NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابدعت، ننتظر جديدك بشوق

• عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
كمل و بجد حلو

• عجبني
انا صقر 19 سنه بتابع نسوانجي من زمان بس دي اول مرة ليا اشارك ع المنتدي واكتب وكدة اتمني القصة تعجبكو

(القصة حقيقه وحصلت معايا بس هيكون فيها جزء من وحي خيالي و الاسماء مش حقيقيه)

*****يشباب القصة مش كلها سكس فيها سكس وفيها حاجات عاديه مش كل دقيقة ف سكس + القصة نزلت بس فيها غلطات نزلت بالغلط دي الصح وان شاء **** دي تعجبكوا إنجوي يرجالة 😂💙****

(انا صقر 19 سنه وقت ما حصلت معايا القصة دي كنت 16 سنه 2اعدادي جسمي رياضي كويس ١٨٣ سانتي بشرتي بيضة بس مش اوي شعري ناعم عيني بُني محروق زبي كان 17سانتي وعريض امي ولاء شغالة مدرسة ابويا سليم دكتور ف الجامعة)

امي : قوم يصفر الساعة 7علشان المدرسة يحبيبي .. قوم ي ابني هتتأخر
انا : ماشي ماشي اديني قايم اهو ي ماما

(قومت دخلت الحمام وفوقت ورجعت الاوضة لبست وسرحت شعري وقولت امسك الموبايل افتح الواتس اشوف الدنيا وارد ع الناس الي بعتت**للعلم انا نسوانجي فتلاهقي اسامي بنات كتير ع الواتس وف القصة😂** فتحت وبقلب لقيت امنيه وندي وزهره ودياب وعدنان باعتين)
(امنيه بت محترمة ملهاش ف الشرمطة والشمال حوالي ١٧٠ سانتي بيضا عينها خضرا جسمها نفس جسم منه عرفة بس لبسها حلووواسع ودريسات)
(ندي بت محترمة ملهاش ف الشمال بس بتكلم كذا ولد تحت مسمي صحاب عادي بس كلامهم محترم حوالي ١٥٥ سانتي لبسها ديق شويةهاي كلاس بشرة قمحي شوية عينها عسلي جسمها نفس جسم ملك احمد زاهر)
(زهره بت شرموطة استاذة شرمطة بتكلم ولاد كتير فشخ وهتموت وتخليني انيكها وانام معايا او احبها حوالي ١٦٠ سانتي بشرة بيضة عينبُني محروق نفس جسم منه شلبي ب الظبط)

( فتحت شات عدنان .. عدنان صحبي فشخ اخويا كمان بشرة قمحي شعر كيرلي جسم رياضي ١٨٥ سانتي زبو ١٨ سانتي بس مش تخين اوي اهلو اهل البدو ديماً قاعدين ف الجبل بس هو مش قاعد ف الجبل قاعد ف البلد علشان الدراسة وبيروح الجبل ل اهلو كل فتره عندو اخت اكبر منو ف تانية كُليه واخ عندو ٣٣سنه )
عدنان : يابا رايح المدرسة ولا ايه الدنيا
انا : إصطباحتك زي الخرا عدي عليا مستنيك
عدنان : خلصانه جايلك

(امي بتنادي)
امي : يصقر الفطار ع الترابيزه بره وانا نازلة الشغل عايز حاجة
انا : لا حجة تسلمي

(فتحت الشات بتاع دياب)
دياب : يسطا وبعدين مش البت مش عايزه تلين
انا : قولتلك متبقاش مدلوق زي العجينة كدة انت مش راضي اعملك ايه
دياب : مش قادر يعم انا بحبها مش عايزها مصلحة والسلام
انا : خليك ورا الحب يكسمك انت شوف هيوصلك لحد فين مليش دعوه
دياب : بتبيع اخوك؟

(عدنان بينادي من تحت)
عدنان : ي صااااققرر ي صااااقققرر
انا : بيلحنها ابن الوسخة هيجبلنا الكلام ع الصبح من الناس

(رجعت لشات دياب)
انا : يلا يبن الوسخة من هنا انا نازل المدرسة خليك يحبيب انت مع نفسك

(دياب صحبي واخويا زي عدنان بشرة بيضة حوالي ١٧٥ سانتي زبو ١٧ سانتي شعرو ناعم جسمو فيه حبة دهون عندو اخت صغيره عندها سنتين مع امو وابوه ف الكويت شغالين هناك وهو مرضيش يسيب المدرسة هنا ويتنقل هناك وبيبعتولو فلوس وبيجو كل فتره هيموت ويكلم امنيه)

(نزلت لقيت عدنان بيشد ف الكلام مع ناس من الشارع)
عدنان : يعم وانت مالك اعلي صوتي ولا اوطيه كان شارع ابوك هو
شخص : يبني عيب متخلنيش اقِل منك
دياب : خخخ تقِل من مين يك…

(قاطعت عدنان)
انا : عدنااان ف ايه عيب دي ناس شراميط ولاد متناكة احنا محترمين ملناش دعوه بيهم يلا نمش
شخص٢ : عيال مش متربيه معندهاش ددمم

