NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Yamash Koçovalı

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
22 يوليو 2023
المشاركات
41
مستوى التفاعل
46
نقاط
5
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
الصعيد
توجه جنسي
عدم الإفصاح
البارت 1
تعريف الاشخاص

يونس الجوهري كبير عيله الجوهري الحاكم الامر للعيله. ذات قوه بدانيه عاليه والكل بيعمله الف حساب و عصبي جدا طبعه حاد مابيسمحش بالغلط مهمها كان هو مين و في اواخر عقده الثالث رافض الجواز والارتباط لاسباب خاصه بيه ورغم محاولات امه لكن مبتقدرش تغير قراره


معتز الجوهري شاب في 26 من عمره يتميز بشخصيته المرحه وانه طبعه هادي عكس اخوه ف هو شخصيته اهدا بكتير منه ودايما منطلق وبيحب الحياه ومش بيحسس حد انه ابن كبرات البلد

تحيه..سيده في نهايه عقدها السادس تتميز بالطيبه وبتحب اولادها جدا وحكيمه في تصرفتها

الحاج مصطفي.رجل في نهايه عقده الخامس طيب جدا وحكيم اووي وقاعد في مكان بعيد عن الكل لاسباب هتتعرف بعدين وهو من اصول صعيديه

قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


ياسين اخو قوت في17 من عمره في مرحله ثانويه العامه مزيج من خفه ددمم وجدعنه دايما بيحسس قوت انه هو ابوها مش.مجرد اخ ودايما بيكون ملجاء ليها


في احدي ضواحي الصعيد يكون في حركه في بيت من اجمل بيوت الصعيد يتميز بزوقه الرفيع يدل علي ثراء المقمين فيه.....

تحيه:انچزو عاد منك ليها معتز علي وصول عاد يااااباي عليكم وعلي دلعكم.الماسخ عاد

بنت:وه ياحجه تحيه انت مستعچله جوي اكده ليه احنا بنعمل اهو ومعتز بيه مش راح يعاود.دلوق

تحيه:انتي عارفني زين يانبويه انا اتوحشته جوي جوي وهو دايما بيعاوج عشان يرجع وكل مره عم يسافر فيها بحس ان قلبي بينخلع

نبويه: هيرچع ياحچه ماتقلقيش عاد ولسه هتكمل كلامها شافت يونس جاي قامت تجري علي مطبخ

تحيه..... مالك ياولدي

يونس: مافيش ياما اني زين المهم البنته جهزو كل حاچه.

تحيه:امال ياولدي كل شئ چاهز وفي انتظار البيه اللي هيعاود.من بلاد باره

يونس هز راسه وسكت

تحيه....بقولك يااولدي ماتشوف حل اكده بدل سافره اكديه دا بقي ذي الخوجات يااولدي وراح ينطبع باطباعهم.ياولدي وينسا عادتنا وتقليدنا عاد

يونس بصلها:عمره ماهيكون اكدا ياام يونس وانتي عارفه اكده انتي خايفه عليه وانا ماقدرش اقف في طريق مستقبله وحياته اللي شجي وتعب عشان يوصلها ياماه مش عدل

تحيه بتوتر.....وه خايفه عليه يااولدي قلبه بيتخلع منه وهو مسافر ومتشعلق في الهوا اكده

يونس باس دماغها.....ادعيله ياست الكل دعواتك هي اللي هتنجيه وهترچعهولك سالم باذن ****

تحيه..... يارب يحميكم وافرح بيكم واشوف ولادكم.

يونس..... طيب انا هجوم. بجي

تحيه..... وه ياولدي

يونس..... اممماا

تحيه..... فرح قلب امك. ياولدي دا ماشفش الفرح من زمان

يونس..... انا عندي شغل يامااه وسابها ودخل مكتبه

تحيه دعت من قلبها..... **** يحنن قلبك ياولدي ويوقعلك في طريقك زينه البنات اللي اتخليك تعشقها وتشعتف قلبك عليها

في احدي الحواري الشعبيه تكون بطالتنا بتستعد ليوم. جديد وصحيت عملت روتينها اليومي وسرحت شعرها الطويل جدا وابتدت ترتب في البيت وحضرت الفطار وراحت تصحي بباها كان صاحي

قوت ببتسامه.جميله تظهر غمزاتها المحفوره في وجنتيها..... صباح الفل ياحجوج

مصطفي ببتسامه.....صباح النور علي ست البنات

قوت....يالا الفطار جاهز انا هروح اشوف ياسين صحي ولالا

مصطفي.....ماشي ياحبيبتي

قوت خرجت وخبطت علي اوضه اخوها مردش عرفت انه نايم فتحت الباب براحه وكان في سابع نومه اتسحبت براحه وخرجت جابت كوبايه مايه وراحت كبتها كلها علي ياسين قام مفزوع

ياسين....اي في.اي اي الدنيا بتمطر ولااي بغرق الحقووووني. وفاق علي صوت ضحك. قوت

ياسين بغضب..... انتي مش. هتبطلي جنانك دا انتي اي متخلفه اي

قوت طلعت لسانها بمرح..... تعيش وتاخد غيرها يايسو وخرجت بسرعه وهو بيجري وراه


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

هل تستمتع بهذه القصة؟
ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي

قوت ضحكت علي طريقته ومصطفي كمان ضحك

مصطفي..... اقعد كل يابولسان طويل عشان تشوف دروسك

ياسين.....هانتت كلها كام شهر وادخل الجامعه ولاحد يقولي زاكر ولازفت واشم نفسي ياااعالم

قوت بصتله بحزن وسكتت بس مصطفي فهم.نظرتها ومعلقش

واكلو وبعد مده ياسين قام جهز ونزل دروسه وقوت بتلم الاطباق مصطفي مسك.ايديها

مصطفي....حقك.عليا يابتي عارف انك.كنتي بتحبي العلام وانا اجبرتك تسيبي مدرستك

قوت الدموع اتجمعت في عنيها بس حاولت تداريها وقامت.....ولايهمك يابابا كدا احسن انت مش شايف ياسين هيتججن اذاي انا هروح اشوف ورايا عندي شغل كتير

قوت دخلت المطبخ ودموعها اللي كانت حبسها نزلت ابوها بسبب خوفه وهوسه عليها مانعها تتعلم مانعها انها تحقق حلمها وتبقي دكتوره وافتكرت اليوم اللي كان اسوء من مخيلتها

فلاش باك

من 7 سنين قوت كانت طالبه في احدي المدارس الاعداديه وكانت معروفه في المدرسه بسبب جمالها الفاتن وذكائها وانها دايما بتطلع الاولي وكان مميزها اكتر انها علي طول لوحدها رغم ان كل بيتمني يصاحبها بس هي مش بتعرف تندمج مع حد وبعد يوم دراسي ماشيه راجعه بيتها فجاه وقف قدامها شخص

قوت بتوتر.... استتتاذ رؤوف في حاجه

رؤوف بيبصله بالتهام..... انتي اذاي حلوه كده ياقوت انتي جميله اووي

قوت بصاله برعب كلامه مخوفها وبتتلفت حواليها مفيش حد في شارع خالص

رؤوف.... بتتلفتي كدا ليه ماتخفيش انا مش هاذيكي

قوت بتتخطاه عشان تعدي وقف قصادها

رؤوف مسك.ايديها.....علي فين بس ياقطه

قوت دموعها.نزلت.....ابعد عني سيب ايدي

رؤوف....اسييب اي بس دا انا مش هبعد عنك.وشالها وجري بيها وقوت بتضرب فيه بكل قوتها بس قوتها ماتجيش حاجه فيه
رؤوف اخدها مكان فاضي ذي عماره بتتبني لسه وحاول انه يتهجم. عليها

