NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية أماني وأمها ـ حتي الجزء الثالث 11/8/2023

bibo88

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
1 أغسطس 2023
المشاركات
579
مستوى التفاعل
451
نقاط
631
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اللي عارفني هنا في المنتدي عارف ان قصصي حقيقية بس القصة دي فيها جزء حقيقي وجزء خيالي علشان الناس اللي طلبت مني كدة .
القصة اللي هاحكيها انهاردة حصلت وكان عمري وقتها ٣٢ سنة تقريبا وكانت بطلتها اماني اللي كان عمرها ١٩ سنة وقتها.
الجزء الاول ميعتبرش جنسي اوي علي اد ماهو تعريف بالشخصيات ومقدمة للي هايحصل .
اماني جسمها اللي يتقال عليه Skinny.
كانت حاجة كدة قمر بجد اه جسمها رفيع وبزازها تعتبر فلات بس جمال مش طبيعي فعلا.
اتعرفنا علي بعض عن طريق انها كانت جاية تعمل شغل عندي في المكتب ( مكتب محاسبة ) .
المهم جت وكان لازم تفضل كام يوم تيجي لحد ما الشغل بتاع الشركة بتاعتها يخلص ويوم ورا يوم اتعرفنا ببعض اكتر وهي اعتبرتني اكتر من صديق لاني فعلا كنت بساعدها في شغلها .
بقينا نتكلم فون مكالمات طويلة جدا بس بدون اي جنس مكالمات عادية نحكي لبعض ونتكلم وتشتكي ليا من اي حاجه مضايقاها لحد ما في يوم واحنا بنتكلم قالتلي ماما عايزة تسلم عليك وتشكرك علي وقوفك جنبي في الشغل قولتلها مفيش مشكلة ولقيتها ادت التليفون لامها واتكلمنا وشكرتني وقولتلها مفيش داعي للشكر اماني زي اختي وكدة لاني فعلا مكنتش فكرت فيها جنسيا خالص وقتها .
بعد ما خلصت مع مامتها وهي خدت التليفون حسيتها نبرتها متغيرة وزي ما يكون في حاجه مضايقاها قعدت الح عليها اني اعرف مالها مقالتش وقفلنا المكالمة ونمت وصحيت وروحت الشغل وهي مجاتش اليوم دة . اتصلت بيها علشان اعرف مالها مش بترد فأنا قلقت عليها شوية بس محبتش اكون تقيل .
اخر اليوم كنت خلصت شغلي وبجهز نفسي علشان امشي لقيتها بترن عليا رديت عليها .
مالك يابنتي مجتيش ليه ومش بتردي ليه.
انا مش اماني انا سهي مامتها .
اهلا وسهلا بحضرتك خير اماني فين.
اماني من بالليل وهي مضايقة كدة ومش عارفة مالها ولما صحيتها الصبح تروح الشغل قالتلي تعبانة بس هي شكلها مش تعبان بس مضايقة .
طب متضايقة من اية .
صدقني مش راضية تقول وانا اخدت التليفون وقولت اكلمك من وراها علشان هي دخلت تاخد دش.
طب انا ايه اللي مطلوب مني .
صدقني مش عارفة بس لو تقبل عزومتي وتيجي تتغدا معانا انهاردة وتتكلم معاها هايكون كويس لانها من كلامها عليك هي بترتاح لكلامك معاها .
طب انا حتي معرفش عنوانكم .
خد العنوان وانا في انتظارك .
وقفلنا مع بعض ودماغي فيها الف سؤال اروح مروحش مانا لازم اروح طالما قولتلها اني جاي.
اخدت بعضي وروحت البيت الاول اخدت دش وغيرت هدومي وعديت علي محل حلويات جبت علبة شيكولاتة محترمة وروحتلهم .
بالمناسبة اماني وحيدة امها وابوها علي حسب كلامها مش في البيت علطول وهما اصلا شاكين انه متجوز علي امها .
رنيت الجرس فتحت سهي .
سهي دي بقي علي النقيض من اماني خالص من ناحية الجسم .
هي كانت لابسة جلبية بيتي نص كم .
حاجة كدة بلدي علي حق بزاز وطيز كبار جدا والجمال احلي من اماني .
قولتلها بضحك انا دلوقتي عرفت اماني جايبة الجمال ده منين ضحكت وقالتلي انت شكلك بكاش .
قعدنا وقولتلها امال بابا اماني واماني فين.
قالتلي بابا اماني مسافر كام يوم واماني في اوضتها ومتعرفش انك جاي اصلا انا قولت اعملها مفاجأة .
قولتلها طب ممكن تديها خبر اني هنا قالتلي حاضر.
لسة هاتقوم كانت اماني خارجة وبتقولها مين كان عالباب يا ماما وعينك ما تشوف الا النور .
لابسة هوت شورت واسع وبدي كت كدة .
انا شوفتها كدة ولاول مرة افكر فيها جنسيا فعلا .
طبعا هي شافتني وشها دة جاب الوان وجريت علي اوضتها .
مامتها اعتذرت عن الموقف دة وقالتلي انها داخلة تشوفها .
قعدت لوحدي وبقيت افكر معقولة يكونوا متفقين يعملوا كدة علشان تلفت نظري ليها واتقدملها؟
طب هي اصلا ازاي مامتها تفتح تليفونها وهي في الحمام . هي عارفة الباصوورد؟
سؤال ورا سؤال لحد ما لقيت اماني خارجة وهي لابسة ترنج كت كدة شكلة حلو اوي عليها .
سلمت عليا وقعدت قولتلها ماما فين قالتلي في المطبخ بتخلص الاكل .
قولتلها ممكن تقوليلي مالك ومش هاقبل بكلمة مفيش .
قالتلي صدقني مخنوقة بس شوية ولقيت نفسي مش عايزة اجي الشغل انهاردة .
قولتلها وهونت عليكي يوم كامل في الشغل مشفكيش .
قالتلي عادي يعني مانا زي اختك . هو انت بتشوف اختك كل يوم.
هنا بس فهمت ايه اللي ضايقها.
قولتلها وانتي بقي زعلانة علشان قولت كدة؟ طب عايزاني اقول لماما اية انتي زي مين؟
قالتلي معرفش بس انا مكنتش فاكرة انك شايفني طفلة كدة وبتعتبرني اختك يعني .
قولتلها طب حقك عليا وهاتي دماغك ابوسها ولا اقولك بلاش احسن ماما تيجي ويبقي شكلنا وحش .
لقتها ابتسمت كدة وقالتلي طيب .
اتغديتا ورغينا كتير احنا التلاتة وضحكنا وهزرنا واستأذنت منهم اني امشي وسلمت علي مامتها واماني وصلتني للباب وقالتلي خد بالك انا ليا عندك بوسة اوعي تفتكر انك صالحتني كدة.
