NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

يسطا انت عيل علق معلش يعني😂😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عاش يا كبير

ايى يسطا ايه الجمدان ده بس ب**** عليك متتاخر تانى

• عجبني
عاش يسطا جزء جمدا وبلاش تاخير عشان بننسا الاجزاء

يا جدعان الراجل مخلص الثانوية من اسبوعين ولا حاجة ف اكيد هيتاخر عقبال ما ينزل الجديد عشان مريح من السنة المقرفة دي

• عجبني
ايوة نصدق وانا اويد واحد من عامة الشعب واصدق ان هو معاه 5 اجزاء وبيستهبل علينا احنا نعمل ايه بقا نسكت لا احنا نطلع عينه ونفضل قرفينه هنا في الكومنتات بس كدة😂😂
يسطا الراجل دا عارفه ومش هيقول كده غير اما يكون واثق فهو كاتب 5 اجزاء فعلا😂😂

ايوة نصدق وانا اويد واحد من عامة الشعب واصدق ان هو معاه 5 اجزاء وبيستهبل علينا احنا نعمل ايه بقا نسكت لا احنا نطلع عينه ونفضل قرفينه هنا في الكومنتات بس كدة😂😂
يا نمر بتوقع نفسك في غلط والواد دا مش بيهزار هيخلي مخصي وترجع تقوم انا عملت اي اتلم ياض مش كل شوي مشكل

انا عندي معلومه ي رجاله الراجل ده كاتب خمس اجزاء من القصه و مش راضي ينزلهم عشان التفاعل و بتاع فا اتصرفو معاه بقا 😂
ياسطا احرق النهاية بتاعت القصه خلي ينفع نفس ده بيغلط فيك🤐🤐🤐

• عجبني
  • عجبني
مكفكش الموته اللى موتها عايز ايه تانى اكلع ابنك بطفره ان زبره بيدخل طيوه يعنى ولا ايه 😂😂😂

• جامد
التفاعلات: Alkn Drakol2
ياسطا احرق النهاية بتاعت القصه خلي ينفع نفس ده بيغلط فيك🤐🤐🤐
طب لو مخدتش اعتزار رسمى منكم فى 25 كومنت على الاقل حوقف القصه دى و اكتب قصه جديده و مش حكمل دى غير لما اخلص التانيه ها بقا 😂😂😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: SAYKO3
يا جدعان الراجل مخلص الثانوية من اسبوعين ولا حاجة ف اكيد هيتاخر عقبال ما ينزل الجديد عشان مريح من السنة المقرفة دي
يسطا انا مأجل مواد للدور التانى يعنى متزفت بذاكر فالنفسيه زى الخرا

• عجبني
مكفكش الموته اللى موتها عايز ايه تانى اكلع ابنك بطفره ان زبره بيدخل طيوه يعنى ولا ايه 😂😂😂
انت جاحد ياض كفايه ع النمر دا مات بي ببيضه واحد ف كفايه عيه كدا مش افترى حرام عليك انت مفتري 😂😂🗡️

• بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
الجزء جامد يا صاحبي ضحكت اوي ع النمر لم مت بي بيضه واحد موت حلو مفيش كلام

• عجبني
يسطا انا مأجل مواد للدور التانى يعنى متزفت بذاكر فالنفسيه زى الخرا
لية كدا ياعم ما كنت تعدي السنة دي ذي ما تيجي انا إن شاء **** مخلص يوم الخميس الجاي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%