NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة أمي اعترفت لأمي بمشاعري ناحيتها

A

Anonymous (2c70)

ضيف
انا ١٧ سنة و امي ٤٢ سنة مطلقة من ٤ سنين و عايشين لوحدنا بعشقها عشق مش طبيعي و مفيش لحظة بتعدي عليا غير و انا بتخيلها معايا عالسرير بنيكها و بنعيش احلي متعة مع بعض لدرجة اني مبقتش اهيج علي اي ست غيرها لحد ما قررت من اسبوع اني اصارحها و اللي يحصل يحصل و رد فعلها كان اهدي من اللي توقعته رغم ان هي رفضت و حاليا بقت حريصة مني اكتر زي انها بتقفل باب اوضتها و هي نايمة لكن اللبس في البيت لسه عريان بس بتحافظ علي مسافة بيني و بينها دلوقتي ان شايف ان فيه فرصة لان هي كده خلاص عارفة انا عاووز ايه بس مش عارف ابدأ ازاي معاها لو حد عنده فكرة او تجربة لاني مش هسكت غير و انا و هي مع بعض علي سرير واحد ملط و زوبري بيعشر في كسها اللي عنده حل يكتب تعليق محدش يقولي تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: yasmin1990, الوقح, ابن متحرر و شخص آخر
انا معايا تجربة حقيقة و لازم خاص معاك عشان هنتكلم كتير

تعال اقولك علي حل

وش اللي خلاك تعشقها من البداية ؟ موقف مثلا ..والا مواقع دردشة والا ايش بالضبط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش دي امك في الاول و الاخر

انا ١٧ سنة و امي ٤٢ سنة مطلقة من ٤ سنين و عايشين لوحدنا بعشقها عشق مش طبيعي و مفيش لحظة بتعدي عليا غير و انا بتخيلها معايا عالسرير بنيكها و بنعيش احلي متعة مع بعض لدرجة اني مبقتش اهيج علي اي ست غيرها لحد ما قررت من اسبوع اني اصارحها و اللي يحصل يحصل و رد فعلها كان اهدي من اللي توقعته رغم ان هي رفضت و حاليا بقت حريصة مني اكتر زي انها بتقفل باب اوضتها و هي نايمة لكن اللبس في البيت لسه عريان بس بتحافظ علي مسافة بيني و بينها دلوقتي ان شايف ان فيه فرصة لان هي كده خلاص عارفة انا عاووز ايه بس مش عارف ابدأ ازاي معاها لو حد عنده فكرة او تجربة لاني مش هسكت غير و انا و هي مع بعض علي سرير واحد ملط و زوبري بيعشر في كسها اللي عنده حل يكتب تعليق محدش يقولي تعالي خاص
مبروك عليك جهنم وبئس المصير يبن الخول

• عجبني
التفاعلات: Legend walker
هي حاليا مستني اي حركه او فعل منك
اديه حبه وبعد نصف ساعه خد منها اللي عاوزه

بص يصحبي اي حاجه هتحصل محتاج تكون دقيق فكل حاجه لو حابب تعالي خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%