NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكايتي مع الكبار ـ حتي الجزء الثالث 7/5/2023

قصه جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77 و محترف اربعينى
فين الجزء الثالث
رجعت من طابا
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: الفرعون الازرق
مساء الخير احبابي
بعد غيابي المفاجئ لظروف صحية وفترة نقاهه وتعافي ىجعت ليكم من تاني
والنهاردة قررت اكتب ليكم قصة حقيقية حدثت بالفعل ومش هاغير اسماء ولا اي احداث هاكتب القصة كما حدثت بالضبط
............
انا ابوالخير وقت القصة كان عندي 36 سنة اعمل في مجال السياحة ومقيم في شرم الشيخ وكنت شغال حر .. يعني كنت بقلب رزقي من الرحلات وبرامج الرحلات وكنت متفق مع شركات كبيرة انفذ معاها رحلات اي كانت سفاري او بحر ..
اوصفلكم نفسي لا طويل اوى ولا قصير اوى يعني 170 سم ووقتها مكنش عندي كرش زي دلوقتي لاني كنت بهتم بنفسي شوية . وقتها كنت متجوز من بترشيا وهي مجرية الجنسية .
ومراتي ملهاش اي علاقة بالقصة ... طب ناس هاتسال في سرها . واية هي القصة ؟
هاقولكم القصة بعد ما اعرفكم بابطال القصة.
محمد بيك . وهو حد كبير اوى ورجل اعمال كبير وعمرة وقتها 48 سنة .
دعاء هانم . وهي سيدة الستقراطية ورئيسة جمعية للسيدات الراقية . وعمرها وقتها 42 سنة
ريهام هانم . وهي اخت محمد بيك . سيدة اعمال . عندها شركة للاستيراد والتصدير وايضا نائبة رئيس جمعية للسيدات الراقية . وعمرها وقتها 44 سنة . ارملة ولديها بنت .. حنان وعمرها 23 سنة
ندخل في الاحداث .....
جاني تلفون من شركة كبيرة انا متعاقد معاهم انفذلهم رحلات
انا . الو ازيك يا مستر حسام
حسام . تمام . بقولك يا ابوالخير
انا . اتفضل يا مستر
حسام . في حد تقيل اوى جاي شرم بعد يومين هو واسرتة ومحتاج مرشد معاهم يقعد معاهم 10 ايام وينفذلهم رحلات . وملقتش احسن منك ارشحة للشغل دا
انا . عيوني يا مستر انا تحت امرك
حسام . حبيبي يا ابوالخير . انا هابعتلك رقم الرحلة وتكون في استقبالهم في المطار وقبلها تعدي عليا اسلمك لموزين تفضل معاك
انا . حاضر يا مستر مستني رسالتك
حسام . تمام . يلا باي
قفل مستر حسام وشوية بعتلي كل البيانات علي الواتس ..
يوم استقبال محمد بيك ..
رحت الشركة واخدت لموزين تبع الشركة ورحت بيها المطار منتظر محمد بيك اللي اتصل عليا وهو في القاهرة واكدنا لبعض المعاد وانا هاكون بانتظارة في المطار ...
وقت وصول الطائرة انتظرت امام باب الخروج وتفاجئت بة مع عدد من كبار رجال المطار ومعة ايضا 2 حارس شخصي لهم ..
تقدمت لمحمد بيك وعرفتة عن نفسي وعرفت عائلتة علي نفسي ومحمد بيك عرفني علي اسرتة .
انا . نورت شرم يا فندم
محمد . ميرسي يا ابوالخير
انا . حضرتك والاسرة هاتركبو معايا ولا في عربية مع سيادتك
محمد . دلوقتي هاركب عربية المطار علشان الحرس هايكونو ورانا وانت تعالي ورانا للفندق
انا . تمام يفندم
.......
ركبو عربياتهم ومشينا للفندق وانا كنت مظبط الحجز والغرف وكلو تمام علي حسب اتفاقنا .. غرفة دبل للباشا ومراتة . وغرفة سينجل لاختة وغرفة سينجل لبنت اختة ..
انا الحرس فهم في فندق تاني وكمان ظبطت غرفتهم .
وصلنا الفندق وتم التسكين كنا وقتها حوالي الساعه 12 الظهر . واتفقت مع الباشا اني هاسبهم يستريحو وهاعدي عليهم الساعة 9 بليل ...
سبتهم بعد ما استلمو غرفهم وكل حاجة تمام .
تعالو بئي اوصفلكم العائلة ...
محمد ابيض طولة حوالي 177 سم ومليان شوية .
دعاء . جسم فرنساوي بيضة اوى طولها حوالي 175
ريهام . جسمها ابيض اوى وزنها حوالي 75 ك وطولها 170 ممكن تقولو مش رفيعة ولا طخينة
حنان . بردو بيضة زي امها بالاضافة شعرها اصفر حرير والعيون زرقا .
خلاص كدة كل حاجة وضحت ..
انا روحت شقتي واتغديت وقعدت العب مع ابني شوية لغاية ما جة وقت الخروج للفندق
وصلت الفندق وكانت الساعه 9 واتصلت بمحمد بيك وعرفتة اني موجود في الريسبشن .
لقيت دعاء هانم وريهام هانم نازلين وجم عليا وسلمو عليا وقعدنا مع بعض نتكلم عن الاماكن اللي هايتم زيارتها والرحلات والسهرات ..
ريهام . بص يا ابوالخير احنا نزلنا شرم كتير وزورنا كل الاماكن . بس انا عن نفسي عايزة يوم كامل دايفنج .
دعاء . وانا كمان زي ريري . اية رائك نخليها بكرة ويكون يوم كامل دايف .
انا . تحت امرك يا فندم . انا هاحجز لنش ويكون برايفت علي حسب طلبكم
ريهام . تمام
انا . حضراتكم هاتبلغو محمد بيك وهاعدي علي حضراتكم 7 الصبح
دعاء . محمد مش هايقدر يجي ولا حنان
ريهام . انا ودعاء بس
انا . طيب والحرس
دعاء . الحرس نزلو القاهرة . احنا هانكون لوحدنا مش عايزين خنقة
انا . تحت امرك يا فندم . يبقي معادنا 7 صباحا
ريهام . تمام هانكون جاهزين .
..........
طبعا اتفقنا ان البروجرام هايكون علي مزاجهم واختيارهم بعيد عن بروج الشركة خالص .
اة نسيت .. لبسهم اة من لبسهم . متحرر جدا زيهم زي الغرب تماما
..
سبتهم بعد ما اتفقنا علي المعاد واتصلت بالشركة وحجزو المركب وطبعا اخدت رقم الطقم وكنفرت معاهم كل حاجة والامل والشرب وكل تجهيزات الدايف . وكلو تمام ..
روحت الشقة ونمت .. صحيت بدري وجهزت هدومي واخدت العربية ورحت الفندق علي المعاد وكانو جاهزين . اخدتهم ورحت المرسي وكانو لابسين هوت شورت وبادي .
ركبنا اللنش واتحركنا وطبعا المزيكا اشتغلت ونزلو العرفة علشان يغيرو ويجهزو نفسهم . بعد كدة طلعو وكانو لابسين مايوهات بس تحفة في اللون وعلي جسمهم الابيض . يجنن .
قعدو يتفرجو وشربنا مشروب وانا قلعت وفضلت بالشورت وسترة حمالات . اللبس العادي اللي بروح بية رحلات البحر .
شوية لقيت دعاء راحت الغرفة ورجعت بازازة شامبيون وقالتلي ممكن تحيب كاسات او اي حاجة نشرب بيها .
انا شوفت كدة وقلت اة هما طالعين يهبرو ويتمتعو . بس انا لازم اكون حريص اوى معاهم علشان مروحش ورا الشمس ..
كلمت الريس وجابو كاسات وصيت دعاء وقالتلي ..
دعاء . هاتشرب يااااا . بقولك اية اسمك كبير مش هاقدر افتكرة علطول
انا . ممكن حضرتك تندهيلي .. آبو زي اي جيست لما يندهلي
دعاء . اة حلو الاسم دا .. ها هاتشرب معانا
انا . اسف يا فندم مقدرش اشرب في الشغل
ريهام . اية حكاية حضرتك ويا فندم دي
دعاء . بص انا اسمي دودى وريهام اسمها رو
انا . حاضر يا دودي
رو . ايوة كدة فك احنا في رحلة
دودى . يبقي تشرب معانا
انا . ماشي نشرب نشري
....
قعدنا نشرب بس انا مشربتش كتير علشان بردو اكون فايق شوية .
هما شربو ورقصو وبقو اتنين تانيين خالص غير اللي قابلتهم اول مرة
وصلنا جزيرة المفروض هاننزل فيها ونقعد وننزل المية بعدها .
وكان المكان جاهز غرف بالبوص وفية كراسي وسمعات ..
نزلو يعومو شوية وانا براقبهم علشان محدش فيهم يحصلو حاجة . وندهولي انزل معاهم . ونزلت وعومنا شوية ويزقو فيا وازق فيهم ولعبنا شوية كتار .
وجة معاد الغدا واتغدينا . وكانت في جروبات بتعدي علينا بالمراكب بس مش بيقفو ..
بعد الغدا لبسنا لبس الغطس وكان معانا المدرب اللي هايغطس بينا . بالفعل نزلنا وغطسنا وطبعا المناظر جميلة جدا .
بس لاحظت ان دعاء ماسكة فيا وكل شوية تخاف وتحضني من ورا واوقات اديها تحسس علي جسمي . بس كل دا عادي انا متعود علية .
فضلنا غطسانين ربع ساعة واتفرجنا علي المناظر .
طلعنا وغيرنا اللبس وفضلو بالمايوهات . وحسيت ان دعاء بتقرب مني اكتر وبدات بهزار بالايد وتحسس علي جسمي وعنيها عليا . واو و علي نظراتها بجد هيجتني وزبري وقف بس داريتة علشان متفضحش .
ومرة واحدة قالتلي تعالي ننزل شوية قبل ما نمشي . وفعلا نزلنا المية وهزرنا شوية . ولقيت ريهام بتقول انها طالعه.
وفضلت انا ودعاء نعوم وتلعب . لغاية ما قالتلي تعالي نتسابق ونشوف مين الاسرع . واتفقنا نعوم بس لغاية جمب الجزيرة .
عمنا وسبتعدها تسبقني علشان ميصحش انا اسبقها مع اني بعوم احسن منها بكتير .
لغاية ما وصلنا لمكان في صخرتين كبار . والصخرتين دول . لا اللي علي المركب ولا اللي علي الشط يشفونا .
المهم اتفقنا نورح عند الصخرتين ونرجع . ورحنا عند الصخرتين ولقتها وقفت . فرحت عليا اسالها مالك . لقتها بتقول جالي شد في رجلي ووجعاني . قلتلها طيب هاسندك لغاية ما نرجع . وسندتها . ولسة هاعوم بيها لقتها قالت اةةة رحلي مش قادرة . استني لما تفك ونرجع . رفعتها وقعدت علي صخرة صغيرة وقالتلي ممكن تدعكلي رجلي . انا سمعت الكلمة دي وزبي هاج ووقف علي الاخر .
بديت ادعك رجليها وانا علي اخري وزبي كان واضح اوي انو واقف والشورت مبلول وهي بتبصلي وانا بدعك وخايف . ومرة واحدة مسكت شعري وقعدت تلعب فية وانا ابصها وهي تبتسم . قلت في عقلي كدة خلاص انا استويت وهي كلها عايزة . وهاهد اول خطوة . فبصيت لعيونها وابتسمت وهي كنان ابتسمت . وايدي سابت رجليها زطلعت علي وراكها بدعك فيها . وهي مفيش اي مقاومة وكلو تمام . وقربت لوشها وشفايفي راحت لشفايفها وهوب شفايفنا حضنو بعض . ورحنا في وصلة مص شفايف طويلة شوية . وهي كل شوية تبص حواليها .
قلتلها متخفيش محدش شايفنا . ابتسمت واتطمنت . وهاتك بديا مص شفايف ودعك . وبقينا هلاص مفضلش غير التدخيل ..
لقتها ضحكت وقالتلي تعالي في المية احلي . وهوب قلعت البرا والاندر وسابتهم علي الصخرة ونزلت عريانة الماية وانا قلعت الشورت ونزلت وراها . وكملنا واحنا في المية . ورفعتها علي وسطي ودخلت زبي في كسها وهاتك يا نيك .
انا طبعا عملتها قبل كدة كذا مرة وكانت ممتعة جدا . انا بتمتع وهي كمان بتتمتع .
طبعا تاثير النيك في المية بيخليك تتاخر شوية في التنزيل . واستمريت في النيك حوالي ربع ساعه نيك في المية لغاية ما جبناهم مع بعض . فضلنا حاضنين بعض حوالي خمس دقايق بعد التنزيل . وبعدها لبسنا ورجعنا تاني لمكانا .
لاحظت ان رو بتبصلنا اوى وبتبتسم بخبس وحتي مسالتناش اتاخرنا لية .
رحنا قعدنا جمبها . وفوجئت رو بتسال دودي بتقولها . اية تمام .
دودى ردت وقالت اوى اوى اوى
رو ابتسمت وبصلتي وقالتلي هاتتبسط معانا اوى بس تسمع كلامنا .
انا استغربت اوى من الكلمة دي وابتسمت وبصيت لدودى ولقتها بتضحك وقالت .
دودى . بص يا آبو عايزين بكرة نطلع سفاري بس مش داي هايكون ثري داي ..
يعني سفاري 3 ايام ومبيت في خيام جوة الجبل . برايفت سفاري .
انا . تمام . احنا التلاتة
رو . لا احنا الخمسة
انا . محمد بية وحنان معانا
رو . ايوة
انا . تمام وهابلغ الشركة يجهزو عربية السفاري والخيام والاكل وكل حاجة
دودي . تمام بس احنا الخمسة بس
انا . مينفعش لازم بدوي يكون معانا علشان الطريق وكمان سواق العربية معاة
رو . لا احنا عايزين عربيتين . انا وحنان وانت في عربية . ومحمد ودود. عربية
انا . تمام
...........
طلعنا المركب ووصلنا السقالة وخرجنا ووصلتهم الفندق. لقيت رو بتقولي..
رو . آبو ممكن طلب .
انا . اكيد .
رو . ممكن الساعة 10 تعدي عليا نخرج نجيب حجات
انا . اكيد طبعا
رو . متتاخرش . يلا باي
سابتني ومشيت وهي مبتسمة اوى . وانا مشيت وقعدت افكر في اللي حصل مع دعاء وازاي دا حصل ولية واشمعنا انا وحجات كتير دارت في راسي .
المهم روحت وسلمت علي مراتي واخدت دوش وقعدت العب مع ابني واكلنا واتفرجنا علي فيلم مع بعض لغاية ما الساعة جت 9 وقمت لبست ورحت للفندق الساعة 10 ورنيت علي رو في غرفتها وعرفتها اني في الريسبشن .
شوية ونزلت وكانت لابسة فستان زي السوارية مكشوف من الضهر .
خرجنا وركبت العربية .
انا . حابة تروحي فين
رو . عايزة اروح اي محل درنك اشتري حجات لبكرة وبعدها اتمشي شوية في نعمة
انا . تمام نروح نعمة وهناك محلات درنك تشتري اللي عايزاة وتتمشي براحتك وبعدين اوصلك
رو . تمام ..
.....
رحنا نتمة وودتها المحل واشترت شامبميون واخدتها منها وودتها العربية ورجعتلها وعرفتها اني هاستناها علي الكافية لغاية ما ترجع . لقتها بتقولي انت هاتتمشي معايا وبعدين هانقعد علي الكافية مع بعض علشان عايزة اتكلم معاك . اتمشينا ولقتها بتقولي
رو . انا عارفة بالي حصل مع دودي
انا . ها نعم . محصلش حاجة
رو . مال وشك احمر كدة . متخفش انا عارفة ان دا هايحصل . اصل انا ودودى اصحاب اوى
انا . لا بجد مفيش حاجة حصلت احنا عومنا لغاية الصخرة و و ...
رو . مالك مش عارف تكمل . انا هاقولك . رحتو للصخرة وجالها شد عضل وانت دعكت رجلها ونمت معاها في المية
انا . يا نهار احمر
رو . دودى حكتلي علي كل حاجة . وهي اتبسطط معاك اوى . وانا كمان عايزة اتبسط زيها
انا . طب . طب . طب . فين
رو . مالك في اية
انا . اصل بصراحة مش عارف اقول اية
رو . متقولش حاجة . انا عايزة فعل مش كلام
انا . حاضر
رو . تعالي نقعد نشرب نسكافية ونروح الفندق .
انا . اوك اتفضلي
... قعدنا في الكافية وطلبت نسكافية وانا طلبت قهوة ..... اصل بشربها مظبوط ....
رو . انا هاطلع الغرفة وانت تطلع بعدي بنص ساعة
انا . بس مش هايرضو يطلعوني
رو . متقلقش انا هاتطلع ومفيش حد هايكلمك متقلقش
انا . حاضر
... الواضح كدة انهم هايعرفوهم اني اكلع الغرف بتعتهم في اي وقت . وطبعا ادارة الفندق واقفة علي رجل علشانهم ....
المهم شربنا وخلصنا ورحنا للفندق هي قالتلي متتاخرش وسابتني ومشيت .
انا طبعا رحت مكان بجيب منة حجات للجنس مستوردة ورهيبة
عدت نص ساعة ورحت للفندق وطلعت غرفتها اللي كانت تبعد عن غرفة اخوها بشوية .
اة نسيت هما مش غرف عادية . زي ما تقول كدة سويت ..
خبطت بالراحة لقتها فتحتلي وقالتلي ادخل ... طبعا انا كنت اخدت حباية من المستورد اللي جبتة بس حاجة خيال ...
دخلت لقتها لابسة روب شفاف وتحتة مايوة بس حاجة بتلمع كدة .
قعدت علي فوتية وقدامة كرسي وكنبة وفي طرابيزة . ومحطوط علي الطرابيزة فاكهه وازازة شامبنيا .
لقتها جت عليا وصبت كاسين وشربنا في صحتنا . كاس ورا التاني لغاية ما سخنت من الخمرة والحباية ..
قلتلها هاخد دوش . قالتلي اوكي كل حاجة جاهزة .
دخلت اخد دوش وفكرت ازاي ناس بالمستوى دا يبصو لواحد زيي وازاي دودى ورو يكونو عارفين اسرار بعض زغم ان دودى مرات اخو رو ..
بس كل دا هايتعرف في وقتة ....
المهم خلصت الدوش وخرجت وكان رو قاعدة بتشرب والواضح انها متعودة علي الشرب .
قعدت جمبها وقلتلها ..
انا . ممكن اسالك سؤال
رو . اكيد طبعا
انا . اشمعنا انا رغم انكم متعرفونيش
رو . بص يا آبو . احنا بنيجي هنا علشان نتمتع وبس وانت جيت في طريقنا وشوفناك مناسب .
انا . جميل .. دا من حظي
رو . متنساش اهم حاجة المتعه وبس
انا . طب مفيش رومانسية ولا دلع مع المتعه ..
رو . بايد طبعا وبايدك تنزل من هنا ومترجعش تاني
انا . اها طيب تحبي اية في المتعه
رو . اتناك وتكيف يا كسمك
انا . طيب ولية الغلط دا .؟
رو . انت هاتفضيها كلام ولا اية يا كلب يلا نيك ستك ..
هي قالت كدة من هنا وانا اتجننت وقلت لازم اخليها تبوس رجلي وتقولي يا سي السيد كمان .
حسيت انها بدات تسكر وهوب شديت الروب قطعتة ونيمتها علي الشازلونج ونزلت الاندر ونزلت علي كسها اكلة واشد زنبورها باسناني . وادخل لساني جوة كسها . والاهاااات طلعت منها وانا مش راحمها وقلت لازم اعذبها بنت الشرموطة دي .
وبقيت ازود اللحس وهي ااااااااااه اااااااه اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم.....
بصراحة جسمها رهيب وكسها وطيزها ووراكها ملبن ملبن اوى .
عجبتني جدا اهاتها وانا باكلها وكان لازم اخليها تتمتع لاني انا عايز اتمتع معاها ونفس الوقت هاجيبها الارض .

