NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عارف ان في في كتير مسلمين هنا و بيمارسو لواط ازاي قدرتم تعدو حاجز الخوف من الي ديانتك حرمته لان انا نفسي اوي في علاقه ممكن من لما كنت ١٣ سنه وابن عمي طلب مني ننيك بعض وفضلت اتندم بعدها اني مش وافقت ولما دخلت ثانوي وانا من وقتها نفسي أمارس و دلوقتي انا بقيت ٣ جامعه وخايف اخد خطوه .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el-korsan، Love_ و تعال نلعب
انا عارف ان في في كتير مسلمين هنا و بيمارسو لواط ازاي قدرتم تعدو حاجز الخوف من الي ديانتك حرمته لان انا نفسي اوي في علاقه ممكن من لما كنت ١٣ سنه وابن عمي طلب مني ننيك بعض وفضلت اتندم بعدها اني مش وافقت ولما دخلت ثانوي وانا من وقتها نفسي أمارس و دلوقتي انا بقيت ٣ جامعه وخايف اخد خطوه .
بص لو مش متأزم من عدم تجربتك وبتقضيها هنا ... ذنب اهون من ذنب لكن طبعا افضل انك تسعي وتتعالج

ممكن نتكلم على التليجرام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%