NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو كده يبقى فكر مع نفسك ، هل والدتك بتثيرك جنسياً حتى لو بتحب تبص عليها أو شايفها جميلة كأنثى...مش شرط عايز تنيكها بس أنها تقعد قدامك بهدوم مفتوحة أو خفيفة بيبقى منظر مثير أو حتى جميل بالنسبة لك؟؟
هي اكيد جميله في نظري ك انثي بس مش بفكر فيها جنسيا خالص و ممكن لبسها في البيت بيكون ضيق شويه

انا عارف انت مش رح تفكر في امك بس هي لو جسمها يهيج حتهيج عليها بلا سبب ودي طبيعي مش دياثة صدقني
فاهم ولله بس الفكره انا اصلا مش بفكر فيها أو ببص عليها و عمري بتاعي موقف اصلا عليها

هي اكيد جميله في نظري ك انثي بس مش بفكر فيها جنسيا خالص و ممكن لبسها في البيت بيكون ضيق شويه
بس هو ده السبب بكل بساطة

بس هو ده السبب بكل بساطة
بس اصلا مش بهيج عليها و شايف انا كل ام لازم تاخد رحلتها في البيت و احنا واحب علينا أن مش نفكر فيهم اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس اصلا مش بهيج عليها و شايف انا كل ام لازم تاخد رحلتها في البيت و احنا واحب علينا أن مش نفكر فيهم اصلا
عقلك الظاهر حاجة و الباطن حاجة تانية...و أنا من رأي إن كل أم لازم تاخد راحتها فى بيتها بس لازم تراعي إن ولدها كبروا خصوصاً لو ولدها فى سن من ١٤ ل ١٨ سنة و هي لسه موصلتش ٥٠ سنة

عقلك الظاهر حاجة و الباطن حاجة تانية...و أنا من رأي إن كل أم لازم تاخد راحتها فى بيتها بس لازم تراعي إن ولدها كبروا خصوصاً لو ولدها فى سن من ١٤ ل ١٨ سنة و هي لسه موصلتش ٥٠ سنة
بس برضو مش من قله النسوان أننا نفكر في امهاتنا و بعدين لو مش هاخد راحتها في البيت تاخد راحتها فين يعني احنا الي واجب علينا نراعي حاجه زي دي

انا عارف انت مش رح تفكر في امك بس هي لو جسمها يهيج حتهيج عليها بلا سبب ودي طبيعي مش دياثة صدقني
فعلا بس لما بحلم بيها بفضل مركز معاها طول اليوم

هو ده الي مهيجك اوي واطمن الشي ده عادي ابدا بس انت حاول بس تهيج لما تشوفها هز براسك وروح غسل وجهك وكت ميه على زبه يبرد وما تفكر فيها الشي داه رح يتحول لدياثة وتصير انت تفكر فيها

فاهم ولله بس الفكره انا اصلا مش بفكر فيها أو ببص عليها و عمري بتاعي موقف اصلا عليها
انا فاهمك وحتا لو وقف شي طبيعي اطمن بس انت روح غسل زبك يروح الهيجان وسوي اي شي ينسيك الي فكرت فيه

هو ده الي مهيجك اوي واطمن الشي ده عادي ابدا بس انت حاول بس تهيج لما تشوفها هز براسك وروح غسل وجهك وكت ميه على زبه يبرد وما تفكر فيها الشي داه رح يتحول لدياثة وتصير انت تفكر فيها
لا انا صلا مش بفكر فيها انا بقولك جميله في عيني زي كل الامهات في عيون ابنها لاكن حوار الهيجان ده مش بهيج عليها اصلا

انا فاهمك وحتا لو وقف شي طبيعي اطمن بس انت روح غسل زبك يروح الهيجان وسوي اي شي ينسيك الي فكرت فيه
يعني انت مش بتشوف امك جميله في عينك مش لازم جنسيا

حلمت اني بنيك امي مع العلم اني عمري مفكرت ولا هفكر فيها و بعملها بكل احترام ممكن حد يقولي ايه معني الحلم ده
انت كذاب لان العقل الباطن بيقول انك تفكر فيها ومشتهيها

عارف وفاهم عليك بس الاحسن تاخد راحتها لاكن تنستر بلبسها وخلي لبسها وسيع عشان ما يهيج

و هكذب ليه هو في حد عرفني هنا في المنتدى انا لو عاوز اقول حاجه هقولها

كول خرا الشب محترم ومش بفكر فيها وانا فهمان عليه عشان عايشين نفس المشكلة انت تبقى ديوث هاد شي تاني

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%