وعلي فكرة هي عكس دودى خالص . تحس ان مناخيرها في العالي وشايفة كل الناس تحت رجليها عكس دودى . طيوبة وامورة وحبوبة ..
المهم . انا مش سايب لا كس ولا طيز رو . ومش راحمها لدرجة صوت اهاتها بقي يعلي ..
نيمتها علي بطنها ومسكت طيزها وةراكها اعضعض فيهم واقرص طيزها باسناني . ورحت لخرم طيزها اللي كانت ريحتة جميلة جدا . لانها مهتمية بكل طفصيلة بجسمها .
بلعب بلساني في خرم طيزها وايدي بتدعك وراكها . ونزلت لكسها اشدة باسناني وبوقي غرق من العسل اللي نازل منو . ومرة واحدة لقتها اترعشت وصرخت صرخة عالية . اااااااه اااااااااه اااااااه ...
ولقتها ضمت رجليها اوى وخربشت الشازلونج بضوافرها .
وبعد ثواني لقتها اتعدلت وبصتلي اوى وقالتلي ..
رو .ازاي خلتني انزلهم من غير ما تدخلة . دي اول مرة تحصل اني انزل كدة واصرخ الصرخة دي ...
انا . مبسوطة ... انفع يعني
رو . تنفع اية .. بصراحة انت عجيب
انا . انا ساحر للجميلات اللي زيك . اعشق المتعه . وادوب في نظرات عيونك وشفايفك
رو . طيب . تعالي ....
مسكتني ورحنا للسرير وقعدنا علي ركبنا في وش بعض وحكيت ايدى علي خدودها وعيني في عنيها وقربت شفايفي علي شفايفها .. وضميت الشفايف علي بعض واخدت لسانها مص ولحس وكلام الشفايف اصفي من كلام الفم ...
وبعد وصلة كلام الشفايف ولعب اللسان عسكر وحرامي . وطبعا انا الحرامي لزيادة تشوقها ..
نزلت علي بزازها واااه من بزازها وحلمتها حاجة تذهب العقل .
قلت اجننها شوية وبقيت اعض ما بين بزازها واجناب بزازها وهي تصرخ وتشد شعري اوى . وتزوم من المتعة .
اسكت انا علي كدة . لا .. نزلت علي بطنها بلساني الحس واعض . ونزلت علي سرتها وبقيت ادخل لساني جوة سرتها . وهي جسمها يرتعش وتاشعر ..
لدرجة انها صرخت في وشي وقالتلي ارحمني ... ارحمني ... نكني ... دخلة ... نكني ... ارحمني ..
رفعت رجل واحدة لغاية وشها وعدلت زبي علي باب كسها . وبقيت العب براس زبي علي زنبورها لغاية نا هي ولعت . وبقت تبرق ليا وتمص شفايفها ...
شوية وبقيت ادخل زبي واطلع ادخل واطلع..
واركز ان زبي يحك اوى علي زنبورها علشان تولع اكتر. وهي بقت تهز بجسمها اوى وتدعك كسها وتحضن زبي جواها ..
لدرجة انا حسيت بارتعاشها كذا مرة والسائل الابيض يغرق زبي . ودا بيخلي عملية التدخيل اسهل واسرع .
استمريت اني اعذبها وقت طويل لدرجة انها قالتلي خلي زبك يرحمني انا بموت ...
وتقولها وهي بتصرخ وتترعش واهاتهااااا بتزيد ونفسها بيروح ... اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم...
لغاية ما انا خلاص بنزل اه بنزل هي حست وحضنتني وضمت رجليها علي وسطي ونزلنا احنا الاتنين مع بعض واترعشنا مع بعض . وناري ونارها اتقابلو جوة كسها وحصل بركان بركان نااار ...
اتعدلنا ونمنا في حضن بعض . وحضنا بعض اوى واحنا مغمضين عنينا حوالي ربع ساعه ومش سايبين حضن بعض ...
لقتها فتحت عنيها اللي بتلمع وبتبصلي بابتسامة وقالت ...
رو . انت اية . انت هلكتني موتني
انا . مبسوطة يا قمر
رو . لا انا مفشوخة ... ازاي عملت فيا كدة
انا . اهم حاجة انتي اتمتعتي
رو . انت مبتفهمش .. بقولك مفشوخة
انا . مبفهمش ؟؟. ... طيب بصي . لو عايزة تتفشخي تاني يبقي تقدمي الطاعة لسيدك وبلاش كلامك دا
رو . انت اتجننت ازاي بتقولي كدة
انا . علشان انا مش بحب اتعامل كدة
.. سبتها وقمت ودخلت الحمام اخدت دوش وطلعت ولسة هالبس لقتها بتقولي
رو . انت بتعمل اية يا سيدي
انا . بلبس علشان نازل ومش هاتشوفي وشي تاني
رو . انت بجد مختلف عن اللي عرفتهم . كلهم بيقدمو الولاء والطاعة لاكن انت لاء
انا . لاني زي ما انتي قلتي مختلف . حتي في المتعة مختلف . ولولا اني وعدتك اني همارس معاكي مكنتش قربتلك
رو . ياه للدرجة دي
انا . شكلك معرفتيش رجالة . كل اللي تعرفيهم خولات
رو . طيب خلاص خلاص يا سيدي . من هنا وجاي انت سيدي وتاج راسي .
انا . وانتي اية ؟
رو . انا زي ما انت عايز
انا . انتي شرموطة ووسخة
.. لقيت عنيها لمعت وابتسمت لما شتمتها وحسيت انها بتحب تتشتم وتتهان ..
رو . انا شرموطة يا سيدي
انا وطي علي رجل سيدك بوسيها .
.. بكلمها وانا واقف ادامها . لقتها نزلت من السرير ووطت علي رجلي بتبوسها وتقولي حقك عليا يا سيدي متزعلش مني يا سيدي ..
فانا وقفتها وقلتلها خلاص سامحتك و .....
خلاص ..
وهنا انتهي الجزء الاول واتظروني في الجزء الثاني علشان هايكون في احداث مشوقة ومفاجئات ...
اشوفكم علي خير


اهلا بكل متابعيني العزاز . طبعا لازم البي مطلب قرائي بكتابة الجزء التاني باسرع وقت . فاناقررت مزعلهمش والبي طلبهم ودا

الجزء الثاني ...