ياسين. كان ماشي مع صاحبه راجع من درس

ياسين.....انت ماشتنا من هنا ليه المكان دا فاضي خالص

صاحبه.....انت خايف ياصغنن

ياسين......مش.خايف بس المكان.مش امان وفاضي

صاحبه....في ناس اهو وواضح انهم.بيعملو حاجه اكبر بقي واسترجل كدا

ياسين.....انا راجل غصب عنك.واني اقلق دا مالوش دعوه

صاحبه.....طيب امشي

ياسين ماشي وصاحبه معاه وسمعو صوت صريخ بنت

ياسين.....اي دا مين بيصرخ.كدا

صاحبه.....احنا مالنا يالانمشي

ياسين....نمشي اي انت مش سامع.دا صوت بتستغيث انا هدخل اشوفها

صاحبه برعب.....لالالالالا انت اتجننت اي اللي بتقوله دا انا انا ماليش دعوه انا هخاف

ياسين سابه ودهل وحاول يتبع صوت وقرب منه ودخل المكان وشاف ضهر الشاب واما شافه جري عليه يضربه واتصدم اما شاف اخته

قوت بانهيار.....ياسين الحقني منه

ياسين بيضرب فيه....ابعد عنها سيبها وسع

رووف ضربه ياسين واقف مش عارف يعمل اي مش. قادر عليه دور في الارض مفيش حاجه يضربه بيها خرج يجري يطلب مساعده من اي حد يلحق اخته وشاف تجمع جري كان في شاب واقف مفتول العضلات وطويل جدا

ياسين بصوت باكي..... لو سمحت

شخص..... ابعد يالا انت شوف انت رايح فين

ياسين بانهيار.... ارجوك الحق اختي ارجوك

الشاب....امشي من هنا يالا شوف انت رايح فين وجيه شاب تاني.....هو في اي مين دا

لشاب....ابدا يايونس بيه دا عيل شكله تايه

يونس نزل لمستوي ياسين.....في اي ياحبيبي انت كويس

ياسين هز راسه..... اختي احقها ارجوك

يونس..... فين اختك دي
ياسين شاور علي مبني اللي في قوت

يونس فهم ان اكيد بيتعرض ليها اخدو وجري وشد رووف وضربه وبعده عن قوت وبصلها وبصله

باستنكار..... بتغتصب طفله ياحيوان

ياسين جري علي قوت حضانها وطبطب عليها....اهدي ماتخفيش

يونس ابتسم.نص ابتسامه وقلع الجاكيت بتاعه وراح ليها

ياسين.... شكرا

يونس ابتسم..... ذي مانت خايف عليها كدا لازم. تحميها بتردك خلاجتها مقطعها خالص الناس هتقول عليها اي عاد وهي شيفها اكديه ولااي

ياسين هز راسه واخد الجاكيت منه وحطه علي قوت يداري جسمها ويونس خرج يستناهم. باره

ياسين.... انا متشكر ليك اووي

يونس اتلفت ليه وعينه جت علي قوت واستغرب اذاي في جمال حد كدا سبحان الخالق. وبعدها انب نفسه وبعد نظره عنها وبص لياسين..... خود اختك في العربيه دي وروحو

ياسين.... شكرا انا

يونس.... مفيش شكر ولاحاجه يالا

ياسين اخد قوت وركبه وبعد مده كانو وصلو وقوت دخلت اوضتها وانهارت من العياط

ياسين..... اهدي يااقوت كفايه عياط بقي وحضانها لحد مانامت وسابها وخرج

ياسين قعد علي ارض وصعب عليه نفسه انه ماقدرش يدافع عن اخته وساب حد تاني يدافع عنها

مصطفي رجع من.شغله وشاف ياسين راحله..... مالك ياحبيبي بتعيط ليه

ياسين حكاله اللي حصل كله

مصطفي تنح وقام جري علي قوت. وفتح الباب ونده عليها وزعق..... قوووووووت

قوت قامت برعب..... ااااايه

مصطفي..... اي االي حصل دا يابت كيف الوادابن المركوب دا اتعرضلك وكيف حصل دا اتحدتتي يابت

قوت بصاله برعب ومش عارفه تنطق

مصطفي..... انطقي بدل ماطخك دلوقيتي انطجي يابت اي الي حصل

قوت برعب وحكت. هي بتترعش من الخوف

مصطفي..... ولد مركوب اسمعي يابت من اهنه ورايح مفيش خروج من باب شجه ولافي علام فاهمه

قوت بتهز راسها بعنف..... انا معملتش حاجه صدقني انا

مصطفي..... انا حديتي خُلص مفيش علام ولافي خروج من اهنه ورايح مفهوم

وسابها وخرج وهي دموعها نازله ذي المطر حزنا علي حالها والموصف اللي عمره ماهيتمحي من زكرتها ابدا وفاقت من شرودها علي صوت ياسين

ياسين.....اي روحتي لحد فين

قوت.....ها بتقول حاجه

ياسين.....لادا انتي في بالبطاطا خالص

قوت.....بس.يارخم اي االي رجعك مش عندك درس

ياسين.....المدرس حس اني تعبان ف قال يريحني

قوت....لاو****

ياسين....طبعا هكدب عليكي. مثلا

قوت.... ياسسسسين

ياسين..... الدرس اتلغي

قوت..... ياسين

ياسين..... اتلغي وربنا اي مفيش ثقه خالص

قوت..... خالص

ياسين.... تصدقي خساره اللي كنت هعمله معاكي

قوت.... هتعمل اي

ياسين همس في ودنها..... هاخدك افسحك. اي وهخرجك. من البيت اي رايك

قوت تنحت.....انت بتهزر صح بابا مش هيوافق وسيبني بقي

ياسين....استني دقيقه والموافقه هتبقي عندك

قوت....روح وضحكت لانها عارفه انها هتفضل محبوسه عمرها ماهتخرج

ياسين دخل لبابها جان بيقراء الجرنال

ياسين.....اي ياحجوج

مصطفي.....اي يازفت

ياسين.....كل خير طبعا انت مش واخد بالك ان قوت فيها حاجه غريبه مش طبيعيه صح

مصطفي.... صح ياياسين انا مضايق عشانها ومش عارف اعمل اي

ياسين بسرعه..... نخرجها

مصطفي بغضب..... مستحيل قوت مش هتخرج من باب البيت غير علي بيت جوزها فاهم

ياسين بغيظ من تحكمات ابوه..... طيب وهيجي منين العريس طيب وهي مابتخرجش هي حس ان في بنت يجي يجوزها

مصطفي.....غور من قدامي ياض انت بدل امد ايدي عليك.

