NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة العاده السريه / ضرب العشرات / السرتنه ....الخ

zh2an

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هحكيلكم عن تجربتي ممكن تكون عبيطه عند البعض لكن ممكن تنقذ حد لسه بادئ او حد في الطريق ده

شباب كتير سمعنا ان العادة السريه بتعمل عمي وبتبوظ الرجل ومش عارف ايه طبعا كل ده هكس في هكس

انا عايز اقولكم عن طريق تجربه اخ ليكم لو اعتبرتوني اخ ليكم

انا من وانا 15 سنه بمارس العادة السريه
مش قادر اقولكم انا كان احساسي ايه اول مره بعملها احساس رهيب كنت في الحمام وبعملها من ورا اهلي ف كان الاحساس مالوش حل بالذات لشخص كانت علاقته بالناس والشارع مش قوي
المهم الموضوع عندي اطور وبقيت عايز احس نفس المتعه اكتر واكتر بدا حبوب كتير تطلع في وشي وكان المشهور في الوقت دة والسن ده الي بيعمل كده يبقي بيضرب 10 علطول ف كنت اداه خام للتنمر من زمايلي
بقيت منعزل عن الناس خالص وبقيت ازود فيها اكتر مره في مره افلام والافلام تزيد بانواعها لدرجة اني شوفت افلام شذوذ علشان انا مكنش عندي ريحه السيطره علي نفسي والموضوع اطور اني ممكن اكلم ناس شات
طبعا بقيت فاشل في دراستي وبسببها لان الحمدللة مخي نضيف دايما الجنس في بالي وابص علي البنات وبقيت مكسوف اوي ومعنديش شخصية ماليش اصحاب وماليش علاقه مع جنس البنت غير بدايه من سن الجامعه والي كانت سبب في احراجي كتير اني مش بعرف اكلم صح معاهم وكنت من الجامعه للبيت علاقتي بيهم تتلخص في حاجات تبع الكليه او بيكلموني عن مشاكل عندهم وكلام بسيط بحكم الصداقه عن حياتهم الشخصية ومرتين بس الي حصل بيني وبين بنت كلام جنس مباشر وكان لا يتخطي النت ومره فيديو كول
ومره واحده كنت مع واحده مطلقه وكانت مجرد تقفيش وبوس بس وحصلت مره واحده بس

عايز اقولكم ان العادة السريه لو مكنتش موجوده كان زماني في وضع تاني وانا واثق من ده
وواثق انكم لو استمريتم حياتكم هتقف
بتمني اني اوقفها خالص انا 28 سنه دلوقتي يعني بقالي 13 سنه في الحوار ده

اسف اني طولت عليكم بس اتمني اني اكون قدرت انصح الي محتاج النصيحه وشكرا جدا

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى
حاجه صعبة فشخ

والفكرة أن الواحد بيتطور في الاسوء فيها

انت من نفس عمري وده نفس اللى حصل معايا بالظبط وبنفس التواريخ الفرق بس انى بدأت من ٥ ابتدائي يعنى غالبا قبلك !!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقالي 23 سنه ياعم

هحكيلكم عن تجربتي ممكن تكون عبيطه عند البعض لكن ممكن تنقذ حد لسه بادئ او حد في الطريق ده

شباب كتير سمعنا ان العادة السريه بتعمل عمي وبتبوظ الرجل ومش عارف ايه طبعا كل ده هكس في هكس

انا عايز اقولكم عن طريق تجربه اخ ليكم لو اعتبرتوني اخ ليكم

انا من وانا 15 سنه بمارس العادة السريه
مش قادر اقولكم انا كان احساسي ايه اول مره بعملها احساس رهيب كنت في الحمام وبعملها من ورا اهلي ف كان الاحساس مالوش حل بالذات لشخص كانت علاقته بالناس والشارع مش قوي
المهم الموضوع عندي اطور وبقيت عايز احس نفس المتعه اكتر واكتر بدا حبوب كتير تطلع في وشي وكان المشهور في الوقت دة والسن ده الي بيعمل كده يبقي بيضرب 10 علطول ف كنت اداه خام للتنمر من زمايلي
بقيت منعزل عن الناس خالص وبقيت ازود فيها اكتر مره في مره افلام والافلام تزيد بانواعها لدرجة اني شوفت افلام شذوذ علشان انا مكنش عندي ريحه السيطره علي نفسي والموضوع اطور اني ممكن اكلم ناس شات
طبعا بقيت فاشل في دراستي وبسببها لان الحمدللة مخي نضيف دايما الجنس في بالي وابص علي البنات وبقيت مكسوف اوي ومعنديش شخصية ماليش اصحاب وماليش علاقه مع جنس البنت غير بدايه من سن الجامعه والي كانت سبب في احراجي كتير اني مش بعرف اكلم صح معاهم وكنت من الجامعه للبيت علاقتي بيهم تتلخص في حاجات تبع الكليه او بيكلموني عن مشاكل عندهم وكلام بسيط بحكم الصداقه عن حياتهم الشخصية ومرتين بس الي حصل بيني وبين بنت كلام جنس مباشر وكان لا يتخطي النت ومره فيديو كول
ومره واحده كنت مع واحده مطلقه وكانت مجرد تقفيش وبوس بس وحصلت مره واحده بس

عايز اقولكم ان العادة السريه لو مكنتش موجوده كان زماني في وضع تاني وانا واثق من ده
وواثق انكم لو استمريتم حياتكم هتقف
بتمني اني اوقفها خالص انا 28 سنه دلوقتي يعني بقالي 13 سنه في الحوار ده

اسف اني طولت عليكم بس اتمني اني اكون قدرت انصح الي محتاج النصيحه وشكرا جدا
زي اللي حصل معايا مع اختلاف بعض التفاصيل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%