NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Damian

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
مش عارف اشرح ازاي بس انا بحس أن العيد كل سنه بيخليني حاسس بأجبار اني اتبسط وأخرج واسوشيالايز مع العالم واعمل حاجات مختلفة واني لو معملتش كل ده يبقى انا فيا حاجة غلط

ده للأسف بيأدي لأني طبيعيا مبعملش اي حاجة من المذكور أعلاه وبحس احساس زي الخرا لأن كل الناس مبسوطة وانا لا، بجد العيد خرا نيك وبكرهه لما ييجي كل سنه هو وعيد ميلادي لنفس الأسباب، اي حد بيحب العيد بحس أنه كده كده مبسوط وبيخرج باقي ايام السنه فا مش بفهم ليه بيحبه اصلا، اتمنى كلامي يكون منطقي

مش عارف اشرح ازاي بس انا بحس أن العيد كل سنه بيخليني حاسس بأجبار اني اتبسط وأخرج واسوشيالايز مع العالم واعمل حاجات مختلفة واني لو معملتش كل ده يبقى انا فيا حاجة غلط

ده للأسف بيأدي لأني طبيعيا مبعملش اي حاجة من المذكور أعلاه وبحس احساس زي الخرا لأن كل الناس مبسوطة وانا لا، بجد العيد خرا نيك وبكرهه لما ييجي كل سنه هو وعيد ميلادي لنفس الأسباب، اي حد بيحب العيد بحس أنه كده كده مبسوط وبيخرج باقي ايام السنه فا مش بفهم ليه بيحبه اصلا، اتمنى كلامي يكون منطقي
دراسة نقدية
هو انا ممكن اعرف دراستك اية يا بوب

دراسة نقدية
هو انا ممكن اعرف دراستك اية يا بوب
لا ده ساركازم عادي مكنتش عارف اسمي الموضوع ايه كتبت حاجة ساخرة

لا ده ساركازم عادي مكنتش عارف اسمي الموضوع ايه كتبت حاجة ساخرة
بردوا معرفتش دراستك اية
دة لو مش هيضايقك طبعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاادي فكك

عادي عشان السوشيال مديا موجوده فا بتحسسك انك دايما اقل من غيرك بس العيد المفروض انه بيكون فرحه للعيله تتجمع انت و عيلتك و تاكلو و تفرحو و والد و والدتك تعيد عليك و بس كدا يعتبر العيد خلص و بجد دا كان اتعس هيد عليا السنادي و كل سنه فرحتي بيه تقل بس بردو تحمع العيله هو بيكون اهم حدث

• عجبني
التفاعلات: elshbelsakt

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%