يلا نكمل اللي القصة
الجزء اللي فات خلص ….
.. بكلمها وانا واقف ادامها . لقتها نزلت من السرير ووطت علي رجلي بتبوسها وتقولي حقك عليا يا سيدي متزعلش مني يا سيدي ..
فانا وقفتها وقلتلها خلاص سامحتك ودا ميتكررش تاني ..
انا . مش بحب اكون خاضع ولا ليا في الكلام دا .. انا راجل واتعامل كراجل مبحبش اكون عبد لحد غير للي فوق بحب اكون حر دايما اشتغل وقت ما انا عايز اقعد وقت ما انا عايز ..
رو . انت غريب يا آبو انا مشفتش حد زيك . كلو بيقدم لي الولاء والطاعة علشان ينولو رضايا .
.... رحت علي التلاجة اللي في الغرفة اجيب منها شيكولاتة .. كان لازم اكل حاجة مسكرة علشان اللي نزل مني . فتحت التلاجة لقيت عصير وشيكولاتة اخد ازازة وواحدة شيكولاتة ورحت قعدت علي الكنية ....
انا . بصي يا رو اة جسمك عجبني وانتي احلي من القمر . واول ما شفتك في المطار واناي عجبتيني . بس طبعا مذلش نفسي عشان المتعة
رو . مش بقولك انت غريب بس عجبتني . وعرفت ازاي تخليني اتمتع .
انا . المتعة لها اصول واهما اني اخلي شريكتي توصل لقمة متعتها . ومتعتي اني اشوف في عنيها المتعة.
رو . تعرف يا آبو انك عجبتني من اول ما شوفتك في المطار زيك . وانا اللي قلت لدودي تجيب رجلك اصلها شاطرة في الحجات دي . وعلي فكرة دودى عارفة انك معايا دلوقتي .
انا . ما انا حسيت بكدة وكمان متاكد انكم هاتطلبو مني انام معاكو انتو الاتنين مع بعض .
رو . لية انت بتفتح المندل ؟
انا . لا ولا مندل ولا حاجة . بس انا اتاكدت بكدة من اول ما انتي كلمتيني واحنا في نعمة !
رو . شكلك مش سهل يا مان
انا . بالعكس انا مفيش اطيب مني وبكرة هاتشوفي .
رو . طيب انا ضهري وجعني اوى ممكن تعملي مساج . باين عليك خبرة في المساج .
انا . عيوني . بس عايز زيت ؟
رو . شد الدرج هاتلاقي زيت .
انا . دا انتي جاهزة من كل حاجة ..
فتحت الدرج وجبت الزيت وكانت ريحتة جميلة . ونيمتها علي بطنها وهي عريانة وبدات اعملها مساج ..
ولاحظت ان اماكن اللي انا عضتها عاملة علامة حمرا وفي منها اللي بدأ يبقي ازرق .
ومنظر العلامات علي طيزها هيجني وطبعا كان تاثير البرشامة شغال . وانا كنت قلعت وفضلت بالبوكسر .. فقلعتة ووجهت زبي علي طيزها وانا بعملها مساج .
لقستها بتهز طيزها فرحا بوجود زبي علية . فقمت ونزلت بايدي علي طيزها بلعب فيها ولقيت خرمها مش ضيق ولا واسع بس عرفت انها اتناكت من كيزها قبل كدة . ومنظر طيزها وخرمها هيجني اكتر لان طيزها مدورة وخرمها فاتح مش غامق . وزي ما قلتلكم انها بتهتم بجسمها اوي ..
قعدت العب في خرم طيزها لغاية ما صباعي دخل . طبعا علشان في زيت سهل دخول صباعي . لقتها قالت ..
رو . اه اه اه اه بتعمل اية ؟
انا . بعملك مساج
رو . ورا بتعمل مساج ورا
انا . المساج في كل جتة في جسمك .. بس دا ( زقيت صباعي في الخرم اوي ) مساجة بيتاعي مش بايدي
رو . عايز تدوق قدام وورا
انا . ماهي المتعة من كل مكان
رو . شكلك هاتموتني تحتك
انا . مفيش موت دي متعة . ولا لما دوقتية من ورا معجبكيش
رو . وعرفت ازاي اني دوقتة من ورا
انا . باين اوي . ماهو الخرم الجميل دا نضيف واللي بتنضفة اجمل علشان اتمتعت منة قبل كدة ..
رو . مش بقولك انت مش سهل !
انا . خلاص مش عايزة بلاش
رو . لا كمل . كمل اللي بتعملة ..
... مدة انا عرفت انها موافقة ادخلة من ورا وحبيت اخليها متتوجعش وفضلت العب في الخرم بحنية واحتراف علشان يوسع . وبقيت ادهن زيت والعب في الخرم لغاية ما بقيت ادخل صوابعي التلاتة وهي بتزوم . ااااااااح اااااااااح اااااااااح اااااااااممممم
اهااااااا ااااووووو اااااااااح . ايدك حلوة اوى صوابعك جميلة جوايا اااااااااح اااااااااح
العب اوى في طيزي اااااااااممممم اااااااااااه العب يا حبيبي اااااااااممممم....
وانا من كلامها واهاتهاااا وصوتهاااا الجميل الناعم تعبت اوى ..
تخيلو معايا كدة لما تكون تحتك اميرة بجد ومسلمالك نفسها وانت مكيفها وقاعد فوقها سلطان .
حاجة تهيج اوى اوى فعلا حقها تكون سادية علي البشر . بس انا لا انا دكر وهافشخها ..
المهم . ظبطت طيزها وخلتها جاهزة لاستقبال زبي المتواضع ..
عدلت نفسي ورفعت طيزها وحطيت مخدة تحت وسطها وبدات ادخل زبي شوية شوية وهي مش مبطلة اهات . لغاية ما زبي استقر جوة طيزها وحسيت خرمها بيقفل علي زبي . يلهوى علي الهيجان ..
... بدات ادخل واطلع بالراحة في الاول علشان متتعبش . بس تتعب مين دي قالتلي اوى دخل اوى اااااااااح اااااااااح نيك بسرعة يا حبيبي اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اوووووى اااااااااح اااااااااح جامد نيك جامد يا حبيبي اااااااااح اااااااااه اااااااه اااااااااممممم احضني بزبك بعشق زبك ااااااه اااااااااح زبك حبو يا روحي اااااااااح اااااااااه اااااااه اوووووى...
لقتها بتفرك جامد تحتي وانا تعبت اكتر من هياجها وكلامها ..
لعت زبي وعدلتها ونمت انا وهي طلعت علي زبي ودخلت زبي جوة كسها وقعدت تتنطط شوية وتصرخ اااااااهاااات عالية واستمرت شوية وبعدين خرجت زبي من كسها ودخلتة في طيزها وكل دا الدنيا ناااار وقعدت تتنطط وتنزل اوى علي زبي واهاااتها ماليا المكان .
قومتها من فوقي ونيمتها علي جمبها وانا وراها ورفعت رجل واحدة ليها ودخلتة تاني في طيزها .. وقعدت ارزع تاني بس اشد من الاول . ورو مش ساكتة ... ااااااااح اااااااااح بيلسع اااااااااممممم بيزغزغ اوى اااااااااممممم ااااااااه يا حبيبي موتني ااااااه بهدلني اااااااااممممم قطعني اااااااااح انا شرموطة يا حبيبي نكني اااااااااممممم نيك الشرموطة خدامتك اااااااااممممم ...
انا خلاص هانفجر وزبي هاينفجر ولقيت نفسي بترعش اوووى وانا بنزلهم ااااه منها بجد ولا اجدعها شرموطة ...
انا من التعب طلعت زبي ونمت علي ضهري وجسمي كلو حاسس انو متكسر وبنهج اوي . هي بعد ما مسحت لبني نامت جمبي وحضنتني اوى وحطت دماغها علي صدري . وغمضنا عنينا حوالي ربع ساعة . بجد انا تعبت اوى . تعبتني الملكة رو . فعلا ملكة بكل المعاني ..
بعد ربع ساعة استردت قوتي تاني وقعدت العبلها في شعرها الاصفر الحرير وبوستها من راسها وخدها لقتها بتقولي ..
رو . انت حنين اوى يا آبو وبجد متعتني
انا . المتعه الحقيقية اني اشوف فيكي اللي انا شايفة دلوقتي . وهي المتعه في عيونك
رو . وكمان رومانسي في متعتك
انا . الرومانسية مع المتعه هي احمل معاني المتعه مع نظراتك الجميلة
رو . لا وشاعر كمان . تعرف انك رجعتي 20 سنة وانا تحتك
انا . ياة ازاي بئي
رو . خرجت جوايا اهااات مخرجتهاش من اكتر من 20 سنة لما اول مرة اتناك من بابا حنان جوزي الاول .
انا . افهم من كدة انك مبسوطة
رو . لا انا مفشوخة . ههههههه . مش قادرة اتحرك
انا . هههههههههههه . لا اجمدي كدة احنا لسة في اول يوم . قوليلي صحيح في السفاري هنام مع بعض ازاي
رو . اه هاتبقي متعه معاك وانت بتنيكني وسط الجبال
انا . بس ازاي واخوكي ودزدي وبنتك هايكونو معانا .
رو . اه صح انت لازم تعرف انك بتاعي انا يعني مش هاتنام مع حد غيري
انا . لا استني انا مش ملك حد . لازم تفهمي كدة
رو . يعني اية بئي
انا . يعني انا بمزاجي مش بمزاج حد
رو . يا حبيبي انا نفسي فيك علطول وتبقي ليا
انا . تاني يا رو . ما انا قلتلك مش ملك حد ولا عايزاني ازعل
رو . لا متزعلش بس في حجات انت هاتجبر عليها ..
انا . مش بحب حد يجبرني علي حاجة . بس فهميني معني كلامك اية ؟
رو . بكرا هاتعرف ومش هاحرقلك اللي هايحصل
انا . هو اية اللي هايحصل . ؟ . مش انتي ودوي مع بعض .!
رو . بص انا مش هاخبي عليك حاجة عشان حبيتك ..
انا . اة قولي
رو . محمد اخويا
انا . مالو اخوكي
رو . محمد اصلة .... اصلة .... مش .... مش ....
انا . ما تقولي مالة !؟
رو . محمد بينام معايا
انا . نعم !!!
رو . زي ما سمعت وبيحب يتبادل
انا . اللي هو ازاي
رو . بص محمد مش سوى بيحب المحارم والتبادل وبينام معانا كلنا وكمان شاذ .
انا . يانهار اسود .
سكتنا شوية وانا عمال افكر اية الناس دي دا انا وقعت وقعة سودة . هو لية نفوذ كتير وممكن لو مسمعتش كلامة يوديني ورا الشمس . ولو سمعت كلامة هاعمل حجات انا مبحبهاش طب والعمل .. اعمل اية .. مصيبة لا يطلع خول ويكون عايزنة انيكة وانا مبحبش كدة ..
رو . ساكت لية بتفكر في اية ؟
انا . رو هو محمد gay
رو . لا انت فهمت اية شاذ في تعاملاتة معانا . يعني بينام معايا ومع حنان وطبعا دودي مراتة واوقات بينام معانا كلنا مع بعض . وبيتبادل علينا . وكان في حد كان بيحيبة يتبادل معانا ونعمل سهرات بورن ..
انا . يلهوى وبعدين
رو . والرحلة دي هاتكون حفلة وزمان دودي ظبطت كل حاجة معاة وعرفتة اننا اخترناك .. بس ارجوك بلاش تعرفهم اني قلتلك ..
انا . وبعدين
رو . هانتمتع كلنا مع بعض ولا انت مش عايز تتمتع ؟
انا . طبعا المتعه بعشقها
رو . المهم اننا في الرحلة هانجيب رجلك ونسكرك وتنام معانا كلنا
انا . وانتي صارحتيني لية بكل دا
رو . علشان حبيتك ومتعتني
انا . حبتيني حبتيني ..
رو . حبيتك للمتعه انا قلبي مقفول يا آبو . بصراحة يعني كيفتني ومتعتني غير اي حد
انا . اهااا .. طب كويس انك قلتيلي وانا اوعدك هامتعكم كلكم ومش هاعرف حد اني عرفت
رو . طيب يلا ناخد دوش مع بعض ونكمل السهرة
انا . لا الوقت اتاخر ولازم اروح اجهز حالي واستعد ليكم ولحفلتكم ..
قمت اخدت دوش وخرجت لقيت رو نايمة زي ماهي بوستها من شفايفها ولبست وطبعا عرفت الكل علي المعاد اللي هانتحرك فية وكل حاجة جاهزة ..
روحت شقتي وعرفت مراتي اني طالع مع جروب 3 ايام وهي متعودة علي كدة ..
الوقت كان متاخر وابني نايم دخلت اتطمنت علية . وبعدين دخلت اوضتي ونمت ..
صحيت تاني يوم الساعة 9 الصبح جهزت نفسي وشنطتي وكان معادنا في الفندق 10 . اتصلت بالعربيات اللي هاتخدنا واتطمنت ان كل حاجة جاهزة . الخيام والاكل والشرب والخشب والماية والبدوي اللي هايرافقنا وكل حاجة تمام التمام .
وصلت الفندق واتصلت بيهم اني جاهز وموجود في الريسبشن منتظرهم ..
شوية لقيت محمد بية نازل هو ودودي وكان لابس ملابس عادية بتاع الرحلات ودودي القمر لابسة زي جلابية فرعوني بس استايل وشوية حنان نزلت . وكانت لابسة شورت وبادي بس بنت الاية جسمها نار وفاجر اوى . وجسمها اكبر من سنها . ورو نزلت وكانت لابسة فستان دهبي قصير بس جميل اخر حاجة ..
استقبلتهم وخرجنا وركبت محمد بيك ودودي عربية وانا ورو وحنان عربية ..
اتحركنا متوجهين لمكان السفاري اللي بيبعد حوالي 50 كيلو عن شرم الشيخ . واحنا في الطريق جم عربيتين نجدة يمشو معانا كتامين لمحمد بيك واسرتة ..
المهم . حنان جسمها فاجر اوى وعمال اتخيلها وهي تحتي عمال انيك فيها وصوتها الرقيق وهي بتقول اهات تحتي . ولقيت زبي وقف وهاج عليها بس حاولت اهدي نفسي علشان السواق اللي معايا . وقعدت افكرازاي هانعمل حاجة والسواقين والبدوي موجودين . ماهم لازم يكونو موجودين علشان الحمايا والاكل والشرب والخدمات ..
طب وبعدين مش عارف . هو في الطبيعي في الرحلات دي ان لو عايز انيك واحدة باخدها بليل فوق الجبل او ورا الجبل . وبكون انا وهي بس .
طيب احنا خمسة وهانشارك بعض . بس ازاي في وجود الناس دي ...
المهم مع التفكير لقيت نفسي وصلنا المكان وكانت عربيات النجدة مشيت والبدوي والسواقين نزلو يدقو الخيام ويفرشوها ...
رو ودودي وحنان قعدو يتصورو ويتفرجو علي المكان ...
ساعدت الرجالة في التجهيزات وفوجئت ان عدد الخيام ستة منهم خيمة بعيدة شوية جمب الجبل . طب ازاي .
خيمة لمحمد بيك ودودى .. وخيمة لرو وحنان . وخيمة ليا وخيمة للسواقين والبدوي وخيمة للطبخ والاكل والشرب والخزين وخيمة لل WC والخيمة البعيدة دي .؟؟
اة دي ممكن تكون لحفلة اللي هاتتعمل علي شرف محمد بيك ..
المهم كل حاجة جهزت واتفرشت وكلو تمام . كلهم دخلو خيمهم والسماعات اشتغلت وحفرة النار ومكان الشوي جهز وكلو تمام . كانت الساعة بقت واخدة الضهر .
بدأو الرجالة بتجهيز الغدا وانا دخلت الخيمة بتعتي وغيرت هدومي وطلعت اباشر الاكل .
لقيت دودى خارجة وفي اديها كاس بشرب فية . وقالتلي تعالي عايزاك تفرجني علي الجبل . اخدتها واتمشيت بعيد عن الخيام وبدائنا نتكلم ...
دودي . المكان هنا جميل بين الجبال
انا . طبعا هنا سحر وجمال
دودي . انا اول مرة اجي هنا وشكلها مش هاتبقي اخر مرة .
انا . اتمني تكوني مبسوطة
دودي . لما اشوف هاتبسط ولا لاء . انت اللي هاتحدد
انا . انا متاكد انك هاتتبسكي
دودى . حاسة بكدة . طالما رو اتبسطت منك امبارح يبقي كلنا هانتبسط
انا . هي لحقت قالتلك
دودي . اول ما انت نزلت كلمتني وحكتلي يا جبار
انا . مش للدرجة دي
دودى . بقولك اية تعالي نقعد نضرب
انا . نضرب اية
دودى . هير
انا . اية الهير دا
دودى . ( ضحكت ) بودر
انا . اه ... لا مليش فية
دودى . دا بيخليك في عالم تاني ... انت جربتة .؟
انا . لا ومش عايز .. دا ادمان وانا مبحبش اكون مدمن لحاجة .
دودى . طب جرب ومش هاتدمنة من مرة . ولو معجبكش متشدش تاني ..
انا . بس اناااااا
دودى . متقلقش مش هايحصل حاجة . بالعكس انا هاتكون في عالم تاني
انا . لا مش عايز .. اصل ....
دودى . شكلك جبان .. امال عامل نفسك جامد وبتشرب
انا . اة بشرب بس علي خفيف وكبيري الماية بس
دودى . طيب عشاني جرب ومش هاتخسر حاجة .
... لقتها جهزت سطر لنفسها وشدتة واخدت نفس عمييييق . وبصت للسما وعنيها لمعت وسكتت دقيقة . ورجعت عملت سطر صغير وقالتلي شد ..
انا بصراحة الفضول خدني وقلت اجرب وقدا ادامها وشديت السطر ... شديتة من هنا وعنيا دمعت ومناخيري قادت نااااار وقعدت اكح والم اول خمس دقايق في جسمي كلو كاني داست عليا عربية .
وبعدها حسيت اني مبسوط وبضحك وحاسس بكاقة غريبة جوايا كاني لسة *** اتعلم المشي وعايز يجري .
حسيت بحجات اول مرة احس بيها .. حسيت اني ممكن اطلع الجبل جري وانزل جري ..
بجد شعور غريب حسيت بية وكنت سعيد وفرحان ونظرتي اتغيرت لكل حاجة ...
لقيت دودي لمت الحاجة اللي معاها ووقفت ومسكت ايدي وكملنا لورا الجبل ولما غبنا عن الانظار حضنا بعض ومسكنا شفايف بعض بوس ومص ولحس ولعب باللسان . انا مكنتش ببوس انا كنت باكل شفايفها اكل
كنت عامل زي الطفل الجعان اللي ما صدق مسك صدر امة وبيرضع ...
حسيت نفسي اني مش انا .. حسيت اني واحد تاني احسن مني ..
انا انهارت عليها بوس وتقفيش ولحس .. هي حست اننا هانتمادي وكمان انا مش في وعيي . هديتني شوية وقالتلي الوقت طويل ادامنا وهانعمل كل حاجة بس لازم نرجع علشان اللي معانا. ..
فعلا رجعنا بس انا مش علي بعضي . وقابلنا رو بتتمشى واول ما شفتني عرفت اني شديت .. فقالتلي انت وصلت . اهلا بيك .
انا اول ما قربت للسماعات وكانت شغالة علي اغنية لجاستن بيبر . قعدت ارقص ولقيت حنان جت رقصت معايا . وبعدها الكل رقص . فضلنا نرقص علي الاغاني لغاية ما الرجالة جهزو الغدا . وكل دا انا طاير في السما مش علي الارض ..
المهم . اتغدينا وطول الوقت عيني علي حنان وجسمها .
بعد الغدا لقيت حنان ومحمد بيك اختفو ولما سالت عليهم قالو بيتمشو شوية . ودودى اخدتني ورحنا اتجاة الخيمة اللي بعيد . واول ما دخلنا نزلت الستارة ومسكت دودى بوس وتافيش . لقيت في الخيمة قاعدة عربي وطرابيزة عليها فاكهه وبيرة وويسكي .
دودى صبت كاسين هي ادتني كاس وهي اخدت كاس . وشربنا ورجعت مسكتها تاني بوس ولحس ومص وانا مش دريان بحاجة خالص ...
كانت وقتها غيرت ولبست فستان واسع وقصير . ودا سهل عليا التفريش واكل بزازها وجسمها .
انهالت علي دودى بالبوس والتافيش . مسكت بزازها ارضع منها واااه من بزازها البيضة المدورة الجميلة وحلامتها الوردي ..
فضلت ارضع وايدي بتلعب في كل حتة في جسمها . فضلت نص ساعة العب وابعبص كسها وطيزها وابوس وامص واكل بطنها . وكسها عمال ينزل وانا مش عاتقها .
نامت دودى ومسكت ازازى الويسكي وعمالة تنقط علي كسها وانا الحس واشرب الويسكي مع لبنها اللي نازل من كسها . ومش داري باي حاجة غير بجسمها .
انا من ناري بقيت اخرج اهات وهي كمان بقت تتاوا واهات موسيقية جميلة ...
اااااه ااااهااااا ااااامممم وبترقص بوسطها علي وشي اللي مغروز بين فخادها .
وتشد في شعري وتزوق دماغي ناحية كسها وتفرك وانا مش راحم ...
انا اصرخ وهي تصرخ ..
عدلنا نفسنا وعملنا ونمنا عكس بعض بقت هي تمص زبي وانا اكل كسها الوردي .
لغاية ما خلاص جة معاد الهجوم ..
قمت عليها ونمت فوقها كنت قلعتها خالص وانا قلعت خالص . وقعدت افرك فوقها وابوس واقفش . زقيت رجليها علشان تفتحها ... وفعلا فتحت رجليها واول ما فتحت زبي ما صدق ان الباب اتفتح ودخل بسرعة بدون استاذان السافل دا ...
وقعدت انيك نيك هستيري وهي زامت وهوهت . اااااااااه اااااااه ااااااممممم
وانا مع كل تدخيل وتطليع توهوه وتزوم وانا ولا هنا .. عمال انيك وارزع وهي تصوت .. ااااااه اااااااه اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم بسرررررعة اوووووى اااااااااممممم...
اووووي جامد ااااااه اااااااه اوووووى اااااااااممممم .
وانا حمار بينيك ومش حاسس باي حاجة ولا داري باي حاجة تمال ارزع وبس
بنيك بجنون .. جسمها بيتهز وتترعش وتغمض عنيها وانا ولا هنا .. عمال انيك وبس ....
وفجائة لقيت جسم بيحضني من ورا وعمال يزق في وسطي وانا ارزع ..
دودى مغمضة عنيها ومش بتنطق ولا حتي سامع اهاتها . وصوت في ودني بيقولي ارحمها شوية وتعالي ببص لقيت رو هي اللي ورايا ..
خفت علي دودي بس لازم اكمل نيك زقيت رو ونيمتها وطلعت فوقها وكملت زي الحمار نيك فيها .. وجسمي غرقان ماية من العرق . بس اية ولا انا هنا كل اللي عليا بنيك وبس ..
رو صوتها بدا يعلي من النيك والاهات وهي صوتها مصيبة يسمع الجبل كلو . لقيت دودى قامت بسرعة وكتمت صوت رو . وانا مكمل زي انا .
لغاية ما حسيت بجسمي خشب ومش قادر اخد نفسي وسيل لبن نازل مني جوة كس رو ...
اترميت جمبها وحسيت الدنيا بتلف بيا ومش داري بحاجة .
بجد تعبت اوى ومش عارف انا عملت كدة ازاي ...
حسيت نفسي نمت ومدرتش بنفسي غير لما فتحت عيني لقين الدنيا ضلام والجو هوس هوس مفيش اي صوت غير صوت صغنون جاي من بعيد بيقول .. كمان .. كمان ...
..................
ولغاية هنا الجزء التاني انتهي وهايكون لنا لقاء جديد مع الجزء التالت ...
ملحوظة ... ممكن الجزء التالت ينزل بعد اسبوع واتمني محدش يزعل ....
بحبكم يا كل قرائي