ياسين قام بخيبه امل وراح لقوت بصتله وضحكت

قوت.....روح زاكر يابابا روح يالا

ياسين بصلها بحزن ومشي ودخل اوضته يذاكر وقوت جهزت الاكل

تحيه خبطت علي يونس جامد قامد مخضوض....في.اي ياماه اي اللي حُصل

تحيه......طياره اخوك عوقت جوي جوي جوي ياايونس انزل شوفه عوق ليه عاد

يونس.....ياماه معوجش ولاحاچه هو في طريج

تحيه.....لع عوق قلبي بيقولي في حاچه انا عايزه والدي يايونس

يونس مسح. علي وشه يهدي من رده فعله..... حوار كل سفريه عاد انزلي يااماه هغير خلاجاتي واحصلك

تحيه.... ماشي ماتعوقش

يونس..... حاضر ياامااا

تحيه نزلت ويونس غير هدومه بضيق.....ونزل لامه

تحيه.... وه انت هتجعد

يونس بعصبيه..... اعمل اي ياماه انزل ادور علي في شوارع عاد واقول عيل تايه ياولاد الحلال ولا اعمل اي هو جاي والغايب حچته معاه

تحيه.....كلمه علي بتاع الصغِير دا اللي بيمسكه في يده ماعرفش اسمه اي اتصرف ياكبير

يونس......ياماه هو في طريج اهدي عاد انتي موتره نفسك.وخلاص

في مطار القاهره الطياره بتهبط وبينزل منها معتز وبيقابل صحابه

شخص1.....ميزو حمدلله علي سلامه ياعم

معتز.....**** يسلمك.

شخص2.....احنا محضارين حته سهره انما اي علم

معتز....اموت انا في سهرات دي امتي وفين

شخص1.....انهارده

معتز.....بتهزر انا اتاخرت والمفروض دلوقتي اكون في قنا وانا اتاخرت جدا ماينفعش خليها كمان يومين انا قاعد المره دي اسبوع

شخص1.....اي ياميزو لسه بتخاف من يونس

شخص2.....وهو يونس الجوهر مايتخفش منه ياعم الجرئ

معتز ضحك....قوله

شخص1.....يابني كلمه وقوله انه حصل حوار كدا وهترجع بكرا واحنا هنروح الفيوم.دلوقتي

معتز......فيوم.

شخص1....امال اي يالا بس

معتز سمع كلام صاحبه واتصل باخوه وانتظر رده

يونس رد وامه جنبه.....الوو

معتز....اذيك يايونس

يونس....زين انت كيفك وفينك.دلوقج

معتز بتوتر مش.متعود يكدب علي اخوه....في في شغل مهم هخلصه واجي بكره

يونس قام وبعد عن امه .....امممممم وشغلك دا الي مخليك متوتر عاد ماشي يامعتز الصبح تكون هنا في سراياو حسابي معاك اما تعاود ياخوي

معتز بخوف..... انت ليه مش مصدقني انا

يونس.... روح شوف صحابك وخلي بالك من نفسك واتعود بكير ياخوي كلامي مفهوم وقفل

معتز قفل وبصلهم بقلق

شخص1..... اي ياعم

معتز.....مفيش هروح امضي واجيلكم.سلام استنوني باره

تحيه....اي يونس في حاچه

يونس..... لاياماه عنده. شغل ومش هيجدر يعاود النهارده الصبح هيرجع

تحيه..... وه ليه عاد وشغل اي دا

يونس..... ماعرفش ياماه ماعرفش شغله هجوله انت بتشتغله ليه

تحيه بصتله بلوم.... انت عم بنزعقلي يايونس

يونس باس دماغها وايديها.... حجك. عليا ياست الكل مش جصدي ماتزعليش مني

تحيه.... اطلع نام ياولدي جلقتك.

يونس بص في ساعته.... عندي شغل ياماه ولو في حاچه شيعلي اي حد وسابها وخرج

ياسين شاف ابوه خرج دخل بسرعه لقوت

ياسين.....البسي يالا

قوت بتعجب.....ليه منالابسه اهو انت غبي

ياسين.....لا البسي هدوم هخرجك

قوت.....انت اتجننت بابا لو عرف هتبقي مصيبه

ياسين..... لامصيبه ولااحاجه. هنتمشي شويه جنب البيت هنا وهنرجع علي طول مش هتاخر

قوت برعب..... لالالالالا بابا لوعرف ممكن يضربني لاياياسين بلاش

ياسين..... بابا راح لصحابه يقعد معاهم علي قهوه مش هيرجع قبل ساعتين او تلاته هنكون رجعنا انتي حبيتي السجن دا يعني قومي يالا

قوت بقلق.... بس. بابا.

ياسين... ماتخفيش قومي بقي يالا البسي اي عبايه من عبيات ماما واجهزي بسرعه

قوت قامت ولبست عبايه ولفت شعرها بصعوبه ولبست طرحه وخرجت

ياسين...... يالا

استووووووب
 
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan, Katie, محمود2 و 5 آخرين
عاش ياصاحبي مستني الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: محمود2 و Yamash Koçovalı
البارت 1
تعريف الاشخاص

يونس الجوهري كبير عيله الجوهري الحاكم الامر للعيله. ذات قوه بدانيه عاليه والكل بيعمله الف حساب و عصبي جدا طبعه حاد مابيسمحش بالغلط مهمها كان هو مين و في اواخر عقده الثالث رافض الجواز والارتباط لاسباب خاصه بيه ورغم محاولات امه لكن مبتقدرش تغير قراره


معتز الجوهري شاب في 26 من عمره يتميز بشخصيته المرحه وانه طبعه هادي عكس اخوه ف هو شخصيته اهدا بكتير منه ودايما منطلق وبيحب الحياه ومش بيحسس حد انه ابن كبرات البلد

تحيه..سيده في نهايه عقدها السادس تتميز بالطيبه وبتحب اولادها جدا وحكيمه في تصرفتها

الحاج مصطفي.رجل في نهايه عقده الخامس طيب جدا وحكيم اووي وقاعد في مكان بعيد عن الكل لاسباب هتتعرف بعدين وهو من اصول صعيديه

قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


ياسين اخو قوت في17 من عمره في مرحله ثانويه العامه مزيج من خفه ددمم وجدعنه دايما بيحسس قوت انه هو ابوها مش.مجرد اخ ودايما بيكون ملجاء ليها


في احدي ضواحي الصعيد يكون في حركه في بيت من اجمل بيوت الصعيد يتميز بزوقه الرفيع يدل علي ثراء المقمين فيه.....

تحيه:انچزو عاد منك ليها معتز علي وصول عاد يااااباي عليكم وعلي دلعكم.الماسخ عاد

بنت:وه ياحجه تحيه انت مستعچله جوي اكده ليه احنا بنعمل اهو ومعتز بيه مش راح يعاود.دلوق

تحيه:انتي عارفني زين يانبويه انا اتوحشته جوي جوي وهو دايما بيعاوج عشان يرجع وكل مره عم يسافر فيها بحس ان قلبي بينخلع

نبويه: هيرچع ياحچه ماتقلقيش عاد ولسه هتكمل كلامها شافت يونس جاي قامت تجري علي مطبخ

تحيه..... مالك ياولدي

يونس: مافيش ياما اني زين المهم البنته جهزو كل حاچه.

