NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تسلم ع رأيك💙..معلش اصل وانا بتابع قصة مثلاً كان الكاتب بينزل جزء صغير ويقول هيكمل ف الجزء التاني وانا اقعد ع نار فحابب اوريهم ان الفضول والتشويق الي بيعملهولنا بيخلينا نبيض 😂😂😂…طبعاً كل الكلام دة هري ف هري انا بهزر بس الجزء التالت هيكون اطول لأجل محمد رمسيس 😂😂💙
اجمد قصه في موقع الجديد لان اغلبهم متعاد من الموقع القديم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Manopop1، Mohamedrmsis و UrFavDAD SAQR
  • عجبني
التفاعلات: الجمد و ابوزبر
عاش كمل القصة حلوة بالرغم ان الفكرة شبه شائعة الا انك ابدعت وانا شايف انك عامل شغل كويس بالرغم انها اول مرة ليك واحسن حاجه فعلا ان القصة ما تكنش كلها سكس مثل قصة تاجر السعاده قصة عظيمة بالنسبالي احسن قصة في المنتدى ومكانش فيها سكس خالص
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
عاش فشخ يسطا تسلم ايدك وننتظر منك كل جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
حلو كمل ويريت تنزل الجزء الثالث بسرعة
و عاش
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
عاش كمل القصة حلوة بالرغم ان الفكرة شبه شائعة الا انك ابدعت وانا شايف انك عامل شغل كويس بالرغم انها اول مرة ليك واحسن حاجه فعلا ان القصة ما تكنش كلها سكس مثل قصة تاجر السعاده قصة عظيمة بالنسبالي احسن قصة في المنتدى ومكانش فيها سكس خالص
تسلم ع رأيك 💙 .. هي شبه شائعة لانها حاجات بتحصل ف الواقع وانا بحكي قصة واقعية يدوب فيها شوية خيال من عندي علشان تزيد اثارة وطبعاً تاجر السعادة كانت من احلا واجمل القصص ف المنتدي القديم ومستني صاحبها يكتبها ويكملها هنا بفارغ الصبر .. هكملها ف التعليقات تابع💙
 
  • حبيته
التفاعلات: Mohamedrmsis
  • عجبني
التفاعلات: Ra8b
تسلم ع رأيك 💙 .. هي شبه شائعة لانها حاجات بتحصل ف الواقع وانا بحكي قصة واقعية يدوب فيها شوية خيال من عندي علشان تزيد اثارة وطبعاً تاجر السعادة كانت من احلا واجمل القصص ف المنتدي القديم ومستني صاحبها يكتبها ويكملها هنا بفارغ الصبر .. هكملها ف التعليقات

ممكن تكون تحصل الحجات دي في الواقع بس
اظن ان فى المبالغة القصصية المطلوبة و كلمة شبه شائعة معناها شائعة فى فكر الكتاب ومضافة فى عقلنا الباطن من القصص القديمة المشابهة
كلامى ليس فيه نوع من التقليل فى قصتك او امكانياتك بل توضيح لتعليقى
انا ادعمك وبقول لك كمل
تحياتي لك
 
  • حبيته
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
تحياتي بجد قصة جميلة جدا وياااريت تكملها بسرعة
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
كمل ي برو قصه شكلها هتبقي جااااامده نيييييك
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
سردك القصه جميل كمل بدون انقطاع
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
  • عجبني
التفاعلات: Bastcrono
قصه جميله جدا و ممتعه جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
كمل بجد انت برنس القصه فشيييخه
مبدئياً كدة شكراً جداً ل الكام واحد الي دعموني حرفياً حمسوني فشخ لدرجة اني كنت عايز انزل الجزء التاني امبارح مش انهاردة بس للأسف مكنتش كملتو وان شاء **** الجزء التاني يعجبكو 💙


حياة الاعدادي (واقعية) الجزء الثاني :

