NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ااحمد ..

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب عمري 25 سنه متجوز بس بحس برغبه كبيره اني عايز امارس مع حد تاني وتكوني اكبر مني في السن هو ده عادي ؟؟

عادي كله كده و دا فضول من متابعه الجنس و الافلام و القصص و بتقول ان الكبيره خبره و الكبيره تجنن
انت معاك مراتك تتصرف معها زي ما تحب و مع الوقت هيا هتتعود تثيرك ازاي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Cpl4fun و Ali 7
مع سنك مظنش انه عادي
اكيد متجوز جديد و لسة شاب
يا مش متكيف مع مراتك يا مش راضي بالي معاك
شوف انت بتحب ايه او ايه الي ناقص و اتكلم معاها و شوفوا حل سوا مش هينفع لوحدك

طب تفتكروا اي الحل ادور علي واحده امارس معاها ؟

لا و الف لا انت لسه جديد يعني لسه قدامك كتيىر ف الحياه الجنسيه اوعي تبدا كده هتفضل كده لانك مش راضي ب اللي معاك

• أتفق
التفاعلات: Ali 7
لا و الف لا انت لسه جديد يعني لسه قدامك كتيىر ف الحياه الجنسيه اوعي تبدا كده هتفضل كده لانك مش راضي ب اللي معاك
طب دلني اعمل اي

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
الحل عندك شوف ميولك بتحب ايه بتكره ايه شوف مراتك حلالك وتمتع بيها ومتعها زي ما انت عايز الحل مش هيجي في لحظه الحل بايدك ومحتاج وقت

الحل عندك شوف ميولك بتحب ايه بتكره ايه شوف مراتك حلالك وتمتع بيها ومتعها زي ما انت عايز الحل مش هيجي في لحظه الحل بايدك ومحتاج وقت
ردك جميل و كل حاجه
بس اتحفظ علي حته الميول ( مع ان مليش حق اتحفظ )

• عجبني
انا شاب عمري 25 سنه متجوز بس بحس برغبه كبيره اني عايز امارس مع حد تاني وتكوني اكبر مني في السن هو ده عادي ؟؟
بص ي عم احمد من الاخر ومن غير زعل عشان اللي هيقولك انك تدور ع واحده ولا تتجوز علي مراتك دا ي انت مش فارق معاه ي اما مش فاهم حاجه
الحل الأوحد اللي ملوش اتنين
حافظ علي مراتك وبيتك واوعي تقع ف الغلط
عشان داين تدان دا لو مش هيهم الذنب بتاع الغلط دا. طبعا دا لو هتغلط ف الحرام

عايز. تتجوز وعندك المقدرة ومش هتظلم مراتك مش هقولك لا إنما دي حاجه ترجعلي انت ولازم بعلم مراتك موافقتها لان انت مش عايز تتجوز عشان مش عارف تاخد حقوقك الشرعية او مش عارف تجيب حته عيل فلازم مراتك توافقك ومفيش ست ترضي بدرة الا لو عندها نقص ف حاجه معية قدامك او بتحبك وخايف تخسرك او خايفه تترمي ف الشارع لو قالت لا ف من الاخر يعني فكرة الجواز بردو مش الحل
لأنك بعد متجوز بردو واحده اكبر هتزهق لانك مض حاببها انت كام نفسك تجرب في يجي ف دماغك انط تشوف حاجه تانيه وهكذا ومش هتخلص
في بقي حاجه نفسك فيها ف السرير عندك. مراتك لامؤاخذه عيش معاها براحتك واعمل اللي ع كيفك وكيفها
بس دا آخر الكلام ومتسبش ودانك ى شطانك از لنفسك

بص ي عم احمد من الاخر ومن غير زعل عشان اللي هيقولك انك تدور ع واحده ولا تتجوز علي مراتك دا ي انت مش فارق معاه ي اما مش فاهم حاجه
الحل الأوحد اللي ملوش اتنين
حافظ علي مراتك وبيتك واوعي تقع ف الغلط
عشان داين تدان دا لو مش هيهم الذنب بتاع الغلط دا. طبعا دا لو هتغلط ف الحرام

عايز. تتجوز وعندك المقدرة ومش هتظلم مراتك مش هقولك لا إنما دي حاجه ترجعلي انت ولازم بعلم مراتك موافقتها لان انت مش عايز تتجوز عشان مش عارف تاخد حقوقك الشرعية او مش عارف تجيب حته عيل فلازم مراتك توافقك ومفيش ست ترضي بدرة الا لو عندها نقص ف حاجه معية قدامك او بتحبك وخايف تخسرك او خايفه تترمي ف الشارع لو قالت لا ف من الاخر يعني فكرة الجواز بردو مش الحل
لأنك بعد متجوز بردو واحده اكبر هتزهق لانك مض حاببها انت كام نفسك تجرب في يجي ف دماغك انط تشوف حاجه تانيه وهكذا ومش هتخلص
في بقي حاجه نفسك فيها ف السرير عندك. مراتك لامؤاخذه عيش معاها براحتك واعمل اللي ع كيفك وكيفها
بس دا آخر الكلام ومتسبش ودانك ى شطانك از لنفسك
تمام فهمت

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo
تمام فهمت
انا اسف لو اسلوب كلامي كان قاسي بس الفكرة دي مفيهاش اكتر من حل بصراحه خلي بالك من بيتك ومن مراتك حلالك دس نصية من القلب بجد واتا مش عايز منها مقابل لأني لا اعرفك ولا شوفتك ولا في تعارف بينا قبل كدا

عادي معظم الرجالة بعد اول سنة جواز بيكون نفسه يمارس مع ست غير مراته ويكسر الروتين ويقتل الملل اللي بيبقي موجود في العلاقة مع مراته بعد اول سنة جواز

• عجبني
ايوة عادى كلة عادى

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Savage 72، الدكر الشرقاوى و taameer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو عايز النصيحه ابعد من السكه دي
الزواج التزام كبير جداً لو انت ما قادر عليه
بلاش تتزوج من الاول.. لان السكة دي نهايتها سيئه امسح المواقع واكتفي بزوجتك وبيتك
هي سابت كل حاجه علشان تكون معاك
واذا كنت مستطيع تزوج

• عجبني
التفاعلات: ااحمد ..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%