قولتلها بسيطة تعالي بكرة الشغل وابوس راسك زي مانتي عايزة .
قالتلي بكرة المكتب اجازة ولا نسيت .
قولتلها اه صح . طب اقولك تعالي نروح بكرة برضو علشان تعوضي اليوم اللي غبتيه وبالمرة نتغدي مع بعض في اي مكان تحبيه .
قالتلي بجد ؟ يعني هانخرج وتفسحني قولتلها اه .
كانت مبسوطة اوى وانا بصراحة كمان علشان انا قولت لازم اشوف الجسم دة تاني .
قولتلها امك عارفة ان بكرة اجازة ؟
قالتلي لا . بس مش هاقولها .
قولتلها تمام .
ومشيت وانا بفكر في بكرة واللي هايحصل فيه .
استنوا الجزء التاني .

الجزء الثاني

وصلت البيت ويدوب بغير هدومي ولقيت اماني بتتصل بيا .
لقتها هاتتكلم وتحكي زي ما متعودين قولتلها اغير هدومي واكلمك .
كلمتها وفضلنا لحد ٢ بالليل نتكلم وبرضو مفيش جنس بس تلميحات بهزار شوية ودلع منها شوية .
لحد ما قولتلها هانام علي نفسي عايز ابقي فايقلك بكرة قالتلي ليه هو انت ناوى علي ايه قولتلها كل خير بصراحة انا نفسي اصالحك واخليكي مبسوطة اوى .
قالتلي هاتخليني مبسوطة ازاي .
كان صوتها واضح فيه المحن شوية بس هي لسة مكسوفة .
قولتلها لما اشوفك بكرة هاتعرفي .
قالتلي انا نفسي بكرة يجي بسرعة اوى .
قولتلها نامي بس وبكرة هايجي بسرعة .
تاني يوم قومت خدت دش ولبست وروحت عالمكتب فتحت وقعدت جوة بلعب في الفون .
الجرس بتاع الباب ضرب قومت فتحت لقتها اماني ومش عارف ليه حسيت اني اول مرة اشوفها زي ما يكون دي اول مرة نتقابل ودة بسبب اني كنت بشوفها بنظرة ودلوقتي بشوفها بنظرة تانية خالص .
اماني كان واضح عليها انها مكسوفة شوية بس بتحاول تداري دة بالضحك .
دخلنا وقفلت الباب وقولتلها تحبي نقعد في مكتبي ولا حتة تانية قالتلي نقعد في المكان اللي يريحك .
دخلنا جوة وهي كانت ماشية قدامي ولقيت نفسي مسكتها من ايديها وشدتها ناحيتي وبسبب انها زي العصفورة كدة بقت في حضني .
مسكت شفايفها ببوسة طويلة جدا فيها كل فنون مصي الشفايف واللسان وهي كانت متجاوبة جدا ورمت شنطة ايديها عالارض ولفت دراعتها حولين رقبتي .
معرفش فضلنا اد ايه نبوس شفايف بعض معرفش ايدي وصلت انها تبقي ماسكة طيزها المدورة دي ازاي ولقيت نفسي برفعها من طيزها وبشيلها ولسة شفايفنا حضنة بعض وهي اول ما شلتها لفت رجليها حوالين وسطي وحطيتها عالمكتب وبقست افكلها زراير البلوزة وهي حضناني وبتبوس بس .
فكيت زراير بلوزتها كلها وقلعتها البلوزة وبقت يالبوش أب بس بقيت ابوس رقبتها وهي بتحرك راسها لورا ويمين وشمال علشان ابوس كل حتة في رقبتها .
فكيت ليها البوش أب وانا ببوسها وقلعته وشوفت بزاز صغيرين فعلا بس حلمة بنت متناكة تخليكي تجبهم علي نفسك .
نزلت عالحلمة مص وعض وهي اااااااااااه كمان بحبك اوى كان نفسي فيك من اول ما شوفتك .
وانا في دنيا تاني من الحلمة دي للحلمة دي .
لقيتها هي بتشد التي شيرت بتاعي علشان اقلعة وقلعتة فعلا ولقيتها هي اللي عمالة تبوس في رقبتي وصدري وبنت اللذينة مسابتش حتة في جسمي الا وسابت فيها علامة .
قومت ابتديت اخليها تريح عالمكتب وفكيت بنطلونها وابتديت اشدة لتحت هو والاندر وهي بتساعدني انها بترفع جسمها علشان اقلعها والبت بقت عريانة ملط .
كسها وااااااااااه من كسها .
كسها مرسوم بريشة فنان حاجه كدة بزنبور وسط وشفايف كسها يتاكلوا .
وهي بنت الايه كانت شايلة شعر كسها كلة ونضيفة فشخ .
نزلت الحس وامص كسها وزنبورها وبقيت ابعد شفايف كسها بلساني واضمهم تاني وهي صوتها كلة سكس ومحن .
وبقت تقول كمان يا حبيبي ااااااااااه حلو اوى كمان اوى اوى وهي فاشخة رجليها وانا مستمتع جدا بطعم كسها وبقيت ادخل لساني لجوة وهي مش قادرة ولقيتها مسكت ايدي وحطتهم علي بزازها .
بعد ما شبعت لحس ومص وهي كانت جابت مراين قومت قلعت انا كمان اللي باقي من هدومي وهي شافت زبي ونزلت علي ركبها تلحس و تمص فيه ولا اجدع شرموطة.
شوية تلحس زبي من اول البيضان لحد راس زبي وشوية تمص البضان لوحدهم وشوية تلحس العرق بتاع زي لوحدة وشوية وتلعب بلسانها في فتحة زبي بس .
واول ما ابتدت تمص بقيت ماسك شعرها وبدخل زبي لحد احشائها وهي مستمتعة ولما كنت احس انها مش قادرة تاخد نفسها اخرجة .
وعلي الرغم من المتعة اللي انا فيها كان في سؤال في دماغي .
البت دي عرفت كل الحاجات دي منين؟
بس وصلتني لدرجة كويسة جدا من الهيجان قومتها ونيمتها عالمكتب تاني وبقيت العب بزبي في كسها من برة وهي تصوت وتئن وتقولي دخللللللة ابوس ايدك دخلة وانا بحك زبي في زنبورها وشفايف كسها وهي كل شوية تزق نفسها اكتر ناحية زبي ولفت رجليها عليا وبقت عاملة زي المجنونة كل اللي بتحاول تعملة انها تخلي زبي يدخل .
طبعا مكانش ينفع اضيع البت ماهي بنت برضو فنزلت عليها بوس تاني في شفايفها ورقبتا بس بهدوء شوية وبحك زبي في كسها وقولتلها انا مش عايز اجرحك من تحت قالتلي ملكش دعوة دخلة علشان خاطري قولتلها انا نفسي ادخلة من ورا قالتلي دخلة .