الجزء الثالث


مساء الجمال لعيونكم اصدقائي
النهاردة هاكتب الجزء التالت للقصة بتعتي
وبنوة ان القصة حقيقية وحدثت بالفعل معي
الجزء اللي فات وقفت عند ...
حسيت نفسي نمت ومدرتش بنفسي غير لما فتحت عيني لقين الدنيا ضلام والجو هوس هوس مفيش اي صوت غير صوت صغنون جاي من بعيد بيقول .. كمان .. كمان ...
طبعا انا قايم جسمي مكسر ومهدود .. اخدت وقت عقبال ما جمعت نفسي وقدرت اقف علي حيلي ..
والصوت بيرن في وداني .. كمان .. كمان ..
خرجت من الخيمة وببص لقيت خيمة السواقين والبدوي ضلمة . فببص علي خيمة محمد بيك لقتها ضلمة وخيمة رو وحنان منورة . والصوت جاي من هناك ..
رحت للخيمة ومعملتش صوت .. ولما قربت للخيمة اوى وركزت في الصوت لقيتة صوت حنان ...
عمالة تقول كمان كمان . ااااه كمان اااااه اوووى اااااه ...
تنحت شوية لما اتاكدت من صوت حنان الناعم الرقيق ... وقلت لنفسي معقولة حنان . طب مين نايم معاها ..
ولاحظت كمان ان في اكتر من حد في الخيمة .. توقعت ان دودى ورو وحنان بيمارسو مع بعض سحاق ..
طب فين محمد بيك ... فقلت لازم ابص واشوف اللي بيحصل جوة ... !
قربت من الخيمة وبحاول اشوف مين اللي جوة .. وشفت منظر رهيب ...
شوفت محمد بيك نايم فوق حنان بينيك فيها ودودي عمالة ترضع في بزاز محمد ورو قاعدة بتتفرج وكانو كلهم قالعين كل هدومهم ..
طيب ازاي الراجل بينيك بنت اختة وقدام اختة ومراتة ..
هو ممكن الراجل ينام مع اختة . بس دي بنت اختة .. طب سيبك من بنت اختة . اكيد بينيك اختة .. طالما بينيك بنتها قدامها .. طب ازاي كل دا في وجود مراتة ..
عادي .. ماهي اختة عارفة ان مراتة اخوها اتناكت مني .. عيلة كلها متناكة كلها ...
اية دا .... محمد طلع زبة من حنان ورو راحت تمص زب اخوها ...
لا كدة انا عرفت كل حاجة خلاص . بس كويس علشان انيك حنان .. اصل جسمها ناز وامورة اوى .. ويلهوي علي صوتها لما بسمعة زبري بيقف زى الجبل ...
طبعا انا واقف بتفرج ومندمج اوى مع حنان وجسمها ومرة واحدة لقيت حد حط ايدة علي كتفي ... انا اتخضيت وشعري وقف . وخوفت جدا .. اول حاجة جت في بالي ان الحد دا . حد من السواقين او البدوي ...
بلف راسي لقيت رو ... اية دا هي طلعت من الخيمة امتي ..
رو . بتعمل اية يا شقي
انا . انا انا ......
رو . طيب كنت ندهت عليا
انا . اصل انا ....
رو . شكلك لسة مفوقتش تعالي نرجع الخيمة ..
انا . لا انا فايق . اصل ....
رو . اه علشان محمد يعني نايم مع حنان
انا . هو في اية
رو . طيب تعالي نرجع الخيمة ونتكلم
رحنا الخيمة بتعتي . وانا دماغي تقيلة ومش مظبوط خالص ..
دخلنا الخيمة وقعدنا وانا مش عارف اتكلم بس منظر حنان ثابت في دماغي ..
لقتها بتقولي ....
رو . بص يا آبو . هاتكلم معاك ودلوقتي كلامي هايبقي امر ولازم تنفذة .. مش مني . دا من محمد والاختيار وقع عليك . وهاتنفذ اللي يتقالك . علشان لو معملتش غير كدة محمد مش هايسيبك .. انا نفسي مقدرش اكسر كلمة محمد
انا . مش فاهم
رو . لا انت مش مركز خالص . هاقوم اعملك قهوة علشان تفوق
انا . خلي اي حد يعمل القهوة
رو . مفيش حد هنا غيرنا
انا . والسواقين فين والبدوي
رو . محمد بعتهم شرم ومش هايجيو غير الصبح . بس هاعملك القهوة وارجعلك
........
قبل ما رو تخرج من الخيمة لقيت دودي دخلت ..
دودى . صحيت امتي
انا . من شوية
دودي . لقيت رو اختفت فقلت اكيد راحتلك
رو . ايوة شوفتة جمب الخيمة وخرجتلة لقيتة مش قادر يقف فسندتة وجبتة هنا وراحة اعملة قهوة
دودي . قهوة اية .. دا محتاج دودي تفوق.
رو طيب فوقية بس بالراحة وانا هاروح هاشوفهم خلصو ولا لسة . واناي فوقية وفهمية ..
دودي . اوكي
انا . في اية مش فاهم حاجة
رو . انا هاسيبكم ..
دودي . الاول شد علشان تفوق وبعدين نتكلم ..
......
لقيت دودي بتصف وناولتني اشد . وقالتلي شد علشان تفوق .. انا شديت من هنا وحصل معايا زي اول مرة ...
شوية والتكسير اللي في جسمي راح ولقيت الدنيا اتظبطت معايا . وفوقت وتركيزي رجعلي تاني ...
دودي . ها فوقت
انا . ايوة
دودي . طبعا رو فهمتك ان الاختيار وقع عليك . وان احنا هنا علشان نتمتع ونعيش يومين لمتعتنا . وزي ما انت شوفت محمد مع حنان . وكمان معايا ومع رو . وانت كمان هاتكون معانا ..
انا . تقصدي اننا هانمارس جماعي
دودي . بالظبط كدة . وخلي بالك بعد ما نخلص كل حاجة ونسافر . تنسي كل حاجة وكان الفترة دي محصلتش خالص ولا كانك قابلتنا . لان محمد لو زعل انت مش هاتشوف الدنيا تاني ..
انا . علي فكرة مبحبش التهديد
دودي . دا مش تهديد . وخلينا واقعيين واحد زي محمد بسلطتة ونفوذة وحد قال علية كلمة تفتكر محمد هايسيبة ؟ . فما بالك لو اتعرف اللي احنا بنعملة .. تفتكر اية اللي هايحصل ؟
انا . عندك حق .. وانا متفهم الوضع وهاعمل اللي تقولو علية . بس مش خوف .. لا علشان المتعه بس
دودي . شاطر .. اهم حاجة نتمتع
انا . طيب اية المفروض يتم دلوقتى
محمد . انا هاقولك اية اللي هايتم
انا . محمد بية . حضرتك هنا من امتي
محمد . من اول ما دودي دخلت
انا . تحت امرك يا محمد بية
محمد . مفيش بية ولا حضرتك لغاية ما نرجع شرم
انا . تحت امرك
محمد . لا احنا اللي تحت امرك يا سيدي وسيد الناس كلها
انا . العفو يا باشا
محمد . سيدي يامرنا نعمل اية
.......
طبعا انا مش مستوعب بس بسرعة فهمت وعرفت اني همارس السادية معاه ..
انا . اامرك تجبلي حنان وتجهزها علشان انكها واكيفها وافشخها هي واختك ومراتك قدامك .
محمد . كلبك تحت امرك يا سيدي
انا . يلا يا كلب بسرعة جهزهم وهاتهم
محمد . حالا الجواري يكونو جاهزين .. ييلا يا كلبة تعالي اجهزك لسيدك
دودي . حاضر يا جوزي يا كلب .
.......
دودي مبقتش مصدقة اني فهمت دماغ محمد جوزها . وقالتلي انت طلعت مصيبة وبو عجبت محمد هاتشوف اجمل ايام حياتك ..
انا طبعا يعد كلام محمد ودودي فرحت ولازم ادخل دماغة ولازم اخلية خاتم في صباعي ...
كلهم خرجو وانا قعدت ومتساطن اوى بالفلم دا . وكمان هانيك حنان ودا بصراحة كان كل همي اني اوصلها وانكها ..
طبعا كنت عامل حسابي وجايب معايا شريط فياجرا علشان انيك رو ودودي وحنان اللي كان لازم اوصلها باي طريقة ..
شوية ولقيتهم كلهم داخلين عليا . بس كلهم لابسين لبس خروج . وحسيت اننا هانعمل فيلم او نتخيل اني خاطفهم وهاغتصبهم قدام محمد .. انا بصراحة ترجمت كدة وفعلا ترجمتي كانت صح ....
دخلو الاربعة ووقفو قدامي واديهم علي راسهم كان حد رافع عليهم سلاح وخاطفهم .. وحصل الآتي ...
انا . متخفوش مش هاقتلكو لو سمعتو كلامي
محمد . حاضر حاضر هانعمل كل اللي هاتقول علية
دودي . انا تحت امرك بس متموتناش
انا . مش هاموتك يا قمر .. تعالي انتي يا صغنونة .
حنان . انا
انا . ايوة انتي تعالي
محمد . ارجوك متموتهاش
انا . هي ونصيبها بو مسمعتش الكلام
حنان . انا هاسمع الكلام وهاعمل اللي انت عايزة .
انا . تعالي يا جميلة انتتتتي
........
شديت حنان من اديها ووثفتها قدامي وكانت لابسة تيشرت وبنطلون . قتعتلها التيشرت وشديت البرا قلعتهولها . وظهر اجمل بزاز
ومسكت رقبتها لحس كاني بغتصبها بالظبط وعشت دور زعيم عصابة 😊 ..
مسكت بزازها افعص فيهم وارضع فيهم .. وببص ليهم وبقولهم استنو دوركم وهم مندمجين اوي في اللي بيحصل ومتقمصين الشخصيات اوى .
بعد فرك وتقفيش وراعة في بزاز حنان بدات تسخن وتتنهد . نزلت لحس علي بطنها وشوية شوية فكتلها البنكلون وبقلعهولها . وعملت كانها بتعارضني وانا بضربها بس علي خفيف علي وشها واهددها بالقتل لو مسمعتش الكلام ونكتها . نزلتلها البنطلون وقلعتها الاندر وحطت اديها علي كسها .. انا بجد كنت متشوق اوي اشوف كسها واكلة .
من جويا عايز اخدها في حضني وادلعها وتمتعها . لاكن كان لازم اكمل الفيلم اللي بنعملة علشان ادخل دماغ محمد بيك ..
انا زعقتلعا وقلتلها شيلي ايدك بدل ما اقتلك .. هي عملت نفسها خايفة ونزلت اديها .. يلهوى علي المنظر .. منظر كسها تحفففة ويجنننننن بجد .. حنان بقت ملط قدامي ... انا من جمالها نسيت اللي واقفين ومسكتها تقفيش وتفريش . ونزلت علي كسها ووراكها لحس وادخل لساني جوة كسها وكان كسها ريحتة حلوة وزنبورها حجر ومدلدل وبارز .
وقعدت العب بلساني في كسها وادخل واطلع وهي زامت وهوهت من اللحس واااااااااااه ااااااه ونفسها بداء يعملو اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اااااااااااه..
صوتها واهاتها هيجني اوي ..
مسكتها ونيمتها علي الفرشة ونزلت تاني الحس كسها .. عاجبني اوى كسها رهييييب اوى ...
بقيت طالع نازل من شفايفها لحس لغاية كسها ووراكها .. طالع بحس ونازل لحس ..
بضرب بعيني علي اللي واقفين لقيت محمد مبرق لينا اوى ووشو احمر ورو ودودي واقفين مش علي بعضهم . وحسيت ان الفيلم اللي بيحصل عاجبهم اوى ..
نديت علي رو وقلتلها تعالي .. تعالي هنا . جتلي وانا وقفت وسايب حنان نايمة علي الارض . نزلت الشورت بتاعي وقلتلعا انزلي مصي . وبدون اي كلمة نزلت علي ركبها وبتمص زبي . وكانت لابسة فستان خروج عادي .
مديت ايدي ولعبتلها في بزازها شوية . فضلت تمص اربع خمس دقايق . وبعدها خوفا من اني انزلهم سبتها وقلتلعا ارجعي مكانك . ونديت علي دودي وكانت لابسة بنطلون جينس وتيشرت ..
جتلي ووقفت ادامي وعمال ابصلها واخليها تلف ادامي واضربها علي طيزها وقلتلعا ثانية واحدة والاقيكي قالعة وواقفة ...
سبتها بتقلع ونزلت لحنان اللي ليها النصيب والتفكير الاكتر . لانها زي ما قلتلكو عاجباني اوى ..
المهم قلعت كل هدومي . ونيمت حنان علي بطنها ونمت انا فوقها وفارد جسمي كلة علي ضهر حنان وزبي بين طيازها وعمال افرك فوقها وادعك ضهرها وايدي تملس علي اجنابها وتنزل لوراكها .. فضلت علي كدة شوية ..
عدلتها ونيمتها علي جمبها وكنا وصلنا لمرحلة الهيجان خلاص .
نمت وراها ورفعت رجل واحدة ليها ومسكت زبي الاعب شفرات كسها بية . وهي راحت في وصلة اهات وحسيت ان الوضع واللعب دا عاجبها اوى ... وانا ازيد من اللعب وهي اهاااات عالية ااااااااااه اااااااه دخلو دخلو بئي اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه مش قادره خلاص ..
انا بيني وبينكم من صوتها واهاتها حسيت انهم هاينزلو . ما زبي مقدرش يقاوم اهاتها وجمال كسها ..
وجهت زبي لكسها وبدخلة واحدة واحدة ..
اه نسيت اقولكم ان زبي مش كبير .. حجمة وطولة عادي جدا جدا لا طخين ولا طويل . زبي في الوسط ...
المهم دخلت زبي واحدة واحدة وكان العسل مغرق كسها ودا سهل عليا التدخيل والتطليع .. طبعا انا واخد حباية وتاثير البودرة كمان عامل معايا شغل .
بدات انيك وهي تتاوا وتوحوح . وكنت مركز اوي ان جمب زبي يحك اوى علي زنبورها ودا كفيل يخليها تجيبهم وتتمتع ..
ماهو اهم من التدخيل والتطليع واهم من كبر الزب او صغرة هي الثقافة الجنسية وازاي توصل اللي تحت منك لنشوتها ..
لكم ان تتخيلو جسم رهيب وبياض ناصع وطول مناسب جدا وحجم مناسب . يعني من الاخر عود فرانساوى اصلي . تخيلو ان كل الصفات دي تكون نايمة في حضنك ملط وزبك جوة كسها وتغرد باجمل الاهاااات..
اااه بجد متعة يا اصدقائي متعة بجد . لا والاجمل انك بتنكها قدام امها وخالها ومرات خالها ...
المهم . عمال انيك وارزع فيها وجسمها كلو يدوب في ايدك ♥️
استمريت في النيك والاهااات شوية . لغاية ما نفسي اتهد . عدلتها لوضع الدوجي وجيت وراها كنت عايز ادخلة في طيزها بس لقيت خرمها ضيق اوى . معني كدة ان طيزها مش مفتوحة .
المهم . دخلت في كسها وفضلت انيك فيها بقيت اخبط اوى وارزع اوى . وصتها كل مدي بيعلي وتصرخ اااااااهاااات عالية واستمرت اهاتهااا مع النيك اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم بسرررررعة وانا اسرع واخبط اوى .. لقيت محمد ودودي ورو سخنو ورو نازلة مص في زب محمد ودودي بترضع في بزاز محمد وهو ولا هنا .. منظهرهم هيجني وسخني اكتر علي حنان فضلت ارزع لغاية ما خلاص هانزل .. خوفت انزل جوة كسها فنيمتها علي ضهرها بسرعة وبقيت انزل علي طيزها وانا بصرخ من النار اللي خارجة .. محمد لمح لبني نزل ساب اللي معاة وجري علي طيز حنان يلحس فيها ويدعك طيزها بلبني ..
انا اتهديت ونفسي بقي سريع . قعدت وسندت ضهري عمال اخد في نفسي واحاول اهدي شوية .. البت بجد هدتني وعملت مجهود عالي لوى مكنتش عملتة من سنين . وقلبي بيدق اوى .. جت دودي جمي عمالة تلعب في شعري وحطت دماغها علي صدري . واتخضت من ضربات قلبي .
قالتلي انت عملت مجهود كبير ولازم تهدي .. وانا بهدي لقيت محمد نازل نيك في حنان وهي من التعب مش قادرة تطلع صوت . اهاتها انكتمت ..
جت رو بتمص زبي وانا قاعد لقيت زبي وقف بس انا مش قادر اعمل حاجة .
دودي جبتلي عصير وقالتلي اشرب واهدي . انا شربت العصير واحا العصير شغل البرشامة . طب ازاي انا معرفش .. طلع عصير المانجا بيشغل البرشام ...
كل دا رو بتمص زبي . ومع العصير لقيت نفسي سخنت . ورو حريفة رضاعة بصراحة ..
دودى حست اني سخنت من مص رو في زبي . كل دا انا مادد رجلي وساند ضهري وزبي لفوق . راحت دودى بعدت رو وقامت بسرعة قعدت علي زبي وفضلت تمص في شايفي . والاجمل وهي طالعة نازلة تحاول تاخد شفايفي في بوسة مع نفسها السخن . حاجة هيجتني بصراحة وكملن منظرها وهي بتتنطط علي زبي مع شعرها الحرير وعيونها الجميلة .. اااه حاجة تولع .. بس انا بصراحة مهدود من نيكة حنان .
بحاول اركز في اللي بيحصل في الخيمة اللي لسة محمد بينيك في حنان وانا بنيك دودي . بس رو اختفت مش عارف راحت فين .
اندمجت مع دودى شوية وقومتها ونيمتها علي ضهرها وبقيت اجمع قوتي . وطلعت فوقها امشي زبي علي وشها وبزازها وبطنها والعب براس زبي علي زنبرها وكسها من برة ...
ودودي سرحت معايا في اللعب واندمجنا احنا الاتنين .. لغاية ما لقيت محمد ماسك دراعي وبيبصلي ويقولي .. خلاص عملت اللي انت عايزة هاتسبنا نمشي امتي ..
عرفت انة نزل في حنان وبيكمل الفيلم ..
قلتلة ...
انا . اللبوة دي تقربلك اية وبشاور علي دودي ..
محمد . دي مراتي ارجوك سبها ..
انا . هانكها ولو انت اتكلمت هانيكك انت كمان .. والتانية تقربلك اية ...
محمد . اختي والصغيرة بنت اختي
انا . اللي انا نكتها وانت نكتها تبقي بنت اختك
محمد . ايوة
انا . طب هات اختك ونكها زي ما انا نكت بنت اختك وبنيك مراتك
محمد . اللي تامر بية
انا . شوفت كلامك خلا زبي يريح .. متتكلمش تاني بدخل ما اخليك تمصة
محمد . انا اسف مش هاتكلم علشان مش هاقدرامص بتاعك
انا . خلاص اامر مراتك تمص زبي .. قولها مصي زب سيدك يا ليوة
محمد . مصي يا دودى زي سيدك يا لبوة
دودى . حاضر يا جوزي هامص زبة وينكني كمان . انا اضحي بكسي وشرفك علشان كلنا نعيش ..
.........
كلمة دودى خلت زبي وقف حديد . احااا بجد الفيلم دا عاجبني اوى اوى ..
دودى نزلت تمص زبي ولقيت رو داخلة وقلعت روب كانت لابساه وريحة حشيش .. رو مولعة سجارة حشيش .. الريحة دخلت دماغي مع اني مبشربش حشيش كتير .
وجت ادتني نفسين حبستهم جوا دماغي وبعدها دماغي ونونت اوى ..
دودي لسة بتمص ودماغي ونونت ومحمد مسك رو بقفش فيها وهاينكها . وحنان نايمة علي ضهرها من كتر التعب ماهو اتناكت تلت مرات النهاردة .. مرة من محمد ومرة مني والتالت من محمد تاني ...
خلصت دودي مص ومسكتها عدلتها وضع الدوجي وسندتها علي الكرسي وانا رشقت زبي في كسها من ورا وقعدت انيك فيها ..
ومحمد مسك رو بردو وضع الدوجي وعمال ينيك فيها ..
فضلنا ننيك فيهم ونبدل شوية مع بعض انا ومحمد علي الاتنين ..
والاهااات مليا الجبل منهم الاتنين .. اتاري محمد واخد حباية وشغال جامد ...
لغاية ما نزلنا .. انا موت بجد واتهديت ومش قادر اقف علي حيلي .. من كتر التعب نمت واخدت حنان في حضني .. ونمنا نوم عميق ......
.........
وهنا خلص الجزء التالت ..
نكمل بقي في الجزء اللي جاي ..
اتمني الجزء يعجبكم ...
اة متنسوش تقولو رائيكم ...
كمل الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
روعاتك يا طيب ..
فى أنتظار الجديد
 