تحيه:امال ياولدي كل شئ چاهز وفي انتظار البيه اللي هيعاود.من بلاد باره

يونس هز راسه وسكت

تحيه....بقولك يااولدي ماتشوف حل اكده بدل سافره اكديه دا بقي ذي الخوجات يااولدي وراح ينطبع باطباعهم.ياولدي وينسا عادتنا وتقليدنا عاد

يونس بصلها:عمره ماهيكون اكدا ياام يونس وانتي عارفه اكده انتي خايفه عليه وانا ماقدرش اقف في طريق مستقبله وحياته اللي شجي وتعب عشان يوصلها ياماه مش عدل

تحيه بتوتر.....وه خايفه عليه يااولدي قلبه بيتخلع منه وهو مسافر ومتشعلق في الهوا اكده

يونس باس دماغها.....ادعيله ياست الكل دعواتك هي اللي هتنجيه وهترچعهولك سالم باذن ****

تحيه..... يارب يحميكم وافرح بيكم واشوف ولادكم.

يونس..... طيب انا هجوم. بجي

تحيه..... وه ياولدي

يونس..... اممماا

تحيه..... فرح قلب امك. ياولدي دا ماشفش الفرح من زمان

يونس..... انا عندي شغل يامااه وسابها ودخل مكتبه

تحيه دعت من قلبها..... **** يحنن قلبك ياولدي ويوقعلك في طريقك زينه البنات اللي اتخليك تعشقها وتشعتف قلبك عليها

في احدي الحواري الشعبيه تكون بطالتنا بتستعد ليوم. جديد وصحيت عملت روتينها اليومي وسرحت شعرها الطويل جدا وابتدت ترتب في البيت وحضرت الفطار وراحت تصحي بباها كان صاحي

قوت ببتسامه.جميله تظهر غمزاتها المحفوره في وجنتيها..... صباح الفل ياحجوج

مصطفي ببتسامه.....صباح النور علي ست البنات

قوت....يالا الفطار جاهز انا هروح اشوف ياسين صحي ولالا

مصطفي.....ماشي ياحبيبتي

قوت خرجت وخبطت علي اوضه اخوها مردش عرفت انه نايم فتحت الباب براحه وكان في سابع نومه اتسحبت براحه وخرجت جابت كوبايه مايه وراحت كبتها كلها علي ياسين قام مفزوع

ياسين....اي في.اي اي الدنيا بتمطر ولااي بغرق الحقووووني. وفاق علي صوت ضحك. قوت

ياسين بغضب..... انتي مش. هتبطلي جنانك دا انتي اي متخلفه اي

قوت طلعت لسانها بمرح..... تعيش وتاخد غيرها يايسو وخرجت بسرعه وهو بيجري وراه


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

هل تستمتع بهذه القصة؟
ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي

قوت ضحكت علي طريقته ومصطفي كمان ضحك

مصطفي..... اقعد كل يابولسان طويل عشان تشوف دروسك

ياسين.....هانتت كلها كام شهر وادخل الجامعه ولاحد يقولي زاكر ولازفت واشم نفسي ياااعالم

قوت بصتله بحزن وسكتت بس مصطفي فهم.نظرتها ومعلقش

واكلو وبعد مده ياسين قام جهز ونزل دروسه وقوت بتلم الاطباق مصطفي مسك.ايديها

مصطفي....حقك.عليا يابتي عارف انك.كنتي بتحبي العلام وانا اجبرتك تسيبي مدرستك

قوت الدموع اتجمعت في عنيها بس حاولت تداريها وقامت.....ولايهمك يابابا كدا احسن انت مش شايف ياسين هيتججن اذاي انا هروح اشوف ورايا عندي شغل كتير

قوت دخلت المطبخ ودموعها اللي كانت حبسها نزلت ابوها بسبب خوفه وهوسه عليها مانعها تتعلم مانعها انها تحقق حلمها وتبقي دكتوره وافتكرت اليوم اللي كان اسوء من مخيلتها

فلاش باك

من 7 سنين قوت كانت طالبه في احدي المدارس الاعداديه وكانت معروفه في المدرسه بسبب جمالها الفاتن وذكائها وانها دايما بتطلع الاولي وكان مميزها اكتر انها علي طول لوحدها رغم ان كل بيتمني يصاحبها بس هي مش بتعرف تندمج مع حد وبعد يوم دراسي ماشيه راجعه بيتها فجاه وقف قدامها شخص

قوت بتوتر.... استتتاذ رؤوف في حاجه

رؤوف بيبصله بالتهام..... انتي اذاي حلوه كده ياقوت انتي جميله اووي

قوت بصاله برعب كلامه مخوفها وبتتلفت حواليها مفيش حد في شارع خالص

رؤوف.... بتتلفتي كدا ليه ماتخفيش انا مش هاذيكي

قوت بتتخطاه عشان تعدي وقف قصادها

رؤوف مسك.ايديها.....علي فين بس ياقطه

قوت دموعها.نزلت.....ابعد عني سيب ايدي

رؤوف....اسييب اي بس دا انا مش هبعد عنك.وشالها وجري بيها وقوت بتضرب فيه بكل قوتها بس قوتها ماتجيش حاجه فيه
رؤوف اخدها مكان فاضي ذي عماره بتتبني لسه وحاول انه يتهجم. عليها

ياسين. كان ماشي مع صاحبه راجع من درس

ياسين.....انت ماشتنا من هنا ليه المكان دا فاضي خالص

صاحبه.....انت خايف ياصغنن

ياسين......مش.خايف بس المكان.مش امان وفاضي

صاحبه....في ناس اهو وواضح انهم.بيعملو حاجه اكبر بقي واسترجل كدا

ياسين.....انا راجل غصب عنك.واني اقلق دا مالوش دعوه

صاحبه.....طيب امشي

ياسين ماشي وصاحبه معاه وسمعو صوت صريخ بنت

ياسين.....اي دا مين بيصرخ.كدا

صاحبه.....احنا مالنا يالانمشي

ياسين....نمشي اي انت مش سامع.دا صوت بتستغيث انا هدخل اشوفها

صاحبه برعب.....لالالالالا انت اتجننت اي اللي بتقوله دا انا انا ماليش دعوه انا هخاف

ياسين سابه ودهل وحاول يتبع صوت وقرب منه ودخل المكان وشاف ضهر الشاب واما شافه جري عليه يضربه واتصدم اما شاف اخته

قوت بانهيار.....ياسين الحقني منه

ياسين بيضرب فيه....ابعد عنها سيبها وسع

رووف ضربه ياسين واقف مش عارف يعمل اي مش. قادر عليه دور في الارض مفيش حاجه يضربه بيها خرج يجري يطلب مساعده من اي حد يلحق اخته وشاف تجمع جري كان في شاب واقف مفتول العضلات وطويل جدا

ياسين بصوت باكي..... لو سمحت

شخص..... ابعد يالا انت شوف انت رايح فين

ياسين بانهيار.... ارجوك الحق اختي ارجوك

الشاب....امشي من هنا يالا شوف انت رايح فين وجيه شاب تاني.....هو في اي مين دا

لشاب....ابدا يايونس بيه دا عيل شكله تايه

يونس نزل لمستوي ياسين.....في اي ياحبيبي انت كويس

ياسين هز راسه..... اختي احقها ارجوك

يونس..... فين اختك دي
ياسين شاور علي مبني اللي في قوت

يونس فهم ان اكيد بيتعرض ليها اخدو وجري وشد رووف وضربه وبعده عن قوت وبصلها وبصله

باستنكار..... بتغتصب طفله ياحيوان

ياسين جري علي قوت حضانها وطبطب عليها....اهدي ماتخفيش

يونس ابتسم.نص ابتسامه وقلع الجاكيت بتاعه وراح ليها

ياسين.... شكرا

يونس ابتسم..... ذي مانت خايف عليها كدا لازم. تحميها بتردك خلاجتها مقطعها خالص الناس هتقول عليها اي عاد وهي شيفها اكديه ولااي

