NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي مش فكرة تخسرها ** ميجيب خسارة ابدا ان شاء ** ويخليهالك ويخليك ليها بس هتلقي نفسك بتتسحب واحده واحده في دايره الدياثه وهتبداء تركز معاها وهتهيج نفسك عليها وانت صاحي وتلقي الدايرة بتوسع منك وهتلقي نفسك بتقفل الدايره علي نفسك ومش هتعرف تخرج منها فلو انت مش ديوث بلاش تقع في الخايه دي نصيحه
خير انشاء **** و انا طبعا مليش في الحوارات الهابله بتاعت الدياثه و الكلام الفاضي ده و عمري عمري ما اكون كده

• حبيته
التفاعلات: Saadaref
حلمت اني بنيك امي مع العلم اني عمري مفكرت ولا هفكر فيها و بعملها بكل احترام ممكن حد يقولي ايه معني الحلم ده
انا اول مره حلمت بمحارمي
حلمت ان بنيك اختي بعد ما شوفتها بتدعك في كسها
وحلمت ان امي بتمصلي زبي

ممكن دا يبقي يسبب انك بتحب نوعية سكس المحارم بما انك مش بتفكر تنكها

• حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
هي الوحيدة الي ليا بعد ما والدي توفي و حصل ليها مشكله و الحمد**** قامت منها علي خير
اذا امك مريضة تزوج ريح حالك وريحها بشغل البيت

حلمت اني بنيك امي مع العلم اني عمري مفكرت ولا هفكر فيها و بعملها بكل احترام ممكن حد يقولي ايه معني الحلم ده
نايم وانت متفرج علي سكس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خير انشاء **** و انا طبعا مليش في الحوارات الهابله بتاعت الدياثه و الكلام الفاضي ده و عمري عمري ما اكون كده
**** يحميك ويبعد عنك اي شر

يعني دا مش ب ايدي
امال ازاي اقدر امنع نفسي من كده
أحلم براحتك ، بس خليك فاكر دى مجرد أحلام أوعى عقلك الظاهر يتأثر و تحاول أو حتى تفكر تتحرش بأمك

أحلم براحتك ، بس خليك فاكر دى مجرد أحلام أوعى عقلك الظاهر يتأثر و تحاول أو حتى تفكر تتحرش بأمك
لا هو انا عبيط اني افكر اني اعمل كده ولا ايه
و بعدين من قله النسوان في البلد ملقتش غير امي

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
يعم اص انت بتقول جدعه ليه نفسي اعرف هو انتوا علشان بنت لازم تعملو كده 😂
لا كلمتها عجبتنى ياعم وكل واحد حر اعتقد ومش من حقق تغلط

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%