منتظر منك افضل من افضل ما تفعله♥
تحياتى
 
  • عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy و SLSAMG
مساء الخير احبابي
بعد غيابي المفاجئ لظروف صحية وفترة نقاهه وتعافي ىجعت ليكم من تاني
والنهاردة قررت اكتب ليكم قصة حقيقية حدثت بالفعل ومش هاغير اسماء ولا اي احداث هاكتب القصة كما حدثت بالضبط
............
انا ابوالخير وقت القصة كان عندي 36 سنة اعمل في مجال السياحة ومقيم في شرم الشيخ وكنت شغال حر .. يعني كنت بقلب رزقي من الرحلات وبرامج الرحلات وكنت متفق مع شركات كبيرة انفذ معاها رحلات اي كانت سفاري او بحر ..
اوصفلكم نفسي لا طويل اوى ولا قصير اوى يعني 170 سم ووقتها مكنش عندي كرش زي دلوقتي لاني كنت بهتم بنفسي شوية . وقتها كنت متجوز من بترشيا وهي مجرية الجنسية .
ومراتي ملهاش اي علاقة بالقصة ... طب ناس هاتسال في سرها . واية هي القصة ؟
هاقولكم القصة بعد ما اعرفكم بابطال القصة.
محمد بيك . وهو حد كبير اوى ورجل اعمال كبير وعمرة وقتها 48 سنة .
دعاء هانم . وهي سيدة الستقراطية ورئيسة جمعية للسيدات الراقية . وعمرها وقتها 42 سنة
ريهام هانم . وهي اخت محمد بيك . سيدة اعمال . عندها شركة للاستيراد والتصدير وايضا نائبة رئيس جمعية للسيدات الراقية . وعمرها وقتها 44 سنة . ارملة ولديها بنت .. حنان وعمرها 23 سنة
ندخل في الاحداث .....
جاني تلفون من شركة كبيرة انا متعاقد معاهم انفذلهم رحلات
انا . الو ازيك يا مستر حسام
حسام . تمام . بقولك يا ابوالخير
انا . اتفضل يا مستر
حسام . في حد تقيل اوى جاي شرم بعد يومين هو واسرتة ومحتاج مرشد معاهم يقعد معاهم 10 ايام وينفذلهم رحلات . وملقتش احسن منك ارشحة للشغل دا
انا . عيوني يا مستر انا تحت امرك
حسام . حبيبي يا ابوالخير . انا هابعتلك رقم الرحلة وتكون في استقبالهم في المطار وقبلها تعدي عليا اسلمك لموزين تفضل معاك
انا . حاضر يا مستر مستني رسالتك
حسام . تمام . يلا باي
قفل مستر حسام وشوية بعتلي كل البيانات علي الواتس ..
يوم استقبال محمد بيك ..
رحت الشركة واخدت لموزين تبع الشركة ورحت بيها المطار منتظر محمد بيك اللي اتصل عليا وهو في القاهرة واكدنا لبعض المعاد وانا هاكون بانتظارة في المطار ...
وقت وصول الطائرة انتظرت امام باب الخروج وتفاجئت بة مع عدد من كبار رجال المطار ومعة ايضا 2 حارس شخصي لهم ..
تقدمت لمحمد بيك وعرفتة عن نفسي وعرفت عائلتة علي نفسي ومحمد بيك عرفني علي اسرتة .
انا . نورت شرم يا فندم
محمد . ميرسي يا ابوالخير
انا . حضرتك والاسرة هاتركبو معايا ولا في عربية مع سيادتك
محمد . دلوقتي هاركب عربية المطار علشان الحرس هايكونو ورانا وانت تعالي ورانا للفندق
انا . تمام يفندم
.......
ركبو عربياتهم ومشينا للفندق وانا كنت مظبط الحجز والغرف وكلو تمام علي حسب اتفاقنا .. غرفة دبل للباشا ومراتة . وغرفة سينجل لاختة وغرفة سينجل لبنت اختة ..
انا الحرس فهم في فندق تاني وكمان ظبطت غرفتهم .
وصلنا الفندق وتم التسكين كنا وقتها حوالي الساعه 12 الظهر . واتفقت مع الباشا اني هاسبهم يستريحو وهاعدي عليهم الساعة 9 بليل ...
سبتهم بعد ما استلمو غرفهم وكل حاجة تمام .
تعالو بئي اوصفلكم العائلة ...
محمد ابيض طولة حوالي 177 سم ومليان شوية .
دعاء . جسم فرنساوي بيضة اوى طولها حوالي 175
ريهام . جسمها ابيض اوى وزنها حوالي 75 ك وطولها 170 ممكن تقولو مش رفيعة ولا طخينة
حنان . بردو بيضة زي امها بالاضافة شعرها اصفر حرير والعيون زرقا .
خلاص كدة كل حاجة وضحت ..
انا روحت شقتي واتغديت وقعدت العب مع ابني شوية لغاية ما جة وقت الخروج للفندق
وصلت الفندق وكانت الساعه 9 واتصلت بمحمد بيك وعرفتة اني موجود في الريسبشن .
لقيت دعاء هانم وريهام هانم نازلين وجم عليا وسلمو عليا وقعدنا مع بعض نتكلم عن الاماكن اللي هايتم زيارتها والرحلات والسهرات ..
ريهام . بص يا ابوالخير احنا نزلنا شرم كتير وزورنا كل الاماكن . بس انا عن نفسي عايزة يوم كامل دايفنج .
دعاء . وانا كمان زي ريري . اية رائك نخليها بكرة ويكون يوم كامل دايف .
انا . تحت امرك يا فندم . انا هاحجز لنش ويكون برايفت علي حسب طلبكم
ريهام . تمام
انا . حضراتكم هاتبلغو محمد بيك وهاعدي علي حضراتكم 7 الصبح
دعاء . محمد مش هايقدر يجي ولا حنان
ريهام . انا ودعاء بس
انا . طيب والحرس
دعاء . الحرس نزلو القاهرة . احنا هانكون لوحدنا مش عايزين خنقة
انا . تحت امرك يا فندم . يبقي معادنا 7 صباحا
ريهام . تمام هانكون جاهزين .
..........
طبعا اتفقنا ان البروجرام هايكون علي مزاجهم واختيارهم بعيد عن بروج الشركة خالص .
اة نسيت .. لبسهم اة من لبسهم . متحرر جدا زيهم زي الغرب تماما
..
سبتهم بعد ما اتفقنا علي المعاد واتصلت بالشركة وحجزو المركب وطبعا اخدت رقم الطقم وكنفرت معاهم كل حاجة والامل والشرب وكل تجهيزات الدايف . وكلو تمام ..
روحت الشقة ونمت .. صحيت بدري وجهزت هدومي واخدت العربية ورحت الفندق علي المعاد وكانو جاهزين . اخدتهم ورحت المرسي وكانو لابسين هوت شورت وبادي .
ركبنا اللنش واتحركنا وطبعا المزيكا اشتغلت ونزلو العرفة علشان يغيرو ويجهزو نفسهم . بعد كدة طلعو وكانو لابسين مايوهات بس تحفة في اللون وعلي جسمهم الابيض . يجنن .
قعدو يتفرجو وشربنا مشروب وانا قلعت وفضلت بالشورت وسترة حمالات . اللبس العادي اللي بروح بية رحلات البحر .
شوية لقيت دعاء راحت الغرفة ورجعت بازازة شامبيون وقالتلي ممكن تحيب كاسات او اي حاجة نشرب بيها .
انا شوفت كدة وقلت اة هما طالعين يهبرو ويتمتعو . بس انا لازم اكون حريص اوى معاهم علشان مروحش ورا الشمس ..
كلمت الريس وجابو كاسات وصيت دعاء وقالتلي ..
دعاء . هاتشرب يااااا . بقولك اية اسمك كبير مش هاقدر افتكرة علطول
انا . ممكن حضرتك تندهيلي .. آبو زي اي جيست لما يندهلي
دعاء . اة حلو الاسم دا .. ها هاتشرب معانا
انا . اسف يا فندم مقدرش اشرب في الشغل
ريهام . اية حكاية حضرتك ويا فندم دي
دعاء . بص انا اسمي دودى وريهام اسمها رو
انا . حاضر يا دودي
رو . ايوة كدة فك احنا في رحلة
دودى . يبقي تشرب معانا
انا . ماشي نشرب نشري
....
قعدنا نشرب بس انا مشربتش كتير علشان بردو اكون فايق شوية .
هما شربو ورقصو وبقو اتنين تانيين خالص غير اللي قابلتهم اول مرة
وصلنا جزيرة المفروض هاننزل فيها ونقعد وننزل المية بعدها .
وكان المكان جاهز غرف بالبوص وفية كراسي وسمعات ..
نزلو يعومو شوية وانا براقبهم علشان محدش فيهم يحصلو حاجة . وندهولي انزل معاهم . ونزلت وعومنا شوية ويزقو فيا وازق فيهم ولعبنا شوية كتار .
وجة معاد الغدا واتغدينا . وكانت في جروبات بتعدي علينا بالمراكب بس مش بيقفو ..
بعد الغدا لبسنا لبس الغطس وكان معانا المدرب اللي هايغطس بينا . بالفعل نزلنا وغطسنا وطبعا المناظر جميلة جدا .
بس لاحظت ان دعاء ماسكة فيا وكل شوية تخاف وتحضني من ورا واوقات اديها تحسس علي جسمي . بس كل دا عادي انا متعود علية .
فضلنا غطسانين ربع ساعة واتفرجنا علي المناظر .
طلعنا وغيرنا اللبس وفضلو بالمايوهات . وحسيت ان دعاء بتقرب مني اكتر وبدات بهزار بالايد وتحسس علي جسمي وعنيها عليا . واو و علي نظراتها بجد هيجتني وزبري وقف بس داريتة علشان متفضحش .
ومرة واحدة قالتلي تعالي ننزل شوية قبل ما نمشي . وفعلا نزلنا المية وهزرنا شوية . ولقيت ريهام بتقول انها طالعه.
وفضلت انا ودعاء نعوم وتلعب . لغاية ما قالتلي تعالي نتسابق ونشوف مين الاسرع . واتفقنا نعوم بس لغاية جمب الجزيرة .
عمنا وسبتعدها تسبقني علشان ميصحش انا اسبقها مع اني بعوم احسن منها بكتير .
لغاية ما وصلنا لمكان في صخرتين كبار . والصخرتين دول . لا اللي علي المركب ولا اللي علي الشط يشفونا .
المهم اتفقنا نورح عند الصخرتين ونرجع . ورحنا عند الصخرتين ولقتها وقفت . فرحت عليا اسالها مالك . لقتها بتقول جالي شد في رجلي ووجعاني . قلتلها طيب هاسندك لغاية ما نرجع . وسندتها . ولسة هاعوم بيها لقتها قالت اةةة رحلي مش قادرة . استني لما تفك ونرجع . رفعتها وقعدت علي صخرة صغيرة وقالتلي ممكن تدعكلي رجلي . انا سمعت الكلمة دي وزبي هاج ووقف علي الاخر .
بديت ادعك رجليها وانا علي اخري وزبي كان واضح اوي انو واقف والشورت مبلول وهي بتبصلي وانا بدعك وخايف . ومرة واحدة مسكت شعري وقعدت تلعب فية وانا ابصها وهي تبتسم . قلت في عقلي كدة خلاص انا استويت وهي كلها عايزة . وهاهد اول خطوة . فبصيت لعيونها وابتسمت وهي كنان ابتسمت . وايدي سابت رجليها زطلعت علي وراكها بدعك فيها . وهي مفيش اي مقاومة وكلو تمام . وقربت لوشها وشفايفي راحت لشفايفها وهوب شفايفنا حضنو بعض . ورحنا في وصلة مص شفايف طويلة شوية . وهي كل شوية تبص حواليها .
قلتلها متخفيش محدش شايفنا . ابتسمت واتطمنت . وهاتك بديا مص شفايف ودعك . وبقينا هلاص مفضلش غير التدخيل ..
لقتها ضحكت وقالتلي تعالي في المية احلي . وهوب قلعت البرا والاندر وسابتهم علي الصخرة ونزلت عريانة الماية وانا قلعت الشورت ونزلت وراها . وكملنا واحنا في المية . ورفعتها علي وسطي ودخلت زبي في كسها وهاتك يا نيك .
انا طبعا عملتها قبل كدة كذا مرة وكانت ممتعة جدا . انا بتمتع وهي كمان بتتمتع .
طبعا تاثير النيك في المية بيخليك تتاخر شوية في التنزيل . واستمريت في النيك حوالي ربع ساعه نيك في المية لغاية ما جبناهم مع بعض . فضلنا حاضنين بعض حوالي خمس دقايق بعد التنزيل . وبعدها لبسنا ورجعنا تاني لمكانا .
لاحظت ان رو بتبصلنا اوى وبتبتسم بخبس وحتي مسالتناش اتاخرنا لية .
رحنا قعدنا جمبها . وفوجئت رو بتسال دودي بتقولها . اية تمام .
دودى ردت وقالت اوى اوى اوى
رو ابتسمت وبصلتي وقالتلي هاتتبسط معانا اوى بس تسمع كلامنا .
انا استغربت اوى من الكلمة دي وابتسمت وبصيت لدودى ولقتها بتضحك وقالت .
دودى . بص يا آبو عايزين بكرة نطلع سفاري بس مش داي هايكون ثري داي ..
يعني سفاري 3 ايام ومبيت في خيام جوة الجبل . برايفت سفاري .
انا . تمام . احنا التلاتة
رو . لا احنا الخمسة
انا . محمد بية وحنان معانا
رو . ايوة
انا . تمام وهابلغ الشركة يجهزو عربية السفاري والخيام والاكل وكل حاجة
دودي . تمام بس احنا الخمسة بس
انا . مينفعش لازم بدوي يكون معانا علشان الطريق وكمان سواق العربية معاة
رو . لا احنا عايزين عربيتين . انا وحنان وانت في عربية . ومحمد ودود. عربية
انا . تمام
...........
طلعنا المركب ووصلنا السقالة وخرجنا ووصلتهم الفندق. لقيت رو بتقولي..
رو . آبو ممكن طلب .
انا . اكيد .
رو . ممكن الساعة 10 تعدي عليا نخرج نجيب حجات
انا . اكيد طبعا
رو . متتاخرش . يلا باي
سابتني ومشيت وهي مبتسمة اوى . وانا مشيت وقعدت افكر في اللي حصل مع دعاء وازاي دا حصل ولية واشمعنا انا وحجات كتير دارت في راسي .
المهم روحت وسلمت علي مراتي واخدت دوش وقعدت العب مع ابني واكلنا واتفرجنا علي فيلم مع بعض لغاية ما الساعة جت 9 وقمت لبست ورحت للفندق الساعة 10 ورنيت علي رو في غرفتها وعرفتها اني في الريسبشن .
شوية ونزلت وكانت لابسة فستان زي السوارية مكشوف من الضهر .
خرجنا وركبت العربية .
انا . حابة تروحي فين
رو . عايزة اروح اي محل درنك اشتري حجات لبكرة وبعدها اتمشي شوية في نعمة
انا . تمام نروح نعمة وهناك محلات درنك تشتري اللي عايزاة وتتمشي براحتك وبعدين اوصلك
رو . تمام ..
.....
رحنا نتمة وودتها المحل واشترت شامبميون واخدتها منها وودتها العربية ورجعتلها وعرفتها اني هاستناها علي الكافية لغاية ما ترجع . لقتها بتقولي انت هاتتمشي معايا وبعدين هانقعد علي الكافية مع بعض علشان عايزة اتكلم معاك . اتمشينا ولقتها بتقولي
رو . انا عارفة بالي حصل مع دودي
انا . ها نعم . محصلش حاجة
رو . مال وشك احمر كدة . متخفش انا عارفة ان دا هايحصل . اصل انا ودودى اصحاب اوى
انا . لا بجد مفيش حاجة حصلت احنا عومنا لغاية الصخرة و و ...
رو . مالك مش عارف تكمل . انا هاقولك . رحتو للصخرة وجالها شد عضل وانت دعكت رجلها ونمت معاها في المية
انا . يا نهار احمر
رو . دودى حكتلي علي كل حاجة . وهي اتبسطط معاك اوى . وانا كمان عايزة اتبسط زيها
انا . طب . طب . طب . فين
رو . مالك في اية
انا . اصل بصراحة مش عارف اقول اية
رو . متقولش حاجة . انا عايزة فعل مش كلام
انا . حاضر
رو . تعالي نقعد نشرب نسكافية ونروح الفندق .
انا . اوك اتفضلي
... قعدنا في الكافية وطلبت نسكافية وانا طلبت قهوة ..... اصل بشربها مظبوط ....
رو . انا هاطلع الغرفة وانت تطلع بعدي بنص ساعة
انا . بس مش هايرضو يطلعوني
رو . متقلقش انا هاتطلع ومفيش حد هايكلمك متقلقش
انا . حاضر
... الواضح كدة انهم هايعرفوهم اني اكلع الغرف بتعتهم في اي وقت . وطبعا ادارة الفندق واقفة علي رجل علشانهم ....
المهم شربنا وخلصنا ورحنا للفندق هي قالتلي متتاخرش وسابتني ومشيت .
انا طبعا رحت مكان بجيب منة حجات للجنس مستوردة ورهيبة
عدت نص ساعة ورحت للفندق وطلعت غرفتها اللي كانت تبعد عن غرفة اخوها بشوية .
اة نسيت هما مش غرف عادية . زي ما تقول كدة سويت ..
خبطت بالراحة لقتها فتحتلي وقالتلي ادخل ... طبعا انا كنت اخدت حباية من المستورد اللي جبتة بس حاجة خيال ...
دخلت لقتها لابسة روب شفاف وتحتة مايوة بس حاجة بتلمع كدة .
قعدت علي فوتية وقدامة كرسي وكنبة وفي طرابيزة . ومحطوط علي الطرابيزة فاكهه وازازة شامبنيا .
لقتها جت عليا وصبت كاسين وشربنا في صحتنا . كاس ورا التاني لغاية ما سخنت من الخمرة والحباية ..
قلتلها هاخد دوش . قالتلي اوكي كل حاجة جاهزة .
دخلت اخد دوش وفكرت ازاي ناس بالمستوى دا يبصو لواحد زيي وازاي دودى ورو يكونو عارفين اسرار بعض زغم ان دودى مرات اخو رو ..
بس كل دا هايتعرف في وقتة ....
المهم خلصت الدوش وخرجت وكان رو قاعدة بتشرب والواضح انها متعودة علي الشرب .
قعدت جمبها وقلتلها ..
انا . ممكن اسالك سؤال
رو . اكيد طبعا
انا . اشمعنا انا رغم انكم متعرفونيش
رو . بص يا آبو . احنا بنيجي هنا علشان نتمتع وبس وانت جيت في طريقنا وشوفناك مناسب .
انا . جميل .. دا من حظي
رو . متنساش اهم حاجة المتعه وبس
انا . طب مفيش رومانسية ولا دلع مع المتعه ..
رو . بايد طبعا وبايدك تنزل من هنا ومترجعش تاني
انا . اها طيب تحبي اية في المتعه
رو . اتناك وتكيف يا كسمك
انا . طيب ولية الغلط دا .؟
رو . انت هاتفضيها كلام ولا اية يا كلب يلا نيك ستك ..
هي قالت كدة من هنا وانا اتجننت وقلت لازم اخليها تبوس رجلي وتقولي يا سي السيد كمان .
حسيت انها بدات تسكر وهوب شديت الروب قطعتة ونيمتها علي الشازلونج ونزلت الاندر ونزلت علي كسها اكلة واشد زنبورها باسناني . وادخل لساني جوة كسها . والاهاااات طلعت منها وانا مش راحمها وقلت لازم اعذبها بنت الشرموطة دي .
وبقيت ازود اللحس وهي ااااااااااه اااااااه اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم.....
بصراحة جسمها رهيب وكسها وطيزها ووراكها ملبن ملبن اوى .
عجبتني جدا اهاتها وانا باكلها وكان لازم اخليها تتمتع لاني انا عايز اتمتع معاها ونفس الوقت هاجيبها الارض .