سبتها وروحت جبت جل من البوفيه بتاع المكتب ورجعت لقيتها زي ما هي معرفش لية مفكرتش اني اوسع فتحتها الاول يمكن علشان كان عندي يقين ان البت دي شرموطة اصلا من اللي عملته معايا .
حطيت الجل علي راس زبي وشوية علي صباعي ومسكت رجلها الاتنين رفعتهم علي كتفي ودهنت خرم طيزها كويس وابتديت ادخل زبي بالراحة لقيتها فعلا بتتوجع اوى ومش بتمثل وجسمها دة بقي زي الحية عمالة تتلوي وتعض علي ايديها وانا كل شوية ازق اكتر وبقيت اقولها اخرجة تقولي ااااااه اجي فعلا اسحبة بالرحة والاقيها تقولي خلية .
ااااااااه بيوجع اوى يا بيبو وانا بقيت ادخلة اكتر وهي تعض علي ايديها والايد التاني حطاها علي بطني تحت السرة وكأنها بتحاول تمنعني ادخل اكتر .
بعد ماحسيت انها بتاخد علية بقيت ادخلة لحد ما دخل كلة وهي لسة بتتلوي ولقيتها رافعة دراعتها ناحبيتي وبتحاول تحضني وهي فعلا في حالة صعبة من الالم والمتعة والشهوة فانا قومت نازل علي بزها وقعدت امص وارضع علشان انسيها الالم شوية وهي بتضمني لبزها اكتر وصوت اهاتها مالي المكان ولحد ما صوتها هدي شوية وانا لسة برضع بقيت اتحرك بالراحة بزبي في طيزها وهي تتحرك معايا وتقولي فشختني امممممم مش قادره ارضع اكتر علشان محسش بالالم وانا شوية شوية ازود في سرعة نيكها وبقيت العب في كسها كمان بصوابعي وشوية وسبت بزها وبقيت انيك وصوابعي بتلعب في كسها وهي مرة واحدة بقت تترعش جامد وزبي لسة في طيزها وبقت تحاول تضم رجليها علي بعض بس مش قادرة بسبب الوضع اللي احنا فيه وايديها بتتحرك بلا وعي وراسها تترفع لفوق وتنزل وهي تصرخ وكأنها بتعيط خلتني بقيت علي اخري وابتديت اتحرك اسرع وهي بقت شرموطة رسمي وتزق نفسها جامد علي زبي وجسمنا بقي صوتة عالي من الرزع لحد ما جبتهم ي طيزها وهي بتوحوح وتقولي في نار في طيزي وانا اقولها دة لبني ونزلت عليها بوس بجنون مني ومنها وزبي لسة في طيزها لحد ما ابتدري يرتخي ويخرج ولما خرج لقيت زبي متعاص لبني مع نقطة ددمم كدة وعرفت اني فتحت طيزها ساعتها .
لو عجبتكوا القصة استنوا الاجزاء الجاية .










الجزء الثالث


نيك الكتروني
كنا نهينا الجزء التاني بإني فتحت طيز اماني واحنا في المكتب .
البت مكانتش قادرة تقوم حرفيا وكانت بتقولي فشختني 🤣
حاسة اني مفشوخة طبعا قعدت اهزر معاها شوية علشان تنسي الالم وفعلا كانت بتضحك معايا وتهزر علي الرغم من الالم اللي باين عليها.
وكمان سألتها انتي عرفتي كل الحاجات دي منين وقالتلي انها من صغرها شهوتها عالية من اول ما اتعرفت علي افلام السكس من صحابها والمنتديات واتعلمت كل حاجه.
ساعدتها انها تقوم ودخلت معاها الحمام واتشطفنا وخرجنا لبسنا هدومنا وخرجنا فسحتها واتغدينا وقضينا يوم حلو وكانت صعبانة عليا بصراحة لانها كانت عاملة زي اللي عندة تسلخات 🤣
وصلتها البيت وقولتلها خدي بالك من تحركاتك قدام امك علشان هي ممكن تشك قالتلي حاضر .
روحت البيت وقاعد بفكر في اللي حصل لان اماني كانت غير اي بنت مارست معاها .
اماني كانت متعلقة بيا بشكل غريب .
تليفوني رن وكان رقم غريب ولما رديت عرفت انها سهي وطبعا مكدبش عليكوا لما سمعت صوتها واتأكدت انها سهي قولت بس هي عرفت ان بنتها اتناكت مني وهاسمع موشح بس اللي حصل كان غير .
سهي لقيتها بتقولي انتوا عملتوا في البت ايه انهاردة بضحك كدة قولتلها ليه قالتلي جت مهدودة ونامت زي القتيلة قولتلها معلش الشغل كان شديد شوية انهاردة قالتلي اممم طب وانت كمان مهدود زيها ولا ايه؟
قولتلها انا لو هديت عمارة وبنيتها مش هاتهد .
قالتلي يعني قادر تتكلم ؟ علشان انا محتاجة اتكلم معاك شوية وافضفض .
قولتلها حتي لو مش فاضي افضالك ولو عايزاني اجيلك كمان نتكلم براحتنا اجيلك.
لقيتها فرحت اوى من كلامي وقالتلي بجد ينفع تيجي قولتلها ايوة اديني مسافة السكة واكون عندك .
فرحت اوى وقالتلي مستنياك .
نزلت اخدت العربية ووصلت عندها وطلعت قبل ما ارن الجرس كان الباب اتفتح وكانت لابسة زي المرة اللي فاتت جلبية بيتي كت كدة وقصيرة شوية دخلنا الشقة وسألتها عن اماني قالتلي مقتولة في اوضتها مش حاسة بالدنيا كنت انا قعدت وهي كملت استني اما اعمل حاجه نشربها قولتلها مش هاشرب تعالي اقعدي بس انا نسيت اقولكم ان علي الرغم ان سهي جميلة وكيرفي وسكسي الا اني كنت لحد الوقت دة مبفكرش فيها من الناحية الجنسية خالص .
هي قالتلي هاعمل اي عصير قومت ماسكها من ايديها وشديتها علشان تقعد جنبي وبقولها متعمليش واقعدي نتكلم احسن وهي فعلا زي اللي كانت هاتفع من شدتي ونزلت جنبي بالظبط وهي بتبصلي وتقولي بمحن كدة شوية ااااه بالراحة دراعي هايتخلع .
قولتلها وانا باصص في عنيها متهونيش عليا .
ولقيتها بتبص ناحية باب اوضة اماني وبتبعد عني شوية فهمت انها عايزة تكمل بس خايفة بنتها تشوف حاجه.
اتكلمت معاها عادي وهي قعدت تتكلم وكان محور كلامها كلة عن جوزها ( اللي لحد انهاردة مشفتوش 🤣 ) .
فضلنا نتكلم شوية وانا بصراحه عيني علي صدرها وجسمها بس بحاول ابان طبيعي لحد ما هي فاجأتني بسؤال خد علاقتنا لحتة تانية خالص .