رضوي : الحقني وحياة امك
انا : ف ايه
رضوي : محمود
انا : مالو خرا
رضوي : والنبي تسمعني ل الاخر بس
انا : إخلصي ع الصبح
رضوي : حاضر..واحنا بنتكلم اول امبارح خدني ف الكلام وبعتلو نودز بوشي وامبارح كان عايزني اروحلو البيت مرضتش هددني وعايزني اروحلو بعد المدرسة انهاردة ومش عارفة اعمل ايه يصقر الحقني والنبي انت عارف مليش غيرك لو حد م البيت عرف يموتوني
انا : انتي عيله شرموطة انا حذرتك وفضلتي تقولي لا بحبو لا بيحبني لا مش هيعمل معايا كدة مش عارفة ايه
رضوي : انا وسخة وبت وسخة وزبالة وكل حاجة بس والنبي اتصرف
انا : اعملك ايه يعني انا مالي
رضوي : اي حاجة والنبي صقر علشان خاطري
انا : غوري دلوقت وهبقي اشوف آخرة الرمرمة بتاعتك دي يرضوي
رضوي : وحياة امك ي صقر
انا : م قولت غوري خلاص هشوف
رضوي : حاضر يصقر

(شوية وجرس الحصة التانيه رن)
انا : هطير انا بقي علشان انتي عندك حصة
رباب : (كانت بتفكر ف حاجة سرحانة فيها وتقريباً سرحانة ف الشات الي شافتو) هاا اه صح ماشي

(رجعت الفصل)
عدنان : بتلبسني يعرص وتقولي جاي وراك
انا : ههههه معلش يصحبي المهم
عدنان : ارغي
انا : ف حوار مع محمود
عدنان : مش هنخلص من ابن المتناكة شكلنا
انا : شكلنا كدة
عدنان : مالو

(حكيلتو الي حصل بس من غير م اقولو اسم البت)
عدنان : اعتبر الحوار خلص يعم وهو اول م يشوفك دخلت ف الحوار هيخاف يخسرك وهيسمع الكلام
انا : مش عارف اصلو عيل خبيث ابن متناكة ممكن يعمل حاجة كدة ولا كدة
عدنان : يراجل عيب عليك قولتلك خلصان شوفلنا بس الواد دياب فين
انا : فهمتك

(نسيت اقولكو ان دياب دماغو كافره ف الهاك والنت والكمبيوتر وكدة)
(طلعت الموبايل كلمت دياب ع الواتس)
انا : يسطا
دياب : ايوة
انا : معاك من دلوقت لحد م نخلص المدرسة تركبلي تليفون محمود ومتسألش ليه ولما نقعد افهمك
دياب : خلصانه يعمنا
عدنان : بس يباشا خلص الموضوع ع كدة

(دخل استاذ راضي مدرس عربي جسمو تخين شوية بشرتو بيضة حوالي ١٦٦ سانتي وحوالي ٥٠سنه )
راضي : السلام عليكم
كلنا وقفنا : وعليكم السلام
راضي : اقعدو .. انهاردة عندكو قصة وحصة كدة خفيفه حلوه
انا : بقولك يسطا انا طالع انا كدة كدة مخلص ف الدروس بره
عدنان : ماشي انا هقعد علشان عايز احضر الحصة
انا : خلصانه..استاذ راضي معلش استاذ محمد(مدرس تاريخ)عايزني تحت
راضي : ماشي روح

(طلعت وروحت استاذ محمد جسم عادي حوالي ١٦٠ سانتي بشرتو قمحي شوية حوالي ٤٠ سنه )
محمد : هربان ولا جاي عايز حاجة
انا : لا بصراحة هربان ههههه
محمد : طب اقعد

(قعدنا نهري ف اي كلام مش مهم نضيع وقت لحد م الحصة التالتة خِلصت ورنت الفُسحة ايوة الفُسحة بعد ٣حصص لاننا مدرسة خاصةمش حكومي ومفيش حد م المدرسين بيشتم الطلبة غير لما تصاحب المدرس وتاخدو ع بعض فشخ اصحاب بجد)
انا : هنزل الفُسحة انا ي استاذ محمد تسلم ع الواجب الي عملتو معايا ههه
محمد : هههه ماشي

