NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Tafahaa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
1 مايو 2024
المشاركات
8
مستوى التفاعل
64
نقاط
306
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اللي لسا مقرأش الجزء الاول تقدر تتابعه من هنا


الجزء الاول

الجزء التاني

شكرا علي تعليقاتكم نخش ف الموضوع ع طول😂

وقفنا في الجزء الاول لما سمعنا صوت بيقول

ما طبعا لازم تكون اتبسطت

اتصدمنا احنا الاتنين لما بصينا ناحيه الباب

نور: خالتو؟

ندي خاله نور ٢٧ سنه حته قصيره كدا بس ااي بيضاا وبزازها كبيره ووسطها يكاد يكون معدوم وطيزها متوسطه وحاجه كدا تتاكل اكل

ندي: ايوا خالتك يا وسخه انتي والوسخ اللي معاكي

انا كنت مستغرب اي اللي جابها دلوقت اصلا وبعدها افتكرت ان وقت م كنا بناكل مرات خالي قالتلنا ان اختها قريبه من هنا واحتمال تعدي علينا ف اي وقت

طبعا من الصدمه نور قعدت تعيط ونا لبست هدومي وقعدت قلبي هيخرج ويجري من الخوف

نور: خالتو انتي مش فاهمه

ندي: مش فاهمه اي يا وسخه يا شرموطه

نور: هفهمك بس

ندي: لا تفهميني ولا افهمك اول م امك وابوكي يصحو لازم يعرفو كل حاجه

نور بعياط: معلش والن**ي اخر مره صدقيني

ونا كل دا قاعد مش مستوعب اصلا ان كل دا حصل

وبعد ما عدي نص ساعه كامله نور بتتحايل علي ندي انها متقولش حاجه ندي وافقت اخيرا وانا نمت برا ع الكنبه تاني ومفيش في دماغي غير كلمه واحده

يا بنت الوسخه

تاني يوم قعدنا نفطر وندي كانت بتبص بصات من تحت لتحت تحسها قاصده تهديد

خلصنا اكل وقمت شربت الشاي ف البلكونه بعدها لقيت امي وخالي وبنت خالي ومرات خالي بيقولو تعالي معانا ننزل نتمشي ف وافقت ونزلت قلت بدل الخنقه والبضان اللي بنت العرص مسبباهولي دا

نزلنا اتمشينا شويه وقالو ندخل سينيما قلت لا انا تعبان وهروح قعدو يتحايلو عليا شويه ونا كنت خلاص فاصل بجد

خدت نفسي وروحت ع البيت بفتح باب الشقه بهدوء علشان بنت اللبوه دي متستلمنيش

سمعت حاجه مش عارف فرحتني ولا خضتني بس انا حسيت بانتصار

سمعت ندي بتتكلم في التليفون

ندي: اه يبني متقلقش

يووه منا لسا قافله معاهم قالولي ان لسا الفيلم قدامه نص ساعه علي ما يبدأ وكمان عندك ساعه ونص الفيلم يعني قدامنا ساعتين براحتنا

طب يلا مستنياك

طبعا انا سمعت دا وابتسمت كدا ودخلت ع الاوضه جري وطبعا اي حد مكاني كان هيدخل يمكسها يفشخ كسم اللي جابوها بس انا ممعييش دليل ومممكن الموضوع يتقلب عليا ف عملت تليفوني وضع طيران وفتحت الكاميرا وثبت التليفون فوق النيش وسبت فتحه مش باينه كدا يصور منها ودخلت الاوضه بعد ربع ساعه سمعت الجرس وندي كانت بتاخد دش خرجت من غير هدوم تفتح وعاوز اقولكو عليها جسم عليا الحرام جسم ابن متناكه

بزاز بتتهز زى االجيلي وحلماتها تتاكل اكل يجدعااان وغير كدا عليها حته طيز بنت متناكه بكل معاني الكلمه طيز متوسطه وواخده شكل الااقواس تحسها مرسومه كاريكاتير

المهم ندي جريت فتحت

ندي: هشام حبيبي ادخل بسرعه

هشام دا شكله يدي علي التلاتينات كدا كان لابس قميص اسود وفاتحه لسرته ولابس بنطلون اسود ومرجع شعره لورا تحسه من رجاله العصابات المهم دخل خد ندي بلحضن وباسها ولسا هيدخلو الاوضه رحت خارج منها وواقف اصفر

هشام ف لحظه قلب كليان مبابي وخد ديله ف سنانه وقال يا فكيه

ندي بقي: انت هنا؟؟

انا: لا هناك يا روحي

بس تصدقي انا زعلان من نفسي اوي يعني تخيلي انتي استنيتي لغايه م خلصنا انا ونور بس سامحيني مقدرتش استني اتش بقي

ندى: افهم طيب

انا: افهم؟

واحده فاتحه لراجل غريب الشقه وهي ملط وبيبوسو بعض هيكونو بيعملو اى؟ بيبيعو سبح مثلا؟

ندي: خد بالك انا مقلتش حاجه لخالك ولو عرف هي…

انا: ششششش انتي معاكي دليل؟

ندي: وانت معاك بقي يا حلو؟

انا: هو انا مقلتلكيش؟ يوووه يقطعني دنا نسيت اقولك اني بصوركو استاذنك بقي علشان معنديش مساحه في الفون