قالتلي هو انا شكلي وحش؟
قولتلها لا طبعا انتي جميلة جدا ليه بتقولي كدة؟
قالتلي علشان هو بيسبني لوحدي علطول وانا ست ومحتاجة جوزي معايا في حياتي .
قولتلها وهو انا روحت فين بضحك.
قالتلي اتلم وهي كمان بتضحك .
هو انت مش مكفيك البت؟
قولتلها مالها البت؟
قالتلي مالها وهي بتبص ليا زي ما يكون فاهمة اللي حصل بس مش عايزة تلمح اكتر من كدة .
قولتلها سيبك من البت دلوقتي وخلينا فيكي انتي . انا فعلا بعتبر نفسي صديقك واي حاجة محتاجاها قوليلي عليها وانا هانفذها .
قالتلي اي حاجه ؟
قولتلها جربي كدة .
قالتلي اماني .
قولتلها تاني.
قالتلي ايوة البت متعلقة بيك اوى وبص بقي شكل البنت وهي راجعة من الشغل ومشيتها بيقولوا حاجات كتير وانا ست وبفهم .
قولتلها حاجات كتير زي ايه كل دة واحنا قاعدين قريبين اوى من بعض .
قالتلي انت نمت معاها صح.
قولتلها لا طبعا اماني صغيرة اوى وانا بحب الستات العاقلة الحساسة اللي زيك .
قالتلي بس انا متأكدة .
قولتلها بصي علشان اكون صريح معاكي دة شوية ضحك وهزار ولعب.
قالتلي هزار ولعب والبت زي مايكون عندها البواسير؟
امال الجد هايبقي شكلها عامل ازاي .
قولتلها صدقيني هو دة اللي حصل .
سرحت شوية كدة وبعدين قالتلي يعني اماني لسة بنت ؟
قولتلها زي ما هي .
قالتلي طب متتخلاش عننا خالص .
قولتلها حاضر بس ....
قالتلي بس ايه .
مديت صوابعي العب في خصلات شعرها وقولتلها انا نفسي اقرب منك انتي اكتر .
لقتها مرتبكة كدة وبتبص عالارض بخجل وقالتلي بلاش علشان خاطري مش عايزة اكسر قلب بنتي.
قولتلها ومين بس اللي هايعرفها .
قالتلي اكيد هاتعرف لما تحس بأهتمامي بيك .
قولتلها سيبي الموضوع دة عليا بس انا فعلا نفسي اقرب منك انتي . انتي اللي بدور عليها من زمان .
بصتلي وقالتلي بس انا اكبر منك وشكلي عادي .
مردتش عليها وقربت علشان ابوسها لقيتها حطت ايديها علي شفايفي وبتتكلم بصوت واطي اوى وبتقولي احنا اتفقنا اننا نقرب بس مش اوى كدة ارجوك .
قولتلها معلش حقك عليا وجيت قايم وهي مسكت دراعي وقالتلي رايح فين قولتلها مروح علشان شكلي اتعديت حدودي لقيتها قامت وهي لسة ماسكة ايدي وبتقولي انا مش قصدي ازعلك بس انت عارف وضعي وكمان افرض اماني صحيت وشافتنا كدة.
طبعا اول ما قالت اماني ممكن تشوفنا عرفت انها خلاص مستوية بس خايفة بنتها تعرف .
قولتلها متشليش هم اماني وسبيها عليا .
قالتلي اما نشوف وفعلا ودعتها ومشيت .
بالليل رنيت علي اماني ومردتش قولت مصلحة قومت رنيت علي سهي وردت علطول .
سألتها الاول عن اماني قالتلي صحيت اكلت ونامت تاني علشان شغلها الصبح .
قولتلها وانتي صاحية بتعملي ايه قالتلي مفيش فاتحة الفيس وبقلب فيه فضلت اتكلم معاها شوية واعاكس فيها وهي ضحكت معايا وكانت مبسوطة اوى بكلامي وقالتلي عارف يا بيبو انا مش بسمع الكلام الحلو دة غير منك انت وبس قولتلها طب الكلام الحلو دة مش يستاهل مكافأة قالتلي انا عينيا ليك .
قولتلها عايز اشوفك دلوقتي قالتلي ازاي يا مجنون قولتلها نتكلم فيديو قالتلي مينفعش علشان لابسة هدوم بيتي قولتلها زي ايه قالتلي مش هاينفع اقولك علشان بتكسف بجد فضلت الح عليها لحد ما قالتلي قميص نوم قصير وبانتي قولتلها وبرا قالتلي لا مش بحب انام بيه .
حسيت ان دمي فار من الحرارة قولتلها طب انا هاقفب واتصل فيديو ومديتهاش فرصة ترد واتصلت فيديو وردت عليا بس مش مبينه حاجه غير وشها وانا كمان وفضلت اعاكس فيها تاني واوصف جمالها ورقتها وهي بتسمع ومبسوطة بس برضو الكاميرا علي وشها بس قومت حركت تليفوني وكأنها حركة عفوية وبينت نصي اللي فوق ومكنتش لابس غير بوكسر ورجعت الكاميرا تاني حسيت ملامحها اتغيرت شوية وبقت شاردة كدة والكلمة بتطلع بالعافية وانا شغال كلام حلو ليها لقيتها بتقولي من غير مقدمات ممكن اشوف جسمك تاني قولتلها بس كدة اهو ووجهت الكاميرا علي جسمي وقولتلها عاجبك قالتلي اوى قولتلها نفسك تكوني في حضني دلوقتي قالتلي ياريت يا بيبو انا محتاجة حضنك اوى قولتلها طب انا كمان عايز اشوفك قالتلي لبسي شفاف اوى قولتلها وريني بس ثواني قامت وقت قدام المراية وورتني جسمها كلة ولفت شوية علشان اشوف ضهرها ورجعت تاني مكانها وقالتلي خلي الكاميرا علي جسمك قولتلها وانتي كمان وفضلنا نتكلم عن اننا محتاجين بعض دلوقتي قولتلها لو معايا دلوقتي هاتعملي ايه قالتلي هابوسك اوى واحضنك اوى وابوس صدرك وحلمتك فانا مشيت صابعي علي حلمتي قولتلها هنا قالتلي اممم اه قولتلها وانا كمان عايز امص من حلمة صدرك الحلوة حطت صباعها علي حلمتها فوق القمسص وقالتلي هنا قولتلها نزلي الحمالة علشان اعرف امصة لقتها اتاخرت القميص شوية وخرجت بزها الرهيب من القميص وورتني حلمتها الوردي وبتلعب فيها بصباعها وانا امممم بموت فيكي وفي بزك وهي تقولي ارضع كمان وانا شغال نيك فيها في التليفون وقولتلها خليتي زبي علي اخرة قالتلي لو كنت معاك كنت ريحتك يا حبيبي قومت مطلع زبي ووريتها وقولتلها مانتي معايا اهو لقتها سكتت لحظة كدة وبعدين قالتلي يخرب عقلك انا جبت عسلي من غير ما المس كسي لما شوفت بتاعك.