(سمعتو ومرضتش اتكلم علشان متأخرين ع المدرسة وماشيين ل المدرسة عزيزي القارئ عارف انك بتسأل ازاي بنعمل كدة ف شارعنا فيهجيرانا واهلي ازاي سايبيني وازاي الناس دي قابلة تتشتم وساكته اجاوبك واريحك ان الناس الي بيتكلمو دول بضان الشارع ملناش كلاممعاهم وضربنا فيهم قبل كدة ب سلاح علشان خِلاف وكانو بيبصو ع حريم بتنا واهلي عموماً مش بيكلموني وديماً ابويا بينصفني ع الغريبمهما عملت ودة مخليني واخد ثقة فشخ ف نفسي)
عدنان : كنا مسكنا فيهم يسطا نطلع ميتين ابوهم
انا : شكل ل البيع يبن الوسخة دول ممنهومش حاجة والخناق معاهم مضيعة وقت وخلاص
عدنان : طب م تيجي نزوغ
انا : يعني انا اصحي ٧ الصبح علشان ازوغ؟ طب م انا احسن ف بيتنا يبني يلا يعم ادينا وصلنا
عدنان : كسم دماغك لكسم المنطق الي بتفضلي تفكرلي فيه
انا : ههههه طب خش

(دخلنا المدرسة واحنا المفروض شرطة مدرسية نيجي بدري بس عادي كنا اكبر ناس ف المدرسة وبنروح ونيجي براحتنا والمدرسين كلهموعارفينا وصحابنا م عدا المدير علشان بيتغير كل كام سنه لقينا المدير استاذ خالد لمحنا واحنا داخلين كان هيزعق ويكدرنا)
(استاذ خالد تخين وابيض وحوالي ١٦٠سانتي وحوالي ٥٩سنه كدة بدقن تقيلة)

كابتن احمد(مدرس العاب) : لا ي استاذ خالد هم جايين من بدري انا بس بعتهم يشترولي حاجة من هنا
خالد : ماشي ي استاذ احمد خلاص وانت ي ابني انت وهو اقف عن الباب يلا انتو م شرطة مدرسية ولا مش انتو الي بشوفكو كل يوم
انا : لا احنا ي استاذ خالد هوقف ماشي

(كابتن احمد جسم رياضي حوالي ١٨٢سانتي حوالي ٣٥سنه بشرتو قمحيه بدقن خفيفه)

(مشينا لبسنا الكاب والشارة ووقفنا جمب باقي الشرطة محمود وعادل)
(محمود جسمو رفيع بس مش اوي وحوالي ١٧٠سانتي وعيل بضان كدة مش بطيقو ولا هو بيطيقني بس عامل بيحبني علشان اخدو تحتجناحي)
(عادل جسمو تخين بس برضو مش اوي فيه حبة دهون وحوالي ١٧٤سانتي وعيل عبيط يروح ويجي بكلمة طالع مع الطالع نازل مع النازل)

(وقفنا ولقينا مِس رباب مدرسة انجليزي بتنادي عليا .. بص يصحبي ي الي بتقرا مِس رباب دي حلم اي بني ادم جسم تلاقي شكل تلاقيلغة تلاقي تعامل كويس تلاقي مفهاش غلطة حرفياً اوصفهالك هي ٢٤ سنه مش متجوزة وحوالي ١٦٠ سانتي كدة وجسمها نفس جسم منيفاروق ب الظبط وبيضااا بطريقة غبيه ولبسها هاي كلاس فشخ وعلاقتي بيها حلوه خالص زي م قولتلك بصاحب المدرسين والمدرساتولساني حلو مع الكل وبعرف اكسبهم ف صفي .. المهم نادت عليا روحتلها)
رباب : ازيك يصقور عاش من شافك اخيراً وريتنا وشك يعم
انا : ههه مش عارف القمر هيصدقني لو قولتلوا انا باجي مخصوص علشان اشوفو كدة ولا لا هههه
رباب : ههه يخرب عقلك بطل بكش وبطل تاكلني ف الكلام علشان انت كلامنجي
انا : بكش؟ ماشي يعم ماشي كنتي عيزاني ف حاجة
رباب : اه وحياة اهلك خد الكشكول دة وكشكول تحضيري اهو انقل دول ف كشكول التحضير بخطك الحلو علشان مش فاضيه وعنديحصص ويوم م يعلم بيه غير **** وخايفة حد يجي م الادارة يفتش يلاقيني مش محضرة
انا : هههااي لازم انا بكاش انا ماشي علشان لازم اقف ف مكاني عندي التزامات معلش باي (بلف وهمش)
رباب : (ضربتني ف كتفي) بطل الاستغلال دة وخلص بقي يرضيك مِس رباب تتكدر ف المدرسة لو يرضيك إمشي (وبتبصلي بصةاستعطاف بس بهزار كدة هيجتني فشخ)
انا : ميرضينيش لا يعم هات الكشكولين وانت يقمر تروح حصصك وإعتبر الموضوع دة خلصان وعِدي الجمايل هاا
رباب : ههههه ليك عندي واحدة يلا روح
انا : وحدة ايه دة وحدات هههه (مشيت وبقول ف سِري : واحدة ايه يفرسة انا عايز يبقي ليا عندك واحد اعملو واقعدك عليهرجعت حطيت الكشكولين ف اوضة كابتن احمد وطلعت وقفت مكاني خمس دقايق والطابور كان خلص وكل الي ف الملعب طِلعوا م عدا انا وعدنان)