ندي: بتصور؟؟؟؟؟

بتصور اي؟؟

طب…هعملك كل اللي انت عاوزه بس بلاش فضايح

انا حسيت بانتصار بيني وبينكو قلت انيكها ف افكارها وانيكها برضو عادي مش حوار

انا: تعرفيه من امتي وبيجيلك من امتي؟

ندي: صدقني دي معرفه سوشيال ولسا اول مره اشوفه وا**ه

انا: خخخخ اول مره وفاتحاله كدا؟

ندي بعياط: صدقني اول مره وال**ه

انا: خلاص يا ندي هعديهالك المرادي بس علشان انتي طلعتي جدعه معايا وعوضا عن اتش انا هراضيكي

ندي: بجد يعني مش هتقول لحد ….. اي؟؟ تراضيني ازاي؟

انا: هو اتش كان هيراضيكي ازاى؟

ندي وهي بترجع لورا ونا بقرب عليها: لا يمحمد اعقل بلاش

انا: منا لو عقلت يروحي هفضحك

ورحت شاددها نحيتي ووعاوز اقولكو احلي واطعم بوسه ممكن تاخدها من احلي شفايف في الدنيا وهي كانت بتمانع في الاول بس ساحت مني خالص لدرجه انها هي اللي بقت تقربني منها ونا سامع منها احلي مممممم في الدنيا رحت شاددها وداخل بيها الاوضه ورميتها ع السرير وقالع التيشرت شدتني ليها بسرعه وفضلت تلعب ف شعري وتبوس فيا ونا بقلع البنطلون واحده واحده ورحت ماسك بزها وهي اااخخخ امسكه اجمد ونا ماسك فيه زي اللي ماسك حرامي وحلماتها بتتعصر ف ايدي وهي ااااهه اااااههه ونا نازل قرص ف حلمتها ورحت حاطت شفايفي ع بزها حسيتها اتكهربت كدا وفضلت الحس ف حلماتها ونازل رضاعه ف بزازها اللي يتاكلو وهي طالع منها ااااه اااااه مممممممم يلا يمحمد يلا يروحي يلا يلا يلا

ونا بدون مقدمات رحت راشق زبي ف كسها واتفاجأت ان مفيش ددمم نزل مع العلم انها المفروض انسه بس انسه مين بقي انا مهتمتش ونزلت نيك ف كسها وهي تصوت ونا حاسس ان حد يهدخل علينا من الجيران بسبب صوتها دا رحت فضلت ابوس فيها وقالبها ع بطنها ونازل ضرب ف طيزها وامشي زبي ع كسها وطيزها وهي تقول دخل بقييي يوووه يابني ارحمني تعبااانه ونا رحت مدخل زبي ف طيزها طلعت منها ااااه برعشه كدا ونا نازل نيك فيها ومع العلم ان طيزها طلعت واسعه برضو ونا نازل فيها نيك وهي ااااح اااااه براحه يروحي ونا اهيج علي صوتها ونازل فيها ترزيع وطيزها تترج قدامي كدا وحاجه قمه الاثاره وهي ااااححح ااااااه ااااااااه طب واحده واحده براحه طيب مش قادره حسيت اني هجيبهم رحت عادلها وحاطت زبي ما بين بزازها وهي تمص زبي كل م يطلع لبوقها ورحت جايب لبني عليها وعلي وشها وهي مسابتش نقطه تقع غير ولحستها ونمنا من التعب مش قادرين نتحرك

انا: ندي

ندي: قلب ندي وسيدها

انا: مين اللي فاتحك ونايكك يا شرموطه

ندي: دي حكايه طويله

انا: احكي يكسمك ورانا الديوان يعني

نامت ع صدري وهي بتحرك ايدها ع زبي

ندي: كنت خارجه من الكليه راكبه المواصلات ف والعربيه كان كلها شباب وساعتها كنت لابسه بنطلون ضيق ونا بركب السواق بعبصني خفت اوووي ومعرفتش اقول اي ركبت والسواق مشي وفضل ينزل ف الناس واحد ورا التاني ومتبقاش غيرنا انا وهو

انا: وبعدين

ندي: هقولك اهو

انا: لا اصل انا حا الهندي دا

ندي: صدقني دي الحقيقه

انا: كملي

ندي: بص يا سيدي

قالي انا هقف ف جمب اشوف الفرده اللي ورا نايمه ليه ونا مردتش عليه ف خدنا ف حته شبه الجراشات كدا ونزل وفي ايده مفك كبير كدا

انا: خخخ الكوريك بقي مفك؟

ندي: انا ايش عرفني وبعدين عرفت منين انه كوريك يا فالح انت كنت معانا؟

انا: كملي بس كملي

ندي: وبعدين لقيته فتح الباب وبص يمين وشمال وقالي انزلي انا خفت لقيته شدني من شعري ونزلني بلقوه وخفت اسوط يموتني ف نزلت معاه راح ساند ضهري ع باب االعربيه وفتحلي زراير القميص وقالي متخافيش هتتبسطي وقام ماسك ف صدري ونا مكنتش قادره لقيته قلعني وحشر زبه ف بؤي وكان كبير فششخ ونا كنت هموت حرفيا وقعد يرضع في بزازي ونا مش قادره رحت مسوطه اااااه لقيته كتم بقي وهمس ف ودني هتفضحينا يا شرموطه اسكتي خالص بدل م ابعتك لاهلك في اكياس وراح مقلعني البنطلون وقعدت اقوله ابوس ايدك انا بنت وهو ولا هو هنا

انا: ها

ندي: راح منيمني ع الكنبه اللي قدام الباب ونازل ف كسي لحس ونا مكنتش حاسه بنفسي ولقيتني مبسوطه اووي وهايجه فشخ لت اشد ف شعره ووشه ناحيه كسي من المتعه

يتبع…….
 
يتم نقله للمهملات للمخالفة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%