NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه حبي للبنات الاكبر مني

hotboy555

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي ١٩ سنه عمري ما انجذبت لبنت ادي خالص وكل اللي ب يعجبوني اكبر مني وبحس معاهم احساس غريب بس حلو اوي بحس بحنيه غريبه وانا مستعد اقعد اتكلم معاها كتير بحس الكلام العادي حلو انا بحب كده بس حاسس الموضوع غريب فهل ده طبيعي ؟

• عجبني
التفاعلات: karama و الرعد الشديد
انا عندي ١٩ سنه عمري ما انجذبت لبنت ادي خالص وكل اللي ب يعجبوني اكبر مني وبحس معاهم احساس غريب بس حلو اوي بحس بحنيه غريبه وانا مستعد اقعد اتكلم معاها كتير بحس الكلام العادي حلو انا بحب كده بس حاسس الموضوع غريب فهل ده طبيعي ؟
طبيعى جدا و حاجة حلوة كمان

كلنا بنحب الميلف كدا كدا

محتاج حنان ام اكيد

ده لان انت نقصك موضوع الحنان فبتحثه فى البنات اللى اكبر منك

دا شئ طبيعي ان الواحد ينجذب للي ف سنه وبنات اكبر منه شوية مش عيب يعجبك صدرها جسمها وشها شفايفها ريحتها

دا شئ طبيعي ان الواحد ينجذب للي ف سنه وبنات اكبر منه شوية مش عيب يعجبك صدرها جسمها وشها شفايفها ريحتها
و**** انا اعجابي بيتكون من الحنيه بجد عشان فيه فرق كبير اوي بين اللي قدي والي اكبر بخمس سنين مثلا

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
ايه الميلف ده
متتريقش انا عاوز اعرف المعني اللي تقصده
الميلف ده نوع الحريم الي اكبر منك في رجاله كتير بتشد ليهم وتهيج منهم مش بتريق يغالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب تقدر تقولي اعمل ايه
هى مش حاجة سيئة عشان تحاول تعالجها
بس فى بنات صغيرة فى السن بس كبيرة فى العقل
دور على بنت كدة

ايه المشكلة ما احنا كلنا كدا 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%