NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حولتني لديوث عشان تنتقم الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Gymy

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 يناير 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
251
نقاط
55
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اخباركم ايه.. دا الجزء الثاني ياريت يعجبكم...
وصلنا في الجزء الأول لحد ما سمر لبستني الجراب.. وطلعت البيت ودخلت الحمام اتحممت وكان الزب الي في طيزي بيوجعني لما اجي اقعد عليه وبيهيجني جامد وامي ندهتلي عشان العشا كنت ميت من الجوع ورحت عشان اتعشاا جيت اقعد لقيته بيوجعني قمت جايب مخد طريه وقاعد عليه امي استغربت قلتلي مالك فيك حاجه قلتله لا ابدن اصلي وقعت علي السلم وانا نازل لقيته اتخضت وقلتلي اتعورت فيك حاجه قلتله ابدن شويت وجع بسيط وهتفك قلتلي ماشي وعديت منه وخلصنا عشا وقمت عشان انام مش عارف انام بتوجعني جامد لحد ماغم عليا من التعب ونمت وصحيت علي الظهر فطرت وقلت لامي انا نازل رايح مع اصحابي قلتلي متتاخرش يا حبيبي ونزلت جري وفي الم في طيزي كبير لحد موصلت لشقت عمي رنيت الجرظ فتحتلي الباب
سمر قلتلي مش فاضي دلوقتي غور تعالي بكره قلتله ابوس ايدك مش قادر يا ستي قلتلك مش فضيه قمت نازل علي رجليه ابوسه قلتلي اوم يا اخربيتك مش علي الباب حد يشوفك قلتله مش قادر قلتلي خش حظك عمك مش موجود دخلت جري وقفت في الصاله قفلت الباب قلتلي خش الغرفه رحت عشان ادخل قلتلي ارجع يا ابن الشرموطه علي رجلك واديك ذي الكلب شكلك نسي النظام يا خول رجعت جري ونزلت وضع الكلب ورحت الغرفه زحف وهيا مشي جنبي وبتضحك شاطر يا عرص ههههه ودخلت قعدت علي السرير وخلعت الشبشب. انا فهمت علي طول قمت نازل علي رجليها لحس وبوس وهيا ههههه شاطر يا عرص قم اقف وخلع قمت خلعت ملط قلتلي استنا خليك واقف وراحت خرجت وجت تاني قلتلي تعبان قلتله اوي هموت قلتلي هتعمل اي حاجه اقلك عليه قلتله امرك يا ستي قلتلي مش مصدقه قلتله وايه الي يثبتلك قلتلي اهوت
وقامت مطلع الموبيل وقلتلي صوره عشان اضمن انك هتعمل الي ينطلب منك قلتله امرك وقامت مصوراني بجميع الاوضاع والجراب لس في طيزي وقامت حط الفون وقتللي قرب يا خول ولقيته جابت المفتاح وفكتلي الجراب..وفكت زبي وشلت الزب من طيزي.. انا اااي كان روحي رجعتلي.. هياا ههههه ايه يا شرموط مالك نامي علي بطنك وفتح طيزك بايدك عملت الي قالت عليه بتبص لقيته حمر قلتلي انتا تعبان فعلن وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته هيا وغرقيته زيت وراحت مدخله كله في طيزي انا ااي اااه ايي كمان يا ستي وهيا بتنيكني وبترزع جامد قلتلي انتا عاوز زب حقيقي ينيك وينيك امك قلتله اه يا ريت قلتلي عاوز ايه قلتله زب فحل ينيكني قامت رزع زبه جامد وضرباني علي طيزي جامد قلتلي ويا تاني يابن الشرموطه قلتله وينيك امي ويفشخه ويفشخ اختي كمان ااي اي اه هياا هههههه شاطر يا خول عشان كدا انا عندي ليك مفاجأة قلتله ايه هيا قلتلي استناا خليك زي منتا وسيب الزب زي مهواا وخرجت معداش ٥ دقايق ورجعت وقلتلي الليلي هتتفشخي يا شرموطه وخرجت الزب ولقيت زب فحل بيخش في طيزي وانا مش قادر من الخضه والوجع ببص لقيته خالد ابنها هوا الي حاشر زبه في طيزي جيت اقوم لقيته قالي اسبت يابن الشرموطه انتا بتاعي من النهرض وسمر قلتلي مالك يا خول مش كنت عاوز فحل ينيك اهو جبتيلك سيد الرجالي الي امك رفضت تجوزه لشرموطه اختك ولقيته بيحشر بتاعه جامد ويدوب دخل زبه وهياا قلتي نفسك ميطلعش