(ببص ع حد اقعد معاه من المدرسين انا وعدنان بحِجة ان الاستاذ عايزني ف حاجة مش هنطلع الصفل ببص لقيت استاذ علي مدرس دين وقرآن)
(استاذ علي جسمو رياضي شوية ومش ابيض ولا اسود ف لون بشرتو بدقن خفيفة وحوالي ١٨٠سانتي وحوالي ٤٥سنه)
انا : تعال يعدنان هنقعد مع استاذ علي
عدنان : ماشي يعم انا معاك المهم مطلعش الحصص
انا : صباح الفل يعم علي يرايق
علي : بتكلم واحد ف الشارع يعيل يبارد
انا : ي استاذ علي دة انت حبيبي و**** والي يحبك كدة يهزر معاك ويُنكشك
علي : ههه طب اقعد يخويا انت وهو انا عارف انكو مش عايزين تطلعو الحصص تعالو نقعد ف اوضة المدرسين احسن
انا : هههه فاهمني مش بقولك حبيبي

(دخلنا الاوضة ومكنش فيها حد استاذ علي قعد يكتب حاجات ف كشكول التحضير وعدنان طلع الموبايل يقلب فيه وانا بحضر ل مِس ربابف اخر الاوضة كدة وعدنان بيكلمني بس بصوت مش عالي)
عدنان : اه يخويا حضر حضر مش ناقص غير تنيكها
انا : يجدع عيب تقول كدة ههه
عدنان : عيب ايه يعم دي كل شويه تسأل فين صقر عامل ايه صقر تعال يصقر روح يصقر ايه الحكاية بس لو بتركبها قولي انا اخوك
انا : ههههههههه حب الناس نعمة انا لو بركبها كنت هقعد جمبك كدة عادي يعدنان ؟ دة انا كنت اقطع علاقتي بيك وب الناس كلها م عدا هياقعد اركب فيها بس هههه
عدنان : حقك و**** يبن الوسخة حقك
انا : هههههه

(خِلصت الحصة الاولي وانا كمان خلصت تحضير وقولت لعدنان اسبقني ع الفصل وروحت الاوضة المدرسات اسيب الكشكول ل مِس ربابملقتش غيرها قاعدة شيطاني وزني شويه)
انا : احم القمر دة قاعد لوحدو كدة؟ طب كدة ينفع؟
رباب : يخربيتك خضيتني لسة مخلصة الحصة يعم وجيت اريح
انا : طب م تحطي نون مكان الالف وابقي نريح ههههههه
رباب : ههه بس يسافل بعدين التربيه اطلع بره يلا
انا : كل دة انا؟ خلصانه مفيش كشاكيل وانا طالع
رباب : خد يواد بهزر معاك هات الكشكول
انا : لا لا لا انا خلاص زعلت وزعلي وحش
رباب : هههه هات الكشكول طيب بدال م اقوملك
انا : لا متقوميش انا جاي لعندك (وقفت ف وشها وبصيت جامد اكني مدايق بس بهزار وبنفخ نفسي ف وشها بس بشويش)
رباب : (حسيتها هاجت شوية وعينها هتغيب بس فوقت نفسها ف ثواني وسحبت من ايدي الكشكول وقالتلي شكراً نردهالك ف فرحك هههه
انا : فرح مين انتي عرفاني ليا ف الحلال والجو دة ؟هههه
رباب : اه يبتاع البنات يوسخ مش هتبطل الي بتعملوا هه
انا : انا مش بتاع حد هم الي بتوعي (وبعدل لياقة القميص كدة وابص لفوق واتكبر بهزار)
رباب : هههه يخرب عقلك دة انتي الي هتاخدها **** يكون ف عونها هتموتها ناقصة عُمر م الي بتعملوا
انا : لما اجي اخد الاول يحلها **** هههه
رباب : ماشي هتطلع الحصة ولا رايح فين
انا : اعملي فيا جميله وقعدتني معاكي
رباب : ههه اقعد يعم
انا : مش مصدق نفسي يجدعان قاعد مع القمر دة كدة لوحدنا **** يستر ههههههه
رباب : (ضربتني ف كتفي) يواد بطل
انا : ههه حاضر

(قعدنا وهي ماسكة الموبايل عمالة تقلب فيه وانا طلعت موبايلي اقلب فيه شوية لقيت رضوي بعتت كذا مسدج ورا بعض)
(رضوي عيله عبيطة غلبانه ماشية ورا قلبها وخلاص محترمة بس سهل اي حد يضحك عليها بكلمة بتعتبرني اخوها جسمها جسم عادي مشجامد اوي ولا وحش اوي شعرها ناعم بيضة شوية ملامحها حلوه حوالي ١٥٥سانتي)
رضوي : صقر صقر صقر صقر صقر صقر صقر صقر صقر
انا : ايييييه ف ايييييه م تصبري (لمحت بعيني رباب وهي مركزه ف الشات عندي لما لقيت المسدجات كذا صوت ورا بعض بس عملت عبيط)
رضوي : الحقني وحياة امك

****لو ملقتش تفاعل يبقي باقي القصة ملهاش لازمة ومش هنزلها ولو عرفت امسح دي همسحها علشان الي نزلت ب الغلط مش راضيه تتمسح****

مبدئياً كدة شكراً جداً ل الكام واحد الي دعموني حرفياً حمسوني فشخ لدرجة اني كنت عايز انزل الجزء التاني امبارح مش انهاردة بس للأسف مكنتش كملتو وان شاء **** الجزء التاني يعجبكو 💙