ياسين هز راسه واخد الجاكيت منه وحطه علي قوت يداري جسمها ويونس خرج يستناهم. باره

ياسين.... انا متشكر ليك اووي

يونس اتلفت ليه وعينه جت علي قوت واستغرب اذاي في جمال حد كدا سبحان الخالق. وبعدها انب نفسه وبعد نظره عنها وبص لياسين..... خود اختك في العربيه دي وروحو

ياسين.... شكرا انا

يونس.... مفيش شكر ولاحاجه يالا

ياسين اخد قوت وركبه وبعد مده كانو وصلو وقوت دخلت اوضتها وانهارت من العياط

ياسين..... اهدي يااقوت كفايه عياط بقي وحضانها لحد مانامت وسابها وخرج

ياسين قعد علي ارض وصعب عليه نفسه انه ماقدرش يدافع عن اخته وساب حد تاني يدافع عنها

مصطفي رجع من.شغله وشاف ياسين راحله..... مالك ياحبيبي بتعيط ليه

ياسين حكاله اللي حصل كله

مصطفي تنح وقام جري علي قوت. وفتح الباب ونده عليها وزعق..... قوووووووت

قوت قامت برعب..... ااااايه

مصطفي..... اي االي حصل دا يابت كيف الوادابن المركوب دا اتعرضلك وكيف حصل دا اتحدتتي يابت

قوت بصاله برعب ومش عارفه تنطق

مصطفي..... انطقي بدل ماطخك دلوقيتي انطجي يابت اي الي حصل

قوت برعب وحكت. هي بتترعش من الخوف

مصطفي..... ولد مركوب اسمعي يابت من اهنه ورايح مفيش خروج من باب شجه ولافي علام فاهمه

قوت بتهز راسها بعنف..... انا معملتش حاجه صدقني انا

مصطفي..... انا حديتي خُلص مفيش علام ولافي خروج من اهنه ورايح مفهوم

وسابها وخرج وهي دموعها نازله ذي المطر حزنا علي حالها والموصف اللي عمره ماهيتمحي من زكرتها ابدا وفاقت من شرودها علي صوت ياسين

ياسين.....اي روحتي لحد فين

قوت.....ها بتقول حاجه

ياسين.....لادا انتي في بالبطاطا خالص

قوت.....بس.يارخم اي االي رجعك مش عندك درس

ياسين.....المدرس حس اني تعبان ف قال يريحني

قوت....لاو****

ياسين....طبعا هكدب عليكي. مثلا

قوت.... ياسسسسين

ياسين..... الدرس اتلغي

قوت..... ياسين

ياسين..... اتلغي وربنا اي مفيش ثقه خالص

قوت..... خالص

ياسين.... تصدقي خساره اللي كنت هعمله معاكي

قوت.... هتعمل اي

ياسين همس في ودنها..... هاخدك افسحك. اي وهخرجك. من البيت اي رايك

قوت تنحت.....انت بتهزر صح بابا مش هيوافق وسيبني بقي

ياسين....استني دقيقه والموافقه هتبقي عندك

قوت....روح وضحكت لانها عارفه انها هتفضل محبوسه عمرها ماهتخرج

ياسين دخل لبابها جان بيقراء الجرنال

ياسين.....اي ياحجوج

مصطفي.....اي يازفت

ياسين.....كل خير طبعا انت مش واخد بالك ان قوت فيها حاجه غريبه مش طبيعيه صح

مصطفي.... صح ياياسين انا مضايق عشانها ومش عارف اعمل اي

ياسين بسرعه..... نخرجها

مصطفي بغضب..... مستحيل قوت مش هتخرج من باب البيت غير علي بيت جوزها فاهم

ياسين بغيظ من تحكمات ابوه..... طيب وهيجي منين العريس طيب وهي مابتخرجش هي حس ان في بنت يجي يجوزها

مصطفي.....غور من قدامي ياض انت بدل امد ايدي عليك.

ياسين قام بخيبه امل وراح لقوت بصتله وضحكت

قوت.....روح زاكر يابابا روح يالا

ياسين بصلها بحزن ومشي ودخل اوضته يذاكر وقوت جهزت الاكل

تحيه خبطت علي يونس جامد قامد مخضوض....في.اي ياماه اي اللي حُصل

تحيه......طياره اخوك عوقت جوي جوي جوي ياايونس انزل شوفه عوق ليه عاد

يونس.....ياماه معوجش ولاحاچه هو في طريج

تحيه.....لع عوق قلبي بيقولي في حاچه انا عايزه والدي يايونس

يونس مسح. علي وشه يهدي من رده فعله..... حوار كل سفريه عاد انزلي يااماه هغير خلاجاتي واحصلك

تحيه.... ماشي ماتعوقش

يونس..... حاضر ياامااا

تحيه نزلت ويونس غير هدومه بضيق.....ونزل لامه

تحيه.... وه انت هتجعد

يونس بعصبيه..... اعمل اي ياماه انزل ادور علي في شوارع عاد واقول عيل تايه ياولاد الحلال ولا اعمل اي هو جاي والغايب حچته معاه

تحيه.....كلمه علي بتاع الصغِير دا اللي بيمسكه في يده ماعرفش اسمه اي اتصرف ياكبير

يونس......ياماه هو في طريج اهدي عاد انتي موتره نفسك.وخلاص

في مطار القاهره الطياره بتهبط وبينزل منها معتز وبيقابل صحابه

شخص1.....ميزو حمدلله علي سلامه ياعم

معتز.....**** يسلمك.

شخص2.....احنا محضارين حته سهره انما اي علم

معتز....اموت انا في سهرات دي امتي وفين

شخص1.....انهارده

معتز.....بتهزر انا اتاخرت والمفروض دلوقتي اكون في قنا وانا اتاخرت جدا ماينفعش خليها كمان يومين انا قاعد المره دي اسبوع

شخص1.....اي ياميزو لسه بتخاف من يونس

شخص2.....وهو يونس الجوهر مايتخفش منه ياعم الجرئ

معتز ضحك....قوله

شخص1.....يابني كلمه وقوله انه حصل حوار كدا وهترجع بكرا واحنا هنروح الفيوم.دلوقتي

معتز......فيوم.

شخص1....امال اي يالا بس

معتز سمع كلام صاحبه واتصل باخوه وانتظر رده

يونس رد وامه جنبه.....الوو

معتز....اذيك يايونس

يونس....زين انت كيفك وفينك.دلوقج

معتز بتوتر مش.متعود يكدب علي اخوه....في في شغل مهم هخلصه واجي بكره

يونس قام وبعد عن امه .....امممممم وشغلك دا الي مخليك متوتر عاد ماشي يامعتز الصبح تكون هنا في سراياو حسابي معاك اما تعاود ياخوي

معتز بخوف..... انت ليه مش مصدقني انا

يونس.... روح شوف صحابك وخلي بالك من نفسك واتعود بكير ياخوي كلامي مفهوم وقفل

معتز قفل وبصلهم بقلق

شخص1..... اي ياعم

معتز.....مفيش هروح امضي واجيلكم.سلام استنوني باره

تحيه....اي يونس في حاچه

يونس..... لاياماه عنده. شغل ومش هيجدر يعاود النهارده الصبح هيرجع

تحيه..... وه ليه عاد وشغل اي دا

يونس..... ماعرفش ياماه ماعرفش شغله هجوله انت بتشتغله ليه

تحيه بصتله بلوم.... انت عم بنزعقلي يايونس

يونس باس دماغها وايديها.... حجك. عليا ياست الكل مش جصدي ماتزعليش مني

تحيه.... اطلع نام ياولدي جلقتك.

