NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bisexual

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
شباب انا اسمي يحي 18سنه انا سالب

المشكله عندي اني علي طول هيجان على طول سخن مش عارف اريح نفسي قربت اكمل اسبوع انا بقيت لما اطلع لبني بتحرك كتير و اطلع اصوات الشهوه اوي كنت الاول بعملها ك أن مفيش حاجه حصلت مكنتش بتحرك حتي ، و بقيت بعملها 3 مرات و اكتر في اليوم ممكن حد يقول ليه ابطل ازاي مع العلم اني مش بتفرج علي حاجه خالص

• عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
اعتقد انت مش هترتاح غير لما تمارس مع موجب

• بيضحكني
التفاعلات: Bisexual

المشكله عندي اني علي طول هيجان على طول سخن مش عارف اريح نفسي قربت اكمل اسبوع انا بقيت لما اطلع لبني بتحرك كتير و اطلع اصوات الشهوه اوي كنت الاول بعملها ك أن مفيش حاجه حصلت مكنتش بتحرك حتي ، و بقيت بعملها 3 مرات و اكتر في اليوم ممكن حد يقول ليه ابطل ازاي مع العلم اني مش بتفرج علي حاجه خالص
بص يا يحيى انت بتكبر زي اي واحد بيكبر شهوتك بتزيد مع تقدمك في العمر فده ايزي يعني بيحصل مع الكل

الاختلاف اللي فيك انك متعمق شوية في الجنس فده بيضاعف تأثيره في الفترة الحالية لكن الخوف من الجي مش من دلوقتي

بمعني انك لازم ومجبر تتحكم في شهوتك لازم يكون عندك كنترول كويس جدا عليها بحيث تعملها بمزاجك ومتعملهاش بمزاجك مهما يكون نشوتك أو هياجانك في الوقت ده

انت لازم تتحكم لازم تكون انت القائد
لو بقيت تابع فربنا يسترها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: محترف اربعينى، اسلام الجامد و مزاجنجى كييف
بص يا يحيى انت بتكبر زي اي واحد بيكبر شهوتك بتزيد مع تقدمك في العمر فده ايزي يعني بيحصل مع الكل

الاختلاف اللي فيك انك متعمق شوية في الجنس فده بيضاعف تأثيره في الفترة الحالية لكن الخوف من الجي مش من دلوقتي

بمعني انك لازم ومجبر تتحكم في شهوتك لازم يكون عندك كنترول كويس جدا عليها بحيث تعملها بمزاجك ومتعملهاش بمزاجك مهما يكون نشوتك أو هياجانك في الوقت ده

انت لازم تتحكم لازم تكون انت القائد
لو بقيت تابع فربنا يسترها
شكرا جدا ليكي ❤️🫰🏼

عندك حلين
الاول ياما تتحكم في نفسك كويس
التاني ياما تبقي تجرب طعم الsex حتي لو soft

• عجبني
بص انت لسه شاب صغير ف السن ولسه بتبدء حياتك والشهوة عندك هتكون عالية اوى الفترة ديه
معلش حاول تسيطر ع نفسك وتتحكم انت ف شهوتك وتخلى إرادتك القوة منها بدل ما هي تتحكم فيك وانت اللى هتتعب جدا صدقنى
خلى إرادتك وثقتك بنفسك قويه واتغلب ع شهوتك وحاول واتعلم تنزل بمزاجك حتى لو هتنفجر من كتر الشهوة

• عجبني
عندك حلين
الاول ياما تتحكم في نفسك كويس
التاني ياما تبقي تجرب طعم الsex حتي لو soft
ااه ممكن 👍

• عجبني
التفاعلات: Jordn
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انت لسه شاب صغير ف السن ولسه بتبدء حياتك والشهوة عندك هتكون عالية اوى الفترة ديه
معلش حاول تسيطر ع نفسك وتتحكم انت ف شهوتك وتخلى إرادتك القوة منها بدل ما هي تتحكم فيك وانت اللى هتتعب جدا صدقنى
خلى إرادتك وثقتك بنفسك قويه واتغلب ع شهوتك وحاول واتعلم تنزل بمزاجك حتى لو هتنفجر من كتر الشهوة
هحاول حاضر ❤️

خليك زي ما انت. لكن استغل ده مع حد بقي
خصوصا انك مش بتهديد لما تجيب و دي ميزة نادرة اصلا

• بيضحكني
خليك زي ما انت. لكن استغل ده مع حد بقي
خصوصا انك مش بتهديد لما تجيب و دي ميزة نادرة اصلا
ماشي 😂

بس خلي بالك لو جربت طعم ال sex مش هتعرف ترتاح بعد كدا غير بال sex
يعني كده الازم اتحكم في نفسي

• عجبني
التفاعلات: Jordn
يعني كده الازم اتحكم في نفسي
لو عايز تجرب و شايف انك هتعرف تسيطر علي نفسك جرب
بس لو حاسس انك مش هتقدر تسيطر علي نفسك لا خليك بقا ممكن chat او voice او cam

• حبيته

اشغل نفسك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%