NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

يسطا انت عيل علق معلش يعني😂😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عاش يا كبير

ايى يسطا ايه الجمدان ده بس ب**** عليك متتاخر تانى

• عجبني
عاش يسطا جزء جمدا وبلاش تاخير عشان بننسا الاجزاء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جدعان الراجل مخلص الثانوية من اسبوعين ولا حاجة ف اكيد هيتاخر عقبال ما ينزل الجديد عشان مريح من السنة المقرفة دي

• عجبني
ايوة نصدق وانا اويد واحد من عامة الشعب واصدق ان هو معاه 5 اجزاء وبيستهبل علينا احنا نعمل ايه بقا نسكت لا احنا نطلع عينه ونفضل قرفينه هنا في الكومنتات بس كدة😂😂
يسطا الراجل دا عارفه ومش هيقول كده غير اما يكون واثق فهو كاتب 5 اجزاء فعلا😂😂

ايوة نصدق وانا اويد واحد من عامة الشعب واصدق ان هو معاه 5 اجزاء وبيستهبل علينا احنا نعمل ايه بقا نسكت لا احنا نطلع عينه ونفضل قرفينه هنا في الكومنتات بس كدة😂😂
يا نمر بتوقع نفسك في غلط والواد دا مش بيهزار هيخلي مخصي وترجع تقوم انا عملت اي اتلم ياض مش كل شوي مشكل

انا عندي معلومه ي رجاله الراجل ده كاتب خمس اجزاء من القصه و مش راضي ينزلهم عشان التفاعل و بتاع فا اتصرفو معاه بقا 😂
ياسطا احرق النهاية بتاعت القصه خلي ينفع نفس ده بيغلط فيك🤐🤐🤐

• عجبني
  • عجبني
مكفكش الموته اللى موتها عايز ايه تانى اكلع ابنك بطفره ان زبره بيدخل طيوه يعنى ولا ايه 😂😂😂

• جامد
التفاعلات: Alkn Drakol2
ياسطا احرق النهاية بتاعت القصه خلي ينفع نفس ده بيغلط فيك🤐🤐🤐
طب لو مخدتش اعتزار رسمى منكم فى 25 كومنت على الاقل حوقف القصه دى و اكتب قصه جديده و مش حكمل دى غير لما اخلص التانيه ها بقا 😂😂😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: SAYKO3
يا جدعان الراجل مخلص الثانوية من اسبوعين ولا حاجة ف اكيد هيتاخر عقبال ما ينزل الجديد عشان مريح من السنة المقرفة دي
يسطا انا مأجل مواد للدور التانى يعنى متزفت بذاكر فالنفسيه زى الخرا

• عجبني
مكفكش الموته اللى موتها عايز ايه تانى اكلع ابنك بطفره ان زبره بيدخل طيوه يعنى ولا ايه 😂😂😂
انت جاحد ياض كفايه ع النمر دا مات بي ببيضه واحد ف كفايه عيه كدا مش افترى حرام عليك انت مفتري 😂😂🗡️

• بيضحكني
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
الجزء جامد يا صاحبي ضحكت اوي ع النمر لم مت بي بيضه واحد موت حلو مفيش كلام

• عجبني
يسطا انا مأجل مواد للدور التانى يعنى متزفت بذاكر فالنفسيه زى الخرا
لية كدا ياعم ما كنت تعدي السنة دي ذي ما تيجي انا إن شاء **** مخلص يوم الخميس الجاي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%