وعلي فكرة هي عكس دودى خالص . تحس ان مناخيرها في العالي وشايفة كل الناس تحت رجليها عكس دودى . طيوبة وامورة وحبوبة ..
المهم . انا مش سايب لا كس ولا طيز رو . ومش راحمها لدرجة صوت اهاتها بقي يعلي ..
نيمتها علي بطنها ومسكت طيزها وةراكها اعضعض فيهم واقرص طيزها باسناني . ورحت لخرم طيزها اللي كانت ريحتة جميلة جدا . لانها مهتمية بكل طفصيلة بجسمها .
بلعب بلساني في خرم طيزها وايدي بتدعك وراكها . ونزلت لكسها اشدة باسناني وبوقي غرق من العسل اللي نازل منو . ومرة واحدة لقتها اترعشت وصرخت صرخة عالية . اااااااه اااااااااه اااااااه ...
ولقتها ضمت رجليها اوى وخربشت الشازلونج بضوافرها .
وبعد ثواني لقتها اتعدلت وبصتلي اوى وقالتلي ..
رو .ازاي خلتني انزلهم من غير ما تدخلة . دي اول مرة تحصل اني انزل كدة واصرخ الصرخة دي ...
انا . مبسوطة ... انفع يعني
رو . تنفع اية .. بصراحة انت عجيب
انا . انا ساحر للجميلات اللي زيك . اعشق المتعه . وادوب في نظرات عيونك وشفايفك
رو . طيب . تعالي ....
مسكتني ورحنا للسرير وقعدنا علي ركبنا في وش بعض وحكيت ايدى علي خدودها وعيني في عنيها وقربت شفايفي علي شفايفها .. وضميت الشفايف علي بعض واخدت لسانها مص ولحس وكلام الشفايف اصفي من كلام الفم ...
وبعد وصلة كلام الشفايف ولعب اللسان عسكر وحرامي . وطبعا انا الحرامي لزيادة تشوقها ..
نزلت علي بزازها واااه من بزازها وحلمتها حاجة تذهب العقل .
قلت اجننها شوية وبقيت اعض ما بين بزازها واجناب بزازها وهي تصرخ وتشد شعري اوى . وتزوم من المتعة .
اسكت انا علي كدة . لا .. نزلت علي بطنها بلساني الحس واعض . ونزلت علي سرتها وبقيت ادخل لساني جوة سرتها . وهي جسمها يرتعش وتاشعر ..
لدرجة انها صرخت في وشي وقالتلي ارحمني ... ارحمني ... نكني ... دخلة ... نكني ... ارحمني ..
رفعت رجل واحدة لغاية وشها وعدلت زبي علي باب كسها . وبقيت العب براس زبي علي زنبورها لغاية نا هي ولعت . وبقت تبرق ليا وتمص شفايفها ...
شوية وبقيت ادخل زبي واطلع ادخل واطلع..
واركز ان زبي يحك اوى علي زنبورها علشان تولع اكتر. وهي بقت تهز بجسمها اوى وتدعك كسها وتحضن زبي جواها ..
لدرجة انا حسيت بارتعاشها كذا مرة والسائل الابيض يغرق زبي . ودا بيخلي عملية التدخيل اسهل واسرع .
استمريت اني اعذبها وقت طويل لدرجة انها قالتلي خلي زبك يرحمني انا بموت ...
وتقولها وهي بتصرخ وتترعش واهاتهااااا بتزيد ونفسها بيروح ... اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم...
لغاية ما انا خلاص بنزل اه بنزل هي حست وحضنتني وضمت رجليها علي وسطي ونزلنا احنا الاتنين مع بعض واترعشنا مع بعض . وناري ونارها اتقابلو جوة كسها وحصل بركان بركان نااار ...
اتعدلنا ونمنا في حضن بعض . وحضنا بعض اوى واحنا مغمضين عنينا حوالي ربع ساعه ومش سايبين حضن بعض ...
لقتها فتحت عنيها اللي بتلمع وبتبصلي بابتسامة وقالت ...
رو . انت اية . انت هلكتني موتني
انا . مبسوطة يا قمر
رو . لا انا مفشوخة ... ازاي عملت فيا كدة
انا . اهم حاجة انتي اتمتعتي
رو . انت مبتفهمش .. بقولك مفشوخة
انا . مبفهمش ؟؟. ... طيب بصي . لو عايزة تتفشخي تاني يبقي تقدمي الطاعة لسيدك وبلاش كلامك دا
رو . انت اتجننت ازاي بتقولي كدة
انا . علشان انا مش بحب اتعامل كدة
.. سبتها وقمت ودخلت الحمام اخدت دوش وطلعت ولسة هالبس لقتها بتقولي
رو . انت بتعمل اية يا سيدي
انا . بلبس علشان نازل ومش هاتشوفي وشي تاني
رو . انت بجد مختلف عن اللي عرفتهم . كلهم بيقدمو الولاء والطاعة لاكن انت لاء
انا . لاني زي ما انتي قلتي مختلف . حتي في المتعة مختلف . ولولا اني وعدتك اني همارس معاكي مكنتش قربتلك
رو . ياه للدرجة دي
انا . شكلك معرفتيش رجالة . كل اللي تعرفيهم خولات
رو . طيب خلاص خلاص يا سيدي . من هنا وجاي انت سيدي وتاج راسي .
انا . وانتي اية ؟
رو . انا زي ما انت عايز
انا . انتي شرموطة ووسخة
.. لقيت عنيها لمعت وابتسمت لما شتمتها وحسيت انها بتحب تتشتم وتتهان ..
رو . انا شرموطة يا سيدي
انا وطي علي رجل سيدك بوسيها .
.. بكلمها وانا واقف ادامها . لقتها نزلت من السرير ووطت علي رجلي بتبوسها وتقولي حقك عليا يا سيدي متزعلش مني يا سيدي ..
فانا وقفتها وقلتلها خلاص سامحتك و .....
خلاص ..
وهنا انتهي الجزء الاول واتظروني في الجزء الثاني علشان هايكون في احداث مشوقة ومفاجئات ...
اشوفكم علي خير


اهلا بكل متابعيني العزاز . طبعا لازم البي مطلب قرائي بكتابة الجزء التاني باسرع وقت . فاناقررت مزعلهمش والبي طلبهم ودا

الجزء الثاني ...