حياة الاعدادي (واقعية) الجزء الثاني :

انا : ف ايه
رضوي : محمود
انا : مالو خرا
رضوي : والنبي تسمعني ل الاخر بس
انا : إخلصي ع الصبح
رضوي : حاضر..واحنا بنتكلم اول امبارح خدني ف الكلام وبعتلو نودز بوشي وامبارح كان عايزني اروحلو البيت مرضتش هددني وعايزني اروحلو بعد المدرسة انهاردة ومش عارفة اعمل ايه يصقر الحقني والنبي انت عارف مليش غيرك لو حد م البيت عرف يموتوني
انا : انتي عيله شرموطة انا حذرتك وفضلتي تقولي لا بحبو لا بيحبني لا مش هيعمل معايا كدة مش عارفة ايه
رضوي : انا وسخة وبت وسخة وزبالة وكل حاجة بس والنبي اتصرف
انا : اعملك ايه يعني انا مالي
رضوي : اي حاجة والنبي صقر علشان خاطري
انا : غوري دلوقت وهبقي اشوف آخرة الرمرمة بتاعتك دي يرضوي
رضوي : وحياة امك ي صقر
انا : م قولت غوري خلاص هشوف
رضوي : حاضر يصقر

(شوية وجرس الحصة التانيه رن)
انا : هطير انا بقي علشان انتي عندك حصة
رباب : (كانت بتفكر ف حاجة سرحانة فيها وتقريباً سرحانة ف الشات الي شافتو) هاا اه صح ماشي

(رجعت الفصل)
عدنان : بتلبسني يعرص وتقولي جاي وراك
انا : ههههه معلش يصحبي المهم
عدنان : ارغي
انا : ف حوار مع محمود
عدنان : مش هنخلص من ابن المتناكة شكلنا
انا : شكلنا كدة
عدنان : مالو

(حكيلتو الي حصل بس من غير م اقولو اسم البت)
عدنان : اعتبر الحوار خلص يعم وهو اول م يشوفك دخلت ف الحوار هيخاف يخسرك وهيسمع الكلام
انا : مش عارف اصلو عيل خبيث ابن متناكة ممكن يعمل حاجة كدة ولا كدة
عدنان : يراجل عيب عليك قولتلك خلصان شوفلنا بس الواد دياب فين
انا : فهمتك

(نسيت اقولكو ان دياب دماغو كافره ف الهاك والنت والكمبيوتر وكدة)
(طلعت الموبايل كلمت دياب ع الواتس)
انا : يسطا
دياب : ايوة
انا : معاك من دلوقت لحد م نخلص المدرسة تركبلي تليفون محمود ومتسألش ليه ولما نقعد افهمك
دياب : خلصانه يعمنا
عدنان : بس يباشا خلص الموضوع ع كدة

(دخل استاذ راضي مدرس عربي جسمو تخين شوية بشرتو بيضة حوالي ١٦٦ سانتي وحوالي ٥٠سنه )
راضي : السلام عليكم
كلنا وقفنا : وعليكم السلام
راضي : اقعدو .. انهاردة عندكو قصة وحصة كدة خفيفه حلوه
انا : بقولك يسطا انا طالع انا كدة كدة مخلص ف الدروس بره
عدنان : ماشي انا هقعد علشان عايز احضر الحصة
انا : خلصانه..استاذ راضي معلش استاذ محمد(مدرس تاريخ)عايزني تحت
راضي : ماشي روح

(طلعت وروحت استاذ محمد جسم عادي حوالي ١٦٠ سانتي بشرتو قمحي شوية حوالي ٤٠ سنه )
محمد : هربان ولا جاي عايز حاجة
انا : لا بصراحة هربان ههههه
محمد : طب اقعد

(قعدنا نهري ف اي كلام مش مهم نضيع وقت لحد م الحصة التالتة خِلصت ورنت الفُسحة ايوة الفُسحة بعد ٣حصص لاننا مدرسة خاصةمش حكومي ومفيش حد م المدرسين بيشتم الطلبة غير لما تصاحب المدرس وتاخدو ع بعض فشخ اصحاب بجد)
انا : هنزل الفُسحة انا ي استاذ محمد تسلم ع الواجب الي عملتو معايا ههه
محمد : هههه ماشي

(نزلت وقابلت عدنان ف الملعب وجالي مسدج من دياب وانا واقف)
دياب : تم الركوب والنيك والتليفون بيتهتك تحتي دلوقت ههههه
انا : عاش يفنان ايه السرعة دي
دياب : ههه عيب عليك
انا : ههه ماشي .. المهم اكيد انت شوفت صور رضوي ؟
دياب : اه وشوفت الشات وإستنتجت انها راحت تعيطلك بعد م هددها
انا : فهيم عليا الطلاق وفرت شرح ههه
دياب : لا قلبك كبير ورايح تساعدها **** يديك ع كد نيتك يشيخنا هههه
انا : خلص ياد يخول
دياب : حاضر يعم براحة هههه
انا : المهم دلوقت سرش ع الصور دي شوف عندو ع الموبايل بس ولا بعتها لحد تاني قبل م تطلع م الفسحة دقيقة ب الظبط تخلص وتقولي
دياب:خلصانه