يونس بص في ساعته.... عندي شغل ياماه ولو في حاچه شيعلي اي حد وسابها وخرج

ياسين شاف ابوه خرج دخل بسرعه لقوت

ياسين.....البسي يالا

قوت بتعجب.....ليه منالابسه اهو انت غبي

ياسين.....لا البسي هدوم هخرجك

قوت.....انت اتجننت بابا لو عرف هتبقي مصيبه

ياسين..... لامصيبه ولااحاجه. هنتمشي شويه جنب البيت هنا وهنرجع علي طول مش هتاخر

قوت برعب..... لالالالالا بابا لوعرف ممكن يضربني لاياياسين بلاش

ياسين..... بابا راح لصحابه يقعد معاهم علي قهوه مش هيرجع قبل ساعتين او تلاته هنكون رجعنا انتي حبيتي السجن دا يعني قومي يالا

قوت بقلق.... بس. بابا.

ياسين... ماتخفيش قومي بقي يالا البسي اي عبايه من عبيات ماما واجهزي بسرعه

قوت قامت ولبست عبايه ولفت شعرها بصعوبه ولبست طرحه وخرجت

ياسين...... يالا

استووووووب
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Yamash Koçovalı
البارت 1
تعريف الاشخاص

يونس الجوهري كبير عيله الجوهري الحاكم الامر للعيله. ذات قوه بدانيه عاليه والكل بيعمله الف حساب و عصبي جدا طبعه حاد مابيسمحش بالغلط مهمها كان هو مين و في اواخر عقده الثالث رافض الجواز والارتباط لاسباب خاصه بيه ورغم محاولات امه لكن مبتقدرش تغير قراره


معتز الجوهري شاب في 26 من عمره يتميز بشخصيته المرحه وانه طبعه هادي عكس اخوه ف هو شخصيته اهدا بكتير منه ودايما منطلق وبيحب الحياه ومش بيحسس حد انه ابن كبرات البلد

تحيه..سيده في نهايه عقدها السادس تتميز بالطيبه وبتحب اولادها جدا وحكيمه في تصرفتها

الحاج مصطفي.رجل في نهايه عقده الخامس طيب جدا وحكيم اووي وقاعد في مكان بعيد عن الكل لاسباب هتتعرف بعدين وهو من اصول صعيديه

قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


قوت بنت جميله جدا جمالها بيخطف الانظار لانه مميز عيونها مثل البحر تغرق فيه من جمالهم وسحرهم وشعرها الاحمر الناري الناعم لاقصي حد وطويل لحد اخر ضهرها كل من يلمحها يقع اسير عشقها


ياسين اخو قوت في17 من عمره في مرحله ثانويه العامه مزيج من خفه ددمم وجدعنه دايما بيحسس قوت انه هو ابوها مش.مجرد اخ ودايما بيكون ملجاء ليها


في احدي ضواحي الصعيد يكون في حركه في بيت من اجمل بيوت الصعيد يتميز بزوقه الرفيع يدل علي ثراء المقمين فيه.....

تحيه:انچزو عاد منك ليها معتز علي وصول عاد يااااباي عليكم وعلي دلعكم.الماسخ عاد

بنت:وه ياحجه تحيه انت مستعچله جوي اكده ليه احنا بنعمل اهو ومعتز بيه مش راح يعاود.دلوق

تحيه:انتي عارفني زين يانبويه انا اتوحشته جوي جوي وهو دايما بيعاوج عشان يرجع وكل مره عم يسافر فيها بحس ان قلبي بينخلع

نبويه: هيرچع ياحچه ماتقلقيش عاد ولسه هتكمل كلامها شافت يونس جاي قامت تجري علي مطبخ

تحيه..... مالك ياولدي

يونس: مافيش ياما اني زين المهم البنته جهزو كل حاچه.

تحيه:امال ياولدي كل شئ چاهز وفي انتظار البيه اللي هيعاود.من بلاد باره

يونس هز راسه وسكت

تحيه....بقولك يااولدي ماتشوف حل اكده بدل سافره اكديه دا بقي ذي الخوجات يااولدي وراح ينطبع باطباعهم.ياولدي وينسا عادتنا وتقليدنا عاد

يونس بصلها:عمره ماهيكون اكدا ياام يونس وانتي عارفه اكده انتي خايفه عليه وانا ماقدرش اقف في طريق مستقبله وحياته اللي شجي وتعب عشان يوصلها ياماه مش عدل

تحيه بتوتر.....وه خايفه عليه يااولدي قلبه بيتخلع منه وهو مسافر ومتشعلق في الهوا اكده

يونس باس دماغها.....ادعيله ياست الكل دعواتك هي اللي هتنجيه وهترچعهولك سالم باذن ****

تحيه..... يارب يحميكم وافرح بيكم واشوف ولادكم.

يونس..... طيب انا هجوم. بجي

تحيه..... وه ياولدي

يونس..... اممماا

تحيه..... فرح قلب امك. ياولدي دا ماشفش الفرح من زمان

يونس..... انا عندي شغل يامااه وسابها ودخل مكتبه

تحيه دعت من قلبها..... **** يحنن قلبك ياولدي ويوقعلك في طريقك زينه البنات اللي اتخليك تعشقها وتشعتف قلبك عليها

في احدي الحواري الشعبيه تكون بطالتنا بتستعد ليوم. جديد وصحيت عملت روتينها اليومي وسرحت شعرها الطويل جدا وابتدت ترتب في البيت وحضرت الفطار وراحت تصحي بباها كان صاحي

قوت ببتسامه.جميله تظهر غمزاتها المحفوره في وجنتيها..... صباح الفل ياحجوج

مصطفي ببتسامه.....صباح النور علي ست البنات

قوت....يالا الفطار جاهز انا هروح اشوف ياسين صحي ولالا

مصطفي.....ماشي ياحبيبتي

قوت خرجت وخبطت علي اوضه اخوها مردش عرفت انه نايم فتحت الباب براحه وكان في سابع نومه اتسحبت براحه وخرجت جابت كوبايه مايه وراحت كبتها كلها علي ياسين قام مفزوع

ياسين....اي في.اي اي الدنيا بتمطر ولااي بغرق الحقووووني. وفاق علي صوت ضحك. قوت

ياسين بغضب..... انتي مش. هتبطلي جنانك دا انتي اي متخلفه اي

قوت طلعت لسانها بمرح..... تعيش وتاخد غيرها يايسو وخرجت بسرعه وهو بيجري وراه


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

هل تستمتع بهذه القصة؟
ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي


مصطفي.....اصطبحنا خناف علي صبح عاد

ياسين ضحك.....وهو ياابوي ابقالك عايش في بحري 17سنه ولسه بتكلم صعيدي وه ياااابوي

قوت ضحكت علي طريقته ومصطفي كمان ضحك

مصطفي..... اقعد كل يابولسان طويل عشان تشوف دروسك

ياسين.....هانتت كلها كام شهر وادخل الجامعه ولاحد يقولي زاكر ولازفت واشم نفسي ياااعالم