يا شرموطه وقمت جايب الزب الي كان في طيزي وحشره في بقي وقلتلي دوق طعم طيزك يا عرص وخالد بدء ينيك ويرزع جامد وانا بدات استمتع وبدأ يطلع مني اهات ااااي ااااي براحه وهيا استحملي يا شرموطه وعدا ٥ دقايق رزع في طيزي وقم مخرجه كله حسيت بهوا دخل في خرمي وقلي تعالي يا عرص مصلي قامت سمر مسكاني من شعري وقلتلي روح مص زب سيدك ياخول وتفت في وشي وراح وخدني من شعري وحشر نص زبه في بقي وبدا ينكني في بقي لحد مهبط وانا كملت مص ليه وانا مستغرب ليه مجبش وفجأة حسيت بزب بيخش طيزي لقيته سمر بتحشر الزب الي معاها في طيزي وبترزع بيه وانا في عالم تاني قام خالد رزعتي بالقلم قالي لف نفسك ورفعلي طيزك يا عرص قمت سمر شالت زب من طيزي وقلتلي لف لسيدك يا عرص ولفيت ولقيته حشره مرا وحده وبدا يرزع وهيا رفعت الجلابيه وقتللي وطي راسك ولحس يا كسمك قت موطي راسي الحس كسه وخالد بيرزع فياا لغايت ما لقيته بيترعش بيقلي هجيب سمر قلتله انا قرب اجيب انا كمان ولقيت حمم بركان بتسيل في طيزي طلعت مني احححح خالد قعد يضحك وقالي بقيتي شرموطه فعلن وامه خلاص بدات تجيب وقامت مسكاني من دماغي وقلتلي اشرب عسلي يا عرص وفعلن شربتهم وقام خالد خرج راح الحمام وسمر جت من ورايا وحطت زب تخين وصغير في طيزي زي طبه كدا وقتلي عشان تتعشري يا شرموطه لبن ابني مينزلش منه ولا نقطه خليك رافع طيزك لحد مروح انضف نفسي ورجعلك فضلت كدا لحد مرجعتلي قلتله لس تعبان يا ستي زب لس مجبش قلتلي عشان انا مأمرتش له تجيب هههههه تعالي نام علي ضهرك وراحت مسكه وقعدت ترضع فيه لحد مجبت وقامت وخد كل لبني في بقه وقلتلي لبنك طعمه حلو يا خول ههه ودخل خالد ولقيت زبه وقف تاني سمر قلتله شكله مهيجك تاني يا حبيبي هههه قله اه ابن التناكه طيز حلوه وبيض قالته تعالي نام علي ضهرك وهوا يطنط عليك عشان متتعبش وفعلن راح نام علي ظهر و لقيت قلم علي وشي رزع كنت هعيط قلتلي مسمعتش قلت ايه يا ابن اللبوه قوم اركب علي فحل سيدك انا قمت قعت فقه وقت اتنطط عليه لحد فصلت وهجت من تاني خالد قام مسكني قلبني علي السرير وفضل يرزع فياا وقالي عاوز انيك امك يا خول قلتله وتفشخ كمان قالت سمر انا هخلي الشرموطه دي تبق تحت رجلك يا حبيبي بس الصبر وقام رايح قعد علي الكرسي وقلي تعاله مص رحت جري زي الكلب امص ليه وفضلت امص لحد ما لقيته مسكني من من راسي جامد وحشر زبه في ظوري وجاب لبنه كله في بقي وقلي ابلعهم يابن المتناكه مفيش نقط تقع وقمت بلعهم ولقيت سحر بتحشر زبه الصناعي في طيزي وبتضرب بيوضي لحد ما جبت لبني وقامت قلتلي روح استحمي وتعالي في الصالي جيت امشي مش عارف من الوجع قعدو يضحكو وقامت سمر قلتلي انتا طيزك اتفشخت بق خرمك عامل زي النفق هههههه مش هتعرف تمشي روح زحف زي الكلب ههههههه وفعلن رحت زي الكلب واستحميت بمعجزه ورجعت اتسند علي الحيط لحد موصل لغرفه دخلت لبست وجت حطيتلي كريم مخفف الام وخرجت قعت في الصالي ولقيت سمر جايه هيا وخالد وبتقلي ايه بقيت احسن يا كيمو يا حبيبي انبسط قلتله اوي قلتلي دلوقتي عوزين نوقع امك عشان تتناك قلتله اذاي قلتلي تسمع الي هقلك عليه قلتله حاضر لقيت خالد بيقلي
خد امسك الشريط دا قلتله ايه دا لقيت سمر بتضحك وبتقلي ههههه دا الي هيجبه زي الكلبه وهحققلك حلمك قلتله اعمل ايه رد خالد تحط نص حبايه في اي مشروب هيا هتشربه لمدة اسبوع كل يوم نص متكترش منه قلتله ايه دا قالي تمول يا خول...
وهنا انتهي الجزء الثاني من القصه يا ريت يعجبكم..
 
  • عجبني
التفاعلات: Looka و Sharo elgen 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%