(بعد دقيقه ب الظبط دياب بعتلي)
دياب : بعتها يسطا ل عادل قالو خليهم عندك وبعتها ل دعاء(دعاء واحدة اكبر مننا ف ٢ثانوي بس شرموطة وليها كلام مع ولاد كبيرة وصغيرة وبتتناك من الي يعجبها مع ان اهلها ولاد ناس ملهومش ف كدة بس ميعرفوش ب الشرمطة الي بتعملها حوالي ١٦٦ سانتي بشرة بيضة عينعسلي فاتح جسمها نفس جسم ملك قورة ب الظبط بس صدرها اكبر شوية وتعمل اي حاجة علشان توقعني)
انا : (ف سِري:يبن المتناكة يمحمود ماشي) متمسحش حاجة لحد م اقولك (قفلت الموبايل) يلا يعدنان هنروح لمحمود
عدنان : يعم م الموضوع خلصان مع دياب
انا : بس تعال اسمع الكلام
عدنان : يلا يعم

(روحنا لمحمود كان قاعد هو وعادل وزياد واحمد وعمر)
(احمد جسمو عادي لا تخين ولا رفيع بشرة بيضة حوالي ١٧٠سانتي بس عيل بضان نفس محمود كدة)
(زياد جسمو تخين شويه حوالي ١٧٢ سانتي بشرة قمحي وعيل بضان زي صحبو)
(عمر جسمو رياضي شوية عنهم بشرة بيضة حوالي ١٨٠ سانتي مش شبههم بس ملوش شِلة بيقعد مع اي حد ملوش دعوه ب اي حواراتدايرة)
انا : اية يرجالة عاملين ايه
كلهم : تمام يصقر انت ايه الدنيا (مش كلهم كلهم يعني بس رد كذا حد يعني)
انا : فل و**** .. بقولك ي محمود عايزك ف حوار بعد اذن الرجالة
محمود : خلصانه يخويا تعال دقيقة يرجالة وجاي

(خدت محمود ومشيت شوية وعدنان قعد معاهم)
انا : من غير لف ودوران الصور بتاعة رضوي تتمسح علشان خاطر منخسرش بعض
محمود : هي راحت تعيطلك يعني
انا : تعيط او لا هتمسحهم ولا لا؟
محمود : همسحهم يعم قدامك اهو (وطلع الموبايل ومسح الصور قدامي من ع موبايلو)مرضي كدة ؟
انا : خلصانه انت كدة حبيبي بس ثانيه (طلعت موبايلي بعت ل دياب قولتلوا امسح كل صور رضوي من عند اي حد بعتهالو محمود)

(عند عندنا والشباب)
عدنان : ايه يعمر قاعد هنا يعني (ايوة يصحبي ي الي بتقرا عدنان الي ف قلبو ع لسانو ومش بيحب يقعد مع حد مش بيحبو وبيقولو كدة ف وشو)
احمد : ايه قاعد هنا يعني دي م قاعد مع بني آدمين عادي
عدنان : (بص ل احمد. كدة بصة من غير تعابير وش من غير م يتكلم ب حرف ورجع بص ل عمر تاني)ها يعمر مردتش
عمر : عادي يعدنان و**** انت عارف انا كل شوية ف اي حته مليش قعدة مع حد
عدنان : طب يعم ابقي اقعد مع الي شبهك مش وخلاص
زياد : (بص لعدنان عايز يتخانق معاه ولسة هيتكلم)
عمر : (قطع كلام زياد) لا يعم عادي انا كدة كدة مش باجي غير يوم ف الاسبوع ولا الشهر مش مشكلة
عدنان : (بص لعادل وضحك بسُخريه)منور يعادل
عادل : حبيبي يعدنان

(عندي انا ومحمود بعد دقيقة لقيت دياب باعتلي)
دياب : حصل يباشا مفيش حاجة تخص رضوي عند اي حد تبع محمود دلوقت
انا : تمام(شلت الموبايل) معلش يمحمود انا عارف انك انت ناسي انك بعتهم لحد فمسحتهوملك انا
محمود : (بخضة)ان ان انا بعتهم لحد ؟انت عرفت ازاي
انا : ههه انا عارف انك نسيت تقولي صح ؟ صح يلا روح ل الشباب مستنينك

(رجعنا وخدت عدنان ومشينا)
عدنان : لازمتها ايه الحته الي عملتها دي يعني
انا : لازمتها انو يخاف اكتر ويتجنبنا
عدنان : ايوة يعني قولتلوا ايه
انا : ولا حاجة متشغلش بالك الحوار خلص
عدنان : (بعدم فِهم) ماشي

