NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عارف وفاهم عليك بس الاحسن تاخد راحتها لاكن تنستر بلبسها وخلي لبسها وسيع عشان ما يهيج
بس لازم تاخد راحتها برضو مش تقعد مكبوته و واجب عليا مش تفكر فيها اصلا

كول خرا الشب محترم ومش بفكر فيها وانا فهمان عليه عشان عايشين نفس المشكلة انت تبقى ديوث هاد شي تاني
دا ديوث فكك منه عاوز الناس كلها تنيك أمه و تنبكه

بس برضو مش من قله النسوان أننا نفكر في امهاتنا و بعدين لو مش هاخد راحتها في البيت تاخد راحتها فين يعني احنا الي واجب علينا نراعي حاجه زي دي
ما أنا قولتلك عقلك الظاهر حاجة و الباطن حاجة تانية الباطن مش هتقدر تتحكم أو تسيطر عليه

ما أنا قولتلك عقلك الظاهر حاجة و الباطن حاجة تانية الباطن مش هتقدر تتحكم أو تسيطر عليه
يعني دا مش ب ايدي
امال ازاي اقدر امنع نفسي من كده

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
حلمت اني بنيك امي مع العلم اني عمري مفكرت ولا هفكر فيها و بعملها بكل احترام ممكن حد يقولي ايه معني الحلم ده
ده احتلام مش حلم بس عليك تتعوذ من الشيطان

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
تفسير حلمك معايا بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس لازم تاخد راحتها برضو مش تقعد مكبوته و واجب عليا مش تفكر فيها اصلا
طبعا ده واجب علينا كلنا بس هي كمان واجب عليها الستر واللبس الوسيع

طبعا ده واجب علينا كلنا بس هي كمان واجب عليها الستر واللبس الوسيع
ما انا عارف هو انا قولت حاجه غير كده انا بتكلم علي راحتها في البيت مش لازم تكون مكبوته و مخنوقه

في الغالب بيبقي غيرة زياده او حب مفرط عادي متركزش في ومتفكرش في الحلم كتير اعتبرو محصلش عشان متلقيش نفسك واقع في تخيلات وحورات هتتعبك انت. بعدين

في الغالب بيبقي غيرة زياده او حب مفرط عادي متركزش في ومتفكرش في الحلم كتير اعتبرو محصلش عشان متلقيش نفسك واقع في تخيلات وحورات هتتعبك انت. بعدين
انا الفكره بقوم من النوم زعلان من نفسي اوي

• محزن
التفاعلات: Saadaref
ما انا عارف انا بتكلم ليه مع امي و بيتكرر كتير ليه
يمكن عشان هيا الست الوحيده اللي دايما بتشوفها قدامك كتير

انا الفكره بقوم من النوم زعلان من نفسي اوي
اكيد ودي طبيعي انك بتزعل من نفسك بس انت مش حالم كده قصد انت فاهمني ازاي انت بس متفكرش كتير في الحلم ولا تسرح بخيالك في الي حلمت بيه عشان متلقيش نفسك دخلت في دوامه اكبر واوسع

اكيد ودي طبيعي انك بتزعل من نفسك بس انت مش حالم كده قصد انت فاهمني ازاي انت بس متفكرش كتير في الحلم ولا تسرح بخيالك في الي حلمت بيه عشان متلقيش نفسك دخلت في دوامه اكبر واوسع
أنشأ **** مش هفكر فيه خالص انا مش حمل اني اخسر امي دي الحاجه الوحيده الي ليا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Saadaref و بنوتي اسمر
كلامك جميل وصح ودي صدقني وساوس شيطان عايز ويقعك في غلط كبير اوي واكيد والدتك ست عظيمه وبتتغب معاك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Saadaref
كلامك جميل وصح ودي صدقني وساوس شيطان عايز ويقعك في غلط كبير اوي واكيد والدتك ست عظيمه وبتتغب معاك
هي الوحيدة الي ليا بعد ما والدي توفي و حصل ليها مشكله و الحمد**** قامت منها علي خير

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
هي مش فكرة تخسرها **** ميجيب خسارة ابدا ان شاء **** ويخليهالك ويخليك ليها بس هتلقي نفسك بتتسحب واحده واحده في دايره الدياثه وهتبداء تركز معاها وهتهيج نفسك عليها وانت صاحي وتلقي الدايرة بتوسع منك وهتلقي نفسك بتقفل الدايره علي نفسك ومش هتعرف تخرج منها فلو انت مش ديوث بلاش تقع في الخايه دي نصيحه

هي الوحيدة الي ليا بعد ما والدي توفي و حصل ليها مشكله و الحمد**** قامت منها علي خير
يديها الصحه والعافيه وتفرح بيك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%