NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حكاية امرأة مطلقة | السلسلة الأولي | _ سبعة أجزاء 31/3/2023

ل

بصي حوار الشخصيات الكتير دا خلاص لسه الجزء الجاي ممكن يظهر في ٢ واللي بعده ٢ وتقريبا مش هيظهر حد تاني عشان الموضوع ميوسعش مني
بس بجد يعني انفع مؤلف 😂
انت كاتب مميز صدقني تستحق لقب ناشر قصص وكاتب مميز كمان دة قبل المسابقة لانك تستحق ومتفاعل كمان

• حبيته
التفاعلات: Mahmoud abdo
ل

بصي حوار الشخصيات الكتير دا خلاص لسه الجزء الجاي ممكن يظهر في ٢ واللي بعده ٢ وتقريبا مش هيظهر حد تاني عشان الموضوع ميوسعش مني
بس بجد يعني انفع مؤلف 😂
بخصوص الشخصيات هيكون احسن للقارئ كمان لأن الشخصيات الكتير بتخرج القارئ من مود القصة .... كفاية اتنين في كل جزء

• عجبني
بخصوص الشخصيات هيكون احسن للقارئ كمان لأن الشخصيات الكتير بتخرج القارئ من مود القصة .... كفاية اتنين في كل جزء
مهو دا اللي هيحصل لان مش عارف هل في سلسلة تانيه ولا لا دا غير السلسلة التانيه بتاعت المسابقه
وانا من شويه جتني فكره لقصه تالته 😂
انا اللي جبته لنفسي 😂

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انت كاتب مميز صدقني تستحق لقب ناشر قصص وكاتب مميز كمان دة قبل المسابقة لانك تستحق ومتفاعل كمان
لا الكلام دا كتير عليا انا كدا اتكسف 😂
وفي ناس هنا أجمد مني بكتير وانا لسه بتعلم منهم

• عجبني
مهو دا اللي هيحصل لان مش عارف هل في سلسلة تانيه ولا لا دا غير السلسلة التانيه بتاعت المسابقه
وانا من شويه جتني فكره لقصه تالته 😂
انا اللي جبته لنفسي 😂
انا عايزة اكتب .... بس برضة بعد المسابقة .

عندي كذة فكرة قصص جامدة فشخ

• عجبني
  • عجبني
لا الكلام دا كتير عليا انا كدا اتكسف 😂
وفي ناس هنا أجمد مني بكتير وانا لسه بتعلم منهم
دي الحقيقة فعلا 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
مش بعرف اجامل صدقني... بتمني مع الجزء الرابع يكون حد من الإدارة اخد بالة وتاخد اي لقب يشجعك انك تكمل

• حبيته
طب متبداي وسيبك من المسابقه وانتي اكيد هتاخدي مركز ف المسابقه
بعد المسابقة عشان اهداف في دماغي . ..ظاهرها بعد الألقاب لازم اعمل مشاركات في القسم 🤷🏻‍♀️
باطنها .... سر جوايا ☺️☺️

• عجبني
دي الحقيقة فعلا 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
مش بعرف اجامل صدقني... بتمني مع الجزء الرابع يكون حد من الإدارة اخد بالة وتاخد اي لقب يشجعك انك تكمل
انا مش هدعي الفضولية واقول اني مش عايز بس بجد ان كل اللي يدخل يقول كمل او القصه حلوه از منتظرين الباقي او حتي يديني نصيحه عشان اطور من كتابتي دا عندي مهم جدا

• عجبني
انا مش هدعي الفضولية واقول اني مش عايز بس بجد ان كل اللي يدخل يقول كمل او القصه حلوه از منتظرين الباقي او حتي يديني نصيحه عشان اطور من كتابتي دا عندي مهم جدا
يا باشا كمية المشاهدات الي تحت هي الشاهد الوحيد علي كلامي 👇👇🏻👇🏼👇🏽👇🏾👇🏿