قوت بصتله بحزن وسكتت بس مصطفي فهم.نظرتها ومعلقش

واكلو وبعد مده ياسين قام جهز ونزل دروسه وقوت بتلم الاطباق مصطفي مسك.ايديها

مصطفي....حقك.عليا يابتي عارف انك.كنتي بتحبي العلام وانا اجبرتك تسيبي مدرستك

قوت الدموع اتجمعت في عنيها بس حاولت تداريها وقامت.....ولايهمك يابابا كدا احسن انت مش شايف ياسين هيتججن اذاي انا هروح اشوف ورايا عندي شغل كتير

قوت دخلت المطبخ ودموعها اللي كانت حبسها نزلت ابوها بسبب خوفه وهوسه عليها مانعها تتعلم مانعها انها تحقق حلمها وتبقي دكتوره وافتكرت اليوم اللي كان اسوء من مخيلتها

فلاش باك

من 7 سنين قوت كانت طالبه في احدي المدارس الاعداديه وكانت معروفه في المدرسه بسبب جمالها الفاتن وذكائها وانها دايما بتطلع الاولي وكان مميزها اكتر انها علي طول لوحدها رغم ان كل بيتمني يصاحبها بس هي مش بتعرف تندمج مع حد وبعد يوم دراسي ماشيه راجعه بيتها فجاه وقف قدامها شخص

قوت بتوتر.... استتتاذ رؤوف في حاجه

رؤوف بيبصله بالتهام..... انتي اذاي حلوه كده ياقوت انتي جميله اووي

قوت بصاله برعب كلامه مخوفها وبتتلفت حواليها مفيش حد في شارع خالص

رؤوف.... بتتلفتي كدا ليه ماتخفيش انا مش هاذيكي

قوت بتتخطاه عشان تعدي وقف قصادها

رؤوف مسك.ايديها.....علي فين بس ياقطه

قوت دموعها.نزلت.....ابعد عني سيب ايدي

رؤوف....اسييب اي بس دا انا مش هبعد عنك.وشالها وجري بيها وقوت بتضرب فيه بكل قوتها بس قوتها ماتجيش حاجه فيه
رؤوف اخدها مكان فاضي ذي عماره بتتبني لسه وحاول انه يتهجم. عليها

ياسين. كان ماشي مع صاحبه راجع من درس

ياسين.....انت ماشتنا من هنا ليه المكان دا فاضي خالص

صاحبه.....انت خايف ياصغنن

ياسين......مش.خايف بس المكان.مش امان وفاضي

صاحبه....في ناس اهو وواضح انهم.بيعملو حاجه اكبر بقي واسترجل كدا

ياسين.....انا راجل غصب عنك.واني اقلق دا مالوش دعوه

صاحبه.....طيب امشي

ياسين ماشي وصاحبه معاه وسمعو صوت صريخ بنت

ياسين.....اي دا مين بيصرخ.كدا

صاحبه.....احنا مالنا يالانمشي

ياسين....نمشي اي انت مش سامع.دا صوت بتستغيث انا هدخل اشوفها

صاحبه برعب.....لالالالالا انت اتجننت اي اللي بتقوله دا انا انا ماليش دعوه انا هخاف

ياسين سابه ودهل وحاول يتبع صوت وقرب منه ودخل المكان وشاف ضهر الشاب واما شافه جري عليه يضربه واتصدم اما شاف اخته

قوت بانهيار.....ياسين الحقني منه

ياسين بيضرب فيه....ابعد عنها سيبها وسع

رووف ضربه ياسين واقف مش عارف يعمل اي مش. قادر عليه دور في الارض مفيش حاجه يضربه بيها خرج يجري يطلب مساعده من اي حد يلحق اخته وشاف تجمع جري كان في شاب واقف مفتول العضلات وطويل جدا

ياسين بصوت باكي..... لو سمحت

شخص..... ابعد يالا انت شوف انت رايح فين

ياسين بانهيار.... ارجوك الحق اختي ارجوك

الشاب....امشي من هنا يالا شوف انت رايح فين وجيه شاب تاني.....هو في اي مين دا

لشاب....ابدا يايونس بيه دا عيل شكله تايه

يونس نزل لمستوي ياسين.....في اي ياحبيبي انت كويس

ياسين هز راسه..... اختي احقها ارجوك

يونس..... فين اختك دي
ياسين شاور علي مبني اللي في قوت

يونس فهم ان اكيد بيتعرض ليها اخدو وجري وشد رووف وضربه وبعده عن قوت وبصلها وبصله

باستنكار..... بتغتصب طفله ياحيوان

ياسين جري علي قوت حضانها وطبطب عليها....اهدي ماتخفيش

يونس ابتسم.نص ابتسامه وقلع الجاكيت بتاعه وراح ليها

ياسين.... شكرا

يونس ابتسم..... ذي مانت خايف عليها كدا لازم. تحميها بتردك خلاجتها مقطعها خالص الناس هتقول عليها اي عاد وهي شيفها اكديه ولااي

ياسين هز راسه واخد الجاكيت منه وحطه علي قوت يداري جسمها ويونس خرج يستناهم. باره

ياسين.... انا متشكر ليك اووي

يونس اتلفت ليه وعينه جت علي قوت واستغرب اذاي في جمال حد كدا سبحان الخالق. وبعدها انب نفسه وبعد نظره عنها وبص لياسين..... خود اختك في العربيه دي وروحو

ياسين.... شكرا انا

يونس.... مفيش شكر ولاحاجه يالا

ياسين اخد قوت وركبه وبعد مده كانو وصلو وقوت دخلت اوضتها وانهارت من العياط

ياسين..... اهدي يااقوت كفايه عياط بقي وحضانها لحد مانامت وسابها وخرج

ياسين قعد علي ارض وصعب عليه نفسه انه ماقدرش يدافع عن اخته وساب حد تاني يدافع عنها

مصطفي رجع من.شغله وشاف ياسين راحله..... مالك ياحبيبي بتعيط ليه

ياسين حكاله اللي حصل كله

مصطفي تنح وقام جري علي قوت. وفتح الباب ونده عليها وزعق..... قوووووووت

قوت قامت برعب..... ااااايه

مصطفي..... اي االي حصل دا يابت كيف الوادابن المركوب دا اتعرضلك وكيف حصل دا اتحدتتي يابت

قوت بصاله برعب ومش عارفه تنطق

مصطفي..... انطقي بدل ماطخك دلوقيتي انطجي يابت اي الي حصل

قوت برعب وحكت. هي بتترعش من الخوف

مصطفي..... ولد مركوب اسمعي يابت من اهنه ورايح مفيش خروج من باب شجه ولافي علام فاهمه

قوت بتهز راسها بعنف..... انا معملتش حاجه صدقني انا

مصطفي..... انا حديتي خُلص مفيش علام ولافي خروج من اهنه ورايح مفهوم

وسابها وخرج وهي دموعها نازله ذي المطر حزنا علي حالها والموصف اللي عمره ماهيتمحي من زكرتها ابدا وفاقت من شرودها علي صوت ياسين

