NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

moonlight30

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا مش متجوز و عندى شهوة جامدة اوى و الشهوة و مش بقدر اسيطر على نفسي و بسبب التفكير دة بفكر ف حجات مش عايز اعملها و هندم عليها ، دة غير موضوع العادة اللي بحاول اقللها قدر الإمكان و حاليا بقيت اعملها مرة ف الاسبوع ، بس انا عايز ابطل تفكير كل شوية و اركز ف شغلي ، حد عنده حل اقلل التفكير دة

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و زبري مووولع
اشغل وقتك
اهلك نفسك
تفكيرك وتشتيتك يقل و فى نفس الوقت هرمونات الذكوره تعلى
واوعدك اول واحده هاتقع تحت ايدك هاتوطى على رجلك تبوسها من اللى هاتشوفه معاك
ده غير ان متعتك انت هاتتضاعف

• عجبني
التفاعلات: moonlight30
أنا مش متجوز و عندى شهوة جامدة اوى و الشهوة و مش بقدر اسيطر على نفسي و بسبب التفكير دة بفكر ف حجات مش عايز اعملها و هندم عليها ، دة غير موضوع العادة اللي بحاول اقللها قدر الإمكان و حاليا بقيت اعملها مرة ف الاسبوع ، بس انا عايز ابطل تفكير كل شوية و اركز ف شغلي ، حد عنده حل اقلل التفكير دة
الانشغااااااااال تكون مشغول على طول ميكنش عندك وقت فراغ

• عجبني
الانشغااااااااال تكون مشغول على طول ميكنش عندك وقت فراغ
المشكلة أنه لما بروح مثلا و اول ما اقعد ع السرير دماغي تفكر كتير قبل ما انام ، ممكن مثلا قبل ما انام اقعد ساعة أو 2 اتفرج على مسلسل أو العب الاقي دماغي بتفكر

اهلك نفسك في الشغل أو رياضه

• عجبني
نفس مشكله اغلب الناس والكل بينصح بالنشغال والتعب وهتنسى الموضوع بس للاسف مش الكل بتنفع معاه الطريقه دي ....ولو لقيت طريقه تانيه قولي عليها

• عجبني
انت اقوى من اي حاجة اوعى تعمل حاجة انت شايف انك ممكن تندم عليها بعد كده لانها هتبقى نقطة سودة في حياتك مش هتتمسح ابدا
مش عارف اقولك ايه بصراحة بس انت لو مارست الجنس مشكلتك هتتحل لان ده حقك زي الاكل والشرب ... تمارسه ازاي ؟؟ انت اللي تقرر تعرف تتجوز لو ليك في الشراميط اجر واحدة روح لشقة دعارة شوف انت هتعمله ازاي غير كده ماتكبتش شهوتك واللي يقولك رياضة والكلام ده , الكلام ده بلح الرياضة بتقوي اصلا قدرتك الجنسية انا اقبل ما انيك لازم العب رياضة عشان الموضوع يبقى شديد معايا

• عجبني
انت اقوى من اي حاجة اوعى تعمل حاجة انت شايف انك ممكن تندم عليها بعد كده لانها هتبقى نقطة سودة في حياتك مش هتتمسح ابدا
مش عارف اقولك ايه بصراحة بس انت لو مارست الجنس مشكلتك هتتحل لان ده حقك زي الاكل والشرب ... تمارسه ازاي ؟؟ انت اللي تقرر تعرف تتجوز لو ليك في الشراميط اجر واحدة روح لشقة دعارة شوف انت هتعمله ازاي غير كده ماتكبتش شهوتك واللي يقولك رياضة والكلام ده , الكلام ده بلح الرياضة بتقوي اصلا قدرتك الجنسية انا اقبل ما انيك لازم العب رياضة عشان الموضوع يبقى شديد معايا
فاهم اكيد اني لازم امارس ، بس انا مش حابب سكة الشراميط ، سكة النسوان بتضر الراجل سواء نفسيا أو ماديا ، خصوصا لو ادمنت الموضوع ، يوم ما امارس حابب يكون مع واحدة مرتبط بيها و في حب بينا و جواز

• عجبني
التفاعلات: وائل زكي و M&I
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%