قولتلها طب وريني عسلك علشان الحسة كلة وهي امممم ااااااااه مش قادره يا بيبو ارحمني وانا شغال لعب في زبي وهي عمالة تدعك حلمتها وبزها ثولتلها وريني كسك يلا لقيتها بتتحرك كدة ولقتها قلعت الاندر ووجهت الكاميرا علي كسها وكان قشطة مفيهوش شعر ولونة ابيض مايل للاحمر وبيلمع من افرازته فضلت انيك فيها في التليفون وهي كل شوية تتهز وتقولي بجيب ومسبتنيش لحد ما جبت انا كمان وقفلنا مع بعض علي وعد اننا مش هانبعد عن بعض ابدا.
استنوا الجزء الجاي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عبدو للمساج, Moro2642, Ahmed_s و 55 آخرين
حلوة بس ياريت الاجزاء تنزلها بسرعه مش زاى كتاب كتير
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: البرنس احمد, Abohamed, Alex 13 و 4 آخرين
تسلم ايدك علي مجهودك
 
  • حبيته
  • معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى، #basim17 كسه اكبر من كسمه و bibo88
اللي عارفني هنا في المنتدي عارف ان قصصي حقيقية بس القصة دي فيها جزء حقيقي وجزء خيالي علشان الناس اللي طلبت مني كدة .
القصة اللي هاحكيها انهاردة حصلت وكان عمري وقتها ٣٢ سنة تقريبا وكانت بطلتها اماني اللي كان عمرها ١٩ سنة وقتها.
الجزء الاول ميعتبرش جنسي اوي علي اد ماهو تعريف بالشخصيات ومقدمة للي هايحصل .
اماني جسمها اللي يتقال عليه Skinny.
كانت حاجة كدة قمر بجد اه جسمها رفيع وبزازها تعتبر فلات بس جمال مش طبيعي فعلا.
اتعرفنا علي بعض عن طريق انها كانت جاية تعمل شغل عندي في المكتب ( مكتب محاسبة ) .
المهم جت وكان لازم تفضل كام يوم تيجي لحد ما الشغل بتاع الشركة بتاعتها يخلص ويوم ورا يوم اتعرفنا ببعض اكتر وهي اعتبرتني اكتر من صديق لاني فعلا كنت بساعدها في شغلها .
بقينا نتكلم فون مكالمات طويلة جدا بس بدون اي جنس مكالمات عادية نحكي لبعض ونتكلم وتشتكي ليا من اي حاجه مضايقاها لحد ما في يوم واحنا بنتكلم قالتلي ماما عايزة تسلم عليك وتشكرك علي وقوفك جنبي في الشغل قولتلها مفيش مشكلة ولقيتها ادت التليفون لامها واتكلمنا وشكرتني وقولتلها مفيش داعي للشكر اماني زي اختي وكدة لاني فعلا مكنتش فكرت فيها جنسيا خالص وقتها .
بعد ما خلصت مع مامتها وهي خدت التليفون حسيتها نبرتها متغيرة وزي ما يكون في حاجه مضايقاها قعدت الح عليها اني اعرف مالها مقالتش وقفلنا المكالمة ونمت وصحيت وروحت الشغل وهي مجاتش اليوم دة . اتصلت بيها علشان اعرف مالها مش بترد فأنا قلقت عليها شوية بس محبتش اكون تقيل .
اخر اليوم كنت خلصت شغلي وبجهز نفسي علشان امشي لقيتها بترن عليا رديت عليها .
مالك يابنتي مجتيش ليه ومش بتردي ليه.
انا مش اماني انا سهي مامتها .
اهلا وسهلا بحضرتك خير اماني فين.
اماني من بالليل وهي مضايقة كدة ومش عارفة مالها ولما صحيتها الصبح تروح الشغل قالتلي تعبانة بس هي شكلها مش تعبان بس مضايقة .
طب متضايقة من اية .
صدقني مش راضية تقول وانا اخدت التليفون وقولت اكلمك من وراها علشان هي دخلت تاخد دش.
طب انا ايه اللي مطلوب مني .
صدقني مش عارفة بس لو تقبل عزومتي وتيجي تتغدا معانا انهاردة وتتكلم معاها هايكون كويس لانها من كلامها عليك هي بترتاح لكلامك معاها .
طب انا حتي معرفش عنوانكم .
خد العنوان وانا في انتظارك .
وقفلنا مع بعض ودماغي فيها الف سؤال اروح مروحش مانا لازم اروح طالما قولتلها اني جاي.
اخدت بعضي وروحت البيت الاول اخدت دش وغيرت هدومي وعديت علي محل حلويات جبت علبة شيكولاتة محترمة وروحتلهم .
بالمناسبة اماني وحيدة امها وابوها علي حسب كلامها مش في البيت علطول وهما اصلا شاكين انه متجوز علي امها .
رنيت الجرس فتحت سهي .
سهي دي بقي علي النقيض من اماني خالص من ناحية الجسم .
هي كانت لابسة جلبية بيتي نص كم .
حاجة كدة بلدي علي حق بزاز وطيز كبار جدا والجمال احلي من اماني .
قولتلها بضحك انا دلوقتي عرفت اماني جايبة الجمال ده منين ضحكت وقالتلي انت شكلك بكاش .
قعدنا وقولتلها امال بابا اماني واماني فين.
قالتلي بابا اماني مسافر كام يوم واماني في اوضتها ومتعرفش انك جاي اصلا انا قولت اعملها مفاجأة .
قولتلها طب ممكن تديها خبر اني هنا قالتلي حاضر.
لسة هاتقوم كانت اماني خارجة وبتقولها مين كان عالباب يا ماما وعينك ما تشوف الا النور .
لابسة هوت شورت واسع وبدي كت كدة .
انا شوفتها كدة ولاول مرة افكر فيها جنسيا فعلا .
طبعا هي شافتني وشها دة جاب الوان وجريت علي اوضتها .
مامتها اعتذرت عن الموقف دة وقالتلي انها داخلة تشوفها .
قعدت لوحدي وبقيت افكر معقولة يكونوا متفقين يعملوا كدة علشان تلفت نظري ليها واتقدملها؟
طب هي اصلا ازاي مامتها تفتح تليفونها وهي في الحمام . هي عارفة الباصوورد؟
سؤال ورا سؤال لحد ما لقيت اماني خارجة وهي لابسة ترنج كت كدة شكلة حلو اوي عليها .
سلمت عليا وقعدت قولتلها ماما فين قالتلي في المطبخ بتخلص الاكل .