(عندنا محمود والي قاعدين معاه)
عادل : ف ايه يمحمود
محمود : افتح موبايلك شوف الامانه الي بعتهالك امبارح موجودة ولا لا
عادل : (فتح الموبايل لقيهم اتمسحو)احا مش موجودين ايه الحوار
زياد : ايه يرجالة م تفهمونا
عمر : همشي انا طيب اسيبكو مع بعض (ومشي)
محمود : (حكي كل الي حصل ليهم) بس كدة
احمد : يبن الحرام يصقر
زياد : م نتخانق معاهم يسطا دول اتنين نطلع كسمهم
محمود : هههه شايف الاتنين دول يشبح انت وهو مفيش واحد ف المدرسة مش بيخاف منهم ومش بيحبهم حتي المدرسين بيحبوهم وخصوصاً صقر يعني لو قامت خناقة بينا حتي برا المدرسة الشارع كلو صحاب صقر هيطلع كسمنا احنا وهم الاتنين اصلا ممكن يجيبو لكل واحدفينا عاهه من غير م حد يقف معاهم انت متعرفش صقر كان بيتخانق ف شارعهم لوحدو كان لما بيتخانق مع حد ف الشارع بينزل م البيت ب m16 ويضرب ف اي حد ف وشو دة ولا عدنان الي عامل زي الجِته ومن صُغرو قاعد ف الجبل واهلو معودينو ع كل حاجة
عادل : احا ثانيه ازاي صقر عمل كدة ومش محبوس
محمود : ههههه قولتلكو متعرفوش حاجة صقر انتو عارفين ان ابوه دكتور ف الجامعة وعمو لوا وابن عمو رائد وخالو مستشار وعندو و**** اعلم ف حد تاني ولا لا وعدنان دة معارف عيلتهم كلها ميري يخوانا اقعدو ساكتين بلا نتخانق معاهم خلينا نكسبهم احسن

(خلص اليوم والدراسي وماشين انا وعدنان مروحين )

(ف بيت دياب )
واحدة : ااااه ي دياب براااحة حرام عليك

****انا اسف ان الجزء خلص ف حتة السكس الي البعض مستنيها ومش بيقرا قصص غير علشانها😂بس انا قولتلكو القصة مش كلها سكس ومش حاببها تكون كلها سكس ومش حابب الي يكون بيتابع القصة يكون بيتابعها علشان السكس وبس مش حابب كدة ونفس الكلام انا لسة اول مرة اكتب ممكن تلاقو غلطات كتير ولو الجزء مجبش تفاعل يبقي معجبش حد زي الي فات وهوقف لحد هنا ومش هكتب تاني وبشكر الكام واحد الي اتفاعلو ع الجزء الاول كمان مرة 💙*****
كمل يا صديقي القصه لو مفيهاش سكس خالص يبقي احسن علي فكره استمر

• عجبني
التفاعلات: Michael و UrFavDAD SAQR
كمل يا صحبي

• عجبني
استمر جميلة جداااا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الجمد
كمل يا صديقي القصه لو مفيهاش سكس خالص يبقي احسن علي فكره استمر
تسلم هتكمل ف الكومنتات تابع 💙

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
على فكرة فعلا لو مفهاش جنس خالص بتكون اجمل بس انت فكرتنى بالنجم حمادة فتحى وقصصه التحفه

• عجبني
التفاعلات: محمد ديس و UrFavDAD SAQR
الرابع امتة

• عجبني
مبدئياً كدة شكراً جداً ل الكام واحد الي دعموني حرفياً حمسوني فشخ لدرجة اني كنت عايز انزل الجزء التاني امبارح مش انهاردة بس للأسف مكنتش كملتو وان شاء **** الجزء التاني يعجبكو 💙

حياة الاعدادي (واقعية) الجزء الثاني :

انا : ف ايه
رضوي : محمود
انا : مالو خرا
رضوي : والنبي تسمعني ل الاخر بس
انا : إخلصي ع الصبح
رضوي : حاضر..واحنا بنتكلم اول امبارح خدني ف الكلام وبعتلو نودز بوشي وامبارح كان عايزني اروحلو البيت مرضتش هددني وعايزني اروحلو بعد المدرسة انهاردة ومش عارفة اعمل ايه يصقر الحقني والنبي انت عارف مليش غيرك لو حد م البيت عرف يموتوني
انا : انتي عيله شرموطة انا حذرتك وفضلتي تقولي لا بحبو لا بيحبني لا مش هيعمل معايا كدة مش عارفة ايه
رضوي : انا وسخة وبت وسخة وزبالة وكل حاجة بس والنبي اتصرف
انا : اعملك ايه يعني انا مالي
رضوي : اي حاجة والنبي صقر علشان خاطري
انا : غوري دلوقت وهبقي اشوف آخرة الرمرمة بتاعتك دي يرضوي
رضوي : وحياة امك ي صقر
انا : م قولت غوري خلاص هشوف
رضوي : حاضر يصقر

(شوية وجرس الحصة التانيه رن)
انا : هطير انا بقي علشان انتي عندك حصة
رباب : (كانت بتفكر ف حاجة سرحانة فيها وتقريباً سرحانة ف الشات الي شافتو) هاا اه صح ماشي

(رجعت الفصل)
عدنان : بتلبسني يعرص وتقولي جاي وراك
انا : ههههه معلش يصحبي المهم
عدنان : ارغي
انا : ف حوار مع محمود
عدنان : مش هنخلص من ابن المتناكة شكلنا
انا : شكلنا كدة
عدنان : مالو

(حكيلتو الي حصل بس من غير م اقولو اسم البت)
عدنان : اعتبر الحوار خلص يعم وهو اول م يشوفك دخلت ف الحوار هيخاف يخسرك وهيسمع الكلام
انا : مش عارف اصلو عيل خبيث ابن متناكة ممكن يعمل حاجة كدة ولا كدة
عدنان : يراجل عيب عليك قولتلك خلصان شوفلنا بس الواد دياب فين
انا : فهمتك

(نسيت اقولكو ان دياب دماغو كافره ف الهاك والنت والكمبيوتر وكدة)
(طلعت الموبايل كلمت دياب ع الواتس)
انا : يسطا
دياب : ايوة
انا : معاك من دلوقت لحد م نخلص المدرسة تركبلي تليفون محمود ومتسألش ليه ولما نقعد افهمك
دياب : خلصانه يعمنا
عدنان : بس يباشا خلص الموضوع ع كدة