ياسين.....اي روحتي لحد فين

قوت.....ها بتقول حاجه

ياسين.....لادا انتي في بالبطاطا خالص

قوت.....بس.يارخم اي االي رجعك مش عندك درس

ياسين.....المدرس حس اني تعبان ف قال يريحني

قوت....لاو****

ياسين....طبعا هكدب عليكي. مثلا

قوت.... ياسسسسين

ياسين..... الدرس اتلغي

قوت..... ياسين

ياسين..... اتلغي وربنا اي مفيش ثقه خالص

قوت..... خالص

ياسين.... تصدقي خساره اللي كنت هعمله معاكي

قوت.... هتعمل اي

ياسين همس في ودنها..... هاخدك افسحك. اي وهخرجك. من البيت اي رايك

قوت تنحت.....انت بتهزر صح بابا مش هيوافق وسيبني بقي

ياسين....استني دقيقه والموافقه هتبقي عندك

قوت....روح وضحكت لانها عارفه انها هتفضل محبوسه عمرها ماهتخرج

ياسين دخل لبابها جان بيقراء الجرنال

ياسين.....اي ياحجوج

مصطفي.....اي يازفت

ياسين.....كل خير طبعا انت مش واخد بالك ان قوت فيها حاجه غريبه مش طبيعيه صح

مصطفي.... صح ياياسين انا مضايق عشانها ومش عارف اعمل اي

ياسين بسرعه..... نخرجها

مصطفي بغضب..... مستحيل قوت مش هتخرج من باب البيت غير علي بيت جوزها فاهم

ياسين بغيظ من تحكمات ابوه..... طيب وهيجي منين العريس طيب وهي مابتخرجش هي حس ان في بنت يجي يجوزها

مصطفي.....غور من قدامي ياض انت بدل امد ايدي عليك.

ياسين قام بخيبه امل وراح لقوت بصتله وضحكت

قوت.....روح زاكر يابابا روح يالا

ياسين بصلها بحزن ومشي ودخل اوضته يذاكر وقوت جهزت الاكل

تحيه خبطت علي يونس جامد قامد مخضوض....في.اي ياماه اي اللي حُصل

تحيه......طياره اخوك عوقت جوي جوي جوي ياايونس انزل شوفه عوق ليه عاد

يونس.....ياماه معوجش ولاحاچه هو في طريج

تحيه.....لع عوق قلبي بيقولي في حاچه انا عايزه والدي يايونس

يونس مسح. علي وشه يهدي من رده فعله..... حوار كل سفريه عاد انزلي يااماه هغير خلاجاتي واحصلك

تحيه.... ماشي ماتعوقش

يونس..... حاضر ياامااا

تحيه نزلت ويونس غير هدومه بضيق.....ونزل لامه

تحيه.... وه انت هتجعد

يونس بعصبيه..... اعمل اي ياماه انزل ادور علي في شوارع عاد واقول عيل تايه ياولاد الحلال ولا اعمل اي هو جاي والغايب حچته معاه

تحيه.....كلمه علي بتاع الصغِير دا اللي بيمسكه في يده ماعرفش اسمه اي اتصرف ياكبير

يونس......ياماه هو في طريج اهدي عاد انتي موتره نفسك.وخلاص

في مطار القاهره الطياره بتهبط وبينزل منها معتز وبيقابل صحابه

شخص1.....ميزو حمدلله علي سلامه ياعم

معتز.....**** يسلمك.

شخص2.....احنا محضارين حته سهره انما اي علم

معتز....اموت انا في سهرات دي امتي وفين

شخص1.....انهارده

معتز.....بتهزر انا اتاخرت والمفروض دلوقتي اكون في قنا وانا اتاخرت جدا ماينفعش خليها كمان يومين انا قاعد المره دي اسبوع

شخص1.....اي ياميزو لسه بتخاف من يونس

شخص2.....وهو يونس الجوهر مايتخفش منه ياعم الجرئ

معتز ضحك....قوله

شخص1.....يابني كلمه وقوله انه حصل حوار كدا وهترجع بكرا واحنا هنروح الفيوم.دلوقتي

معتز......فيوم.

شخص1....امال اي يالا بس

معتز سمع كلام صاحبه واتصل باخوه وانتظر رده

يونس رد وامه جنبه.....الوو

معتز....اذيك يايونس

يونس....زين انت كيفك وفينك.دلوقج

معتز بتوتر مش.متعود يكدب علي اخوه....في في شغل مهم هخلصه واجي بكره

يونس قام وبعد عن امه .....امممممم وشغلك دا الي مخليك متوتر عاد ماشي يامعتز الصبح تكون هنا في سراياو حسابي معاك اما تعاود ياخوي

معتز بخوف..... انت ليه مش مصدقني انا

يونس.... روح شوف صحابك وخلي بالك من نفسك واتعود بكير ياخوي كلامي مفهوم وقفل

معتز قفل وبصلهم بقلق

شخص1..... اي ياعم

معتز.....مفيش هروح امضي واجيلكم.سلام استنوني باره

تحيه....اي يونس في حاچه

يونس..... لاياماه عنده. شغل ومش هيجدر يعاود النهارده الصبح هيرجع

تحيه..... وه ليه عاد وشغل اي دا

يونس..... ماعرفش ياماه ماعرفش شغله هجوله انت بتشتغله ليه

تحيه بصتله بلوم.... انت عم بنزعقلي يايونس

يونس باس دماغها وايديها.... حجك. عليا ياست الكل مش جصدي ماتزعليش مني

تحيه.... اطلع نام ياولدي جلقتك.

يونس بص في ساعته.... عندي شغل ياماه ولو في حاچه شيعلي اي حد وسابها وخرج

ياسين شاف ابوه خرج دخل بسرعه لقوت

ياسين.....البسي يالا

قوت بتعجب.....ليه منالابسه اهو انت غبي

ياسين.....لا البسي هدوم هخرجك

قوت.....انت اتجننت بابا لو عرف هتبقي مصيبه

ياسين..... لامصيبه ولااحاجه. هنتمشي شويه جنب البيت هنا وهنرجع علي طول مش هتاخر

قوت برعب..... لالالالالا بابا لوعرف ممكن يضربني لاياياسين بلاش

ياسين..... بابا راح لصحابه يقعد معاهم علي قهوه مش هيرجع قبل ساعتين او تلاته هنكون رجعنا انتي حبيتي السجن دا يعني قومي يالا

قوت بقلق.... بس. بابا.

ياسين... ماتخفيش قومي بقي يالا البسي اي عبايه من عبيات ماما واجهزي بسرعه

قوت قامت ولبست عبايه ولفت شعرها بصعوبه ولبست طرحه وخرجت

ياسين...... يالا

استووووووب
هوا بص بصراحه انا قريت اول شويه واتقفلت الصعيدي ال انتا كاتبوا من المسلسلات والكلام دا بطل من زمان اصلا فا اكتب عادي يسطا بلاش تكتب الكلام كدا خلي طريقه الكتابه عادي
 
حلو
وطبعا معتز هيشوف قوت
 
  • عجبني
التفاعلات: Yamash Koçovalı
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
مرحبا بكم جميعا مين منكم يعرف مؤلف هذه القصة يقوله مشكور
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%