قولتلها ممكن تقوليلي مالك ومش هاقبل بكلمة مفيش .
قالتلي صدقني مخنوقة بس شوية ولقيت نفسي مش عايزة اجي الشغل انهاردة .
قولتلها وهونت عليكي يوم كامل في الشغل مشفكيش .
قالتلي عادي يعني مانا زي اختك . هو انت بتشوف اختك كل يوم.
هنا بس فهمت ايه اللي ضايقها.
قولتلها وانتي بقي زعلانة علشان قولت كدة؟ طب عايزاني اقول لماما اية انتي زي مين؟
قالتلي معرفش بس انا مكنتش فاكرة انك شايفني طفلة كدة وبتعتبرني اختك يعني .
قولتلها طب حقك عليا وهاتي دماغك ابوسها ولا اقولك بلاش احسن ماما تيجي ويبقي شكلنا وحش .
لقتها ابتسمت كدة وقالتلي طيب .
اتغديتا ورغينا كتير احنا التلاتة وضحكنا وهزرنا واستأذنت منهم اني امشي وسلمت علي مامتها واماني وصلتني للباب وقالتلي خد بالك انا ليا عندك بوسة اوعي تفتكر انك صالحتني كدة.
قولتلها بسيطة تعالي بكرة الشغل وابوس راسك زي مانتي عايزة .
قالتلي بكرة المكتب اجازة ولا نسيت .
قولتلها اه صح . طب اقولك تعالي نروح بكرة برضو علشان تعوضي اليوم اللي غبتيه وبالمرة نتغدي مع بعض في اي مكان تحبيه .
قالتلي بجد ؟ يعني هانخرج وتفسحني قولتلها اه .
كانت مبسوطة اوى وانا بصراحة كمان علشان انا قولت لازم اشوف الجسم دة تاني .
قولتلها امك عارفة ان بكرة اجازة ؟
قالتلي لا . بس مش هاقولها .
قولتلها تمام .
ومشيت وانا بفكر في بكرة واللي هايحصل فيه .
استنوا الجزء التاني .
عاش كمل منتظرين التكمله
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الضاحك الباكى, مان 1975, $BASM17ام باسم17 حامل منى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى، #basim17 كسه اكبر من كسمه و Loda😉
  • بيضحكني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
قصه جميله بس حلقاتها قصيره
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مان 1975، $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
اللي عارفني هنا في المنتدي عارف ان قصصي حقيقية بس القصة دي فيها جزء حقيقي وجزء خيالي علشان الناس اللي طلبت مني كدة .
القصة اللي هاحكيها انهاردة حصلت وكان عمري وقتها ٣٢ سنة تقريبا وكانت بطلتها اماني اللي كان عمرها ١٩ سنة وقتها.
الجزء الاول ميعتبرش جنسي اوي علي اد ماهو تعريف بالشخصيات ومقدمة للي هايحصل .
اماني جسمها اللي يتقال عليه Skinny.
كانت حاجة كدة قمر بجد اه جسمها رفيع وبزازها تعتبر فلات بس جمال مش طبيعي فعلا.
اتعرفنا علي بعض عن طريق انها كانت جاية تعمل شغل عندي في المكتب ( مكتب محاسبة ) .
المهم جت وكان لازم تفضل كام يوم تيجي لحد ما الشغل بتاع الشركة بتاعتها يخلص ويوم ورا يوم اتعرفنا ببعض اكتر وهي اعتبرتني اكتر من صديق لاني فعلا كنت بساعدها في شغلها .
بقينا نتكلم فون مكالمات طويلة جدا بس بدون اي جنس مكالمات عادية نحكي لبعض ونتكلم وتشتكي ليا من اي حاجه مضايقاها لحد ما في يوم واحنا بنتكلم قالتلي ماما عايزة تسلم عليك وتشكرك علي وقوفك جنبي في الشغل قولتلها مفيش مشكلة ولقيتها ادت التليفون لامها واتكلمنا وشكرتني وقولتلها مفيش داعي للشكر اماني زي اختي وكدة لاني فعلا مكنتش فكرت فيها جنسيا خالص وقتها .
بعد ما خلصت مع مامتها وهي خدت التليفون حسيتها نبرتها متغيرة وزي ما يكون في حاجه مضايقاها قعدت الح عليها اني اعرف مالها مقالتش وقفلنا المكالمة ونمت وصحيت وروحت الشغل وهي مجاتش اليوم دة . اتصلت بيها علشان اعرف مالها مش بترد فأنا قلقت عليها شوية بس محبتش اكون تقيل .
اخر اليوم كنت خلصت شغلي وبجهز نفسي علشان امشي لقيتها بترن عليا رديت عليها .
مالك يابنتي مجتيش ليه ومش بتردي ليه.
انا مش اماني انا سهي مامتها .
اهلا وسهلا بحضرتك خير اماني فين.
اماني من بالليل وهي مضايقة كدة ومش عارفة مالها ولما صحيتها الصبح تروح الشغل قالتلي تعبانة بس هي شكلها مش تعبان بس مضايقة .
طب متضايقة من اية .
صدقني مش راضية تقول وانا اخدت التليفون وقولت اكلمك من وراها علشان هي دخلت تاخد دش.
طب انا ايه اللي مطلوب مني .
صدقني مش عارفة بس لو تقبل عزومتي وتيجي تتغدا معانا انهاردة وتتكلم معاها هايكون كويس لانها من كلامها عليك هي بترتاح لكلامك معاها .
طب انا حتي معرفش عنوانكم .
خد العنوان وانا في انتظارك .
وقفلنا مع بعض ودماغي فيها الف سؤال اروح مروحش مانا لازم اروح طالما قولتلها اني جاي.
اخدت بعضي وروحت البيت الاول اخدت دش وغيرت هدومي وعديت علي محل حلويات جبت علبة شيكولاتة محترمة وروحتلهم .
بالمناسبة اماني وحيدة امها وابوها علي حسب كلامها مش في البيت علطول وهما اصلا شاكين انه متجوز علي امها .
رنيت الجرس فتحت سهي .
سهي دي بقي علي النقيض من اماني خالص من ناحية الجسم .
هي كانت لابسة جلبية بيتي نص كم .
حاجة كدة بلدي علي حق بزاز وطيز كبار جدا والجمال احلي من اماني .
قولتلها بضحك انا دلوقتي عرفت اماني جايبة الجمال ده منين ضحكت وقالتلي انت شكلك بكاش .
قعدنا وقولتلها امال بابا اماني واماني فين.
قالتلي بابا اماني مسافر كام يوم واماني في اوضتها ومتعرفش انك جاي اصلا انا قولت اعملها مفاجأة .
قولتلها طب ممكن تديها خبر اني هنا قالتلي حاضر.
لسة هاتقوم كانت اماني خارجة وبتقولها مين كان عالباب يا ماما وعينك ما تشوف الا النور .
