ولبست بنطلون بعد ما غسلنا بميه من الارضي ههههههه وزي ما روحنا رجعنا بنفس النظام انا ثم هيا وفضلنا قعدين علي المحطه لفيه القطر التاني واديتها فلوس وكنت عايز اخود رقمها بس طلع معهاش فون ادتني رقم بتقولي دا واحد يعرفها وبيعرف يوصلها بس كل ما اتصل علي الرقم يديني مغلق مش عارف بقا الي هيحصل في المستقبل اتمنا يكون النيكه عجبتكم وعلي فكره انا مبحكيش غير قصص واقعيه مليش في قصص الخيال والجو دا بحب اكون واقعي فقط ومتنسوش تقوليلي رايكم في زبري الي في صوره البروفايل💋💋💋❤​
هي البنات اللى زي ديه مش بتقع قدامي ليه انا عايز من دول اوي ليه حظي مع المحترمين بس
 
  • عجبني
التفاعلات: ميهمكش و البرنس احمد
مساء الفل عليكم
انا ميدو ٢٨ سنه البحيره ولي في صوره البروفايل دا زبري😉
القصه الي هحكيها النهارده دي مش هقولك حصلت من شهر او من سنه دي حصلت امبارح 😂يلا نبدا علشان مطولش عليكم
انا امبارح انا كنت في طنطا كا العاده المهم خلصت مشواري وحجز في قطر الساعه ١٠ مساء ومفيش في دماغي اي حاجه صحيح كميه الطياز الي شوفتها هيجتني شويه بس عادي المهم القطر جه وقعد في القطر في اول العربيه كان في كرسي فردي وفضلت اقعد عليه علشان لو فتحت شات اكون براحتي المهم بعد اول دقيقه لقيت بنت مكنش معاها حاجات تبيعها بس من شكل لبسها انها يا بياعه يا من بنات الشوارع الي اصلا لفت نظري ليها هو وشها بيضه وعنيها ملونه وطالقه شعرها المهم انا فكرتها بنت صغير ومكنش في دماغي حاجه لغيه ما لقيتها عدت عليا تاني بعد تقريبا ١٠دقايق من اول مره فقولت عادي ممكن تكون بتدور علي امها او حد تبعها في القطر بس تاني مره لحظت انها مش طفله وانها ممكن يكون عندها ٢٠ او ٢١ سنه شويه وعدت عليا كمان مره والموضوع دا اتكرر تقريبا بتاع ٦ مرات لغيه ما في المره الاخيره القطر كان واقف في محطه ايتاي وكان في شاب واقف عشان ينزل والبنت كانت معديه وبما اني جنب الباب ف سامع كل حاجه المهم الواد قلها اي يا بنت رايحه فين اوعي تكوني منهم اول ما الواد قال الجمله دي
انا بدات اهيج وزبري بدا يقف المهم عدا تقريبا تلت ساعه كنا دخلين خلاص علي دمنهور والبنت معدتش لدرجه اني حسيت ان حد زنقها وطارت مني ووانا في وسط التفكير لقيتها عدت عليا انا اول ما شوفتها لقيت نفسا لا اراديا وقفت حتا هيا اتفاجئيت واضطريت عشان محدش ياخود باله اني امشي عكس ماهيا ماشي واستنين في العربيه الي بعد عربيتي المهم مكملتش ٥ دقايق ولقيتها دخله عليا البت شعرها مش طويل اوي و اسود وعنها بزاز زي المدافع ولحظت انها بيضه بياض التلج مش اي بياض اول ما قربت عليا وكان بيني وبينها بتاع متر مسكت زبري وفضلت احرك فيه بصوابعي لقيتها ضحكت وكملت مشي بعدها بعوالي ١٠ دقايق لقيتها رجعت تاني ووقفت في نفس المكان الي انا فيه انا كنت واقف جنب الباب وهبا وقفت عند الباب التاني المهم انا فضلت امسك في زبري شويه وجيت قولت ليها عايزه متعه ولا فلوس قلتلي لتنين بصراحه ردها كان صادم انا كنت مفكرها عايزه فلوس وفي نفس الوقت انا مكنش عند مكان المهم قولت ليها انزلي محطه ابوحمص وابقي خودي القطر الي ورا دا هنكون خلصنا وانا هظبطك وقولت ليها انا همشي عشان محدش يشك في حاجه انا المفروض نازل كفر الدوار بس محطه ابوحمص هاديه اكتر وفضا اكتر المهم نزلت ابوحمص ولتاني مره اتصدمت لما لقيتها نزلت مع اني مدتهاش اي فلوس مقدم المهم