(دخل استاذ راضي مدرس عربي جسمو تخين شوية بشرتو بيضة حوالي ١٦٦ سانتي وحوالي ٥٠سنه )
راضي : السلام عليكم
كلنا وقفنا : وعليكم السلام
راضي : اقعدو .. انهاردة عندكو قصة وحصة كدة خفيفه حلوه
انا : بقولك يسطا انا طالع انا كدة كدة مخلص ف الدروس بره
عدنان : ماشي انا هقعد علشان عايز احضر الحصة
انا : خلصانه..استاذ راضي معلش استاذ محمد(مدرس تاريخ)عايزني تحت
راضي : ماشي روح

(طلعت وروحت استاذ محمد جسم عادي حوالي ١٦٠ سانتي بشرتو قمحي شوية حوالي ٤٠ سنه )
محمد : هربان ولا جاي عايز حاجة
انا : لا بصراحة هربان ههههه
محمد : طب اقعد

(قعدنا نهري ف اي كلام مش مهم نضيع وقت لحد م الحصة التالتة خِلصت ورنت الفُسحة ايوة الفُسحة بعد ٣حصص لاننا مدرسة خاصةمش حكومي ومفيش حد م المدرسين بيشتم الطلبة غير لما تصاحب المدرس وتاخدو ع بعض فشخ اصحاب بجد)
انا : هنزل الفُسحة انا ي استاذ محمد تسلم ع الواجب الي عملتو معايا ههه
محمد : هههه ماشي

(نزلت وقابلت عدنان ف الملعب وجالي مسدج من دياب وانا واقف)
دياب : تم الركوب والنيك والتليفون بيتهتك تحتي دلوقت ههههه
انا : عاش يفنان ايه السرعة دي
دياب : ههه عيب عليك
انا : ههه ماشي .. المهم اكيد انت شوفت صور رضوي ؟
دياب : اه وشوفت الشات وإستنتجت انها راحت تعيطلك بعد م هددها
انا : فهيم عليا الطلاق وفرت شرح ههه
دياب : لا قلبك كبير ورايح تساعدها **** يديك ع كد نيتك يشيخنا هههه
انا : خلص ياد يخول
دياب : حاضر يعم براحة هههه
انا : المهم دلوقت سرش ع الصور دي شوف عندو ع الموبايل بس ولا بعتها لحد تاني قبل م تطلع م الفسحة دقيقة ب الظبط تخلص وتقولي
دياب:خلصانه

(بعد دقيقه ب الظبط دياب بعتلي)
دياب : بعتها يسطا ل عادل قالو خليهم عندك وبعتها ل دعاء(دعاء واحدة اكبر مننا ف ٢ثانوي بس شرموطة وليها كلام مع ولاد كبيرة وصغيرة وبتتناك من الي يعجبها مع ان اهلها ولاد ناس ملهومش ف كدة بس ميعرفوش ب الشرمطة الي بتعملها حوالي ١٦٦ سانتي بشرة بيضة عينعسلي فاتح جسمها نفس جسم ملك قورة ب الظبط بس صدرها اكبر شوية وتعمل اي حاجة علشان توقعني)
انا : (ف سِري:يبن المتناكة يمحمود ماشي) متمسحش حاجة لحد م اقولك (قفلت الموبايل) يلا يعدنان هنروح لمحمود
عدنان : يعم م الموضوع خلصان مع دياب
انا : بس تعال اسمع الكلام
عدنان : يلا يعم

(روحنا لمحمود كان قاعد هو وعادل وزياد واحمد وعمر)
(احمد جسمو عادي لا تخين ولا رفيع بشرة بيضة حوالي ١٧٠سانتي بس عيل بضان نفس محمود كدة)
(زياد جسمو تخين شويه حوالي ١٧٢ سانتي بشرة قمحي وعيل بضان زي صحبو)
(عمر جسمو رياضي شوية عنهم بشرة بيضة حوالي ١٨٠ سانتي مش شبههم بس ملوش شِلة بيقعد مع اي حد ملوش دعوه ب اي حواراتدايرة)
انا : اية يرجالة عاملين ايه
كلهم : تمام يصقر انت ايه الدنيا (مش كلهم كلهم يعني بس رد كذا حد يعني)
انا : فل و**** .. بقولك ي محمود عايزك ف حوار بعد اذن الرجالة
محمود : خلصانه يخويا تعال دقيقة يرجالة وجاي

(خدت محمود ومشيت شوية وعدنان قعد معاهم)
انا : من غير لف ودوران الصور بتاعة رضوي تتمسح علشان خاطر منخسرش بعض
محمود : هي راحت تعيطلك يعني
انا : تعيط او لا هتمسحهم ولا لا؟
محمود : همسحهم يعم قدامك اهو (وطلع الموبايل ومسح الصور قدامي من ع موبايلو)مرضي كدة ؟
انا : خلصانه انت كدة حبيبي بس ثانيه (طلعت موبايلي بعت ل دياب قولتلوا امسح كل صور رضوي من عند اي حد بعتهالو محمود)