لابسة هوت شورت واسع وبدي كت كدة .
انا شوفتها كدة ولاول مرة افكر فيها جنسيا فعلا .
طبعا هي شافتني وشها دة جاب الوان وجريت علي اوضتها .
مامتها اعتذرت عن الموقف دة وقالتلي انها داخلة تشوفها .
قعدت لوحدي وبقيت افكر معقولة يكونوا متفقين يعملوا كدة علشان تلفت نظري ليها واتقدملها؟
طب هي اصلا ازاي مامتها تفتح تليفونها وهي في الحمام . هي عارفة الباصوورد؟
سؤال ورا سؤال لحد ما لقيت اماني خارجة وهي لابسة ترنج كت كدة شكلة حلو اوي عليها .
سلمت عليا وقعدت قولتلها ماما فين قالتلي في المطبخ بتخلص الاكل .
قولتلها ممكن تقوليلي مالك ومش هاقبل بكلمة مفيش .
قالتلي صدقني مخنوقة بس شوية ولقيت نفسي مش عايزة اجي الشغل انهاردة .
قولتلها وهونت عليكي يوم كامل في الشغل مشفكيش .
قالتلي عادي يعني مانا زي اختك . هو انت بتشوف اختك كل يوم.
هنا بس فهمت ايه اللي ضايقها.
قولتلها وانتي بقي زعلانة علشان قولت كدة؟ طب عايزاني اقول لماما اية انتي زي مين؟
قالتلي معرفش بس انا مكنتش فاكرة انك شايفني طفلة كدة وبتعتبرني اختك يعني .
قولتلها طب حقك عليا وهاتي دماغك ابوسها ولا اقولك بلاش احسن ماما تيجي ويبقي شكلنا وحش .
لقتها ابتسمت كدة وقالتلي طيب .
اتغديتا ورغينا كتير احنا التلاتة وضحكنا وهزرنا واستأذنت منهم اني امشي وسلمت علي مامتها واماني وصلتني للباب وقالتلي خد بالك انا ليا عندك بوسة اوعي تفتكر انك صالحتني كدة.
قولتلها بسيطة تعالي بكرة الشغل وابوس راسك زي مانتي عايزة .
قالتلي بكرة المكتب اجازة ولا نسيت .
قولتلها اه صح . طب اقولك تعالي نروح بكرة برضو علشان تعوضي اليوم اللي غبتيه وبالمرة نتغدي مع بعض في اي مكان تحبيه .
قالتلي بجد ؟ يعني هانخرج وتفسحني قولتلها اه .
كانت مبسوطة اوى وانا بصراحة كمان علشان انا قولت لازم اشوف الجسم دة تاني .
قولتلها امك عارفة ان بكرة اجازة ؟
قالتلي لا . بس مش هاقولها .
قولتلها تمام .
ومشيت وانا بفكر في بكرة واللي هايحصل فيه .
استنوا الجزء التاني .

الجزء الثاني

وصلت البيت ويدوب بغير هدومي ولقيت اماني بتتصل بيا .
لقتها هاتتكلم وتحكي زي ما متعودين قولتلها اغير هدومي واكلمك .
كلمتها وفضلنا لحد ٢ بالليل نتكلم وبرضو مفيش جنس بس تلميحات بهزار شوية ودلع منها شوية .
لحد ما قولتلها هانام علي نفسي عايز ابقي فايقلك بكرة قالتلي ليه هو انت ناوى علي ايه قولتلها كل خير بصراحة انا نفسي اصالحك واخليكي مبسوطة اوى .
قالتلي هاتخليني مبسوطة ازاي .
كان صوتها واضح فيه المحن شوية بس هي لسة مكسوفة .
قولتلها لما اشوفك بكرة هاتعرفي .
قالتلي انا نفسي بكرة يجي بسرعة اوى .
قولتلها نامي بس وبكرة هايجي بسرعة .
تاني يوم قومت خدت دش ولبست وروحت عالمكتب فتحت وقعدت جوة بلعب في الفون .
الجرس بتاع الباب ضرب قومت فتحت لقتها اماني ومش عارف ليه حسيت اني اول مرة اشوفها زي ما يكون دي اول مرة نتقابل ودة بسبب اني كنت بشوفها بنظرة ودلوقتي بشوفها بنظرة تانية خالص .
اماني كان واضح عليها انها مكسوفة شوية بس بتحاول تداري دة بالضحك .
دخلنا وقفلت الباب وقولتلها تحبي نقعد في مكتبي ولا حتة تانية قالتلي نقعد في المكان اللي يريحك .
دخلنا جوة وهي كانت ماشية قدامي ولقيت نفسي مسكتها من ايديها وشدتها ناحيتي وبسبب انها زي العصفورة كدة بقت في حضني .
مسكت شفايفها ببوسة طويلة جدا فيها كل فنون مصي الشفايف واللسان وهي كانت متجاوبة جدا ورمت شنطة ايديها عالارض ولفت دراعتها حولين رقبتي .
معرفش فضلنا اد ايه نبوس شفايف بعض معرفش ايدي وصلت انها تبقي ماسكة طيزها المدورة دي ازاي ولقيت نفسي برفعها من طيزها وبشيلها ولسة شفايفنا حضنة بعض وهي اول ما شلتها لفت رجليها حوالين وسطي وحطيتها عالمكتب وبقست افكلها زراير البلوزة وهي حضناني وبتبوس بس .
فكيت زراير بلوزتها كلها وقلعتها البلوزة وبقت يالبوش أب بس بقيت ابوس رقبتها وهي بتحرك راسها لورا ويمين وشمال علشان ابوس كل حتة في رقبتها .
فكيت ليها البوش أب وانا ببوسها وقلعته وشوفت بزاز صغيرين فعلا بس حلمة بنت متناكة تخليكي تجبهم علي نفسك .
نزلت عالحلمة مص وعض وهي اااااااااااه كمان بحبك اوى كان نفسي فيك من اول ما شوفتك .
وانا في دنيا تاني من الحلمة دي للحلمة دي .
لقيتها هي بتشد التي شيرت بتاعي علشان اقلعة وقلعتة فعلا ولقيتها هي اللي عمالة تبوس في رقبتي وصدري وبنت اللذينة مسابتش حتة في جسمي الا وسابت فيها علامة .
قومت ابتديت اخليها تريح عالمكتب وفكيت بنطلونها وابتديت اشدة لتحت هو والاندر وهي بتساعدني انها بترفع جسمها علشان اقلعها والبت بقت عريانة ملط .
كسها وااااااااااه من كسها .
كسها مرسوم بريشة فنان حاجه كدة بزنبور وسط وشفايف كسها يتاكلوا .
وهي بنت الايه كانت شايلة شعر كسها كلة ونضيفة فشخ .
نزلت الحس وامص كسها وزنبورها وبقيت ابعد شفايف كسها بلساني واضمهم تاني وهي صوتها كلة سكس ومحن .