يلا نكمل اللي القصة
الجزء اللي فات خلص ….
.. بكلمها وانا واقف ادامها . لقتها نزلت من السرير ووطت علي رجلي بتبوسها وتقولي حقك عليا يا سيدي متزعلش مني يا سيدي ..
فانا وقفتها وقلتلها خلاص سامحتك ودا ميتكررش تاني ..
انا . مش بحب اكون خاضع ولا ليا في الكلام دا .. انا راجل واتعامل كراجل مبحبش اكون عبد لحد غير للي فوق بحب اكون حر دايما اشتغل وقت ما انا عايز اقعد وقت ما انا عايز ..
رو . انت غريب يا آبو انا مشفتش حد زيك . كلو بيقدم لي الولاء والطاعة علشان ينولو رضايا .
.... رحت علي التلاجة اللي في الغرفة اجيب منها شيكولاتة .. كان لازم اكل حاجة مسكرة علشان اللي نزل مني . فتحت التلاجة لقيت عصير وشيكولاتة اخد ازازة وواحدة شيكولاتة ورحت قعدت علي الكنية ....
انا . بصي يا رو اة جسمك عجبني وانتي احلي من القمر . واول ما شفتك في المطار واناي عجبتيني . بس طبعا مذلش نفسي عشان المتعة
رو . مش بقولك انت غريب بس عجبتني . وعرفت ازاي تخليني اتمتع .
انا . المتعة لها اصول واهما اني اخلي شريكتي توصل لقمة متعتها . ومتعتي اني اشوف في عنيها المتعة.
رو . تعرف يا آبو انك عجبتني من اول ما شوفتك في المطار زيك . وانا اللي قلت لدودي تجيب رجلك اصلها شاطرة في الحجات دي . وعلي فكرة دودى عارفة انك معايا دلوقتي .
انا . ما انا حسيت بكدة وكمان متاكد انكم هاتطلبو مني انام معاكو انتو الاتنين مع بعض .
رو . لية انت بتفتح المندل ؟
انا . لا ولا مندل ولا حاجة . بس انا اتاكدت بكدة من اول ما انتي كلمتيني واحنا في نعمة !
رو . شكلك مش سهل يا مان
انا . بالعكس انا مفيش اطيب مني وبكرة هاتشوفي .
رو . طيب انا ضهري وجعني اوى ممكن تعملي مساج . باين عليك خبرة في المساج .
انا . عيوني . بس عايز زيت ؟
رو . شد الدرج هاتلاقي زيت .
انا . دا انتي جاهزة من كل حاجة ..
فتحت الدرج وجبت الزيت وكانت ريحتة جميلة . ونيمتها علي بطنها وهي عريانة وبدات اعملها مساج ..
ولاحظت ان اماكن اللي انا عضتها عاملة علامة حمرا وفي منها اللي بدأ يبقي ازرق .
ومنظر العلامات علي طيزها هيجني وطبعا كان تاثير البرشامة شغال . وانا كنت قلعت وفضلت بالبوكسر .. فقلعتة ووجهت زبي علي طيزها وانا بعملها مساج .
لقستها بتهز طيزها فرحا بوجود زبي علية . فقمت ونزلت بايدي علي طيزها بلعب فيها ولقيت خرمها مش ضيق ولا واسع بس عرفت انها اتناكت من كيزها قبل كدة . ومنظر طيزها وخرمها هيجني اكتر لان طيزها مدورة وخرمها فاتح مش غامق . وزي ما قلتلكم انها بتهتم بجسمها اوي ..
قعدت العب في خرم طيزها لغاية ما صباعي دخل . طبعا علشان في زيت سهل دخول صباعي . لقتها قالت ..
رو . اه اه اه اه بتعمل اية ؟
انا . بعملك مساج
رو . ورا بتعمل مساج ورا
انا . المساج في كل جتة في جسمك .. بس دا ( زقيت صباعي في الخرم اوي ) مساجة بيتاعي مش بايدي
رو . عايز تدوق قدام وورا
انا . ماهي المتعة من كل مكان
رو . شكلك هاتموتني تحتك
انا . مفيش موت دي متعة . ولا لما دوقتية من ورا معجبكيش
رو . وعرفت ازاي اني دوقتة من ورا
انا . باين اوي . ماهو الخرم الجميل دا نضيف واللي بتنضفة اجمل علشان اتمتعت منة قبل كدة ..
رو . مش بقولك انت مش سهل !
انا . خلاص مش عايزة بلاش
رو . لا كمل . كمل اللي بتعملة ..
... مدة انا عرفت انها موافقة ادخلة من ورا وحبيت اخليها متتوجعش وفضلت العب في الخرم بحنية واحتراف علشان يوسع . وبقيت ادهن زيت والعب في الخرم لغاية ما بقيت ادخل صوابعي التلاتة وهي بتزوم . ااااااااح اااااااااح اااااااااح اااااااااممممم
اهااااااا ااااووووو اااااااااح . ايدك حلوة اوى صوابعك جميلة جوايا اااااااااح اااااااااح
العب اوى في طيزي اااااااااممممم اااااااااااه العب يا حبيبي اااااااااممممم....
وانا من كلامها واهاتهاااا وصوتهاااا الجميل الناعم تعبت اوى ..
تخيلو معايا كدة لما تكون تحتك اميرة بجد ومسلمالك نفسها وانت مكيفها وقاعد فوقها سلطان .
حاجة تهيج اوى اوى فعلا حقها تكون سادية علي البشر . بس انا لا انا دكر وهافشخها ..
المهم . ظبطت طيزها وخلتها جاهزة لاستقبال زبي المتواضع ..
عدلت نفسي ورفعت طيزها وحطيت مخدة تحت وسطها وبدات ادخل زبي شوية شوية وهي مش مبطلة اهات . لغاية ما زبي استقر جوة طيزها وحسيت خرمها بيقفل علي زبي . يلهوى علي الهيجان ..
... بدات ادخل واطلع بالراحة في الاول علشان متتعبش . بس تتعب مين دي قالتلي اوى دخل اوى اااااااااح اااااااااح نيك بسرعة يا حبيبي اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اوووووى اااااااااح اااااااااح جامد نيك جامد يا حبيبي اااااااااح اااااااااه اااااااه اااااااااممممم احضني بزبك بعشق زبك ااااااه اااااااااح زبك حبو يا روحي اااااااااح اااااااااه اااااااه اوووووى...
لقتها بتفرك جامد تحتي وانا تعبت اكتر من هياجها وكلامها ..
لعت زبي وعدلتها ونمت انا وهي طلعت علي زبي ودخلت زبي جوة كسها وقعدت تتنطط شوية وتصرخ اااااااهاااات عالية واستمرت شوية وبعدين خرجت زبي من كسها ودخلتة في طيزها وكل دا الدنيا ناااار وقعدت تتنطط وتنزل اوى علي زبي واهاااتها ماليا المكان .
قومتها من فوقي ونيمتها علي جمبها وانا وراها ورفعت رجل واحدة ليها ودخلتة تاني في طيزها .. وقعدت ارزع تاني بس اشد من الاول . ورو مش ساكتة ... ااااااااح اااااااااح بيلسع اااااااااممممم بيزغزغ اوى اااااااااممممم ااااااااه يا حبيبي موتني ااااااه بهدلني اااااااااممممم قطعني اااااااااح انا شرموطة يا حبيبي نكني اااااااااممممم نيك الشرموطة خدامتك اااااااااممممم ...
انا خلاص هانفجر وزبي هاينفجر ولقيت نفسي بترعش اوووى وانا بنزلهم ااااه منها بجد ولا اجدعها شرموطة ...
انا من التعب طلعت زبي ونمت علي ضهري وجسمي كلو حاسس انو متكسر وبنهج اوي . هي بعد ما مسحت لبني نامت جمبي وحضنتني اوى وحطت دماغها علي صدري . وغمضنا عنينا حوالي ربع ساعة . بجد انا تعبت اوى . تعبتني الملكة رو . فعلا ملكة بكل المعاني ..
بعد ربع ساعة استردت قوتي تاني وقعدت العبلها في شعرها الاصفر الحرير وبوستها من راسها وخدها لقتها بتقولي ..
رو . انت حنين اوى يا آبو وبجد متعتني
انا . المتعه الحقيقية اني اشوف فيكي اللي انا شايفة دلوقتي . وهي المتعه في عيونك
رو . وكمان رومانسي في متعتك
انا . الرومانسية مع المتعه هي احمل معاني المتعه مع نظراتك الجميلة
رو . لا وشاعر كمان . تعرف انك رجعتي 20 سنة وانا تحتك
انا . ياة ازاي بئي
رو . خرجت جوايا اهااات مخرجتهاش من اكتر من 20 سنة لما اول مرة اتناك من بابا حنان جوزي الاول .
انا . افهم من كدة انك مبسوطة
رو . لا انا مفشوخة . ههههههه . مش قادرة اتحرك
انا . هههههههههههه . لا اجمدي كدة احنا لسة في اول يوم . قوليلي صحيح في السفاري هنام مع بعض ازاي
رو . اه هاتبقي متعه معاك وانت بتنيكني وسط الجبال
انا . بس ازاي واخوكي ودزدي وبنتك هايكونو معانا .
رو . اه صح انت لازم تعرف انك بتاعي انا يعني مش هاتنام مع حد غيري
انا . لا استني انا مش ملك حد . لازم تفهمي كدة
رو . يعني اية بئي
انا . يعني انا بمزاجي مش بمزاج حد
رو . يا حبيبي انا نفسي فيك علطول وتبقي ليا
انا . تاني يا رو . ما انا قلتلك مش ملك حد ولا عايزاني ازعل
رو . لا متزعلش بس في حجات انت هاتجبر عليها ..
انا . مش بحب حد يجبرني علي حاجة . بس فهميني معني كلامك اية ؟
رو . بكرا هاتعرف ومش هاحرقلك اللي هايحصل
انا . هو اية اللي هايحصل . ؟ . مش انتي ودوي مع بعض .!
رو . بص انا مش هاخبي عليك حاجة عشان حبيتك ..
انا . اة قولي
رو . محمد اخويا
انا . مالو اخوكي
رو . محمد اصلة .... اصلة .... مش .... مش ....
انا . ما تقولي مالة !؟
رو . محمد بينام معايا
انا . نعم !!!
رو . زي ما سمعت وبيحب يتبادل
انا . اللي هو ازاي
رو . بص محمد مش سوى بيحب المحارم والتبادل وبينام معانا كلنا وكمان شاذ .
انا . يانهار اسود .
سكتنا شوية وانا عمال افكر اية الناس دي دا انا وقعت وقعة سودة . هو لية نفوذ كتير وممكن لو مسمعتش كلامة يوديني ورا الشمس . ولو سمعت كلامة هاعمل حجات انا مبحبهاش طب والعمل .. اعمل اية .. مصيبة لا يطلع خول ويكون عايزنة انيكة وانا مبحبش كدة ..
رو . ساكت لية بتفكر في اية ؟
انا . رو هو محمد gay
رو . لا انت فهمت اية شاذ في تعاملاتة معانا . يعني بينام معايا ومع حنان وطبعا دودي مراتة واوقات بينام معانا كلنا مع بعض . وبيتبادل علينا . وكان في حد كان بيحيبة يتبادل معانا ونعمل سهرات بورن ..
انا . يلهوى وبعدين
رو . والرحلة دي هاتكون حفلة وزمان دودي ظبطت كل حاجة معاة وعرفتة اننا اخترناك .. بس ارجوك بلاش تعرفهم اني قلتلك ..
انا . وبعدين
رو . هانتمتع كلنا مع بعض ولا انت مش عايز تتمتع ؟
انا . طبعا المتعه بعشقها
رو . المهم اننا في الرحلة هانجيب رجلك ونسكرك وتنام معانا كلنا
انا . وانتي صارحتيني لية بكل دا
رو . علشان حبيتك ومتعتني
انا . حبتيني حبتيني ..
رو . حبيتك للمتعه انا قلبي مقفول يا آبو . بصراحة يعني كيفتني ومتعتني غير اي حد
انا . اهااا .. طب كويس انك قلتيلي وانا اوعدك هامتعكم كلكم ومش هاعرف حد اني عرفت
رو . طيب يلا ناخد دوش مع بعض ونكمل السهرة
انا . لا الوقت اتاخر ولازم اروح اجهز حالي واستعد ليكم ولحفلتكم ..
قمت اخدت دوش وخرجت لقيت رو نايمة زي ماهي بوستها من شفايفها ولبست وطبعا عرفت الكل علي المعاد اللي هانتحرك فية وكل حاجة جاهزة ..
روحت شقتي وعرفت مراتي اني طالع مع جروب 3 ايام وهي متعودة علي كدة ..
الوقت كان متاخر وابني نايم دخلت اتطمنت علية . وبعدين دخلت اوضتي ونمت ..
صحيت تاني يوم الساعة 9 الصبح جهزت نفسي وشنطتي وكان معادنا في الفندق 10 . اتصلت بالعربيات اللي هاتخدنا واتطمنت ان كل حاجة جاهزة . الخيام والاكل والشرب والخشب والماية والبدوي اللي هايرافقنا وكل حاجة تمام التمام .
وصلت الفندق واتصلت بيهم اني جاهز وموجود في الريسبشن منتظرهم ..
شوية لقيت محمد بية نازل هو ودودي وكان لابس ملابس عادية بتاع الرحلات ودودي القمر لابسة زي جلابية فرعوني بس استايل وشوية حنان نزلت . وكانت لابسة شورت وبادي بس بنت الاية جسمها نار وفاجر اوى . وجسمها اكبر من سنها . ورو نزلت وكانت لابسة فستان دهبي قصير بس جميل اخر حاجة ..
استقبلتهم وخرجنا وركبت محمد بيك ودودي عربية وانا ورو وحنان عربية ..
اتحركنا متوجهين لمكان السفاري اللي بيبعد حوالي 50 كيلو عن شرم الشيخ . واحنا في الطريق جم عربيتين نجدة يمشو معانا كتامين لمحمد بيك واسرتة ..
المهم . حنان جسمها فاجر اوى وعمال اتخيلها وهي تحتي عمال انيك فيها وصوتها الرقيق وهي بتقول اهات تحتي . ولقيت زبي وقف وهاج عليها بس حاولت اهدي نفسي علشان السواق اللي معايا . وقعدت افكرازاي هانعمل حاجة والسواقين والبدوي موجودين . ماهم لازم يكونو موجودين علشان الحمايا والاكل والشرب والخدمات ..
طب وبعدين مش عارف . هو في الطبيعي في الرحلات دي ان لو عايز انيك واحدة باخدها بليل فوق الجبل او ورا الجبل . وبكون انا وهي بس .
طيب احنا خمسة وهانشارك بعض . بس ازاي في وجود الناس دي ...
المهم مع التفكير لقيت نفسي وصلنا المكان وكانت عربيات النجدة مشيت والبدوي والسواقين نزلو يدقو الخيام ويفرشوها ...
رو ودودي وحنان قعدو يتصورو ويتفرجو علي المكان ...
ساعدت الرجالة في التجهيزات وفوجئت ان عدد الخيام ستة منهم خيمة بعيدة شوية جمب الجبل . طب ازاي .
خيمة لمحمد بيك ودودى .. وخيمة لرو وحنان . وخيمة ليا وخيمة للسواقين والبدوي وخيمة للطبخ والاكل والشرب والخزين وخيمة لل WC والخيمة البعيدة دي .؟؟
اة دي ممكن تكون لحفلة اللي هاتتعمل علي شرف محمد بيك ..
المهم كل حاجة جهزت واتفرشت وكلو تمام . كلهم دخلو خيمهم والسماعات اشتغلت وحفرة النار ومكان الشوي جهز وكلو تمام . كانت الساعة بقت واخدة الضهر .
بدأو الرجالة بتجهيز الغدا وانا دخلت الخيمة بتعتي وغيرت هدومي وطلعت اباشر الاكل .
لقيت دودى خارجة وفي اديها كاس بشرب فية . وقالتلي تعالي عايزاك تفرجني علي الجبل . اخدتها واتمشيت بعيد عن الخيام وبدائنا نتكلم ...
دودي . المكان هنا جميل بين الجبال
انا . طبعا هنا سحر وجمال
دودي . انا اول مرة اجي هنا وشكلها مش هاتبقي اخر مرة .
انا . اتمني تكوني مبسوطة
دودي . لما اشوف هاتبسط ولا لاء . انت اللي هاتحدد
انا . انا متاكد انك هاتتبسكي
دودى . حاسة بكدة . طالما رو اتبسطت منك امبارح يبقي كلنا هانتبسط
انا . هي لحقت قالتلك
دودي . اول ما انت نزلت كلمتني وحكتلي يا جبار
انا . مش للدرجة دي
دودى . بقولك اية تعالي نقعد نضرب
انا . نضرب اية
دودى . هير
انا . اية الهير دا
دودى . ( ضحكت ) بودر
انا . اه ... لا مليش فية
دودى . دا بيخليك في عالم تاني ... انت جربتة .؟
انا . لا ومش عايز .. دا ادمان وانا مبحبش اكون مدمن لحاجة .
دودى . طب جرب ومش هاتدمنة من مرة . ولو معجبكش متشدش تاني ..
انا . بس اناااااا
دودى . متقلقش مش هايحصل حاجة . بالعكس انا هاتكون في عالم تاني
انا . لا مش عايز .. اصل ....
دودى . شكلك جبان .. امال عامل نفسك جامد وبتشرب
انا . اة بشرب بس علي خفيف وكبيري الماية بس
دودى . طيب عشاني جرب ومش هاتخسر حاجة .
... لقتها جهزت سطر لنفسها وشدتة واخدت نفس عمييييق . وبصت للسما وعنيها لمعت وسكتت دقيقة . ورجعت عملت سطر صغير وقالتلي شد ..
انا بصراحة الفضول خدني وقلت اجرب وقدا ادامها وشديت السطر ... شديتة من هنا وعنيا دمعت ومناخيري قادت نااااار وقعدت اكح والم اول خمس دقايق في جسمي كلو كاني داست عليا عربية .
وبعدها حسيت اني مبسوط وبضحك وحاسس بكاقة غريبة جوايا كاني لسة *** اتعلم المشي وعايز يجري .
حسيت بحجات اول مرة احس بيها .. حسيت اني ممكن اطلع الجبل جري وانزل جري ..
بجد شعور غريب حسيت بية وكنت سعيد وفرحان ونظرتي اتغيرت لكل حاجة ...
لقيت دودي لمت الحاجة اللي معاها ووقفت ومسكت ايدي وكملنا لورا الجبل ولما غبنا عن الانظار حضنا بعض ومسكنا شفايف بعض بوس ومص ولحس ولعب باللسان . انا مكنتش ببوس انا كنت باكل شفايفها اكل
كنت عامل زي الطفل الجعان اللي ما صدق مسك صدر امة وبيرضع ...
حسيت نفسي اني مش انا .. حسيت اني واحد تاني احسن مني ..
انا انهارت عليها بوس وتقفيش ولحس .. هي حست اننا هانتمادي وكمان انا مش في وعيي . هديتني شوية وقالتلي الوقت طويل ادامنا وهانعمل كل حاجة بس لازم نرجع علشان اللي معانا. ..
فعلا رجعنا بس انا مش علي بعضي . وقابلنا رو بتتمشى واول ما شفتني عرفت اني شديت .. فقالتلي انت وصلت . اهلا بيك .
انا اول ما قربت للسماعات وكانت شغالة علي اغنية لجاستن بيبر . قعدت ارقص ولقيت حنان جت رقصت معايا . وبعدها الكل رقص . فضلنا نرقص علي الاغاني لغاية ما الرجالة جهزو الغدا . وكل دا انا طاير في السما مش علي الارض ..
المهم . اتغدينا وطول الوقت عيني علي حنان وجسمها .
بعد الغدا لقيت حنان ومحمد بيك اختفو ولما سالت عليهم قالو بيتمشو شوية . ودودى اخدتني ورحنا اتجاة الخيمة اللي بعيد . واول ما دخلنا نزلت الستارة ومسكت دودى بوس وتافيش . لقيت في الخيمة قاعدة عربي وطرابيزة عليها فاكهه وبيرة وويسكي .
دودى صبت كاسين هي ادتني كاس وهي اخدت كاس . وشربنا ورجعت مسكتها تاني بوس ولحس ومص وانا مش دريان بحاجة خالص ...
كانت وقتها غيرت ولبست فستان واسع وقصير . ودا سهل عليا التفريش واكل بزازها وجسمها .
انهالت علي دودى بالبوس والتافيش . مسكت بزازها ارضع منها واااه من بزازها البيضة المدورة الجميلة وحلامتها الوردي ..
فضلت ارضع وايدي بتلعب في كل حتة في جسمها . فضلت نص ساعة العب وابعبص كسها وطيزها وابوس وامص واكل بطنها . وكسها عمال ينزل وانا مش عاتقها .
نامت دودى ومسكت ازازى الويسكي وعمالة تنقط علي كسها وانا الحس واشرب الويسكي مع لبنها اللي نازل من كسها . ومش داري باي حاجة غير بجسمها .
انا من ناري بقيت اخرج اهات وهي كمان بقت تتاوا واهات موسيقية جميلة ...
اااااه ااااهااااا ااااامممم وبترقص بوسطها علي وشي اللي مغروز بين فخادها .
وتشد في شعري وتزوق دماغي ناحية كسها وتفرك وانا مش راحم ...
انا اصرخ وهي تصرخ ..
عدلنا نفسنا وعملنا ونمنا عكس بعض بقت هي تمص زبي وانا اكل كسها الوردي .
لغاية ما خلاص جة معاد الهجوم ..
قمت عليها ونمت فوقها كنت قلعتها خالص وانا قلعت خالص . وقعدت افرك فوقها وابوس واقفش . زقيت رجليها علشان تفتحها ... وفعلا فتحت رجليها واول ما فتحت زبي ما صدق ان الباب اتفتح ودخل بسرعة بدون استاذان السافل دا ...
وقعدت انيك نيك هستيري وهي زامت وهوهت . اااااااااه اااااااه ااااااممممم
وانا مع كل تدخيل وتطليع توهوه وتزوم وانا ولا هنا .. عمال انيك وارزع وهي تصوت .. ااااااه اااااااه اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم بسرررررعة اوووووى اااااااااممممم...
اووووي جامد ااااااه اااااااه اوووووى اااااااااممممم .
وانا حمار بينيك ومش حاسس باي حاجة ولا داري باي حاجة تمال ارزع وبس
بنيك بجنون .. جسمها بيتهز وتترعش وتغمض عنيها وانا ولا هنا .. عمال انيك وبس ....
وفجائة لقيت جسم بيحضني من ورا وعمال يزق في وسطي وانا ارزع ..
دودى مغمضة عنيها ومش بتنطق ولا حتي سامع اهاتها . وصوت في ودني بيقولي ارحمها شوية وتعالي ببص لقيت رو هي اللي ورايا ..
خفت علي دودي بس لازم اكمل نيك زقيت رو ونيمتها وطلعت فوقها وكملت زي الحمار نيك فيها .. وجسمي غرقان ماية من العرق . بس اية ولا انا هنا كل اللي عليا بنيك وبس ..
رو صوتها بدا يعلي من النيك والاهات وهي صوتها مصيبة يسمع الجبل كلو . لقيت دودى قامت بسرعة وكتمت صوت رو . وانا مكمل زي انا .
لغاية ما حسيت بجسمي خشب ومش قادر اخد نفسي وسيل لبن نازل مني جوة كس رو ...
اترميت جمبها وحسيت الدنيا بتلف بيا ومش داري بحاجة .
بجد تعبت اوى ومش عارف انا عملت كدة ازاي ...
حسيت نفسي نمت ومدرتش بنفسي غير لما فتحت عيني لقين الدنيا ضلام والجو هوس هوس مفيش اي صوت غير صوت صغنون جاي من بعيد بيقول .. كمان .. كمان ...
..................
ولغاية هنا الجزء التاني انتهي وهايكون لنا لقاء جديد مع الجزء التالت ...
ملحوظة ... ممكن الجزء التالت ينزل بعد اسبوع واتمني محدش يزعل ....
بحبكم يا كل قرائي