(عند عندنا والشباب)
عدنان : ايه يعمر قاعد هنا يعني (ايوة يصحبي ي الي بتقرا عدنان الي ف قلبو ع لسانو ومش بيحب يقعد مع حد مش بيحبو وبيقولو كدة ف وشو)
احمد : ايه قاعد هنا يعني دي م قاعد مع بني آدمين عادي
عدنان : (بص ل احمد. كدة بصة من غير تعابير وش من غير م يتكلم ب حرف ورجع بص ل عمر تاني)ها يعمر مردتش
عمر : عادي يعدنان و**** انت عارف انا كل شوية ف اي حته مليش قعدة مع حد
عدنان : طب يعم ابقي اقعد مع الي شبهك مش وخلاص
زياد : (بص لعدنان عايز يتخانق معاه ولسة هيتكلم)
عمر : (قطع كلام زياد) لا يعم عادي انا كدة كدة مش باجي غير يوم ف الاسبوع ولا الشهر مش مشكلة
عدنان : (بص لعادل وضحك بسُخريه)منور يعادل
عادل : حبيبي يعدنان

(عندي انا ومحمود بعد دقيقة لقيت دياب باعتلي)
دياب : حصل يباشا مفيش حاجة تخص رضوي عند اي حد تبع محمود دلوقت
انا : تمام(شلت الموبايل) معلش يمحمود انا عارف انك انت ناسي انك بعتهم لحد فمسحتهوملك انا
محمود : (بخضة)ان ان انا بعتهم لحد ؟انت عرفت ازاي
انا : ههه انا عارف انك نسيت تقولي صح ؟ صح يلا روح ل الشباب مستنينك

(رجعنا وخدت عدنان ومشينا)
عدنان : لازمتها ايه الحته الي عملتها دي يعني
انا : لازمتها انو يخاف اكتر ويتجنبنا
عدنان : ايوة يعني قولتلوا ايه
انا : ولا حاجة متشغلش بالك الحوار خلص
عدنان : (بعدم فِهم) ماشي

(عندنا محمود والي قاعدين معاه)
عادل : ف ايه يمحمود
محمود : افتح موبايلك شوف الامانه الي بعتهالك امبارح موجودة ولا لا
عادل : (فتح الموبايل لقيهم اتمسحو)احا مش موجودين ايه الحوار
زياد : ايه يرجالة م تفهمونا
عمر : همشي انا طيب اسيبكو مع بعض (ومشي)
محمود : (حكي كل الي حصل ليهم) بس كدة
احمد : يبن الحرام يصقر
زياد : م نتخانق معاهم يسطا دول اتنين نطلع كسمهم
محمود : هههه شايف الاتنين دول يشبح انت وهو مفيش واحد ف المدرسة مش بيخاف منهم ومش بيحبهم حتي المدرسين بيحبوهم وخصوصاً صقر يعني لو قامت خناقة بينا حتي برا المدرسة الشارع كلو صحاب صقر هيطلع كسمنا احنا وهم الاتنين اصلا ممكن يجيبو لكل واحدفينا عاهه من غير م حد يقف معاهم انت متعرفش صقر كان بيتخانق ف شارعهم لوحدو كان لما بيتخانق مع حد ف الشارع بينزل م البيت ب m16 ويضرب ف اي حد ف وشو دة ولا عدنان الي عامل زي الجِته ومن صُغرو قاعد ف الجبل واهلو معودينو ع كل حاجة
عادل : احا ثانيه ازاي صقر عمل كدة ومش محبوس
محمود : ههههه قولتلكو متعرفوش حاجة صقر انتو عارفين ان ابوه دكتور ف الجامعة وعمو لوا وابن عمو رائد وخالو مستشار وعندو و**** اعلم ف حد تاني ولا لا وعدنان دة معارف عيلتهم كلها ميري يخوانا اقعدو ساكتين بلا نتخانق معاهم خلينا نكسبهم احسن

(خلص اليوم والدراسي وماشين انا وعدنان مروحين )

(ف بيت دياب )
واحدة : ااااه ي دياب براااحة حرام عليك

****انا اسف ان الجزء خلص ف حتة السكس الي البعض مستنيها ومش بيقرا قصص غير علشانها😂بس انا قولتلكو القصة مش كلها سكس ومش حاببها تكون كلها سكس ومش حابب الي يكون بيتابع القصة يكون بيتابعها علشان السكس وبس مش حابب كدة ونفس الكلام انا لسة اول مرة اكتب ممكن تلاقو غلطات كتير ولو الجزء مجبش تفاعل يبقي معجبش حد زي الي فات وهوقف لحد هنا ومش هكتب تاني وبشكر الكام واحد الي اتفاعلو ع الجزء الاول كمان مرة 💙*****

• عجبني
يبا كمل يبا مفيش احلا من الاعدادي والتافصيل الصغيرة دي كمل

• عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR و الجمد
القصه كويسه جدا و بالتوفيق

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف انا عملت اكونت فى المنتدى مخصوص عشان اقولك عاااااش واستمر بسرعه بقى عشان انت عالمى ونزل الرابع بسرعه 😂😂

• عجبني
التفاعلات: UrFavDAD SAQR و الجمد
على فكرة فعلا لو مفهاش جنس خالص بتكون اجمل بس انت فكرتنى بالنجم حمادة فتحى وقصصه التحفه
تسلم 💙.. انا من عشاق قصص حمادة وبتمني يرجع يكتب هنا .. القصة هتكمل ف التعليقات تابع 💙

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%