وبقت تقول كمان يا حبيبي ااااااااااه حلو اوى كمان اوى اوى وهي فاشخة رجليها وانا مستمتع جدا بطعم كسها وبقيت ادخل لساني لجوة وهي مش قادرة ولقيتها مسكت ايدي وحطتهم علي بزازها .
بعد ما شبعت لحس ومص وهي كانت جابت مراين قومت قلعت انا كمان اللي باقي من هدومي وهي شافت زبي ونزلت علي ركبها تلحس و تمص فيه ولا اجدع شرموطة.
شوية تلحس زبي من اول البيضان لحد راس زبي وشوية تمص البضان لوحدهم وشوية تلحس العرق بتاع زي لوحدة وشوية وتلعب بلسانها في فتحة زبي بس .
واول ما ابتدت تمص بقيت ماسك شعرها وبدخل زبي لحد احشائها وهي مستمتعة ولما كنت احس انها مش قادرة تاخد نفسها اخرجة .
وعلي الرغم من المتعة اللي انا فيها كان في سؤال في دماغي .
البت دي عرفت كل الحاجات دي منين؟
بس وصلتني لدرجة كويسة جدا من الهيجان قومتها ونيمتها عالمكتب تاني وبقيت العب بزبي في كسها من برة وهي تصوت وتئن وتقولي دخللللللة ابوس ايدك دخلة وانا بحك زبي في زنبورها وشفايف كسها وهي كل شوية تزق نفسها اكتر ناحية زبي ولفت رجليها عليا وبقت عاملة زي المجنونة كل اللي بتحاول تعملة انها تخلي زبي يدخل .
طبعا مكانش ينفع اضيع البت ماهي بنت برضو فنزلت عليها بوس تاني في شفايفها ورقبتا بس بهدوء شوية وبحك زبي في كسها وقولتلها انا مش عايز اجرحك من تحت قالتلي ملكش دعوة دخلة علشان خاطري قولتلها انا نفسي ادخلة من ورا قالتلي دخلة .
سبتها وروحت جبت جل من البوفيه بتاع المكتب ورجعت لقيتها زي ما هي معرفش لية مفكرتش اني اوسع فتحتها الاول يمكن علشان كان عندي يقين ان البت دي شرموطة اصلا من اللي عملته معايا .
حطيت الجل علي راس زبي وشوية علي صباعي ومسكت رجلها الاتنين رفعتهم علي كتفي ودهنت خرم طيزها كويس وابتديت ادخل زبي بالراحة لقيتها فعلا بتتوجع اوى ومش بتمثل وجسمها دة بقي زي الحية عمالة تتلوي وتعض علي ايديها وانا كل شوية ازق اكتر وبقيت اقولها اخرجة تقولي ااااااه اجي فعلا اسحبة بالرحة والاقيها تقولي خلية .
ااااااااه بيوجع اوى يا بيبو وانا بقيت ادخلة اكتر وهي تعض علي ايديها والايد التاني حطاها علي بطني تحت السرة وكأنها بتحاول تمنعني ادخل اكتر .
بعد ماحسيت انها بتاخد علية بقيت ادخلة لحد ما دخل كلة وهي لسة بتتلوي ولقيتها رافعة دراعتها ناحبيتي وبتحاول تحضني وهي فعلا في حالة صعبة من الالم والمتعة والشهوة فانا قومت نازل علي بزها وقعدت امص وارضع علشان انسيها الالم شوية وهي بتضمني لبزها اكتر وصوت اهاتها مالي المكان ولحد ما صوتها هدي شوية وانا لسة برضع بقيت اتحرك بالراحة بزبي في طيزها وهي تتحرك معايا وتقولي فشختني امممممم مش قادره ارضع اكتر علشان محسش بالالم وانا شوية شوية ازود في سرعة نيكها وبقيت العب في كسها كمان بصوابعي وشوية وسبت بزها وبقيت انيك وصوابعي بتلعب في كسها وهي مرة واحدة بقت تترعش جامد وزبي لسة في طيزها وبقت تحاول تضم رجليها علي بعض بس مش قادرة بسبب الوضع اللي احنا فيه وايديها بتتحرك بلا وعي وراسها تترفع لفوق وتنزل وهي تصرخ وكأنها بتعيط خلتني بقيت علي اخري وابتديت اتحرك اسرع وهي بقت شرموطة رسمي وتزق نفسها جامد علي زبي وجسمنا بقي صوتة عالي من الرزع لحد ما جبتهم ي طيزها وهي بتوحوح وتقولي في نار في طيزي وانا اقولها دة لبني ونزلت عليها بوس بجنون مني ومنها وزبي لسة في طيزها لحد ما ابتدري يرتخي ويخرج ولما خرج لقيت زبي متعاص لبني مع نقطة ددمم كدة وعرفت اني فتحت طيزها ساعتها .
لو عجبتكوا القصة استنوا الاجزاء الجاية .
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
استمر في الكتابة
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
  • ماااشي
  • طب!
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
  • عجبني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى, #basim17 كسه اكبر من كسمه, شاب نييك و شخص آخر
  • طب!
  • بيضحكني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
ممتازه استمر
 
  • عجبني
  • ايه ده
  • جامد
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى، #basim17 كسه اكبر من كسمه و bibo88
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Abohamed، $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
القصة جامدة صدقتني لما قولت ليك سردك حلو بس ناقص شوية خيال للقصة
 
  • عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Zachary, $BASM17ام باسم17 حامل منى, #basim17 كسه اكبر من كسمه و شخص آخر
القصة جامدة صدقتني لما قولت ليك سردك حلو بس ناقص شوية خيال للقصة
الخيال جاي في الاجزاء الجاية 🤣
 
  • ايه ده
  • هممم
  • عجبني
التفاعلات: Zachary، $BASM17ام باسم17 حامل منى و #basim17 كسه اكبر من كسمه
الخيال جاي في الاجزاء الجاية 🤣
هنشوف كمية الناس الي هتدخل عليها وكلم بتاعت جارتي زي مقولت ليك
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Zachary, $BASM17ام باسم17 حامل منى, #basim17 كسه اكبر من كسمه و شخص آخر
هنشوف كمية الناس الي هتدخل عليها وكلم بتاعت جارتي زي مقولت ليك
حاضر من عنيا
مع ان عنيا تعباني و**** وهو دة اللي مأخرني في الكتابة
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: $BASM17ام باسم17 حامل منى, #basim17 كسه اكبر من كسمه, Medo allord و شخص آخر
حاضر من عنيا
مع ان عنيا تعباني و**** وهو دة اللي مأخرني في الكتابة
الف سلامه عليك يا كبير
 
  • عجبني
  • هممم
التفاعلات: meedo32, $BASM17ام باسم17 حامل منى, #basim17 كسه اكبر من كسمه و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%