• عجبني
بعد المسابقة عشان اهداف في دماغي . ..ظاهرها بعد الألقاب لازم اعمل مشاركات في القسم 🤷🏻‍♀️
باطنها .... سر جوايا ☺️☺️
طيب هو بطنها دا سر ولو اتقال البلد كلها هتعرفه 😂 وظهرها عندك حق فيه 😂
المهم انا منتظر ف اي وقت بس متخليش الفكره من دماغك مهما حصل

اسماء الشخصيات تقصد مازن ويحي صح انا فعلا كنت حاطط صاحب وزميل يونس ان اسمه مازن وبعدين افتكرت ان مازن ابن سارة فغيرت اسمه ليحي
بس تصدق انت بطلع ف القصه حجات انا مش اخد بالي منا 😂
انا كدا هخدها واطلع لمنتج بنتجها 😂
ياباشا انت اللى فنان ومبدع
وانا عارف قد إيه المجهود اللى بتبذله عشان تخرج الأفكار اللى فدماغك وخيالك وترجمها فى صورة كلمات ع الشاشة .
مش من السهولة على فكرة الموضوع دا .. عشان كده الكلام اللى بتكتبه دا له قيمة كبيرة جدا .. لأنك بتنقل فكر وأحاسيس بصورة يستوعبها القارئ وبياخد منها درس فى حياته
وخلى بالك .. مفيش حاجة مستحيلة
ممارستك للكتابة بالإضافة إلى اطلاعك على أعمال الآخرين وإثقال موهبتك .. ممكن يوصلك لحاجة كبيرة

• حبيته
ياباشا انت اللى فنان ومبدع
وانا عارف قد إيه المجهود اللى بتبذله عشان تخرج الأفكار اللى فدماغك وخيالك وترجمها فى صورة كلمات ع الشاشة .
مش من السهولة على فكرة الموضوع دا .. عشان كده الكلام اللى بتكتبه دا له قيمة كبيرة جدا .. لأنك بتنقل فكر وأحاسيس بصورة يستوعبها القارئ وبياخد منها درس فى حياته
وخلى بالك .. مفيش حاجة مستحيلة
ممارستك للكتابة بالإضافة إلى اطلاعك على أعمال الآخرين وإثقال موهبتك .. ممكن يوصلك لحاجة كبيرة
ي عم و**** مش عارف اقولك اي بس انت صاحب فضل عليا ف القصه دي مستحيل انكره مس هقول اكتر من متشكر

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
ي عم و**** مش عارف اقولك اي بس انت صاحب فضل عليا ف القصه دي مستحيل انكره مس هقول اكتر من متشكر
وأنا فعلا متشكر لمجهودك ووقتك ❤️

• عجبني
وأنا فعلا متشكر لمجهودك ووقتك ❤️
حبيبي تسلم 🌹🌹🌹
بس لما بحس ان اللي بعمله بتعجب حد فعلا مش بفتكر اي مجهود عملته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طريقة الكتابة بتاعتك وكل شوية مين ده وافهمك بعدين ومش هقولك وهتعرف كل حاجة في وقتها اقسملك اني خلصت 3 اجزاء دماغي وجعتني وحسيت بتوهان
بدل ما استمتع تعبت حاول تغير وإلا بناقص من وجهة نظري ويتابعها اصحاب متعة الغموض والألغاز

• عجبني
طريقة الكتابة بتاعتك وكل شوية مين ده وافهمك بعدين ومش هقولك وهتعرف كل حاجة في وقتها اقسملك اني خلصت 3 اجزاء دماغي وجعتني وحسيت بتوهان
بدل ما استمتع تعبت حاول تغير وإلا بناقص من وجهة نظري ويتابعها اصحاب متعة الغموض والألغاز
كلامك ووجهة نظرك يحترمو

• عجبني
التفاعلات: Moody630
كنت اتوقع اني الاقي الجزء الجديد ✌️
@Mahmoudabdoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%