الجزء الثالث


مساء الجمال لعيونكم اصدقائي
النهاردة هاكتب الجزء التالت للقصة بتعتي
وبنوة ان القصة حقيقية وحدثت بالفعل معي
الجزء اللي فات وقفت عند ...
حسيت نفسي نمت ومدرتش بنفسي غير لما فتحت عيني لقين الدنيا ضلام والجو هوس هوس مفيش اي صوت غير صوت صغنون جاي من بعيد بيقول .. كمان .. كمان ...
طبعا انا قايم جسمي مكسر ومهدود .. اخدت وقت عقبال ما جمعت نفسي وقدرت اقف علي حيلي ..
والصوت بيرن في وداني .. كمان .. كمان ..
خرجت من الخيمة وببص لقيت خيمة السواقين والبدوي ضلمة . فببص علي خيمة محمد بيك لقتها ضلمة وخيمة رو وحنان منورة . والصوت جاي من هناك ..
رحت للخيمة ومعملتش صوت .. ولما قربت للخيمة اوى وركزت في الصوت لقيتة صوت حنان ...
عمالة تقول كمان كمان . ااااه كمان اااااه اوووى اااااه ...
تنحت شوية لما اتاكدت من صوت حنان الناعم الرقيق ... وقلت لنفسي معقولة حنان . طب مين نايم معاها ..
ولاحظت كمان ان في اكتر من حد في الخيمة .. توقعت ان دودى ورو وحنان بيمارسو مع بعض سحاق ..
طب فين محمد بيك ... فقلت لازم ابص واشوف اللي بيحصل جوة ... !
قربت من الخيمة وبحاول اشوف مين اللي جوة .. وشفت منظر رهيب ...
شوفت محمد بيك نايم فوق حنان بينيك فيها ودودي عمالة ترضع في بزاز محمد ورو قاعدة بتتفرج وكانو كلهم قالعين كل هدومهم ..
طيب ازاي الراجل بينيك بنت اختة وقدام اختة ومراتة ..
هو ممكن الراجل ينام مع اختة . بس دي بنت اختة .. طب سيبك من بنت اختة . اكيد بينيك اختة .. طالما بينيك بنتها قدامها .. طب ازاي كل دا في وجود مراتة ..
عادي .. ماهي اختة عارفة ان مراتة اخوها اتناكت مني .. عيلة كلها متناكة كلها ...
اية دا .... محمد طلع زبة من حنان ورو راحت تمص زب اخوها ...
لا كدة انا عرفت كل حاجة خلاص . بس كويس علشان انيك حنان .. اصل جسمها ناز وامورة اوى .. ويلهوي علي صوتها لما بسمعة زبري بيقف زى الجبل ...
طبعا انا واقف بتفرج ومندمج اوى مع حنان وجسمها ومرة واحدة لقيت حد حط ايدة علي كتفي ... انا اتخضيت وشعري وقف . وخوفت جدا .. اول حاجة جت في بالي ان الحد دا . حد من السواقين او البدوي ...
بلف راسي لقيت رو ... اية دا هي طلعت من الخيمة امتي ..
رو . بتعمل اية يا شقي
انا . انا انا ......
رو . طيب كنت ندهت عليا
انا . اصل انا ....
رو . شكلك لسة مفوقتش تعالي نرجع الخيمة ..
انا . لا انا فايق . اصل ....
رو . اه علشان محمد يعني نايم مع حنان
انا . هو في اية
رو . طيب تعالي نرجع الخيمة ونتكلم
رحنا الخيمة بتعتي . وانا دماغي تقيلة ومش مظبوط خالص ..
دخلنا الخيمة وقعدنا وانا مش عارف اتكلم بس منظر حنان ثابت في دماغي ..
لقتها بتقولي ....
رو . بص يا آبو . هاتكلم معاك ودلوقتي كلامي هايبقي امر ولازم تنفذة .. مش مني . دا من محمد والاختيار وقع عليك . وهاتنفذ اللي يتقالك . علشان لو معملتش غير كدة محمد مش هايسيبك .. انا نفسي مقدرش اكسر كلمة محمد
انا . مش فاهم
رو . لا انت مش مركز خالص . هاقوم اعملك قهوة علشان تفوق
انا . خلي اي حد يعمل القهوة
رو . مفيش حد هنا غيرنا
انا . والسواقين فين والبدوي
رو . محمد بعتهم شرم ومش هايجيو غير الصبح . بس هاعملك القهوة وارجعلك
........
قبل ما رو تخرج من الخيمة لقيت دودي دخلت ..
دودى . صحيت امتي
انا . من شوية
دودي . لقيت رو اختفت فقلت اكيد راحتلك
رو . ايوة شوفتة جمب الخيمة وخرجتلة لقيتة مش قادر يقف فسندتة وجبتة هنا وراحة اعملة قهوة
دودي . قهوة اية .. دا محتاج دودي تفوق.
رو طيب فوقية بس بالراحة وانا هاروح هاشوفهم خلصو ولا لسة . واناي فوقية وفهمية ..
دودي . اوكي
انا . في اية مش فاهم حاجة
رو . انا هاسيبكم ..
دودي . الاول شد علشان تفوق وبعدين نتكلم ..
......
لقيت دودي بتصف وناولتني اشد . وقالتلي شد علشان تفوق .. انا شديت من هنا وحصل معايا زي اول مرة ...
شوية والتكسير اللي في جسمي راح ولقيت الدنيا اتظبطت معايا . وفوقت وتركيزي رجعلي تاني ...
دودي . ها فوقت
انا . ايوة
دودي . طبعا رو فهمتك ان الاختيار وقع عليك . وان احنا هنا علشان نتمتع ونعيش يومين لمتعتنا . وزي ما انت شوفت محمد مع حنان . وكمان معايا ومع رو . وانت كمان هاتكون معانا ..
انا . تقصدي اننا هانمارس جماعي
دودي . بالظبط كدة . وخلي بالك بعد ما نخلص كل حاجة ونسافر . تنسي كل حاجة وكان الفترة دي محصلتش خالص ولا كانك قابلتنا . لان محمد لو زعل انت مش هاتشوف الدنيا تاني ..
انا . علي فكرة مبحبش التهديد
دودي . دا مش تهديد . وخلينا واقعيين واحد زي محمد بسلطتة ونفوذة وحد قال علية كلمة تفتكر محمد هايسيبة ؟ . فما بالك لو اتعرف اللي احنا بنعملة .. تفتكر اية اللي هايحصل ؟
انا . عندك حق .. وانا متفهم الوضع وهاعمل اللي تقولو علية . بس مش خوف .. لا علشان المتعه بس
دودي . شاطر .. اهم حاجة نتمتع
انا . طيب اية المفروض يتم دلوقتى
محمد . انا هاقولك اية اللي هايتم
انا . محمد بية . حضرتك هنا من امتي
محمد . من اول ما دودي دخلت
انا . تحت امرك يا محمد بية
محمد . مفيش بية ولا حضرتك لغاية ما نرجع شرم
انا . تحت امرك
محمد . لا احنا اللي تحت امرك يا سيدي وسيد الناس كلها
انا . العفو يا باشا
محمد . سيدي يامرنا نعمل اية
.......
طبعا انا مش مستوعب بس بسرعة فهمت وعرفت اني همارس السادية معاه ..
انا . اامرك تجبلي حنان وتجهزها علشان انكها واكيفها وافشخها هي واختك ومراتك قدامك .
محمد . كلبك تحت امرك يا سيدي
انا . يلا يا كلب بسرعة جهزهم وهاتهم
محمد . حالا الجواري يكونو جاهزين .. ييلا يا كلبة تعالي اجهزك لسيدك
دودي . حاضر يا جوزي يا كلب .
.......
دودي مبقتش مصدقة اني فهمت دماغ محمد جوزها . وقالتلي انت طلعت مصيبة وبو عجبت محمد هاتشوف اجمل ايام حياتك ..
انا طبعا يعد كلام محمد ودودي فرحت ولازم ادخل دماغة ولازم اخلية خاتم في صباعي ...
كلهم خرجو وانا قعدت ومتساطن اوى بالفلم دا . وكمان هانيك حنان ودا بصراحة كان كل همي اني اوصلها وانكها ..
طبعا كنت عامل حسابي وجايب معايا شريط فياجرا علشان انيك رو ودودي وحنان اللي كان لازم اوصلها باي طريقة ..
شوية ولقيتهم كلهم داخلين عليا . بس كلهم لابسين لبس خروج . وحسيت اننا هانعمل فيلم او نتخيل اني خاطفهم وهاغتصبهم قدام محمد .. انا بصراحة ترجمت كدة وفعلا ترجمتي كانت صح ....
دخلو الاربعة ووقفو قدامي واديهم علي راسهم كان حد رافع عليهم سلاح وخاطفهم .. وحصل الآتي ...
انا . متخفوش مش هاقتلكو لو سمعتو كلامي
محمد . حاضر حاضر هانعمل كل اللي هاتقول علية
دودي . انا تحت امرك بس متموتناش
انا . مش هاموتك يا قمر .. تعالي انتي يا صغنونة .
حنان . انا
انا . ايوة انتي تعالي
محمد . ارجوك متموتهاش
انا . هي ونصيبها بو مسمعتش الكلام
حنان . انا هاسمع الكلام وهاعمل اللي انت عايزة .
انا . تعالي يا جميلة انتتتتي
........
شديت حنان من اديها ووثفتها قدامي وكانت لابسة تيشرت وبنطلون . قتعتلها التيشرت وشديت البرا قلعتهولها . وظهر اجمل بزاز
ومسكت رقبتها لحس كاني بغتصبها بالظبط وعشت دور زعيم عصابة 😊 ..
مسكت بزازها افعص فيهم وارضع فيهم .. وببص ليهم وبقولهم استنو دوركم وهم مندمجين اوي في اللي بيحصل ومتقمصين الشخصيات اوى .
بعد فرك وتقفيش وراعة في بزاز حنان بدات تسخن وتتنهد . نزلت لحس علي بطنها وشوية شوية فكتلها البنكلون وبقلعهولها . وعملت كانها بتعارضني وانا بضربها بس علي خفيف علي وشها واهددها بالقتل لو مسمعتش الكلام ونكتها . نزلتلها البنطلون وقلعتها الاندر وحطت اديها علي كسها .. انا بجد كنت متشوق اوي اشوف كسها واكلة .
من جويا عايز اخدها في حضني وادلعها وتمتعها . لاكن كان لازم اكمل الفيلم اللي بنعملة علشان ادخل دماغ محمد بيك ..
انا زعقتلعا وقلتلها شيلي ايدك بدل ما اقتلك .. هي عملت نفسها خايفة ونزلت اديها .. يلهوى علي المنظر .. منظر كسها تحفففة ويجنننننن بجد .. حنان بقت ملط قدامي ... انا من جمالها نسيت اللي واقفين ومسكتها تقفيش وتفريش . ونزلت علي كسها ووراكها لحس وادخل لساني جوة كسها وكان كسها ريحتة حلوة وزنبورها حجر ومدلدل وبارز .
وقعدت العب بلساني في كسها وادخل واطلع وهي زامت وهوهت من اللحس واااااااااااه ااااااه ونفسها بداء يعملو اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اااااااااااه..
صوتها واهاتها هيجني اوي ..
مسكتها ونيمتها علي الفرشة ونزلت تاني الحس كسها .. عاجبني اوى كسها رهييييب اوى ...
بقيت طالع نازل من شفايفها لحس لغاية كسها ووراكها .. طالع بحس ونازل لحس ..
بضرب بعيني علي اللي واقفين لقيت محمد مبرق لينا اوى ووشو احمر ورو ودودي واقفين مش علي بعضهم . وحسيت ان الفيلم اللي بيحصل عاجبهم اوى ..
نديت علي رو وقلتلها تعالي .. تعالي هنا . جتلي وانا وقفت وسايب حنان نايمة علي الارض . نزلت الشورت بتاعي وقلتلعا انزلي مصي . وبدون اي كلمة نزلت علي ركبها وبتمص زبي . وكانت لابسة فستان خروج عادي .
مديت ايدي ولعبتلها في بزازها شوية . فضلت تمص اربع خمس دقايق . وبعدها خوفا من اني انزلهم سبتها وقلتلعا ارجعي مكانك . ونديت علي دودي وكانت لابسة بنطلون جينس وتيشرت ..
جتلي ووقفت ادامي وعمال ابصلها واخليها تلف ادامي واضربها علي طيزها وقلتلعا ثانية واحدة والاقيكي قالعة وواقفة ...
سبتها بتقلع ونزلت لحنان اللي ليها النصيب والتفكير الاكتر . لانها زي ما قلتلكو عاجباني اوى ..
المهم قلعت كل هدومي . ونيمت حنان علي بطنها ونمت انا فوقها وفارد جسمي كلة علي ضهر حنان وزبي بين طيازها وعمال افرك فوقها وادعك ضهرها وايدي تملس علي اجنابها وتنزل لوراكها .. فضلت علي كدة شوية ..
عدلتها ونيمتها علي جمبها وكنا وصلنا لمرحلة الهيجان خلاص .
نمت وراها ورفعت رجل واحدة ليها ومسكت زبي الاعب شفرات كسها بية . وهي راحت في وصلة اهات وحسيت ان الوضع واللعب دا عاجبها اوى ... وانا ازيد من اللعب وهي اهاااات عالية ااااااااااه اااااااه دخلو دخلو بئي اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم اااااااااااه ااااااااه مش قادره خلاص ..
انا بيني وبينكم من صوتها واهاتها حسيت انهم هاينزلو . ما زبي مقدرش يقاوم اهاتها وجمال كسها ..
وجهت زبي لكسها وبدخلة واحدة واحدة ..
اه نسيت اقولكم ان زبي مش كبير .. حجمة وطولة عادي جدا جدا لا طخين ولا طويل . زبي في الوسط ...
المهم دخلت زبي واحدة واحدة وكان العسل مغرق كسها ودا سهل عليا التدخيل والتطليع .. طبعا انا واخد حباية وتاثير البودرة كمان عامل معايا شغل .
بدات انيك وهي تتاوا وتوحوح . وكنت مركز اوي ان جمب زبي يحك اوى علي زنبورها ودا كفيل يخليها تجيبهم وتتمتع ..
ماهو اهم من التدخيل والتطليع واهم من كبر الزب او صغرة هي الثقافة الجنسية وازاي توصل اللي تحت منك لنشوتها ..
لكم ان تتخيلو جسم رهيب وبياض ناصع وطول مناسب جدا وحجم مناسب . يعني من الاخر عود فرانساوى اصلي . تخيلو ان كل الصفات دي تكون نايمة في حضنك ملط وزبك جوة كسها وتغرد باجمل الاهاااات..
اااه بجد متعة يا اصدقائي متعة بجد . لا والاجمل انك بتنكها قدام امها وخالها ومرات خالها ...
المهم . عمال انيك وارزع فيها وجسمها كلو يدوب في ايدك ♥️
استمريت في النيك والاهااات شوية . لغاية ما نفسي اتهد . عدلتها لوضع الدوجي وجيت وراها كنت عايز ادخلة في طيزها بس لقيت خرمها ضيق اوى . معني كدة ان طيزها مش مفتوحة .
المهم . دخلت في كسها وفضلت انيك فيها بقيت اخبط اوى وارزع اوى . وصتها كل مدي بيعلي وتصرخ اااااااهاااات عالية واستمرت اهاتهااا مع النيك اااااااااممممم اوووووى اااااااااممممم بسرررررعة اااااااااااه ااااااااه اااااااااممممم بسرررررعة وانا اسرع واخبط اوى .. لقيت محمد ودودي ورو سخنو ورو نازلة مص في زب محمد ودودي بترضع في بزاز محمد وهو ولا هنا .. منظهرهم هيجني وسخني اكتر علي حنان فضلت ارزع لغاية ما خلاص هانزل .. خوفت انزل جوة كسها فنيمتها علي ضهرها بسرعة وبقيت انزل علي طيزها وانا بصرخ من النار اللي خارجة .. محمد لمح لبني نزل ساب اللي معاة وجري علي طيز حنان يلحس فيها ويدعك طيزها بلبني ..
انا اتهديت ونفسي بقي سريع . قعدت وسندت ضهري عمال اخد في نفسي واحاول اهدي شوية .. البت بجد هدتني وعملت مجهود عالي لوى مكنتش عملتة من سنين . وقلبي بيدق اوى .. جت دودي جمي عمالة تلعب في شعري وحطت دماغها علي صدري . واتخضت من ضربات قلبي .
قالتلي انت عملت مجهود كبير ولازم تهدي .. وانا بهدي لقيت محمد نازل نيك في حنان وهي من التعب مش قادرة تطلع صوت . اهاتها انكتمت ..
جت رو بتمص زبي وانا قاعد لقيت زبي وقف بس انا مش قادر اعمل حاجة .
دودي جبتلي عصير وقالتلي اشرب واهدي . انا شربت العصير واحا العصير شغل البرشامة . طب ازاي انا معرفش .. طلع عصير المانجا بيشغل البرشام ...
كل دا رو بتمص زبي . ومع العصير لقيت نفسي سخنت . ورو حريفة رضاعة بصراحة ..
دودى حست اني سخنت من مص رو في زبي . كل دا انا مادد رجلي وساند ضهري وزبي لفوق . راحت دودى بعدت رو وقامت بسرعة قعدت علي زبي وفضلت تمص في شايفي . والاجمل وهي طالعة نازلة تحاول تاخد شفايفي في بوسة مع نفسها السخن . حاجة هيجتني بصراحة وكملن منظرها وهي بتتنطط علي زبي مع شعرها الحرير وعيونها الجميلة .. اااه حاجة تولع .. بس انا بصراحة مهدود من نيكة حنان .
بحاول اركز في اللي بيحصل في الخيمة اللي لسة محمد بينيك في حنان وانا بنيك دودي . بس رو اختفت مش عارف راحت فين .
اندمجت مع دودى شوية وقومتها ونيمتها علي ضهرها وبقيت اجمع قوتي . وطلعت فوقها امشي زبي علي وشها وبزازها وبطنها والعب براس زبي علي زنبرها وكسها من برة ...
ودودي سرحت معايا في اللعب واندمجنا احنا الاتنين .. لغاية ما لقيت محمد ماسك دراعي وبيبصلي ويقولي .. خلاص عملت اللي انت عايزة هاتسبنا نمشي امتي ..
عرفت انة نزل في حنان وبيكمل الفيلم ..
قلتلة ...
انا . اللبوة دي تقربلك اية وبشاور علي دودي ..
محمد . دي مراتي ارجوك سبها ..
انا . هانكها ولو انت اتكلمت هانيكك انت كمان .. والتانية تقربلك اية ...
محمد . اختي والصغيرة بنت اختي
انا . اللي انا نكتها وانت نكتها تبقي بنت اختك
محمد . ايوة
انا . طب هات اختك ونكها زي ما انا نكت بنت اختك وبنيك مراتك
محمد . اللي تامر بية
انا . شوفت كلامك خلا زبي يريح .. متتكلمش تاني بدخل ما اخليك تمصة
محمد . انا اسف مش هاتكلم علشان مش هاقدرامص بتاعك
انا . خلاص اامر مراتك تمص زبي .. قولها مصي زب سيدك يا ليوة
محمد . مصي يا دودى زي سيدك يا لبوة
دودى . حاضر يا جوزي هامص زبة وينكني كمان . انا اضحي بكسي وشرفك علشان كلنا نعيش ..
.........
كلمة دودى خلت زبي وقف حديد . احااا بجد الفيلم دا عاجبني اوى اوى ..
دودى نزلت تمص زبي ولقيت رو داخلة وقلعت روب كانت لابساه وريحة حشيش .. رو مولعة سجارة حشيش .. الريحة دخلت دماغي مع اني مبشربش حشيش كتير .
وجت ادتني نفسين حبستهم جوا دماغي وبعدها دماغي ونونت اوى ..
دودي لسة بتمص ودماغي ونونت ومحمد مسك رو بقفش فيها وهاينكها . وحنان نايمة علي ضهرها من كتر التعب ماهو اتناكت تلت مرات النهاردة .. مرة من محمد ومرة مني والتالت من محمد تاني ...
خلصت دودي مص ومسكتها عدلتها وضع الدوجي وسندتها علي الكرسي وانا رشقت زبي في كسها من ورا وقعدت انيك فيها ..
ومحمد مسك رو بردو وضع الدوجي وعمال ينيك فيها ..
فضلنا ننيك فيهم ونبدل شوية مع بعض انا ومحمد علي الاتنين ..
والاهااات مليا الجبل منهم الاتنين .. اتاري محمد واخد حباية وشغال جامد ...
لغاية ما نزلنا .. انا موت بجد واتهديت ومش قادر اقف علي حيلي .. من كتر التعب نمت واخدت حنان في حضني .. ونمنا نوم عميق ......
.........
وهنا خلص الجزء التالت ..
نكمل بقي في الجزء اللي جاي ..
اتمني الجزء يعجبكم ...
اة متنسوش تقولو رائيكم ...
الجزء الثالث كده
حكايه جنس جماعى تحفه
تسلم الايادي 🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
  • حبيته
التفاعلات: محترف اربعينى
احنا تلامذتك يا باشا
باشا عايز اقولك
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
لكلّ مبدع إنجاز، ولكلّ شكر قصيدة، ولكلّ مقامٍ مقال، ولكلّ نجاح شكر وتقدير، فجزيل الشّكر نُهديك
....
البوكسر اتبل 👌
 
  • بيضحكني
التفاعلات: محترف اربعينى
باشا عايز اقولك
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
لكلّ مبدع إنجاز، ولكلّ شكر قصيدة، ولكلّ مقامٍ مقال، ولكلّ نجاح شكر وتقدير، فجزيل الشّكر نُهديك
....
البوكسر اتبل 👌
امسك نفسك علشان اللي جاي اتقل
 
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
هو في اتقل من الي حصل ده
موضوع الفلم ده جامد فشخ
كمان انت لسه فيك صحا لي دودي و حنان
فلم اية
دا مش فلم
 
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%