(نزلت وقابلت عدنان ف الملعب وجالي مسدج من دياب وانا واقف)
دياب : تم الركوب والنيك والتليفون بيتهتك تحتي دلوقت ههههه
انا : عاش يفنان ايه السرعة دي
دياب : ههه عيب عليك
انا : ههه ماشي .. المهم اكيد انت شوفت صور رضوي ؟
دياب : اه وشوفت الشات وإستنتجت انها راحت تعيطلك بعد م هددها
انا : فهيم عليا الطلاق وفرت شرح ههه
دياب : لا قلبك كبير ورايح تساعدها **** يديك ع كد نيتك يشيخنا هههه
انا : خلص ياد يخول
دياب : حاضر يعم براحة هههه
انا : المهم دلوقت سرش ع الصور دي شوف عندو ع الموبايل بس ولا بعتها لحد تاني قبل م تطلع م الفسحة دقيقة ب الظبط تخلص وتقولي
دياب:خلصانه

(بعد دقيقه ب الظبط دياب بعتلي)
دياب : بعتها يسطا ل عادل قالو خليهم عندك وبعتها ل دعاء(دعاء واحدة اكبر مننا ف ٢ثانوي بس شرموطة وليها كلام مع ولاد كبيرة وصغيرة وبتتناك من الي يعجبها مع ان اهلها ولاد ناس ملهومش ف كدة بس ميعرفوش ب الشرمطة الي بتعملها حوالي ١٦٦ سانتي بشرة بيضة عينعسلي فاتح جسمها نفس جسم ملك قورة ب الظبط بس صدرها اكبر شوية وتعمل اي حاجة علشان توقعني)
انا : (ف سِري:يبن المتناكة يمحمود ماشي) متمسحش حاجة لحد م اقولك (قفلت الموبايل) يلا يعدنان هنروح لمحمود
عدنان : يعم م الموضوع خلصان مع دياب
انا : بس تعال اسمع الكلام
عدنان : يلا يعم

(روحنا لمحمود كان قاعد هو وعادل وزياد واحمد وعمر)
(احمد جسمو عادي لا تخين ولا رفيع بشرة بيضة حوالي ١٧٠سانتي بس عيل بضان نفس محمود كدة)
(زياد جسمو تخين شويه حوالي ١٧٢ سانتي بشرة قمحي وعيل بضان زي صحبو)
(عمر جسمو رياضي شوية عنهم بشرة بيضة حوالي ١٨٠ سانتي مش شبههم بس ملوش شِلة بيقعد مع اي حد ملوش دعوه ب اي حواراتدايرة)
انا : اية يرجالة عاملين ايه
كلهم : تمام يصقر انت ايه الدنيا (مش كلهم كلهم يعني بس رد كذا حد يعني)
انا : فل و**** .. بقولك ي محمود عايزك ف حوار بعد اذن الرجالة
محمود : خلصانه يخويا تعال دقيقة يرجالة وجاي

(خدت محمود ومشيت شوية وعدنان قعد معاهم)
انا : من غير لف ودوران الصور بتاعة رضوي تتمسح علشان خاطر منخسرش بعض
محمود : هي راحت تعيطلك يعني
انا : تعيط او لا هتمسحهم ولا لا؟
محمود : همسحهم يعم قدامك اهو (وطلع الموبايل ومسح الصور قدامي من ع موبايلو)مرضي كدة ؟
انا : خلصانه انت كدة حبيبي بس ثانيه (طلعت موبايلي بعت ل دياب قولتلوا امسح كل صور رضوي من عند اي حد بعتهالو محمود)

(عند عندنا والشباب)
عدنان : ايه يعمر قاعد هنا يعني (ايوة يصحبي ي الي بتقرا عدنان الي ف قلبو ع لسانو ومش بيحب يقعد مع حد مش بيحبو وبيقولو كدة ف وشو)
احمد : ايه قاعد هنا يعني دي م قاعد مع بني آدمين عادي
عدنان : (بص ل احمد. كدة بصة من غير تعابير وش من غير م يتكلم ب حرف ورجع بص ل عمر تاني)ها يعمر مردتش
عمر : عادي يعدنان و**** انت عارف انا كل شوية ف اي حته مليش قعدة مع حد
عدنان : طب يعم ابقي اقعد مع الي شبهك مش وخلاص
زياد : (بص لعدنان عايز يتخانق معاه ولسة هيتكلم)
عمر : (قطع كلام زياد) لا يعم عادي انا كدة كدة مش باجي غير يوم ف الاسبوع ولا الشهر مش مشكلة
عدنان : (بص لعادل وضحك بسُخريه)منور يعادل
عادل : حبيبي يعدنان