عديت مشيت ناحيه مكانت واقفه وقولتها تسمع الي هقوله من غير ما ترد ومن غير ما تبصلي وقولتها شوفي انا هروح فين واستني ربع ساعه وتعالي ورايا من غير ما حد يلمحك وانا مشيت لغيه اخر الرصيف ونلت عند القطبان ومشيت في اتجاه كفر الدوار لغيه ما لقيت مربع صبه الي هو صداده للقطر دا وببص ورايا لقيت الشرموطه بدات تتحرك من علي المحطه استغرب ان لسا معداش ربع ساعه مستعجله علي البوه دي المهم جت ومن غير مقدمات لقيتها هيا الي بدات تبوسني وهاتك يا بوس بتاع تلت ساعه مع تفريش في بزازه وضرب خفيف علي طيازها وشويه نزلت ارضع من بزازه مرضعتش من بزازها كتير ولقيتها بتقولي عايز تنيك علي طول ولا تحب امصلك قولتها تمصي طبعا الاول اه نسيت عايز اقولكم انا مكنتش عارف انا هنيكها ازاي في التلج الي كنا فيه بس احنا اول ما بدانا بوس انا عن نفسي مكنتش حاسس اصلا بنفسي
المهم نزلت تمص ولا جدعها شرموطه وشويه وبظات انيك بوئها ومطولتش كتير في المص ووقفتها بعنف شويه ولفيتها خليت وشها ناحيه المربع الصبه ونزلت البنطلون وقولتها عيزاه فين لااني مكنتش عارف هيا مفتوحه ولا لا قتلي اي حته لتنين شغال ههههههه حتيطه في كسها واحيييييييه ع الاحساس انك تكون في جو برد وبرك في خم مولع نار فضلت ارزع فيها واهبد من اول لحظه عشان اعرف هيا بتتناك من زمان ولا لا ولقيتها مستمتعه جدا شويه وحبيت ازود العنف واشوف ردت فعلها حطيطه في طيزها ومسكتها من شعرها اول ما شدتها لقيتها طلعت اه بلبونه وبصوت اعلا وبتقولي نكني كمان كسي مشتاق لزبر زي دا من زمان وانا حرفيا كنت في دنيا تانيه اول مره انيك شرموطه كدا قعد انيك فيها حوالي نص ساعه وقولتها انا هجيب عايزك تشربيهم الاول رفضت جيت مديها قلم علي طيزها لقيتها من نفسها قلتلي حاضر يادكري بعدين عرفت انها كانت بتتلبون وانها بتحب تنضرب وجبتهم في بوئها ولبست بنطلون بعد ما غسلنا بميه من الارضي ههههههه وزي ما روحنا رجعنا بنفس النظام انا ثم هيا وفضلنا قعدين علي المحطه لفيه القطر التاني واديتها فلوس وكنت عايز اخود رقمها بس طلع معهاش فون ادتني رقم بتقولي دا واحد يعرفها وبيعرف يوصلها بس كل ما اتصل علي الرقم يديني مغلق مش عارف بقا الي هيحصل في المستقبل اتمنا يكون النيكه عجبتكم وعلي فكره انا مبحكيش غير قصص واقعيه مليش في قصص الخيال والجو دا بحب اكون واقعي فقط ومتنسوش تقوليلي رايكم في زبري الي في صوره البروفايل💋💋💋❤​
قصة عادية
 
هي البنات اللى زي ديه مش بتقع قدامي ليه انا عايز من دول اوي ليه حظي مع المحترمين بس
الموضوع ف الاول وفي الاخر نصيب ياحبي
 
رائعة اتمنى اشوف قصص ليك كتير بعد كدة
 
رائعة اتمنى اشوف قصص ليك كتير بعد كدة
حبيبي تسلم اكيد هنزل قصص بس هيا تفتح الفون بتعها واي حاجه هتحصل بنا هنزلها لاان انا مبنزلش غير الي المواقف الي فعلا حصلت مش تخيلات
 
  • حبيته
التفاعلات: عبضو
يجدع كنت اطلع من المحطة ٥د ادم المحطة صيدليه علبة كندم صدقني لو مفهمش مرض بيكونو عندهم قمل عانة لكن توبس انت في الامان
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجدع كنت اطلع من المحطة ٥د ادم المحطة صيدليه علبة كندم صدقني لو مفهمش مرض بيكونو عندهم قمل عانة لكن توبس انت في الامان
مكنش في صيدليات احبي قريبه واصلا انا مبنزلش جوا وفي نفس الوقت منكتهاش وقت كتير
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%