(عندي انا ومحمود بعد دقيقة لقيت دياب باعتلي)
دياب : حصل يباشا مفيش حاجة تخص رضوي عند اي حد تبع محمود دلوقت
انا : تمام(شلت الموبايل) معلش يمحمود انا عارف انك انت ناسي انك بعتهم لحد فمسحتهوملك انا
محمود : (بخضة)ان ان انا بعتهم لحد ؟انت عرفت ازاي
انا : ههه انا عارف انك نسيت تقولي صح ؟ صح يلا روح ل الشباب مستنينك

(رجعنا وخدت عدنان ومشينا)
عدنان : لازمتها ايه الحته الي عملتها دي يعني
انا : لازمتها انو يخاف اكتر ويتجنبنا
عدنان : ايوة يعني قولتلوا ايه
انا : ولا حاجة متشغلش بالك الحوار خلص
عدنان : (بعدم فِهم) ماشي

(عندنا محمود والي قاعدين معاه)
عادل : ف ايه يمحمود
محمود : افتح موبايلك شوف الامانه الي بعتهالك امبارح موجودة ولا لا
عادل : (فتح الموبايل لقيهم اتمسحو)احا مش موجودين ايه الحوار
زياد : ايه يرجالة م تفهمونا
عمر : همشي انا طيب اسيبكو مع بعض (ومشي)
محمود : (حكي كل الي حصل ليهم) بس كدة
احمد : يبن الحرام يصقر
زياد : م نتخانق معاهم يسطا دول اتنين نطلع كسمهم
محمود : هههه شايف الاتنين دول يشبح انت وهو مفيش واحد ف المدرسة مش بيخاف منهم ومش بيحبهم حتي المدرسين بيحبوهم وخصوصاً صقر يعني لو قامت خناقة بينا حتي برا المدرسة الشارع كلو صحاب صقر هيطلع كسمنا احنا وهم الاتنين اصلا ممكن يجيبو لكل واحدفينا عاهه من غير م حد يقف معاهم انت متعرفش صقر كان بيتخانق ف شارعهم لوحدو كان لما بيتخانق مع حد ف الشارع بينزل م البيت ب m16 ويضرب ف اي حد ف وشو دة ولا عدنان الي عامل زي الجِته ومن صُغرو قاعد ف الجبل واهلو معودينو ع كل حاجة
عادل : احا ثانيه ازاي صقر عمل كدة ومش محبوس
محمود : ههههه قولتلكو متعرفوش حاجة صقر انتو عارفين ان ابوه دكتور ف الجامعة وعمو لوا وابن عمو رائد وخالو مستشار وعندو و**** اعلم ف حد تاني ولا لا وعدنان دة معارف عيلتهم كلها ميري يخوانا اقعدو ساكتين بلا نتخانق معاهم خلينا نكسبهم احسن

(خلص اليوم والدراسي وماشين انا وعدنان مروحين )

(ف بيت دياب )
واحدة : ااااه ي دياب براااحة حرام عليك



****انا اسف ان الجزء خلص ف حتة السكس الي البعض مستنيها ومش بيقرا قصص غير علشانها😂بس انا قولتلكو القصة مش كلها سكس ومش حاببها تكون كلها سكس ومش حابب الي يكون بيتابع القصة يكون بيتابعها علشان السكس وبس مش حابب كدة ونفس الكلام انا لسة اول مرة اكتب ممكن تلاقو غلطات كتير ولو الجزء مجبش تفاعل يبقي معجبش حد زي الي فات وهوقف لحد هنا ومش هكتب تاني وبشكر الكام واحد الي اتفاعلو ع الجزء الاول كمان مرة 💙*****
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة فشخخخ
 
  • عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%